Yerinde destek hizmetinin kalktığını söylemedim. Satıcılar genellikle cihazın garanti türünü bilmiyor bu yüzden çağrı merkezinden sorgulatmak en garanti yöntemdir.
İnspiron serisi son kullanıcı için üretilmiş gerek malzeme gerek performans açısından diğer serilere göre iyi değildir ama mesela Lenovo idepad serileriyle aynıdır.
Benim önerdiğim seriler daha çok iş dünyasına hitap eden serilerdir.
Garanti için açıklama;
Dell bundan 2 ay önceye kadar Türkiyenin her ilinde onarım merkezi olmadığından garanti türü yerinde destek olmayan cihazlara bile (İstanbul ve Ankara hariç) yerinde destek verdi ve bu desteği 2 ay önce kaldırdı. İnsanların gözünde de yanlış bir algılamaya sebep oldu.
Ama son duruma göre yerinde desteği olan cihazlar yine yerinde destek alacaktır. Olmayan cihazlar onarım merkezine gönderilecektir.
Sana cihaz önermiyorum ama ben kesinlikle Latitude serisi bir alacağ