Merhaba arkadaşlar 45 gün kadar önce bilindik bir internet mağazazından Xiaomi Mi 5S Plus 64GB Cep Telefonu satıl aldım.Ve bu cihazı bir günlük kullanım sonrasında bluetooth ve wifi fonksiyonlarının çalışmadığını ve ayrıca telefonla arama yapabilmek için her defasında kapatıp açınca arama yapabiliyordum.Vel hasıl iade için gönderdim ve iade kabul görmedi.Yetkili teknik servise gönderdim.Bugün 20. iş günü servis bana telefonu gönderdiğini bildirdi.Telefonda arıza olmadığını sadece kalibrasyonlarının yapıldığını bildir di.Bu aşamada iade hakkım varmıdır yada telefonun onarım görüp görmediğni nasıl anlarım.Teknik servis şayet onarım yapıpta sadece kalibrasyonlarını yaptık diye bir aldatmacaya gidermi.Bilgilendiren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
aynı arızadan tekrar göndermen gerekli değişmemişse kanun bu seferde yapmazlarsa iade istersin