Şimdi Ara

cerato-era (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Accent era ceratonun taklitinden yola çıkılarak yapılmış bir araç. Ben olsam cerato yu tercih ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    Accent era ceratonun taklitinden yola çıkılarak yapılmış bir araç. Ben olsam cerato yu tercih ederim


    ceratoyla eranın ne alakası var.. Kia rio ile yeni accent era ortak tamam şase,şanzuman,iz genişliği,iki aks arası ve motor seçenekleri olduğu gibi aynı.. içinde de araçların ortak olan ufak ayrıntılar var kontak anahtarı,kumanda düğmeleri,yol bilgisayarı ,vs.gibi.. ama ceratoyla hiç bir alakası yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 10 Haziran 2006; 10:16:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    Accent era ceratonun taklitinden yola çıkılarak yapılmış bir araç. Ben olsam cerato yu tercih ederim


    ceratoyla eranın ne alakası var.. Kia rio ile yeni accent era ortak tamam şase,şanzuman,iz genişliği,iki aks arası ve motor seçenekleri olduğu gibi aynı.. içinde de araçların ortak olan ufak ayrıntılar var kontak anahtarı,kumanda düğmeleri,yol bilgisayarı ,vs.gibi.. ama ceratoyla hiç bir alakası yok..

    ama bazı arkadaşlara hala anlatamadık




  • MetinEra Dostum, Cerato'ya dar demişsin; kaç kilosun? Boyun ne kadar?
    Ben 1.82 boy, 90 Kg cüsse ile arabanın içinde nerdeyse kayboluyorum. Sen herhalde dev boyutlarında olmalısın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    kia hyundai nin alt markası.

    cerato ile accent in farklı sınıflarda olduğu konusunda pek emin değilim ben şahsen. ikisinin de içi dar. hele ki cerato'nun diz mesafesinin focus'tan iyi olması mümkün değil. cerato kullandım. gerçekten dar bir araba.

    havayastığının tek olması gerçekten çok komik. artık 4-6-8 standart olmaya başladı.

    ordaki sponsorluk kelimesini yanlış anlamışsın. kia perde havayastıklı bir araba vermemiş onlara tekrar bir yan testi için. sponsorluk dedikleri o. verseydi muhtemelen 4 yıldız alabilirdi diyorlar.

    türkiye'ye gelen arabalardaki yol bilgisayarı değil, sadece trip. yol bilgisayarı bir işe yaramadığı için buraya gelen arabalara takmıyorlar. bu bütün markalar için böyle. sadece çok lüks bazı arabaları aynen getiriyorlar. onlar da işe yaramıyor burda.

    quote:

    Orjinalden alıntı: skardes

    kia ve hyundai ye gitmiştim ben araçlarda bakarken gordugum şuydu

    kia = audi , hyundai = vw

    motor aynı motor ama iç mekandaki kia kalitesi hyundaiden daha iyi geldi bana

    birde biris C sınıfı cerato , era B sınıfı

    yani birisi elma birisi armut

    * en alt versioyonda klima,abs standart sürücü hava yastıgı var ama 2. hava yastıgınıda koysalar iyi olacaktı ...bu yuzden advance almıştım

    * oturma diz mesafeleri focusdan daha iyi

    * euro ncapten 3 amerika ncapten 4 yıldızı var .... euroncapte comment bölümünü okursanız sanki bir yıldız daha fazla alacaktı aslında ama kia yandan darbe için bize sponsor olmadı gibi yorumlar var... ben aldığımda euro ncap yoktu insanlar sırf bu nedenle de almaktan vazgeçse haklıdırlar gene bence...


    *7500 kmde arabayı bakıma çağırıyorlar tamamen Türkiyedeki üstün zekalı heriflerin halt etmesi, henüz araba 5000 km benim. arabanın kitaçığı dahil heryerde 15000 km yazıyor herhalde bir tek Türkiyede 7500 kmdedir... gerizakalı adamlar vatandaşı çarpmak için böyle bir yol bulmuşlar... eminim 15000 götürsek hiçbirşey diyemezler ama garanti 0 araba bilmem ne insan çekiniyor tabii dediklerinden mecbur götürecez bu nedenden dolayı bile insan ALMASA bu arabayı haklıdır bence ...


    * yol bilgisayarında çok özellik yok ortalama hız , toplam kullanma süresi ve kalan yakıtla ne kadar gidecen bunlar anlık yakıt yok mesala buda iyi degil bence gerçi çoğu arabada yol bilgisayarı var diye insanları kandırıyorlar yol bilgisayarından ben daha çok özellikler beklerdim şahsen ... (tüm hyundai ve kia larda aynı yol bilgisayarı var..) toyotanın kide iyi degil sanırım...







  • bende cerato derim...

    aracın dış dizaynını era dan daha başarılı buluyorum...

    denildiği gibi aralarında sınıf farkı da var. ancak dizel fiyatları birbirine çok yakın
  • arkadaşım cerato ile era yı karşılaştırmak bana göre yanlış çünkü cerato era dan çok üstün bir araç rio ile era yı karşılaştırman daha iyi olur ceratonun ayarındaki araç megan
  • günlerce rio almayı düşündükten sonra beklemeye karar verdim.sonra zamlar geldi kredi faizleri yükseldi arabayıda sattığımdan arçsız ve aldeki türk lirası ile başbaşa naçar kaldım..rioyu keşke zam gelmeden alsaydım diyorum ama ceratoyuda test etmiş biri olarak kıyaslamayın diyorum ikisini..yukarda bir arkadaş kaza yapıyorduk az daha demişl ona hak veriyorum rio gercekten atak bir araba ama bu çevikliği zaptedecek donanımlara,stile,genetiğe sahip değil.110 At gücünü hak etmiyor(geçen bir azeri kanalında izledim at gücü diyolar onlar) .direksiyonu hızlandıkça gercekten sertleşmiyor.polo classicten inip ona binince gercekten aracı dizginlemekte güçlük çektiğim kontrolun tamamen bende olmadığı hissi uyandı.motor gercekten 100 beygirlik polo aratmayacak kadar güzel..şimdi bana arkadaşım araba değişikliğinden kaynaklanmıştır diyenler oalacaktır ama ceratoyuda kullandım.en baz versiyonun bir üstüydü kia samsun bayinin sahibinindi hakkaten aracın kalkışı gidişi hele hele kırmızıda duruşa geçtiğinde o rio da olmayan kuvvetli kararlılığı-sanki 3 tonluk bir aracı durduruyormuş gibi -çok güzel..rio biraz trafikte cirit atmak isteyenler için gibi ama abs leri yoksa durarken dikkatli olsunlar.ben hyundai yi sadece kredi oaranları fiyat ve bilinirlik için alacaktım.hayalimdekini alana kadar idare etsin diye..nede olsa ceratoya göre daha az zararla satılır..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    Accent era ceratonun taklitinden yola çıkılarak yapılmış bir araç. Ben olsam cerato yu tercih ederim


    ceratoyla eranın ne alakası var.. Kia rio ile yeni accent era ortak tamam şase,şanzuman,iz genişliği,iki aks arası ve motor seçenekleri olduğu gibi aynı.. içinde de araçların ortak olan ufak ayrıntılar var kontak anahtarı,kumanda düğmeleri,yol bilgisayarı ,vs.gibi.. ama ceratoyla hiç bir alakası yok..

    Kardeş dış görünüş olarak biraz dikkatli bak görürsün benzerliği....İkiside kısa sedan tipinde
  • hem de bi alakası olmasaydı bu topic açılmazdı.....sanki era kamyon cerato minibüs de biz öyle karşılaştırıyoz............
    quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    Accent era ceratonun taklitinden yola çıkılarak yapılmış bir araç. Ben olsam cerato yu tercih ederim


    ceratoyla eranın ne alakası var.. Kia rio ile yeni accent era ortak tamam şase,şanzuman,iz genişliği,iki aks arası ve motor seçenekleri olduğu gibi aynı.. içinde de araçların ortak olan ufak ayrıntılar var kontak anahtarı,kumanda düğmeleri,yol bilgisayarı ,vs.gibi.. ama ceratoyla hiç bir alakası yok..




  • konfor istiyorsan "CERATO"
    performan istiyorsan "ERA"
    ben olsam CERATO alırdım yinede sen bilirsin ama hyundai de 5 yıl garanti var unutmamak lazım
  • bence cerato
    era daha bi ilginç duruyo.
  • ben olsam ikisini de almazdım ama yok ben illa alcam diyosan era daha bi hoş sanki
  • arkadaşım ben rio cerato era inceledim teknik yönden de
    rio ile era aks mesafesi 2500 mm yükseklik 1470 aynı, genişlik 1695 mm
    motor şanzuman aynı içi aynı uzaktan kumandalı alarmlı anahtarları bile aynı hyundai ile kia ortaklar
    cerato ise genişlik 1735 aks 2610 ölçüleri farklı motor 102 bg sanzuman da çok küçük değişilikler var motor era ve rio dan çok farklı değil cerato ağır 1345 kg era ve rio 1205 kg hangisini istersen alabilirsin
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.