Şimdi Ara

CEP TELEFONU SATIŞ SİTESİNDEN BEKLENTİLERİNİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Açıcağımız cep telefonu satış sitesi için beklentilerinizi benimle paylaşır mısınız?

    Nasıl bir hizmt bekliyorsunuz? Ne istiyorsunuz? Tavsiyeleriniz neler?

    Söylediğiniz her şey dikkate alınıcak.



  • stoklu calısması.
    3 gunde kargo deyıp 15 gunde tedarik edip kargolayamayan yerlerden bolca mevcut...
    sorun oldugunda ortadan kaybolup gıtmemesı urunune sahıp cıkması
    arızalı cıhazları kargosunu kendı odeyerek alması süratle yetkılı servislere ulastırması
    gonderılen maıllere vs bırılerının cevap verme zahmetınde bulunması :)

    baska gelmedı aklıma
  • ucuz olsun
    Hatta işin öncüsü olalım enucuz.com felan
    Bide her marka ve model olmalı
  • Şikayetvar.comla çalışıp, orada şikayetçi sorunlarını çözümlerken "müşterimiz telefonla aranıp gerekli açıklamalar yapılarak sorun çözülmüştür" yazısı yerine müşteriye söylenmiş "veya söylenmemiş" (başıma çok geldi) bilgileri oraya açıkça yazmalısınız.
    onun dışında Mc0rco arkadaşımın söylediklerine aynen katılıyorum
  • Çin malı telefon da olsun mu televizyonlu çift hatlı 200ytl
  • hayııırrr:-DD telefonların yanında bedava verirseniz tamam da öbür türlü hayır şikayetten çalışamazsınız sonra
  • Şu ana kadar şikayet almadık
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hmm olsun bi kere başlar şikayetler hercebetelefon ama çin malı olmayan telefon ;-P
  • müşteri hizmetleri olmalı, mail yeterli değil...
    arakdaşımwww.makdis.com vewww.maksimumindirim.com eticaret sitesinde çalışıyor.
    iyi, terbiyeli, hakkaniyetli bir çocuktur, yaptığı işin hakkını verir.

    çalıştığı sitede:
    sisteme düşen siparişlerle ilgileniyor, siparişleri onaylama, yönlendirme, müşteriyi bilgilendirme.
    kargolama işlemlerini yönlendiriyor.
    çıkan sorunlarla bizzat ilgileniyor... müşteri telefonlarına o bakıyor.
    ürün bilgileri için arayanlara cevap eriyor ve bilgisi az olanlara yardım ediyor.
    "ürününüzü kargoya verdik, şu zaman gelir tahminen" gibi arayıp satış sonrası bilgilendiriyor.
    "ürününüz perşembe kargoya verilmiş, cumaya yetişemezse h.sonu kargo çalışmaz o yüzden pazartesiye sarkar" diye de bilgilendiriyor.
    müşteriyi aramaktan ve bilgilendirmekten çekinmiyorlar...
    oluşan tüm sorunları çözüyorlar.
    kendilerinden kaynaklanmayan sorunlarla da ilgileniyorlar, bizle alakalı değil demiyorlar.
    site kapıda ödemeyi destekliyor, kredi kartı tek ödeme şekli değil

    bu adam günde 9saat çalışıyor, haftada 5 gün, toplam çalışan 4 yada 5, eşşek yüküyle para kazandırıyor şirkete...
    arakdaşım ayrıca 1000küsür alıyodu geçen sene, bu sene bilmiyorum, ama hakkını veriyor...

    bunların olması fark yaratır sizin için...

    çoğu zaman gittigidiyordaki dükkan satıcıları bile bilindik sitelerden daha çözüm odaklı müşteri memnuniyetli...

    benim fikrime gelince...

    sadece cep telefonu ve cep telefonu aksesuarları sat, böylesi daha profosyönelleşemeye gider.
    reklam şart...
    uygun fiyata satmak lazım...
    başka siteleri takip edip sürekli kara uygun fiyatlarda tutmak lazım.

    cep telefonları özellikleri kesinlikle yanlış girilmemeli sisteme,
    bazen biri yazıyo gerisi ordan kopya yapıştır yapıyo, halbuki ben kullanıyorum, bu var şu yok, yanlış.
    bu konuda sayfada düzeltme linki olmalı ve bu düzenlemelere ilgili olmalı.
    exel halindeki telefon bilgileri her zaman en sadesi ama en soğuğudur...
    kesinlikle telefonla alakalı objektif öne çıkan özellikleri irdeleyen bir ön yazısı olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zurrani -- 14 Temmuz 2008; 22:03:44 >




  • Zurrani güzel fikirler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.