Şimdi Ara

cerato-era (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kia ve hyundai ye gitmiştim ben araçlarda bakarken gordugum şuydu

    kia = audi , hyundai = vw

    motor aynı motor ama iç mekandaki kia kalitesi hyundaiden daha iyi geldi bana

    2.el ve bilinirlik açısından hyundai de artık yerli araba statüsünde oldugundan daha iyi

    birde biris C sınıfı cerato , era B sınıfı

    yani birisi elma birisi armut

    bende 6 aydır cerato advance dizel var araba 9000 kmde ve sorun yok memnunum araçtan

    euro ncapten 3 yıldız alması dışında (euro - ncap konusundada çok tartışma var aslında )

    kararı kendin vercen , daha onceden hazırladıgım cerato izlenimlerimi aşağıya kopyalıyorum


    //////////////////////////

    * araç sessiz , camları açmazsanız dışardaki kamyon-otobüs sesi korna sesi bilumum sesleri duymuyorsunuz
    yalıtımı çok iyi yapmışlar

    * performans konusundada gaza bastımı gidiyor... otoyolda en fazla 180 basabildim biraz daha giderdi heralde ama son hız nedir bilemiyorum

    * en alt versioyonda klima,abs standart sürücü hava yastıgı var ama 2. hava yastıgınıda koysalar iyi olacaktı ...bu yuzden advance almıştım

    * kangoo da bile direksiyondan kumanda var Türkiyeye getirdikleri versiyonda getirmemişler

    * yakıt konusunda araştırmama göre kendi sınıfı ile benzer özellikler gösteriyor (focus, peugeot 307 vs.) şehiriçinde 135-140 civarında bu aralar...

    * bu araba sedan degil nb (notc back diye geçiyor) ruhsattada nb yazıyor... notcback sedan ve hatcback arası birşey oluyor..

    * hiç kullanmadım ama arka koltuklar 1 ve 2 olarak yatırılıp bagaj hacmi genişletilebilyor güzel bir şey

    * oturma diz mesafeleri focusdan daha iyi

    * euro ncapten 3 amerika ncapten 4 yıldızı var .... euroncapte comment bölümünü okursanız sanki bir yıldız daha fazla alacaktı aslında ama kia yandan darbe için bize sponsor olmadı gibi yorumlar var... ben aldığımda euro ncap yoktu insanlar sırf bu nedenle de almaktan vazgeçse haklıdırlar gene bence...

    * en alt versiyonu bence düşünmeden alınır ama kia önyargısı çok ağır basıyor.. yamuk albea bile aynı donanımda daha pahalı ama önyargılar malesef
    sorentoda yıkıldı binek arabada yıkılabilmiş değil

    *7500 kmde arabayı bakıma çağırıyorlar tamamen Türkiyedeki üstün zekalı heriflerin halt etmesi, henüz araba 5000 km benim. arabanın kitaçığı dahil heryerde 15000 km yazıyor herhalde bir tek Türkiyede 7500 kmdedir... gerizakalı adamlar vatandaşı çarpmak için böyle bir yol bulmuşlar... eminim 15000 götürsek hiçbirşey diyemezler ama garanti 0 araba bilmem ne insan çekiniyor tabii dediklerinden mecbur götürecez bu nedenden dolayı bile insan ALMASA bu arabayı haklıdır bence ...

    *alırken aslında park sensörünüde pazarlığa sokacaksın ama malesef hiç aklıma gelmemişti..

    * focus motoronun en kotu tarafı triger kayışı olması bu motorda ise zincir olması !!!

    *en alt versiyona uzaktan kumanda koymamışlar eksi, comfortda uzaktan kumanda var advance kumanda+alarm var ama alarm aktif degil pasif alarm
    kumandada bagaj açılıyor bu güzel bir özellik

    *ön ve arka koltuk kol dayama standart

    *kia yı hiç incelemeenler önce hyundai sonra kia ya gitsinler bariz kia her modelde iç tasarım ve malzemede hyundai ye takıyor... motorlar aynı zaten....

    * yol bilgisayarında çok özellik yok ortalama hız , toplam kullanma süresi ve kalan yakıtla ne kadar gidecen bunlar anlık yakıt yok mesala buda iyi degil bence gerçi çoğu arabada yol bilgisayarı var diye insanları kandırıyorlar yol bilgisayarından ben daha çok özellikler beklerdim şahsen ... (tüm hyundai ve kia larda aynı yol bilgisayarı var..) toyotanın kide iyi degil sanırım...

    * millet çok bilmediğinden bilumum arabalara benzetiyorlar passat megane corolla vectra vs... demek bütün arabalar aslında birbirine çok benzer hale gelmiş ...

    * arabada 102 bg motor var..., yeni crdi 110 beygir bu arabaya koydukları motorun modifiye hali, neden önce cerato ya konmamış 110 bg olan oda kia nın salaklığı olsa gerektir...

    *otomatik anten var bu şekill bir şey ama bence normal anten olsa daha iyiydi gerekli degil

    * gözlük koymak için ortada tavanda yer var şahane bir özellk bence

    * alet de birde esp olsun isterdim ben ama henüz bu özellik de Türkiye ye yeni yeni getiriyorlar çoğu arabada yok zaten ... yol tutuşunda pek sorun yok gibi
    makina 1345 kg...

    * bendekinde otomatik klima var buda güzel meziyetlerden....


    hürmetler...
    selçuk




  • HYUNDAİ ACCENT ERA
  • Selçuk Bey,
    Ayrıntılı bilgileriniz için teşekkürler, yavaş yavaş olay netleşiyor
  • BU BİZİM MESELEMİZ OLDU BİR HYUNDAİCİ OLARAK ARKADAŞ
    HYUNDAİ TÜRK EN ÖNEMLİ ARTISI PARÇASI UCUZ PİYASASI BÜYÜK
    KABULLENİLMİŞ MARKA VE ESKİSİNDEN ÇOOOOOOOOOOK KALİTELİ
    HER YÖNDEN DİĞER TOPİKLERDENDE ARAŞTIRABİLİRSİN SENİ EN YAKIN ZAMANDA HYUNDAİ TEAME BEKLİYORUZ
  • alternatifin yoksa ikiside olur neden olmasın her malın alıcısı var .
  • kia cerato ama hatchback alacaksan kia rio. kamyonet alacaksan kia bongo.
  • hocam ben era yı test ettim.araba inanılmaz ivmeleniyor.beni çok şaşırtmıştı.bu arabadan önce astra cdti, 307hdi ve c-max kullandım.bence c-max ile ivmelenmesi neredeyse aynı hatta daha iyi olduğunu söyleyebilirim.ancak yol tutuşu yalıtım ve malzeme kalitesi berbat.direksiyonu en kötü yeri.biz bu yüzden kaza atlattık.benim 96 corsa nın bile direksiyon sertliği ve yol tutuşu ondan daha iyi geldi.ancak hızlanması çok güzel.birde çok fazla fiat istediler.29 mil.gbi.bence o para era ya verilmez.ama cerato çok şahane.düşünülebilir.şikayet eden birini görmedim.




  • sekıl olarak cerato onde
    daha dızel modelı turkıyede yokken benzınlısıne goz dıkmıstım ful modelıne 30000ytl ıdı ama 27000ytl ye starex aldık.ceratonun ıcı cok guzel.era da guzel araba ama cok ufak duruyor gozumde ya cerato ben buradayım dıyor.ve kıme sorsanız ceratodan bır sıkayet duyamıyorsunuz ayrıca yollarda cok var artık
  • işte beni kara oğlan :))
     cerato-era

     cerato-era
  • Yardımlarınıza çok teşekkürler arkadaşlar.
    Cerato'nun biraz daha ağır bastığı anlaşılıyor. Fiyat olarak ikisi de aynı gibi.
    Bu nedenle ceratoya karar verdim ve az önce bir tane sedan aldım.
    27000 YTL ye mal oldu (Basic sedan cerato, beyaz, park sensörü dahil peşin fiyat)
    Umarım çok kazık yememişimdir.
    Sanırım 5-6 gün sonra arabamı kullanmaya başlayacağım.
    Ankara'dayım.
    mail adresim: mustafayasar2(et)gmail.com

    Not: Salı günü tekrar %10 kadar zam gelecekmiş.
  • Hayırlı olsun gule gule kullan ...Resimleri bekliyoruz
    quote:

    Orjinalden alıntı: muyasar

    Yardımlarınıza çok teşekkürler arkadaşlar.
    Cerato'nun biraz daha ağır bastığı anlaşılıyor. Fiyat olarak ikisi de aynı gibi.
    Bu nedenle ceratoya karar verdim ve az önce bir tane sedan aldım.
    27000 YTL ye mal oldu (Basic sedan cerato, beyaz, park sensörü dahil peşin fiyat)
    Umarım çok kazık yememişimdir.
    Sanırım 5-6 gün sonra arabamı kullanmaya başlayacağım.
    Ankara'dayım.
    mail adresim: mustafayasar2(et)gmail.com

    Not: Salı günü tekrar %10 kadar zam gelecekmiş.

  • hiç sanmam. ben cerato sürdüm. daracık bişey. bence accent ile aynı sınıfta olmalı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tunerrus

    arkadaşım cerato erayla deil elantrayla aynı sınıftadır zaten pek çok ortak noktası war yani erada rioyla aynı sınıfta bence daha üst sınf olan ceratoyu al
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muyasar

    Yardımlarınıza çok teşekkürler arkadaşlar.
    Cerato'nun biraz daha ağır bastığı anlaşılıyor. Fiyat olarak ikisi de aynı gibi.
    Bu nedenle ceratoya karar verdim ve az önce bir tane sedan aldım.
    27000 YTL ye mal oldu (Basic sedan cerato, beyaz, park sensörü dahil peşin fiyat)
    Umarım çok kazık yememişimdir.
    Sanırım 5-6 gün sonra arabamı kullanmaya başlayacağım.
    Ankara'dayım.
    mail adresim: mustafayasar2(et)gmail.com

    Not: Salı günü tekrar %10 kadar zam gelecekmiş.




    Hayırlı olsun kanımca mantıklı bir karar vermişsin.

    Hyundai Accent Era, Kia Rio ile ortak platformda üretilen bir araç.
    Kia Rio, Kia ürün gamında, Cerato'nun bir alt sınıfında konumlandırılmış bir model. Cerato, kompakt (orta alt) sınıfta, Hyundai Elantra ile platformunu paylaşmakta.

    İki araç arasında motor farklılığı olarak temel olarak aynı olan iki motorun farklı güçte çalışan versiyonlarını görüyoruz. Accent Era'da 110 hp'lik motor yer alırken, Cerato'nun motoru 102 hp üretiyor.

    Yapılmış testlerde Cerato'nun 0'dan 100 km/s sürate 12,5 sn'de çıkıyor ki, bu rakam o sınıfta o motora sahip bir araçtan beklenebilecek normal bir seviyede. Accent Era ise çok daha seri. 0'dan 100 km/s sürate 11 sn'de ulaşabiliyor. 5,6 lt yakıtla yetiniyor 100 km'de. Cerato'da ise bu rakam 6,5 lt.

    Accent kağıt üstünde daha üstün olsa da, daha yeni bir araç olsa da, Cerato fiyat avantajıyla ve her ne kadar bu tip araçlar arasında artık sınıflar arasında keskin ayrımlar olmasa da bir üst sınıf oluşuyla öne çıkıyor.




  • kia hyundai nin alt markası.

    cerato ile accent in farklı sınıflarda olduğu konusunda pek emin değilim ben şahsen. ikisinin de içi dar. hele ki cerato'nun diz mesafesinin focus'tan iyi olması mümkün değil. cerato kullandım. gerçekten dar bir araba.

    havayastığının tek olması gerçekten çok komik. artık 4-6-8 standart olmaya başladı.

    ordaki sponsorluk kelimesini yanlış anlamışsın. kia perde havayastıklı bir araba vermemiş onlara tekrar bir yan testi için. sponsorluk dedikleri o. verseydi muhtemelen 4 yıldız alabilirdi diyorlar.

    türkiye'ye gelen arabalardaki yol bilgisayarı değil, sadece trip. yol bilgisayarı bir işe yaramadığı için buraya gelen arabalara takmıyorlar. bu bütün markalar için böyle. sadece çok lüks bazı arabaları aynen getiriyorlar. onlar da işe yaramıyor burda.

    quote:

    Orjinalden alıntı: skardes

    kia ve hyundai ye gitmiştim ben araçlarda bakarken gordugum şuydu

    kia = audi , hyundai = vw

    motor aynı motor ama iç mekandaki kia kalitesi hyundaiden daha iyi geldi bana

    birde biris C sınıfı cerato , era B sınıfı

    yani birisi elma birisi armut

    * en alt versioyonda klima,abs standart sürücü hava yastıgı var ama 2. hava yastıgınıda koysalar iyi olacaktı ...bu yuzden advance almıştım

    * oturma diz mesafeleri focusdan daha iyi

    * euro ncapten 3 amerika ncapten 4 yıldızı var .... euroncapte comment bölümünü okursanız sanki bir yıldız daha fazla alacaktı aslında ama kia yandan darbe için bize sponsor olmadı gibi yorumlar var... ben aldığımda euro ncap yoktu insanlar sırf bu nedenle de almaktan vazgeçse haklıdırlar gene bence...


    *7500 kmde arabayı bakıma çağırıyorlar tamamen Türkiyedeki üstün zekalı heriflerin halt etmesi, henüz araba 5000 km benim. arabanın kitaçığı dahil heryerde 15000 km yazıyor herhalde bir tek Türkiyede 7500 kmdedir... gerizakalı adamlar vatandaşı çarpmak için böyle bir yol bulmuşlar... eminim 15000 götürsek hiçbirşey diyemezler ama garanti 0 araba bilmem ne insan çekiniyor tabii dediklerinden mecbur götürecez bu nedenden dolayı bile insan ALMASA bu arabayı haklıdır bence ...


    * yol bilgisayarında çok özellik yok ortalama hız , toplam kullanma süresi ve kalan yakıtla ne kadar gidecen bunlar anlık yakıt yok mesala buda iyi degil bence gerçi çoğu arabada yol bilgisayarı var diye insanları kandırıyorlar yol bilgisayarından ben daha çok özellikler beklerdim şahsen ... (tüm hyundai ve kia larda aynı yol bilgisayarı var..) toyotanın kide iyi degil sanırım...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: skardes

    kia ve hyundai ye gitmiştim ben araçlarda bakarken gordugum şuydu

    kia = audi , hyundai = vw

    motor aynı motor ama iç mekandaki kia kalitesi hyundaiden daha iyi geldi bana

    2.el ve bilinirlik açısından hyundai de artık yerli araba statüsünde oldugundan daha iyi

    birde biris C sınıfı cerato , era B sınıfı

    yani birisi elma birisi armut

    bende 6 aydır cerato advance dizel var araba 9000 kmde ve sorun yok memnunum araçtan

    euro ncapten 3 yıldız alması dışında (euro - ncap konusundada çok tartışma var aslında )

    kararı kendin vercen , daha onceden hazırladıgım cerato izlenimlerimi aşağıya kopyalıyorum


    //////////////////////////

    * araç sessiz , camları açmazsanız dışardaki kamyon-otobüs sesi korna sesi bilumum sesleri duymuyorsunuz
    yalıtımı çok iyi yapmışlar

    * performans konusundada gaza bastımı gidiyor... otoyolda en fazla 180 basabildim biraz daha giderdi heralde ama son hız nedir bilemiyorum

    * en alt versioyonda klima,abs standart sürücü hava yastıgı var ama 2. hava yastıgınıda koysalar iyi olacaktı ...bu yuzden advance almıştım

    * kangoo da bile direksiyondan kumanda var Türkiyeye getirdikleri versiyonda getirmemişler

    * yakıt konusunda araştırmama göre kendi sınıfı ile benzer özellikler gösteriyor (focus, peugeot 307 vs.) şehiriçinde 135-140 civarında bu aralar...

    * bu araba sedan degil nb (notc back diye geçiyor) ruhsattada nb yazıyor... notcback sedan ve hatcback arası birşey oluyor..

    * hiç kullanmadım ama arka koltuklar 1 ve 2 olarak yatırılıp bagaj hacmi genişletilebilyor güzel bir şey

    * oturma diz mesafeleri focusdan daha iyi

    * euro ncapten 3 amerika ncapten 4 yıldızı var .... euroncapte comment bölümünü okursanız sanki bir yıldız daha fazla alacaktı aslında ama kia yandan darbe için bize sponsor olmadı gibi yorumlar var... ben aldığımda euro ncap yoktu insanlar sırf bu nedenle de almaktan vazgeçse haklıdırlar gene bence...

    * en alt versiyonu bence düşünmeden alınır ama kia önyargısı çok ağır basıyor.. yamuk albea bile aynı donanımda daha pahalı ama önyargılar malesef
    sorentoda yıkıldı binek arabada yıkılabilmiş değil

    *7500 kmde arabayı bakıma çağırıyorlar tamamen Türkiyedeki üstün zekalı heriflerin halt etmesi, henüz araba 5000 km benim. arabanın kitaçığı dahil heryerde 15000 km yazıyor herhalde bir tek Türkiyede 7500 kmdedir... gerizakalı adamlar vatandaşı çarpmak için böyle bir yol bulmuşlar... eminim 15000 götürsek hiçbirşey diyemezler ama garanti 0 araba bilmem ne insan çekiniyor tabii dediklerinden mecbur götürecez bu nedenden dolayı bile insan ALMASA bu arabayı haklıdır bence ...

    *alırken aslında park sensörünüde pazarlığa sokacaksın ama malesef hiç aklıma gelmemişti..

    * focus motoronun en kotu tarafı triger kayışı olması bu motorda ise zincir olması !!!

    *en alt versiyona uzaktan kumanda koymamışlar eksi, comfortda uzaktan kumanda var advance kumanda+alarm var ama alarm aktif degil pasif alarm
    kumandada bagaj açılıyor bu güzel bir özellik

    *ön ve arka koltuk kol dayama standart

    *kia yı hiç incelemeenler önce hyundai sonra kia ya gitsinler bariz kia her modelde iç tasarım ve malzemede hyundai ye takıyor... motorlar aynı zaten....

    * yol bilgisayarında çok özellik yok ortalama hız , toplam kullanma süresi ve kalan yakıtla ne kadar gidecen bunlar anlık yakıt yok mesala buda iyi degil bence gerçi çoğu arabada yol bilgisayarı var diye insanları kandırıyorlar yol bilgisayarından ben daha çok özellikler beklerdim şahsen ... (tüm hyundai ve kia larda aynı yol bilgisayarı var..) toyotanın kide iyi degil sanırım...

    * millet çok bilmediğinden bilumum arabalara benzetiyorlar passat megane corolla vectra vs... demek bütün arabalar aslında birbirine çok benzer hale gelmiş ...

    * arabada 102 bg motor var..., yeni crdi 110 beygir bu arabaya koydukları motorun modifiye hali, neden önce cerato ya konmamış 110 bg olan oda kia nın salaklığı olsa gerektir...

    *otomatik anten var bu şekill bir şey ama bence normal anten olsa daha iyiydi gerekli degil

    * gözlük koymak için ortada tavanda yer var şahane bir özellk bence

    * alet de birde esp olsun isterdim ben ama henüz bu özellik de Türkiye ye yeni yeni getiriyorlar çoğu arabada yok zaten ... yol tutuşunda pek sorun yok gibi
    makina 1345 kg...

    * bendekinde otomatik klima var buda güzel meziyetlerden....


    hürmetler...
    selçuk

    ya arkadaşım anlatamıyorum galiba varmı sedanın euroncap testini bulmadan sonuçlandırmayın şunu yok 3 yıldız varmış yok bilmmemne o testi hb le yapmışlar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    kia hyundai nin alt markası.

    cerato ile accent in farklı sınıflarda olduğu konusunda pek emin değilim ben şahsen. ikisinin de içi dar. hele ki cerato'nun diz mesafesinin focus'tan iyi olması mümkün değil. cerato kullandım. gerçekten dar bir araba.

    havayastığının tek olması gerçekten çok komik. artık 4-6-8 standart olmaya başladı.

    ordaki sponsorluk kelimesini yanlış anlamışsın. kia perde havayastıklı bir araba vermemiş onlara tekrar bir yan testi için. sponsorluk dedikleri o. verseydi muhtemelen 4 yıldız alabilirdi diyorlar.

    türkiye'ye gelen arabalardaki yol bilgisayarı değil, sadece trip. yol bilgisayarı bir işe yaramadığı için buraya gelen arabalara takmıyorlar. bu bütün markalar için böyle. sadece çok lüks bazı arabaları aynen getiriyorlar. onlar da işe yaramıyor burda.

    quote:

    Orjinalden alıntı: skardes

    kia ve hyundai ye gitmiştim ben araçlarda bakarken gordugum şuydu

    kia = audi , hyundai = vw

    motor aynı motor ama iç mekandaki kia kalitesi hyundaiden daha iyi geldi bana

    birde biris C sınıfı cerato , era B sınıfı

    yani birisi elma birisi armut

    * en alt versioyonda klima,abs standart sürücü hava yastıgı var ama 2. hava yastıgınıda koysalar iyi olacaktı ...bu yuzden advance almıştım

    * oturma diz mesafeleri focusdan daha iyi

    * euro ncapten 3 amerika ncapten 4 yıldızı var .... euroncapte comment bölümünü okursanız sanki bir yıldız daha fazla alacaktı aslında ama kia yandan darbe için bize sponsor olmadı gibi yorumlar var... ben aldığımda euro ncap yoktu insanlar sırf bu nedenle de almaktan vazgeçse haklıdırlar gene bence...


    *7500 kmde arabayı bakıma çağırıyorlar tamamen Türkiyedeki üstün zekalı heriflerin halt etmesi, henüz araba 5000 km benim. arabanın kitaçığı dahil heryerde 15000 km yazıyor herhalde bir tek Türkiyede 7500 kmdedir... gerizakalı adamlar vatandaşı çarpmak için böyle bir yol bulmuşlar... eminim 15000 götürsek hiçbirşey diyemezler ama garanti 0 araba bilmem ne insan çekiniyor tabii dediklerinden mecbur götürecez bu nedenden dolayı bile insan ALMASA bu arabayı haklıdır bence ...


    * yol bilgisayarında çok özellik yok ortalama hız , toplam kullanma süresi ve kalan yakıtla ne kadar gidecen bunlar anlık yakıt yok mesala buda iyi degil bence gerçi çoğu arabada yol bilgisayarı var diye insanları kandırıyorlar yol bilgisayarından ben daha çok özellikler beklerdim şahsen ... (tüm hyundai ve kia larda aynı yol bilgisayarı var..) toyotanın kide iyi degil sanırım...




    sen varya bırak kullanmayı garanti yanından geçerken görmüşsündür ceratoyu ancak cerato kullanmışmış. ahır gibi geniş araba bea hele arka koltuk acaip bişiy arabanın içinde voleybol oyna istersen




  • yanlız birşey katılıyorum en alt versiyonda yani basic modellerinde yolcu havayastığının olmaması gerip bi durum kabul ediyorumşimdi öğrendim siteye girip.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    hiç sanmam. ben cerato sürdüm. daracık bişey. bence accent ile aynı sınıfta olmalı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tunerrus

    arkadaşım cerato erayla deil elantrayla aynı sınıftadır zaten pek çok ortak noktası war yani erada rioyla aynı sınıfta bence daha üst sınf olan ceratoyu al



    tekrar sölüorm erayla rio elantrayla cerato bilmesem sölemem dimi

    istersen elantra ve ceratonun yeni çıktığı zamanlardaki bi dergiden sayfa gösterebilirim aynı şase üzerinde 1,6 ların ikisindede aynı motor hatta kapı kollarına kadar bir sürü şeyi aynı kia ve hyundainin ortak üretimi ikiside aynı şey rio ve era için geçerli zaten eğer cerato eraylaysa rio neyle getz lemi

    zamanında biz çok inceledik elantra ve ceratoyu hatta dayım o sıralar elantra aldı bizde gidip ceratoya baktık pazarlığa bile oturdurdk 1,6 premium siyah alıcaktık ama son anda vazgeçip biraz daha beklemeye karar werdik

    bence sen sadece dış görünüş olarak sölüosun yada bişey daha sölicem elantrayı çok geniş sanıosn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunerrus -- 8 Haziran 2006; 16:33:51 >




  • şu ortak konusuna gelince ben ceratomu 2005 haz sonu gibi almıştım ozaman sormuştum adamın bana cevabı tam olarak öle üretim fln gibi bi oratklık yanlızca çelik motor bazı parçaları yedek parça fln üretimi aynı demişlerdi ama detaylı olarak araştırmadım ama ve arkadaşım bu ceratoya dar diyenler varya sadece gülüyorum başka bişey demiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eternity!

    şu ortak konusuna gelince ben ceratomu 2005 haz sonu gibi almıştım ozaman sormuştum adamın bana cevabı tam olarak öle üretim fln gibi bi oratklık yanlızca çelik motor bazı parçaları yedek parça fln üretimi aynı demişlerdi ama detaylı olarak araştırmadım ama ve arkadaşım bu ceratoya dar diyenler varya sadece gülüyorum başka bişey demiyorum

    pardon yanlış yazım var ortaklık yok tam olarak demek istedim sadece yedek parça aynı yerden aynı üretimden geliomuş onlara
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.