Şimdi Ara

ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
33.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Egzoz Projeleri ????

    --------------------------------------------------------------------------------.

    SELAMLAR

    SAGDAN VE SOLDAN ÇIKIŞ EGZOZ AYIRDIMI PROJESİ

    GÖRÜNTÜ OLARAK YAPTIRIRSANIZ SES DEYİŞMEZ
    İŞLEMLİ OLARAK YAPILIRSA BUDA YAPILAN İŞLEME BAGLI

    OLMASI GEREKEN ORJİNAL SUSTURUCUNUN GERİSİNDEN
    BİR [ T ] BAGLANACAK GAZ AKIŞI 2/ YE BÖLÜNECEK SOL

    TARAFA GAZ AKIŞI VERİLECEK FAKAT BU AKIŞ BİRİ ? SUSTURUCUDAN
    BİRİ DÜZ BORUDAN OLACAK O ZAMANDA ŞU SORUN ORTAYA ÇIKAR

    SAGDAN NET BİR SES SOLDAN CIRTLAK BİR SES BU ? NASIL ÖNLENİR
    SOLA TAKTIGIMIZ BORUNUN ÇIKIŞINA YAKIN BİR YER GİZLİ TÜP TAKILIR

    DAGITIM PROGRAMLI OLURSA > KIŞIN İKİ TARAFTANDA
    AYNI BUHAR ÇIKAR


    EGZOZCU ÇETİN USTA __________________




     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 12:20:10 >







  • 4+1 Headeris

    --------------------------------------------------------------------------------

    Headeres Manifolt 4+1 1.6 Araç Için Belirtiyorum 4x32 Aldigimiz
    Bogaz Birleşiminin Toplami 128/bölüsü 62 Buda 60/lik Boruya

    Baglanmamizi Saglar 4+1 Harekete Geçen 60/lik Bir Gaz çikişi 51/lik Bir Kat Iptaline Dolarak Girişe 60/lik Bir çikiş Borusuyla Orta

    Susturucu Yerine Taktigimiz 51/lik Tüp Susturucuya Baglaniriz 51/lik Tüp Susturucu çikişindan Sonra 60/lik Boru Baglantisiyla

    Son Susturucuya Ulaşiriz Son Susturucu Karari
    Akustik Ses Versiyonu Performans Atakligi Karari Alinmiş Bir Son Susturucuyla Noktalariz

    __________________

    __________________









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 10:27:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    4+1 Headeris

    --------------------------------------------------------------------------------

    Headeres Manifolt 4+1 1.6 Araç Için Belirtiyorum 4x32 Aldigimiz
    Bogaz Birleşiminin Toplami 128/bölüsü 62 Buda 60/lik Boruya

    Baglanmamizi Saglar 4+1 Harekete Geçen 60/lik Bir Gaz çikişi 51/lik Bir Kat Iptaline Dolarak Girişe 60/lik Bir çikiş Borusuyla Orta

    Susturucu Yerine Taktigimiz 51/lik Tüp Susturucuya Baglaniriz 51/lik Tüp Susturucu çikişindan Sonra 60/lik Boru Baglantisiyla

    Son Susturucuya Ulaşiriz Son Susturucu Karari
    Akustik Ses Versiyonu Performans Atakligi Karari Alinmiş Bir Son Susturucuyla Noktalariz

    __________________

    __________________






    FOCUSUN PERFORMANSI egzoza basit çözüm

    --------------------------------------------------------------------------------

    FOCUSDAN SES ALININIR NASILMI
    BİR YORUMDA BENDEN KENDİ ORJİNAL EGZOZUNUN YERE BAKAN
    YATSI TARAFINA 70/LİK BİR SU VANASININ AGZINI TAKIN AÇMALI
    KAPAMALI OLSUN CIVATA GİBİ SUSTURUCUNUN TAM ORTASINDAN
    BİR ÖLÇÜ ALIN ÇIKIŞA GELEN KISMA TAKILSIN BU VANA ÇIKIŞA GELEN
    BÖLÜMÜN İÇİNDEKİ ELYAFLARIDA ÇENGELİ TORNAVİDAYLA ÇIKARIN
    SUSTURUCU YARI DOLU YARI BOŞ OLUR SESİN KALİTESİ 10 NUMARA
    AVANTAJIDA VANAYI KAPATI GINDADA ORJİNAL MODİFİYE BİR SES DE İKİNCİ
    BİR AVANTAJ ÇIKIŞADA İSTEDİYİN KROMU TAK ____________
    FOCUSUN AVANTAJIDA BU __________








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 5 Eylül 2007; 9:02:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    FOCUSUN PERFORMANSI egzoza basit çözüm

    --------------------------------------------------------------------------------

    FOCUSDAN SES ALININIR NASILMI
    BİR YORUMDA BENDEN KENDİ ORJİNAL EGZOZUNUN YERE BAKAN
    YATSI TARAFINA 70/LİK BİR SU VANASININ AGZINI TAKIN AÇMALI
    KAPAMALI OLSUN CIVATA GİBİ SUSTURUCUNUN TAM ORTASINDAN
    BİR ÖLÇÜ ALIN ÇIKIŞA GELEN KISMA TAKILSIN BU VANA ÇIKIŞA GELEN
    BÖLÜMÜN İÇİNDEKİ ELYAFLARIDA ÇENGELİ TORNAVİDAYLA ÇIKARIN
    SUSTURUCU YARI DOLU YARI BOŞ OLUR SESİN KALİTESİ 10 NUMARA
    AVANTAJIDA VANAYI KAPATI GINDADA ORJİNAL MODİFİYE BİR SES DE İKİNCİ
    BİR AVANTAJ ÇIKIŞADA İSTEDİYİN KROMU TAK ____________
    FOCUSUN AVANTAJIDA BU __________







    Alıntıları Göster
    Orjinal Mesaj Sahibi Bariss
    Ustam konuyla pek alakalı değil ama benim Focus'tan çıkan ses nasıldır sence, bir egzozcu gözüyle bakarsan ?




    GÖRDÜYÜM KADARİYLA SON SUSTURUCU GÖRÜNMÜYOR ÇIKIŞA
    BORU EKLENMİŞ İZLENİMİNİ ALDIM BU DOGRUYSA ORAYA KÜÇÜK
    BİR TÜP SUSTURUCU KOY SESİ TOPLAR VE DAHA DOLGUN BİR SES VERİR
    AYRICA ÇIKIŞ NİKALAJININ İÇİ FİLİTERELİ OLUNCA CITIRDAMALARI
    ALIYOR BİRDE SES ÇEKİMİNİ ÇOK AÇIK BİR ALANDA YAPMIŞSIN İKİ BİNA
    ARASINDA OLSAYDI SES KALİTESİNİ YORUMLAMAK DAHA KOLAY OLURDU


    ÇETİN USTA __________________









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 5 Eylül 2007; 9:11:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Orjinal Mesaj Sahibi Bariss
    Ustam konuyla pek alakalı değil ama benim Focus'tan çıkan ses nasıldır sence, bir egzozcu gözüyle bakarsan ?




    GÖRDÜYÜM KADARİYLA SON SUSTURUCU GÖRÜNMÜYOR ÇIKIŞA
    BORU EKLENMİŞ İZLENİMİNİ ALDIM BU DOGRUYSA ORAYA KÜÇÜK
    BİR TÜP SUSTURUCU KOY SESİ TOPLAR VE DAHA DOLGUN BİR SES VERİR
    AYRICA ÇIKIŞ NİKALAJININ İÇİ FİLİTERELİ OLUNCA CITIRDAMALARI
    ALIYOR BİRDE SES ÇEKİMİNİ ÇOK AÇIK BİR ALANDA YAPMIŞSIN İKİ BİNA
    ARASINDA OLSAYDI SES KALİTESİNİ YORUMLAMAK DAHA KOLAY OLURDU


    ÇETİN USTA __________________








    Alıntıları Göster
    Son Susuturucu Yeterli

    --------------------------------------------------------------------------------

    Alıntı:
    Orjinal Mesaj Sahibi mustafa5110
    selam çetin usta ben focusu çift çıkış yapmak istiyorum ama yalncı diil gerçek olcak ve performans çok gürültü az olcak bunu yapabilirmiyiz ve maliyeti ne olur


    SELAMLAR SON SUSTURUCU FOCUSLAR İÇİN BİR SORUN

    BEN ÖRNEK OLARAK REALLİN SON SUSTURUCUSUNU VEREYİM SAG TARAFADA YİNE AYNI REALL BİR CROM ÇIKIŞ BİR GERİSİNE MİNİK BİR SES
    DÜZENLEYİCİ TÜP ONUN GERİSİNE T BAGLANTI BORU GİRİŞİ PERFORMANSA
    GELİRSEKDE KAT İPTALİ ORTA SUSTURUCU İPTALİ ONUN YERİNE ÜNİVERSAL BİR TÜP SUSTURUCU 60/ LIK BORU TESİSATI GEREKİR YANİ KOMPLE BİR OYNAMA GEREKİYOR PERFORMANS DÜŞÜNÜLÜYORSA ORTALAMA KOMPLE BİR ÇALIŞMA MALZEME DAHİL İSTANBULDA 700 YTL CİVARI DIR

    AMA BANA GÖRE BU KADAR MASRAFA GEREK YOK GÜZEL BİR SON SUSTURUCU BANA GÖRE YETERLİ HER ZAMAN SÖYLERİM
    İYİ BİR SÜRÜCÜ ARACI SON LİMİTİNDE OYNATIR BU ÖZELİK ZATEN FOCUSDA
    FAZLASIYLA VAR BANA GÖRE SES DÜZENİ YETERLİ







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 5 Eylül 2007; 9:09:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Son Susuturucu Yeterli

    --------------------------------------------------------------------------------

    Alıntı:
    Orjinal Mesaj Sahibi mustafa5110
    selam çetin usta ben focusu çift çıkış yapmak istiyorum ama yalncı diil gerçek olcak ve performans çok gürültü az olcak bunu yapabilirmiyiz ve maliyeti ne olur


    SELAMLAR SON SUSTURUCU FOCUSLAR İÇİN BİR SORUN

    BEN ÖRNEK OLARAK REALLİN SON SUSTURUCUSUNU VEREYİM SAG TARAFADA YİNE AYNI REALL BİR CROM ÇIKIŞ BİR GERİSİNE MİNİK BİR SES
    DÜZENLEYİCİ TÜP ONUN GERİSİNE T BAGLANTI BORU GİRİŞİ PERFORMANSA
    GELİRSEKDE KAT İPTALİ ORTA SUSTURUCU İPTALİ ONUN YERİNE ÜNİVERSAL BİR TÜP SUSTURUCU 60/ LIK BORU TESİSATI GEREKİR YANİ KOMPLE BİR OYNAMA GEREKİYOR PERFORMANS DÜŞÜNÜLÜYORSA ORTALAMA KOMPLE BİR ÇALIŞMA MALZEME DAHİL İSTANBULDA 700 YTL CİVARI DIR

    AMA BANA GÖRE BU KADAR MASRAFA GEREK YOK GÜZEL BİR SON SUSTURUCU BANA GÖRE YETERLİ HER ZAMAN SÖYLERİM
    İYİ BİR SÜRÜCÜ ARACI SON LİMİTİNDE OYNATIR BU ÖZELİK ZATEN FOCUSDA
    FAZLASIYLA VAR BANA GÖRE SES DÜZENİ YETERLİ






    Alıntıları Göster
    Egzoz Lastigi Koparsa Ne Olur ?


    EGZOZ LASTİGİ=

    EGZOZDA ÖNEMSENMEYEN EN ÖNEMLİ BİR PARÇADIR
    ZAMANINDA DEĞİŞTİRİLMEYEN EGZOZ LASTİĞİ NELERE
    NEDEN OLUR ,



    1+ MANİFOLDUN ÇATLAMASINA

    2+EGZOZUN KIRILMASINA

    3+EGZOZUN YOLDA DÜŞMESİNE

    4+ÇARPA / ÇARPA FREN REKORUNUN DELİNMESİNE

    5+ÇARPA/ ÇARPA BENZİN REKORUNUN DELİNMESİNE

    6+ÇARPA/ÇARPA KENARINDA BULUNAN KABLOLARIN KOPMASINA

    7+ÇARPA/ÇARPA KABLOLARIN KISA DEVRE YAPMASINA

    8+ KIRILARAK YERE DÜŞEN EGZOZUN PİKE YAPARAK
    BENZİN DEPOSUNU KESMESİNE

    9+ YERE DÜŞEN EGZOZA ARKADAN GELEN ARACIN ÇARPMASINA

    10+ARKADAKİ ARAÇ FİRENEMİ BASTI ORTALADIMI GEÇTİ DİYE DÜŞÜNMENİZE

    11+ ARKADAKİ ARAÇ DÜŞEN EGZOZU ORTALAYIP KURTARDIYSA PEŞİNİZE DÜŞMESİNE


    12+ ZİNCİRLEME BİR KAZAYA SEBEP OLDUYSANIZ EKİPLERİ
    BEKLEMENİZE SEBEP OLUR ,

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 10:29:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Egzoz Lastigi Koparsa Ne Olur ?


    EGZOZ LASTİGİ=

    EGZOZDA ÖNEMSENMEYEN EN ÖNEMLİ BİR PARÇADIR
    ZAMANINDA DEĞİŞTİRİLMEYEN EGZOZ LASTİĞİ NELERE
    NEDEN OLUR ,



    1+ MANİFOLDUN ÇATLAMASINA

    2+EGZOZUN KIRILMASINA

    3+EGZOZUN YOLDA DÜŞMESİNE

    4+ÇARPA / ÇARPA FREN REKORUNUN DELİNMESİNE

    5+ÇARPA/ ÇARPA BENZİN REKORUNUN DELİNMESİNE

    6+ÇARPA/ÇARPA KENARINDA BULUNAN KABLOLARIN KOPMASINA

    7+ÇARPA/ÇARPA KABLOLARIN KISA DEVRE YAPMASINA

    8+ KIRILARAK YERE DÜŞEN EGZOZUN PİKE YAPARAK
    BENZİN DEPOSUNU KESMESİNE

    9+ YERE DÜŞEN EGZOZA ARKADAN GELEN ARACIN ÇARPMASINA

    10+ARKADAKİ ARAÇ FİRENEMİ BASTI ORTALADIMI GEÇTİ DİYE DÜŞÜNMENİZE

    11+ ARKADAKİ ARAÇ DÜŞEN EGZOZU ORTALAYIP KURTARDIYSA PEŞİNİZE DÜŞMESİNE


    12+ ZİNCİRLEME BİR KAZAYA SEBEP OLDUYSANIZ EKİPLERİ
    BEKLEMENİZE SEBEP OLUR ,

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır ?



    Alıntıları Göster
    Manifolt Contasi Neden Yanar !!

    MANİFOLT CONTASI NEDEN YANAR

    ÖRNEK =
    ELEKTİRİK DEVRESİNDE SİGORTA ATIYORSA SİGORTAYI
    DEYİŞTİRMEK HİÇ BİR ZAMAN ÇÖZÜM DEYİLDİR
    NEDENİNİ ARAŞTIRMAK LAZIM , ?

    CONTA İMALAT AŞAMASI =
    ÜRETİCİ FİRMA TARAFINDAN ISI VERSİYONU BASINÇ ORANI
    HESAPLANIR,

    CONTA ARIZA
    YANMA ODASINDA GERİ BASINÇTAN OLUŞAN SIKIŞMA
    BURADADA GAZIN RAHAT AKMADIGI SONUCU / KARŞIMIZA ÇIKIYOR
    CONTANIZI DEYİŞTİKTEN SONRA HİDROKARBON OKSİJEN
    KARIŞIMINİ TEST ETİRİN

    GAZ AKIŞ KONTÜRÖLÜNÜ =
    YAPTIRIN DAHA FAZLA ARIZA DAHA FAZLA MASRAF YAPMAYIN

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır


     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Manifolt Contasi Neden Yanar !!

    MANİFOLT CONTASI NEDEN YANAR

    ÖRNEK =
    ELEKTİRİK DEVRESİNDE SİGORTA ATIYORSA SİGORTAYI
    DEYİŞTİRMEK HİÇ BİR ZAMAN ÇÖZÜM DEYİLDİR
    NEDENİNİ ARAŞTIRMAK LAZIM , ?

    CONTA İMALAT AŞAMASI =
    ÜRETİCİ FİRMA TARAFINDAN ISI VERSİYONU BASINÇ ORANI
    HESAPLANIR,

    CONTA ARIZA
    YANMA ODASINDA GERİ BASINÇTAN OLUŞAN SIKIŞMA
    BURADADA GAZIN RAHAT AKMADIGI SONUCU / KARŞIMIZA ÇIKIYOR
    CONTANIZI DEYİŞTİKTEN SONRA HİDROKARBON OKSİJEN
    KARIŞIMINİ TEST ETİRİN

    GAZ AKIŞ KONTÜRÖLÜNÜ =
    YAPTIRIN DAHA FAZLA ARIZA DAHA FAZLA MASRAF YAPMAYIN

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır


     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


    Alıntıları Göster
    ________________________
    Yanliş – Egzoz+

    YANLIŞ – EGZOZ+


    EGZOZ ÇEŞİTLERİ DİZEL VE BENZİNLİ OLARAK ÜRETİLİR

    DİZEL EGZOZLARIN İÇ TASARIMI TAMAMİYLE BOŞTUR ÇÜNKİ
    KURUM MİKTARI YÜKSEK OLDUĞU İÇİN FİLİTRE GÖZENEKLERİ
    GENİŞ OLUP EGZOZUN İÇERİSİ TAMAMİYLE HAVA SÜZGEÇLİDİR
    ZAMANLAMA VE SIKIŞMA VERSİYONUNU BU BOŞLUKLARDA
    TAMAMLAR BOŞ OLMASININ DEZAVANTJI İSE EGZOZUN KENDİ
    KENDİNİ ( TEMİZLEMESİDİR )

    BENZİNLİ EGZOZ DA İSE FİLİTRE GÖZENEKLERİ DİZELE GÖRE
    DAHA DARDIR SESİ İNDİRGE ETMESİ İÇİN / KAYA YÜNÜ / ELYAF
    GİBİ MALZEMELERLE İZOLE,EDİLİR


    DİZEL ARACA BENZİNLİ EGZOZ ?
    TAKILIRSA GENİŞ HAVA SÜZGEÇLERİ İLE HAREKET ETMEYE ALIŞIK
    YÜKSEK KURUMLU GAZ BENZİNLİ EGZOZ İÇİN HAZIRLANAN KAYA YÜNÜ
    VE ELYAFA DOLAR BURADA OLUŞAN KURUM YOGUNLAŞMASI GÖZENEKLERİ DOLDURUR SUSMA ÖZELLİYİ KAYBOLDUĞU GİBİ GAZ
    SIKIŞARAK GEÇER BUDA PERFORMANS KAYBI VE GERİ BASINCIN
    ARTMASI DEMEKTİR,



    BENZİNLİ ARACA DİZEL EGZOZ ?
    TAKILIRSA BU EGZOZ İÇİNDEKİ ZAMANLAMANIN ARTMASINA BUNUN
    SONUCU PERFORMANSIN ANORMAL ŞEKİLDE DÜŞMESİNE NEDEN OL ULUR

    +SES VERSİYONU TAMAMEN GÜRÜLTÜLÜ ÇALIŞIR,

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 10:34:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    ________________________
    Yanliş – Egzoz+

    YANLIŞ – EGZOZ+


    EGZOZ ÇEŞİTLERİ DİZEL VE BENZİNLİ OLARAK ÜRETİLİR

    DİZEL EGZOZLARIN İÇ TASARIMI TAMAMİYLE BOŞTUR ÇÜNKİ
    KURUM MİKTARI YÜKSEK OLDUĞU İÇİN FİLİTRE GÖZENEKLERİ
    GENİŞ OLUP EGZOZUN İÇERİSİ TAMAMİYLE HAVA SÜZGEÇLİDİR
    ZAMANLAMA VE SIKIŞMA VERSİYONUNU BU BOŞLUKLARDA
    TAMAMLAR BOŞ OLMASININ DEZAVANTJI İSE EGZOZUN KENDİ
    KENDİNİ ( TEMİZLEMESİDİR )

    BENZİNLİ EGZOZ DA İSE FİLİTRE GÖZENEKLERİ DİZELE GÖRE
    DAHA DARDIR SESİ İNDİRGE ETMESİ İÇİN / KAYA YÜNÜ / ELYAF
    GİBİ MALZEMELERLE İZOLE,EDİLİR


    DİZEL ARACA BENZİNLİ EGZOZ ?
    TAKILIRSA GENİŞ HAVA SÜZGEÇLERİ İLE HAREKET ETMEYE ALIŞIK
    YÜKSEK KURUMLU GAZ BENZİNLİ EGZOZ İÇİN HAZIRLANAN KAYA YÜNÜ
    VE ELYAFA DOLAR BURADA OLUŞAN KURUM YOGUNLAŞMASI GÖZENEKLERİ DOLDURUR SUSMA ÖZELLİYİ KAYBOLDUĞU GİBİ GAZ
    SIKIŞARAK GEÇER BUDA PERFORMANS KAYBI VE GERİ BASINCIN
    ARTMASI DEMEKTİR,



    BENZİNLİ ARACA DİZEL EGZOZ ?
    TAKILIRSA BU EGZOZ İÇİNDEKİ ZAMANLAMANIN ARTMASINA BUNUN
    SONUCU PERFORMANSIN ANORMAL ŞEKİLDE DÜŞMESİNE NEDEN OL ULUR

    +SES VERSİYONU TAMAMEN GÜRÜLTÜLÜ ÇALIŞIR,

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır







    Alıntıları Göster
    EGZOZ neden TAMİR olmaz ?


    EGZOZ ÇÜRÜME DIŞINDA KALAN KISIMLAR TABİKİ TAMİR OLUR BORUDA
    KIRILMA / ÇATLAMA KAYNAK OLUR AMA EGZOZ GAZI SUSTURUCU VE BORULARIN İÇİNDEN AKTIGI İÇİN AŞINMAYIDA İÇERDEN GERÇEKLEŞTİRİR
    0/5 KALINLIĞI OLAN EGZOZ SACI 0 /1 MİLİME DÜŞER YIRTILMAYIDA BU
    NOKTADA GERÇEKLEŞTİRİR ,

    SİZE GÖRE=
    DIŞARDAN GÖRÜNÜŞÜ TAŞ GİBİ GÖRÜNEN EGZOZ BİZE GÖRE ÇÜRÜKTÜR

    NEDEN TAMİR OLMAZ ?+ -
    ÇÜRÜMEDEN DOLAYI OLUŞAN TABAKA KAYNAK OLMAZ BİZİM
    KULANDIGIMIZ OKSİJEN KAYNAGINDA 2000 / DERECE ISI VARDIR
    BİZ ISIYI YAKLAŞTIRDIGIMIZ ZAMAN BIRAKIN KAYNAK YAPMAYI AYNI NOKTA DAHADA DELİNİR,

    EGZOZ DEYİŞİMİ=
    KOMPLE DEYİŞMEK EN İYİSİDİR AMA GENELDE PATLAYAN EGZOZ
    DEYİŞTİRİLİR YENİLENEN EGZOZ BASINCA DAHA DAYANIKLI
    OLDUGU İÇİN BU SEFERDE DEYİŞMEYEN EGZOZ KISA BİR SÜREDE
    PATLAR
    [ USTAMI +SUÇLU +SİZMİ +SUÇLUSUNUZ + EGZOZMU SUÇLU
    KARAR SİZİN, ]
    ÇETİN USTA




    ÇETİN USTA




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 7 Aralık 2011; 15:28:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    EGZOZ neden TAMİR olmaz ?


    EGZOZ ÇÜRÜME DIŞINDA KALAN KISIMLAR TABİKİ TAMİR OLUR BORUDA
    KIRILMA / ÇATLAMA KAYNAK OLUR AMA EGZOZ GAZI SUSTURUCU VE BORULARIN İÇİNDEN AKTIGI İÇİN AŞINMAYIDA İÇERDEN GERÇEKLEŞTİRİR
    0/5 KALINLIĞI OLAN EGZOZ SACI 0 /1 MİLİME DÜŞER YIRTILMAYIDA BU
    NOKTADA GERÇEKLEŞTİRİR ,

    SİZE GÖRE=
    DIŞARDAN GÖRÜNÜŞÜ TAŞ GİBİ GÖRÜNEN EGZOZ BİZE GÖRE ÇÜRÜKTÜR

    NEDEN TAMİR OLMAZ ?+ -
    ÇÜRÜMEDEN DOLAYI OLUŞAN TABAKA KAYNAK OLMAZ BİZİM
    KULANDIGIMIZ OKSİJEN KAYNAGINDA 2000 / DERECE ISI VARDIR
    BİZ ISIYI YAKLAŞTIRDIGIMIZ ZAMAN BIRAKIN KAYNAK YAPMAYI AYNI NOKTA DAHADA DELİNİR,

    EGZOZ DEYİŞİMİ=
    KOMPLE DEYİŞMEK EN İYİSİDİR AMA GENELDE PATLAYAN EGZOZ
    DEYİŞTİRİLİR YENİLENEN EGZOZ BASINCA DAHA DAYANIKLI
    OLDUGU İÇİN BU SEFERDE DEYİŞMEYEN EGZOZ KISA BİR SÜREDE
    PATLAR
    [ USTAMI +SUÇLU +SİZMİ +SUÇLUSUNUZ + EGZOZMU SUÇLU
    KARAR SİZİN, ]
    ÇETİN USTA




    ÇETİN USTA



    Alıntıları Göster
    Orjinal Mesaj Sahibi T@RIK
    Piyasadaki normal bir universal egzozu dizel araca takarsak sorun mu olur diyorsunuz yani ?



    sorun dizel yakıtındaki kurum benzinliye göre oldukca fazladır
    imalatındada bu kurum fazlalıgı göz önüne alındıgı için havasüzgeçli
    egzoz tasarlanır üniversal egzozdan bahsedersek bütün spor
    egzozlar benzinli araca göre tasarlanmıştır siz bu egzozu dizel bir araca
    taktıgınız zaman çok az bir ses alırsınız onuda zamanla kaybedersiniz
    çünki kurum fazlalıgı zaten elyaflı olan üniversali gözeneklerini
    tıkayacaktır


    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 10:36:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Orjinal Mesaj Sahibi T@RIK
    Piyasadaki normal bir universal egzozu dizel araca takarsak sorun mu olur diyorsunuz yani ?



    sorun dizel yakıtındaki kurum benzinliye göre oldukca fazladır
    imalatındada bu kurum fazlalıgı göz önüne alındıgı için havasüzgeçli
    egzoz tasarlanır üniversal egzozdan bahsedersek bütün spor
    egzozlar benzinli araca göre tasarlanmıştır siz bu egzozu dizel bir araca
    taktıgınız zaman çok az bir ses alırsınız onuda zamanla kaybedersiniz
    çünki kurum fazlalıgı zaten elyaflı olan üniversali gözeneklerini
    tıkayacaktır


    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır

    Alıntıları Göster
    EGZOZ AMARTİSÖRÜ SİSPANYON SİSTEMİ


    BİR ADIYLA ( SPRAL ) DİĞER ADIYLA / FLEX SİZİN ANLAYACAĞINIZ
    DİL,DEDE EGZOZ AMARTİSÖRÜ BU SİSTEM GENELİKLE PATLADIĞI
    ZAMAN DEYİŞTİRİLEN BİR SİSTEMDİR,


    ARAÇ ÜZERİNDEKİ GÖREVİ MOTORLA EGZOZ SİSTEMİ ARASINDA
    SİSPANSİYON TİTREŞİM HAREKETLERİNİ MİLİMUMA İNDİRMEK

    EGZOZDA OLUŞACAK KASINTIYI GİDERMEKTİR BU SİSTEM YAY
    ESNEKLİYİNDE OLUP HAREKET GÖRÜR AŞIRI ISIYA MARUZ KALDIGI
    ZAMAN İÇERİSİNDE ELEKSİYETİNİ KAYBEDER KİTLER ARAÇ
    KASASINDA TİTREŞİMİ ARTIRIR,

    EGZOZCUNUZDA KONTÜRÖLÜNÜ YAPTIRIN,

    ARIZALARI::

    ANA / MANİFOLDUN ÇATLAMASINA +

    EGZOZ BORULARININ KIRILMASINA +

    EGZOZUN KASAYA ÇARPMASINA +

    MANİFOT SAPLAMASININ KIRILMASINA +
    NEDEN OLUR ?

    İSPİRALİN 2X4 KATLISI

    ÇETİN USTA
    __________________
    çetin ustadan alıntıdır





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 12:21:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    EGZOZ AMARTİSÖRÜ SİSPANYON SİSTEMİ


    BİR ADIYLA ( SPRAL ) DİĞER ADIYLA / FLEX SİZİN ANLAYACAĞINIZ
    DİL,DEDE EGZOZ AMARTİSÖRÜ BU SİSTEM GENELİKLE PATLADIĞI
    ZAMAN DEYİŞTİRİLEN BİR SİSTEMDİR,


    ARAÇ ÜZERİNDEKİ GÖREVİ MOTORLA EGZOZ SİSTEMİ ARASINDA
    SİSPANSİYON TİTREŞİM HAREKETLERİNİ MİLİMUMA İNDİRMEK

    EGZOZDA OLUŞACAK KASINTIYI GİDERMEKTİR BU SİSTEM YAY
    ESNEKLİYİNDE OLUP HAREKET GÖRÜR AŞIRI ISIYA MARUZ KALDIGI
    ZAMAN İÇERİSİNDE ELEKSİYETİNİ KAYBEDER KİTLER ARAÇ
    KASASINDA TİTREŞİMİ ARTIRIR,

    EGZOZCUNUZDA KONTÜRÖLÜNÜ YAPTIRIN,

    ARIZALARI::

    ANA / MANİFOLDUN ÇATLAMASINA +

    EGZOZ BORULARININ KIRILMASINA +

    EGZOZUN KASAYA ÇARPMASINA +

    MANİFOT SAPLAMASININ KIRILMASINA +
    NEDEN OLUR ?

    İSPİRALİN 2X4 KATLISI

    ÇETİN USTA
    __________________
    çetin ustadan alıntıdır




    Alıntıları Göster
    çetin Usta_performansin Manifoldu ( Ediris )

    PERFORMANSIN MANİFOLDU ( EDIRIS )



    YÜKSEK DEVİRLERDE ARTAN >YOĞUN GAZ AKIŞINI RAHATLATAN GERİ BASINÇ VERSİYONUNU RAHAT
    KARŞILAYAN BU SİSTEM MOTOR GÜCÜNE GÖRE FARKLI
    ATAK KABİLİYETLERİ YÜKLEYECEKTİR FAKAT PERFORMANS
    ÇALIŞMALARI İLE DİZAYIN EDİLEN BU ARAÇ ÖZEL BİR
    KULANIMIDA GEREKTİRECEKTİR VİTES DEGİŞTİREREK
    ARTIRILAN BİR PERFORMANS AYNI VİTESTE UYGULANAN
    AYAGI GAZDAN ÇEKİP TEKRAR GAZ KÖKLEMESİ İLE
    EN ÜST VERSİYONA ULAŞACAKTIR

    DEVİR KÜÇÜK VİTESTE KAZANDIRILIRSA ARAÇ
    EN YÜKSEK DEVİRE ÇOK RAHAT ULAŞACAKTIR

    YAKIT SARFİYATININ ARTACAĞI BİR GERÇEKTİR AMA ,
    YAKSIN DİYE SİZ UĞRAŞIRSINIZ YÜKSEK KALİTE BİR SES
    SİZİ SPORTİF BİR KULANIMA ZORLAYACAKTIR,

    NOT = NORMAL KULANIMLARDA YAKIT FAZLA FARKETMEZ
    AYAĞINIZIN ALTINDAKİ PEDALI BİR MUSLUK OLDUĞUNU
    DÜŞÜNÜRSENİZ AÇMAK YADA KISMAK SİZE KALMIŞ,

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır

     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    çetin Usta_performansin Manifoldu ( Ediris )

    PERFORMANSIN MANİFOLDU ( EDIRIS )



    YÜKSEK DEVİRLERDE ARTAN >YOĞUN GAZ AKIŞINI RAHATLATAN GERİ BASINÇ VERSİYONUNU RAHAT
    KARŞILAYAN BU SİSTEM MOTOR GÜCÜNE GÖRE FARKLI
    ATAK KABİLİYETLERİ YÜKLEYECEKTİR FAKAT PERFORMANS
    ÇALIŞMALARI İLE DİZAYIN EDİLEN BU ARAÇ ÖZEL BİR
    KULANIMIDA GEREKTİRECEKTİR VİTES DEGİŞTİREREK
    ARTIRILAN BİR PERFORMANS AYNI VİTESTE UYGULANAN
    AYAGI GAZDAN ÇEKİP TEKRAR GAZ KÖKLEMESİ İLE
    EN ÜST VERSİYONA ULAŞACAKTIR

    DEVİR KÜÇÜK VİTESTE KAZANDIRILIRSA ARAÇ
    EN YÜKSEK DEVİRE ÇOK RAHAT ULAŞACAKTIR

    YAKIT SARFİYATININ ARTACAĞI BİR GERÇEKTİR AMA ,
    YAKSIN DİYE SİZ UĞRAŞIRSINIZ YÜKSEK KALİTE BİR SES
    SİZİ SPORTİF BİR KULANIMA ZORLAYACAKTIR,

    NOT = NORMAL KULANIMLARDA YAKIT FAZLA FARKETMEZ
    AYAĞINIZIN ALTINDAKİ PEDALI BİR MUSLUK OLDUĞUNU
    DÜŞÜNÜRSENİZ AÇMAK YADA KISMAK SİZE KALMIŞ,

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır

     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


    Alıntıları Göster
    ________________________
    Egzoz Alirken Dikat Edelim ?


    bütün bu düşünce çalışmalar aslında iyi bir kalitede aranan
    özelikleri sıtandarta uygun bir kalite takibiyle mümkündür

    egzozda aranması gereken özelikler ?


    (1 )--- tse yeterlilik belgesini

    ( 2 )-- türk patent enstitüsü onayı

    ( 3 )-- ıso 9001 = 2000 onayını

    ( 4 )-- satış sonrası servis hizmetini

    ( 5 )-- türkiye genelinde servis hizmetlerini

    ( 6 )-- üretirken gösterdiyi cidi çalışmaları dagıtımını yaptığı
    egzoz servisleriylede paylaşan anlayışı

    aramanız yeterlidir ?
    iyi bir usta ucuz egzoz takmaz
    ucuz egzoz pahalı egzozdur
    __________________

    http://www.agaregzoz.com/ tercihimizdir

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    ________________________
    Egzoz Alirken Dikat Edelim ?


    bütün bu düşünce çalışmalar aslında iyi bir kalitede aranan
    özelikleri sıtandarta uygun bir kalite takibiyle mümkündür

    egzozda aranması gereken özelikler ?


    (1 )--- tse yeterlilik belgesini

    ( 2 )-- türk patent enstitüsü onayı

    ( 3 )-- ıso 9001 = 2000 onayını

    ( 4 )-- satış sonrası servis hizmetini

    ( 5 )-- türkiye genelinde servis hizmetlerini

    ( 6 )-- üretirken gösterdiyi cidi çalışmaları dagıtımını yaptığı
    egzoz servisleriylede paylaşan anlayışı

    aramanız yeterlidir ?
    iyi bir usta ucuz egzoz takmaz
    ucuz egzoz pahalı egzozdur
    __________________

    http://www.agaregzoz.com/ tercihimizdir

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır




    Alıntıları Göster
    MANİFOLT CONTASI YANARSA ZARARLARI :

    ZARARLARI :
    MANİFOLT CONTASI + BOGAZ ÇATAL CONTASI YANARSA,

    HAYATİ : ÖNEMİ ( 1 )
    CONTA :: KAÇAK YAPTIĞI ZAMAN SES YAPARAK SİZİ UYARIR
    ARAÇ KABİNİNE C O2 (KARBON MONOKSİT ) GAZI SIZDIRMAYA
    BAŞLAR BU DA SİZDE MİGDE BULANTISI VE
    BAŞ DÖNMESİ SONUCU ARACIN KONTÜRÖLÜNÜ KAYBETİRİR

    HAYATİ : ÖNEMİ
    KAÇAK YAPAN MANİFOLT ÇEVRESİNDE BULUNAN ELEKTİRİK
    KABLOSU BENZİN HORTUMUNU ERİTEREK TELAFİSİ
    MÜMKÜN OLMAYAN YANGINA NEDEN OLUR,
    5, DAKİKALIK ZAMAN AYIRTIN BİR SIZDIRMA KONTÜROLÜNÜ
    İYI BİR USTAYA YAPTIRIN,

    NOT:
    AKLINIZDA BULUNSUN ARAÇ RÜZGARA KARŞI İLERLEDİYİ İÇİN
    BİR ANDA ALEV ALMAZ DURDUĞUNUZ ZAMANI BEKLER,?

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır ?






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    MANİFOLT CONTASI YANARSA ZARARLARI :

    ZARARLARI :
    MANİFOLT CONTASI + BOGAZ ÇATAL CONTASI YANARSA,

    HAYATİ : ÖNEMİ ( 1 )
    CONTA :: KAÇAK YAPTIĞI ZAMAN SES YAPARAK SİZİ UYARIR
    ARAÇ KABİNİNE C O2 (KARBON MONOKSİT ) GAZI SIZDIRMAYA
    BAŞLAR BU DA SİZDE MİGDE BULANTISI VE
    BAŞ DÖNMESİ SONUCU ARACIN KONTÜRÖLÜNÜ KAYBETİRİR

    HAYATİ : ÖNEMİ
    KAÇAK YAPAN MANİFOLT ÇEVRESİNDE BULUNAN ELEKTİRİK
    KABLOSU BENZİN HORTUMUNU ERİTEREK TELAFİSİ
    MÜMKÜN OLMAYAN YANGINA NEDEN OLUR,
    5, DAKİKALIK ZAMAN AYIRTIN BİR SIZDIRMA KONTÜROLÜNÜ
    İYI BİR USTAYA YAPTIRIN,

    NOT:
    AKLINIZDA BULUNSUN ARAÇ RÜZGARA KARŞI İLERLEDİYİ İÇİN
    BİR ANDA ALEV ALMAZ DURDUĞUNUZ ZAMANI BEKLER,?

    ÇETİN USTA
    çetin ustadan alıntıdır ?




    Alıntıları Göster
    çetin Usta _egzoz+hareret ?

    egzoz % hararet



    egzozla bağlantısı olması mümkün deyil gibi görünsede
    hararet arızalarının hatırlanmayan bir noktasını oluşturur


    hararet arızaları =

    kolay arızalar ?

    1- radyatörde normalde kaçak yapmayan 90/ derecelik bir ısıya ulaşınca
    basınç sıkıştırmasıyla oluşan kaçak ,

    2 - fan motorunda kısa kısa ceryan kesikligi ark yaptıgı için çalışır
    durumda görmenizi sağlar


    3 - radyatör sistemi havalı ise radyatör kapağı musluklar kelepçe
    kenarı ısırması su seviye düşüklüğü devir dayım arızası su kanallarının
    çürümesi arızaları ?

    4 - radyatör tıkanması aşırı kireçlenme ( vs )

    100 %1 akla gelmeyen arızalar
    X aracınıza uygun olmayan bir egzoz mu taktırdınız hararetle
    egzoz taktırdıgınız tarihi hesaplayın

    X kaynak yapılmaması gereken egzoz kazanına kaynakmı yaptırdınız
    niyemi ?- egzoz içerisinde egzoz sesini indirge etmesi için elyaf
    veya kaya yünü vardır bunlar kaynakta olan 2000/ derece ısıyla
    kaynak yapılınca eriyip nadirende olsa egzoz bogazına dolabilir,

    X egzoz gaz çıkışını koklayın çürük yumurta kokusu alıyorsanız
    bu koku araç ısındıktan sonrada devam ediyorsa buda akla
    en son gelen > katalezör arıza bölümümüzü okuyun,

    X aracı boşa alın çalıştırın 5000 / devirde gaz yüklemesi yapın süre ?
    çok kısa olsun ayagınızı gazdan hızlı çekin patırdamalar yapıyorsa
    bu içerdeki egzoz gazı zamanlıyıcılarının çürüdüyünü bununda gaz
    akışını zorlayarak hararetin yükselmesine neden olur
    not = avans ayarlarken yapılan ayarlamalar bunu kapsamaz,

    ÇETİN USTA

    çetin ustadan alıntıdır






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 11:21:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    çetin Usta _egzoz+hareret ?

    egzoz % hararet



    egzozla bağlantısı olması mümkün deyil gibi görünsede
    hararet arızalarının hatırlanmayan bir noktasını oluşturur


    hararet arızaları =

    kolay arızalar ?

    1- radyatörde normalde kaçak yapmayan 90/ derecelik bir ısıya ulaşınca
    basınç sıkıştırmasıyla oluşan kaçak ,

    2 - fan motorunda kısa kısa ceryan kesikligi ark yaptıgı için çalışır
    durumda görmenizi sağlar


    3 - radyatör sistemi havalı ise radyatör kapağı musluklar kelepçe
    kenarı ısırması su seviye düşüklüğü devir dayım arızası su kanallarının
    çürümesi arızaları ?

    4 - radyatör tıkanması aşırı kireçlenme ( vs )

    100 %1 akla gelmeyen arızalar
    X aracınıza uygun olmayan bir egzoz mu taktırdınız hararetle
    egzoz taktırdıgınız tarihi hesaplayın

    X kaynak yapılmaması gereken egzoz kazanına kaynakmı yaptırdınız
    niyemi ?- egzoz içerisinde egzoz sesini indirge etmesi için elyaf
    veya kaya yünü vardır bunlar kaynakta olan 2000/ derece ısıyla
    kaynak yapılınca eriyip nadirende olsa egzoz bogazına dolabilir,

    X egzoz gaz çıkışını koklayın çürük yumurta kokusu alıyorsanız
    bu koku araç ısındıktan sonrada devam ediyorsa buda akla
    en son gelen > katalezör arıza bölümümüzü okuyun,

    X aracı boşa alın çalıştırın 5000 / devirde gaz yüklemesi yapın süre ?
    çok kısa olsun ayagınızı gazdan hızlı çekin patırdamalar yapıyorsa
    bu içerdeki egzoz gazı zamanlıyıcılarının çürüdüyünü bununda gaz
    akışını zorlayarak hararetin yükselmesine neden olur
    not = avans ayarlarken yapılan ayarlamalar bunu kapsamaz,

    ÇETİN USTA

    çetin ustadan alıntıdır





    Alıntıları Göster
    ucuz performans egzoslar nasıldır
    Performans +e 21 Kasa Bmw 124 Murat

    SELAMLAR

    PERFORMANS EGZOZDA YERLİ ÜRETİME NEREDEYSE HİÇ ŞANS TANIMIYORSUNUZ YERLİ ÜRETİM BİR EGZOZLA AVRUPA ÜRETİM

    ARASINDAKİ FARKI ARAŞTIRMA ŞANSINIZ NE KADAR OLDU BİLMİYORUM
    AMA ŞU VARKİ BAZI ÜRETİMLERDE GÖZENEK SAYISINA KADAR AYNI

    YAPIYORLAR AMA MADEIN GERMANEY YAZISINA ALIŞTI GÖZLERİMİZ
    NEREDEYSE MURAT 124 BİLE AVRUPA EGZOZ TAVSİYE EDİLİYOR

    BEN ŞUNUDA SÖYLİYEYİM YERLİ ÜRETİMİDE BOŞ VERELİM BEN ELİMDE
    YAPAYIM BİR SUSTURUCU BUNUDA MURAT 124 ARACA TAKALIM

    DESEM 315/3.16 E 21 KASA BMW VENİN SESİNİ ÇIKARACAGIM DESEM
    BURADAN BİN TANE YORUM GELİR 124 ARAÇDA O KOMPERESÖR NERDE

    DİYEREK AMA ARAÇ KOMPRESÖRÜ ZAYIF BİLE OLSA DOLUMLU EGZOZ
    YAPILIYOR SES AYNI VERSİYON AYNI AMA DEDİM YA DOLARLA ALACAGIZ

    MARKA OLSUN BU BİZE YETER

    EGZOZCU ÇETİN USTA

    çetin ustadan alıntıdır






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 11:18:38 >




  • Egzost Problemi,Lütfen Yardım
    Megan Ii Eski Haline Nasil Gelir Bölüm _ 1

    Alıntı:
    Orjinal Mesaj Sahibi ercuz
    Selam dostlar..Bildiğiniz üzere megane II 1.6 aracıma ss headers kat iptali farklı orta susturucu ve ss son susturucu bunun üzerinede superchips uygulaması yaptık.Üstlerde çok iyi oldu.Ancak sesten bıktığım için sadece son susturucuyu çıkartıp yerine aracın orjinal son susturucusunu taktırdım.Ses 3.000li devirlerde yine motorda geliyor uğuldama gibi.Oda headersten olmalı.Esas sorunum,araç haliyle kesildi eskisi gibi gitmiyor motordan beri gelen rahat gaz son susturucuda tıkanıyor,bende ses istemiyorum.Ss son susturucum katalizörde olmadığı için kafa ütülüyor malum polislerde aynı şekilde.Bunun yerine daha güçlü bi aracın son susturucusunu taksam nasıl olur.Mesela megane 2.0ın veya farklı bir daha güçlü otomobilin?Nasıl olur sizce ss son gibi performans alamasamda yinede beni kurtarırmı?Maksatım sesi azaltarak performansımı eski haline getirebilmek.Fikir ve tecrübelerinizi bekliyorum
    SAYGILAR...

    SELAMLAR

    İSTERSENİZ OLAYA FARKLI BİR YÖNDEN BAKALIM TABİ BU BİR GÖRÜŞ
    BU ARAÇ DEYİLDE BİR İNSAN OLSUN MESELA 12 YAŞINDAKİ

    BİR ÇOCUGA 20 YAŞINDA BİR GENCİN CİGERİNİ TAKALIM 12 YAŞINDAKİ
    ÇOCUGUN VÜCUT YAPISI DAR TAKILAN CİYER HALİYLE NEFES ALMAK

    İSTEDİYİNDE NORMALDEN FAZLA HAVA ALMASINI SAGLAR DAR VÜCUDA
    GENİŞ BİR HAVANIN GİRMESİ BÜNYESİNE UYMAMASINA RAGMEN BU

    ÇOCUGA İLK BAŞLARDA BİR RAHATLIK VERİR FAKAT VÜCUT ANATOMİSİ
    BUNA UYGUN DEYİLDİR DAHA ÖNCEKİ VÜCUT SIHATİ GÜÇLÜ İKEN YENİ

    TAKILAN CİYER FAZLA HAVA VERDİYİ İÇİN AYNI BEDENİ GÜÇSÜZ KILAR
    20 YAŞINDAKİ GENCEDE GELİRSEK BU YAZDIKLARIMIZIN TAM TERSİNİ

    YAŞAR __OLMASI GEREKEN NEDİR _? VÜCUD GELİŞİMİNİ TAMAMLAMIŞ
    VÜCUDA UYGUN CİGERİN TAKILMASIYLA BU VÜCUD BU CİGERE CEVAP

    VERECEKTİR UYUM SAGLAYACAKTIR BUDA TAHLİLERLE ANALİZLERLE
    OLUR FALANCA ARKADAŞ FALANCA MARKA ARACA FALANCA

    PERFORMANSI TAKMIŞ ÇOK SÜPER OLMUŞ BU DOKTORA GİTMEDEN
    TAVSİYE ÜZERİNE KULANILAN İLACA BENZER BAZISI ŞİFA GÖRÜR

    BAZISI BELA GÖRÜR
    BU KONUYU 2. DOSYADA BİRDE MEGAN II EGZOZ SİSTEMİNİN
    ANATOMİSİNİ ANLATARAK CEVAP VERECEYİM BİRDE ONU OKUYUN

    SON SUSTURUCUYA TAKILAN PARÇANIN REFARANSINI VERİRSENİZ
    NEREDE POROBLEM YAŞADIGINIZIDA 2. BÖLÜME EKLEYİP CEVAPLAYACAGIM
    ÇETİN USTA

    çetin ustadan alıntıdır







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 11:10:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Egzost Problemi,Lütfen Yardım
    Megan Ii Eski Haline Nasil Gelir Bölüm _ 1

    Alıntı:
    Orjinal Mesaj Sahibi ercuz
    Selam dostlar..Bildiğiniz üzere megane II 1.6 aracıma ss headers kat iptali farklı orta susturucu ve ss son susturucu bunun üzerinede superchips uygulaması yaptık.Üstlerde çok iyi oldu.Ancak sesten bıktığım için sadece son susturucuyu çıkartıp yerine aracın orjinal son susturucusunu taktırdım.Ses 3.000li devirlerde yine motorda geliyor uğuldama gibi.Oda headersten olmalı.Esas sorunum,araç haliyle kesildi eskisi gibi gitmiyor motordan beri gelen rahat gaz son susturucuda tıkanıyor,bende ses istemiyorum.Ss son susturucum katalizörde olmadığı için kafa ütülüyor malum polislerde aynı şekilde.Bunun yerine daha güçlü bi aracın son susturucusunu taksam nasıl olur.Mesela megane 2.0ın veya farklı bir daha güçlü otomobilin?Nasıl olur sizce ss son gibi performans alamasamda yinede beni kurtarırmı?Maksatım sesi azaltarak performansımı eski haline getirebilmek.Fikir ve tecrübelerinizi bekliyorum
    SAYGILAR...

    SELAMLAR

    İSTERSENİZ OLAYA FARKLI BİR YÖNDEN BAKALIM TABİ BU BİR GÖRÜŞ
    BU ARAÇ DEYİLDE BİR İNSAN OLSUN MESELA 12 YAŞINDAKİ

    BİR ÇOCUGA 20 YAŞINDA BİR GENCİN CİGERİNİ TAKALIM 12 YAŞINDAKİ
    ÇOCUGUN VÜCUT YAPISI DAR TAKILAN CİYER HALİYLE NEFES ALMAK

    İSTEDİYİNDE NORMALDEN FAZLA HAVA ALMASINI SAGLAR DAR VÜCUDA
    GENİŞ BİR HAVANIN GİRMESİ BÜNYESİNE UYMAMASINA RAGMEN BU

    ÇOCUGA İLK BAŞLARDA BİR RAHATLIK VERİR FAKAT VÜCUT ANATOMİSİ
    BUNA UYGUN DEYİLDİR DAHA ÖNCEKİ VÜCUT SIHATİ GÜÇLÜ İKEN YENİ

    TAKILAN CİYER FAZLA HAVA VERDİYİ İÇİN AYNI BEDENİ GÜÇSÜZ KILAR
    20 YAŞINDAKİ GENCEDE GELİRSEK BU YAZDIKLARIMIZIN TAM TERSİNİ

    YAŞAR __OLMASI GEREKEN NEDİR _? VÜCUD GELİŞİMİNİ TAMAMLAMIŞ
    VÜCUDA UYGUN CİGERİN TAKILMASIYLA BU VÜCUD BU CİGERE CEVAP

    VERECEKTİR UYUM SAGLAYACAKTIR BUDA TAHLİLERLE ANALİZLERLE
    OLUR FALANCA ARKADAŞ FALANCA MARKA ARACA FALANCA

    PERFORMANSI TAKMIŞ ÇOK SÜPER OLMUŞ BU DOKTORA GİTMEDEN
    TAVSİYE ÜZERİNE KULANILAN İLACA BENZER BAZISI ŞİFA GÖRÜR

    BAZISI BELA GÖRÜR
    BU KONUYU 2. DOSYADA BİRDE MEGAN II EGZOZ SİSTEMİNİN
    ANATOMİSİNİ ANLATARAK CEVAP VERECEYİM BİRDE ONU OKUYUN

    SON SUSTURUCUYA TAKILAN PARÇANIN REFARANSINI VERİRSENİZ
    NEREDE POROBLEM YAŞADIGINIZIDA 2. BÖLÜME EKLEYİP CEVAPLAYACAGIM
    ÇETİN USTA

    çetin ustadan alıntıdır




    Katalezör Saglam Bana Göre

    Alıntı:
    Orjinal Mesaj Sahibi caglar
    Selamlar,
    2001 model 105.000km.de 1.8 Audi A3 aracım var. Aracın altından kalkışta teneke gürültüleri geliyordu. Servise götürdüm. Katalitik konvertörün içinin çürüdüğünü ve değişmesi gerektiğini söylediler. 1.250YTL tutacağını öğrenince vazgeçtim. Değiştirmek yerine teneke sesinden kurtulmak için kat. iptali yaptırmayı düşünüyorum.

    1) Bilinen zararlarının yanında (çevre, yakıt, ses vs...) bu araç için özel bir zararı var mıdır?
    2) Yaptırırken özellikle nelere dikkat etmeliyim?
    SELAMLAR ÇAGLAR BEY

    BEN BU A 3 KAT İPTALİNİ YAPTIM BU KAT MOTORUN İÇİNDE VE KATIN
    ÜZERİNDE 2 ADET SENSÖR VAR GİRİŞDE VE ÇIKIŞTA BIRAK KATI DEYİŞMEYİ

    SÖKÜP ORTAYA ÇIKARMASI BİLE 1 SAAT SÜRÜYOR İPTAL ETİREYİMİ
    DEME _ GARANTİLİ İPTAL EDEN KAÇ TANE USTA ÇIKAR ONU ARAŞTIR ?

    TABİ BU İPTAL SERVİS ONAYLI OLMAK ÜZERE OLACAK AYRICA BU KATALEZÖR
    DİREK MANİFOLDUN AGZINDA BAGLI BU İPTAL ETİYİM MÜŞTERİNİN İFADESİ MASLAKDA
    8 TANE EGZOZCUYA UGRADIM HER KES YAPARIM DEDİ ? FAKAT GARANTİ
    VEREMEM DİYİNCE VAZGEÇTİM DİYE _ BİZE MÜŞTERİNİN İFADESİ

    BİZ BU İŞİ YAPTIK + SERVİSİN İFADESİ ŞU BU PARÇA 2500/YTL ARTI KDV
    VE MONTAJ İŞÇİLİGİ İSTEDİLER DEDİ TABİ PARÇA YURT DIŞINDAN GELECEK

    DİYE SÖYLENMİŞ SÖKTÜYÜM PARÇADA BENDE DURUYOR KATALEZÜRÜN
    İÇİ SERAMİK DEYİL ÇELİK GÖZENEKLERLE DOLU ATEŞLEME BOBİNİ GÖREVİNİ

    YERİNE GETİRMEDİYİ İÇİN KAT İÇİNE DOLAN ZENGİN KARIŞIM İÇ ERİMESİNE SEBEP OLMUŞ BU ARIZA TESPİTİ BİZDE YAPILDI ÇÜNKİ ARAÇ NORMAL SEYREDERKEN BİR ANDA ÇEKİŞTEN DÜŞÜYOR İSTOP ETME DERECESİNE

    GELİYOR DİYE BİZE GELEN ŞİKAYET BUYDU

    SİZİN ŞİKAYETİNİZE GELİRSEKDE NORMAL BİR TAMİRCİDE KONTROL ETİRİN
    BENCE KATALEZÖRÜN ALTINDA BULUNAN DİGER BORUDA KAPLAMA ISI

    YALITIMIYLA SARILI KORUMA SACI VAR BU PUNTALARINDAN ATIGI
    ZAMAN CIRILDAMA SES YAPAR SİZİNDE DEDİYİNİZ GİBİ TENEKE SESİ

    VERİYOR İÇİ ÇELİK SÜZGEÇ DOLU SİSTEM VE MANİFOLTAN ÇIKAN GAZIN SIKIŞTIRDIGI BİR PARÇADAN CIRILDAMA GELMEZ AYAGINI GAZDAN ÇEKSEN

    BİLE MANİFOLTUN ÖNÜNDE OLDUGU İÇİN HER ZAMAN SIKIŞIK DURUR BU PARÇALAR TABİ KOPTUGUNUDA GÖZ ÖNÜNE ALARAK SÖYLÜYORUM

    KATALEZÖR İPTAL ETMEK İÇİN SEBEBİNİZ YOK BANA GÖRE
    __________________________________________________ÇETİN USTA
    __________________
    çetin ustadan alıntıdır

     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 11:09:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Katalezör Saglam Bana Göre

    Alıntı:
    Orjinal Mesaj Sahibi caglar
    Selamlar,
    2001 model 105.000km.de 1.8 Audi A3 aracım var. Aracın altından kalkışta teneke gürültüleri geliyordu. Servise götürdüm. Katalitik konvertörün içinin çürüdüğünü ve değişmesi gerektiğini söylediler. 1.250YTL tutacağını öğrenince vazgeçtim. Değiştirmek yerine teneke sesinden kurtulmak için kat. iptali yaptırmayı düşünüyorum.

    1) Bilinen zararlarının yanında (çevre, yakıt, ses vs...) bu araç için özel bir zararı var mıdır?
    2) Yaptırırken özellikle nelere dikkat etmeliyim?
    SELAMLAR ÇAGLAR BEY

    BEN BU A 3 KAT İPTALİNİ YAPTIM BU KAT MOTORUN İÇİNDE VE KATIN
    ÜZERİNDE 2 ADET SENSÖR VAR GİRİŞDE VE ÇIKIŞTA BIRAK KATI DEYİŞMEYİ

    SÖKÜP ORTAYA ÇIKARMASI BİLE 1 SAAT SÜRÜYOR İPTAL ETİREYİMİ
    DEME _ GARANTİLİ İPTAL EDEN KAÇ TANE USTA ÇIKAR ONU ARAŞTIR ?

    TABİ BU İPTAL SERVİS ONAYLI OLMAK ÜZERE OLACAK AYRICA BU KATALEZÖR
    DİREK MANİFOLDUN AGZINDA BAGLI BU İPTAL ETİYİM MÜŞTERİNİN İFADESİ MASLAKDA
    8 TANE EGZOZCUYA UGRADIM HER KES YAPARIM DEDİ ? FAKAT GARANTİ
    VEREMEM DİYİNCE VAZGEÇTİM DİYE _ BİZE MÜŞTERİNİN İFADESİ

    BİZ BU İŞİ YAPTIK + SERVİSİN İFADESİ ŞU BU PARÇA 2500/YTL ARTI KDV
    VE MONTAJ İŞÇİLİGİ İSTEDİLER DEDİ TABİ PARÇA YURT DIŞINDAN GELECEK

    DİYE SÖYLENMİŞ SÖKTÜYÜM PARÇADA BENDE DURUYOR KATALEZÜRÜN
    İÇİ SERAMİK DEYİL ÇELİK GÖZENEKLERLE DOLU ATEŞLEME BOBİNİ GÖREVİNİ

    YERİNE GETİRMEDİYİ İÇİN KAT İÇİNE DOLAN ZENGİN KARIŞIM İÇ ERİMESİNE SEBEP OLMUŞ BU ARIZA TESPİTİ BİZDE YAPILDI ÇÜNKİ ARAÇ NORMAL SEYREDERKEN BİR ANDA ÇEKİŞTEN DÜŞÜYOR İSTOP ETME DERECESİNE

    GELİYOR DİYE BİZE GELEN ŞİKAYET BUYDU

    SİZİN ŞİKAYETİNİZE GELİRSEKDE NORMAL BİR TAMİRCİDE KONTROL ETİRİN
    BENCE KATALEZÖRÜN ALTINDA BULUNAN DİGER BORUDA KAPLAMA ISI

    YALITIMIYLA SARILI KORUMA SACI VAR BU PUNTALARINDAN ATIGI
    ZAMAN CIRILDAMA SES YAPAR SİZİNDE DEDİYİNİZ GİBİ TENEKE SESİ

    VERİYOR İÇİ ÇELİK SÜZGEÇ DOLU SİSTEM VE MANİFOLTAN ÇIKAN GAZIN SIKIŞTIRDIGI BİR PARÇADAN CIRILDAMA GELMEZ AYAGINI GAZDAN ÇEKSEN

    BİLE MANİFOLTUN ÖNÜNDE OLDUGU İÇİN HER ZAMAN SIKIŞIK DURUR BU PARÇALAR TABİ KOPTUGUNUDA GÖZ ÖNÜNE ALARAK SÖYLÜYORUM

    KATALEZÖR İPTAL ETMEK İÇİN SEBEBİNİZ YOK BANA GÖRE
    __________________________________________________ÇETİN USTA
    __________________
    çetin ustadan alıntıdır

     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


    Alıntıları Göster
    egzost daha sonra sesi yükselirmi?

    arkdaşlar bu gün 0 egzos aldım ses normal bi egzos'un vereceği kalitete arkadaşlarım egzosun sesinin kullandıkça dahada açılacağını söylüyorlar aslı varmı sizce.
    __________________


    çetin Usta
    Susturucu Içerisindeki Elyaf Dediyimiz Malzeme Susturucu
    Içerisinden Geçen Süzgeç Borularin çevresine Sarilidir
    Rodajini Tamamlasin Süzgeç Kenarlari Yatak Gibi Motorun
    Hajmine Göre Açilir Araç Hem Daha Rahatlar Ve Aktifleşir
    Ben Takdigim Tüm Performanslara Rodaj Süresini Ve Kulanimini
    Aktaririm Yani Ses Oturur Tabi Ilk Rodaj Süresini Fazla Sikiştirarak
    Yaparsan Sonra Poturdama Sesi Alirsin Ilk 200 Km Normal Kulanim
    Sonra Spor Kulanim çetin Usta
    __________________
    çetin ustadan alıntıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 17 Eylül 2007; 11:06:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    egzost daha sonra sesi yükselirmi?

    arkdaşlar bu gün 0 egzos aldım ses normal bi egzos'un vereceği kalitete arkadaşlarım egzosun sesinin kullandıkça dahada açılacağını söylüyorlar aslı varmı sizce.
    __________________


    çetin Usta
    Susturucu Içerisindeki Elyaf Dediyimiz Malzeme Susturucu
    Içerisinden Geçen Süzgeç Borularin çevresine Sarilidir
    Rodajini Tamamlasin Süzgeç Kenarlari Yatak Gibi Motorun
    Hajmine Göre Açilir Araç Hem Daha Rahatlar Ve Aktifleşir
    Ben Takdigim Tüm Performanslara Rodaj Süresini Ve Kulanimini
    Aktaririm Yani Ses Oturur Tabi Ilk Rodaj Süresini Fazla Sikiştirarak
    Yaparsan Sonra Poturdama Sesi Alirsin Ilk 200 Km Normal Kulanim
    Sonra Spor Kulanim çetin Usta
    __________________
    çetin ustadan alıntıdır

    Alıntıları Göster
    egzost yardım acil..!!!!
    Alıntı:
    Orjinal Mesaj Sahibi fatih323
    slm abiler.. mazda 323 ün tiz sesini toklaştırmak için egzostcuya gittim.. bizim arçata egzost kazanı yan olduğu için her istediğin ezostu takamıosun

    şimdi arabanın sesini toklaştırmak için egzostçunun sölediklerini aynen yazıorum.. buna bir yorum yaparsanız sevinirim..

    '' Bu arabanın sesini toklaştırmak için katalitiği iptal edip yerine boru, orta susturucuyu iptal edip yerine boru.. ve en sonuna güzel krom bi başlık yapalım.. hem sesi güsel olur hemde kazanın yan olduğu için fazla masraf etmeden ii bi ses elde etmiş olursun.. zaten katalitik 80,000 de bir temizlenmesi lazım bu araba 150,000 de onun bi etkisi kalmamıştır en güsel çözüm bu iptaller ve güzel bi uçtur.. istediğin ses için..''

    Abiler egzostcunun bu fikri üzerine ne düşünüyorsunuz.... maliyeti 90 ytl..

    birde bu yapılacak işlemlerin motora yada araca bi zararı olurmu..???

    araba mazda 323 practica 1.5 doch..



    ÇETİN USTA
    SELAMLAR fatih her halde şaka yapıyorsun bunu söyleyen
    egzoz cu olamaz ya demirci yada nalbant bu adam USTA
    diyemem camiyaya hakaret olur aracın zararlarını istersen
    anlatmayayım da egzozun görevini anlatayım motordan
    gelen gaz susturucu içerisine dolar saga ve sola dolarak bir
    genleşme meydana getirir mesela senin elerini ve kolarını
    baglayalım bir dev tüpün içine salalım bu tüp dar ise sen
    sıkışarak geçersin bol ise daha rahat geçersin ama bu geçişi
    tamamlarkende sag ve sol kolarını tüp içinde bir saga bir sola
    vurarak kendini ileriye atarsın helede mazda 323 paratica dan
    bahsediyorsak son susturucusu sagdan giriş ortadan çıkıştır
    araç daha atak olsun diye sıkıştırmalı gaz çıkışı konmuştur buna takılacak üniversal PERFORMANSIN bile çok iyi hesaplanması lazım
    bazı arkadaşlar çok iyi bir markadan alamadıgı ses versiyonunu
    falanca markadan alım derler ya olay o deyil bunu satan hangi
    araçlarda üniversal kulanılır diye bilgi verirler prosodüründede
    yazar aman dikat fatih seni ALLAH esirgemiş _
    ÇETİN USTA

    çetin ustadan alıntıdır

     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????


     ÇETİN USTA Egzoz Projeleri ????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 16 Eylül 2007; 17:20:49 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.