Şimdi Ara

CESCESOR Firması Hakkında Bir Tecrübe!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selam arkadaşlar.
    2 yıldır Canon MG-5250 yazıcı kullanıyorum.

    Daha önce GoPrint firmasından almış olduğum PGI-525 ve CLI-526 serisi doldurulabilir kartuşlarımın çiplerinde artık sorun yaşadığım için
    yeni bir kartuş takımı alma ihtiyacı doğdu.

    Ben de internette yaptığım araştırma ve sitelerdeki ürünlerin görsellerine bakarak Cescesor firmasından
    kartuş almaya karar verdim.Ama gelin görün ki sitelerinde resmi görünen kartuşlar ile bana gelen kartuşlar arasında fark var!

    Cescesor firmasının sitesinde özellikle dolum tıpası ve dolum şekli ile ilgili verdiği yazılı ve görsel bilgi hiç bir şekilde gerçeği yansıtmıyor!
    Firmayı konuyla ilgili aradım.Telefonda bana bunların yeni tip kartuş olduğu,internet sitesindeki resimlerin eski olduğu söylendi.Ama ne hikmetse satış stratejileri
    tamamiyle o eski resimler ve ordaki açıklamalar üzerine kurulu.
    http://www.cescesor.com/Kolay-Dolum-Kartusu,LA_154-2.html/Canon-Uyumlu-CESCESOR-Kolay-Dolum-Kartusu,LA_181-2.html/Canon-PGI-525BK-CLI-526BKCMY-5-Renk-Uyumlu-CESCESOR-Kolay-Dolum-Kartusu-Dolan-Kartus-Seti-Bitmeyen-Kartus,PR-416.html
     CESCESOR Firması Hakkında Bir Tecrübe!


    Ben de ürünü iade etmek istediğimi söyledim.Verilen yanıt ise aynen şöyle: "BU DURUM BİZİMLE ALAKALI BİR DURUM DEĞİLDİR.O YÜZDEN İADE ALAMAYIZ"
    Hem internet sitelerinde yanlış ürün resmi ve yanlış açıklamalar ile ürün satıyorlar hem de bu durum bizle ilgili değil diyorlar.Şaka gibi bişey ya
    Soruyorum sizlere arkadaşlar,bu nasıl bir firmadır? Müşteriye böyle mi davranılır? Ürünü sat,parayı peşin al,sonra da arkasında durma!

    Benim başıma geldi,sizlerle paylaşmak istedim.Belki bu yazıyı okurlar da bundan sonra müşteriyi kazıklanacak keriz zannedip bu şekilde davranmazlar!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi excellence -- 14 Eylül 2013; 12:40:44 >







  • Bahsettiğiniz konuda her ne kadar sonuna kadar haklı olsanız dahi özellikle aldatma konusunda BENCE yanlış düşünüyorsunuz. Bu tip konularda eğer üründe bir sorun yok ise bu kadar tepki verip kendinizi yıpratmamanız lazım. Aynı işi yapan bir firma olarak söylüyorum ki; bazen ürünlerde yapılan güncellemelerden dolayı resimler farklılık gösterebiliyor. Bu bir çok firmada başınıza gelebilecek bir durum. Mesela bir kartuşu satıyorsunuz, sitenize resiminide koymuşsunuz fakat daha sonra yeni nesil adı ile çalışması daha stabil bir ürün çıkıyor ve onu satıyorsunuz. Bu durumda da hemen ürünün bulunduğu sayfayı veya resimi güncelleyemeyebiliyorsunuz. Çünkü bu çok basit bir işlem değil. Ürün resimleri stüdyo ortamında çekildiği için bir anda değiştirmek mümkün olmayabiliyor. Eğer ürün sorunsuz çalışıyor ise bence bu kadar sinirlenipte kendinizi yıpratmanıza gerek yok. Ama üründe sorun var çalışmıyor ise ve siz değişim istediğinizde kabul etmiyor iseler o zaman sonuna kadar haklısınız. Cescesor kullanıcılarına değer veren bir fimadır. Sizinde kendinizce haklı nedenleriniz var ama bence aldığınız ürün stabil çalışıyor ise bunu fazla kafaya takmayın. Ürün değişiklikleri emin olun ki kullanıcıyı aldatmaya yönelik değil aksine kullanıcı için daha sorunsuz ürün satma stratejisi içindir.




  • Bence haklısınız.
    Eski görselle mal satılması sadece görünür ve farkedilir şekilde bunun açıklaması da o görsel yanına, altına yazılarak yapılır.

    Kaldı ki doğru ürün sıfır kusurla bile size ulaşsa, iade etme ve ücretini geri alma hakkınız olduğunu sanıyorum. Tüketici yasası gereği böyle sanıyorum. Pişmanlık mı, cayma mı ne deniyor ve bu bir hak. Belli bir süresi var (15 gün müydü?) Internet satışlarında bunun tersi geçerli bir durum var mı bilmiyorum belki bilen biri kaynağıyla beraber bizle paylaşır.

    Ancak başka mal gösterip başka ürün göndermek, yani sağ gösterip sol vurmak olmaz.
    Oluyorsa da olmamalı. Ben olsam bunu yapmaz, azıcık yaptığım işe değer verir, görselleri de açıklamaları da devamlı güncel tutardım. Bunun maliyeti filan da neredeyse yok.

    Not: Insanı en çok sinirlendiren de "bu durumun bizimle alakası yok" gibi açıklamalar. Bu tür laflar gerçekten hiç yakışık almıyor. "Politikamız, uygulamamız budur" diyenler aynı ölçüde haksız olsalar da onlara daha çok saygı duyuyorum.

    Bu arada ben de cescesor'dan kartuş takımı aldım. Memnun kaldım. Bir kartuşu makina tanımadı, yenisini de gönderdiler. O da çalışmadı, ben de kendim halledeyim deyip orjinal kartuştan çip söküp taktım oldu. 3-5 ay sonra yine tanımamaya başladı ama. Zaten printer da ölmüştü (başka arızaları vardı), umursamadım.

    Bahsettikleriniz %100 gerçek ise bence haklısınız.
    Kısacası benim memnun kalmam yetmez, herkesin makul ölçüde memnun kalması gerekir.




  • dolankartus.com.tr kullanıcısına yanıt
    Ben zaten halihazırda GoPrint firmasından almış olduğum eski tip kartuşlarımı kullanıyorum.Ama zamanhttps://store.donanimhaber.com/4e/0f/e1/4e0fe1182b562fb1744e0df13261719f.jpgzaman mürekkep doldururken alta takılan turuncu aparattan dolayı damlamalar ve akmalar olabiliyor.

    Cescesor firması da sitesinde özellikle bu durum üzerinden karşılaştırmalı olarak koyduğu resimler ve yazılı açıklamalarla alta takılan turuncu aparat olmadan dolum yapılabileceği üzerinden satış stratejisi izlemiş.
    E ben de haliyle ordaki görsellere ve daha da önemlisi "yazılan açıklamalara" inanaraktan yeni bir takım kartuş satın aldım.Sırf dolum yaparken aparat takmayayım ve akma damlama yaşamayayım diye.
    Ama kargo gelip de kutuyu açınca gelen ürünün farklı olduğunu gördüm ve firmayı aradığımda da bana çok ukalaca bir tavırla "bu konu bizimle alakalı değil,o yüzden iade alamayız" dediler.

    Ne demek ya konu bizimle alakalı değil!!! Ben ürünü başka firmadan mı aldım arkadaşım hem ürünü sat,hemde senle alakalı olmasın var mı böyle bir şey???

    Hatta gelen kartuşların da resimlerini çektim ama ne hikmetse buraya bir türlü eklenmiyor. Sabahtan beridir en az 10 kere denedim ama resim eklenmiyor.Yoksa sizlere de gösterecem gelen ürünleri CESCESOR Firması Hakkında Bir Tecrübe!
     CESCESOR Firması Hakkında Bir Tecrübe!




  • Hele şükür ki resimleri ekleyebildim buraya da.

    Şimdi lütfen sitede yer alan ürün görsellerini ve yazılanları lütfen dikkatlice okuyun.

    Sonra da bana gelen kartuşları dikkatlice inceleyin.

    Bakın bakalım yazdıklarım doğru mu?

    Sonuçta ben neden boşu boşuna istediğim özellikte olmayan kartuşları kullanmak zorunda kalayım ki? Ama ne yazık ki CESCESOR firması beni bu durumda kaybetti

    Bir daha hiç bir ürünlerini almayı düşünmüyorum!
  • Fennezs F kullanıcısına yanıt
    Bahsettiklerim %1.000.000 gerçek

    Keşke firmayla olan konuşmanın ses kaydı olsaydı da size pm yoluyla gönderebilseydim

    Konuya gelen kartuşların resimlerini de ekledim.Ordan bakabilirsiniz
  • haklısınız bide şuna bakın hiçbiri sattığı ürünün birebir resmini koymuyor buda yasal olarak bize iade hakkı doğuruyor. ki buna kalmadan 7 gün içinde iade hakkınız var zaten. hepsinde mantık aynı bizimki daha iyi daha sorunsuz yok şöyle yok böyle. iade almazlarsa tüketici hakem heyetine başvurun mecbur verecek paranızı.

    kartuş bakıyorumda bura mesela altaki
    http://www.cescesor.com/Kolay-Dolum-Kartusu,LA_154-2.html/Epson-Uyumlu-CESCESOR-Kolay-Dolum-Kartusu,LA_182-2.html/epson-t2621-t2631-t2632-t2633-t2634-kolay-dolan-kartus
     CESCESOR Firması Hakkında Bir Tecrübe!


    gerçek Epson T26XL T2621, T2631-T2634 üsteki linktekini satın alınca buna benser ama bu formda bi kartuş gelecek.
     CESCESOR Firması Hakkında Bir Tecrübe!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    herbalife hakkında bilgisi olan ?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Benim en çok kızdığım nokta " KANDIRILMIŞ OLMAK,ENAYİ YERİNE KONMAK VS VS VS " ne derseniz deyin artık.

    Ve firmayı aradığım zaman karşıdaki satış görevlisinin söyledikleri

    Ben ısrarla ürünü iade etmek istediğimi söylediğimde ise bana firma yetkilisinin orada olmadığı,gelince mutlaka ama mutlaka bana dönüş yapılacağı söylendi.
    Cep telefonu numaramı aldılar ama 2 gündür ne arayan var ne soran. Alın size bir yalan daha

    Ben de yaşadıklarımı burada paylaşmak istedim ki başka insanlarda aynı şekilde mağdur olmasınlar.Yazık gerçekten




  • excellence ben size haksızsınız türünden bir şey söylemedim yanlış hatırlamıyorsam. Ayrıca Cescesor'un size böyle şeyler demiyeceğini de iddia etmedim. Size demek istediğim şudur ki; Cescesor müşteri memnuniyetine önem verir. Size bu söylenenler mutlaka oradaki bir çalışanın şahsi olarak takındığı tutumdur. Daha yetkili biri ile görüşürseniz sorununuzu halledeceklerdir umarım. ( Bu arada Cescesor avukatı değilim, sadece sorununuzu çözmeniz için yol göstermeye çalışıyorum. ) Keşke bütün firmalar burada sadece yeni ürün tanıtımı haricinde de yetkili bulundursalar da onlarla irtibata geçip, ilk ağızdan sorunlarınızı yansıtsanız.
  • B@cuk B kullanıcısına yanıt
    Ben yaklaşık 2 yıldır GoPrint firmasından almış olduğum dolan kartuşları zaten kullanıyorum.
    Ben de biliyorum gelen kartuşta sünger kısmının eski tipe göre daha az olduğunu.Hatta GoPrint'ten 2 yıl önce aldığım kartuşların içinde hiç sünger yok!!!!! Dolum haznesi oldukça geniş!!!
    Ama olay bu değil ki;
    Ben özellikle Cescesor'un sitesinde o resimde görünen sarı tıpalı olan ve dolum işlemi yaparken dik tutulduğu için altına aparat takılmayı gerektirmeyen eski modeli görerek sipariş vermiştim.
    Ve bana gelen yeni model de o şekilde olmadığı için iade etmek istediğimde geri alamayız demelerine ve o çok saçma olan "bu durum bizimle alakalı değil" cümlesine sinir olduğum için bu konuyu açtım.
    Sonuçta elbette gelen kartuşlar kullanılabilir durumda ve iş görür.Ancak ben beklentisi karşılanmamış ve satış sonrasında da memnun kalmamış bir müşteriyim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.