Merhaba herkese, telefonumu 13.05.14 tarihinde anlaşmalı mng kargo şubesinden kvk kartal teknik servisine gönderdim.Ertesi gün servise ulaştı telefonum.28.05.14 tarihinde ise bana geri döndü.Şikayetim sadece pilden yanaydı.Ve serviste bana yazılım güncellemesi yapıldı ve pil sorunu giderildi dedi.İlginç olan ise servise göndermeden önce kameramda pembeleşme sorunu vardı ama ben bunu bilmiyordum ve o yüzden servise bir şey söylemedim.Açıkçası görüpte sallamamıştım.Pembeleşme sorununun olduğunu telefonum servisteyken forumda gezerken rastladım.Meğerse çoğu kişide olan bir şeymiş.Herneyse şuan pembeleşme sorunundan eser yok.Ya Sense 6 dan oldu ya da teknik serviste bir şeyler oldu.Sizde Sense 6 dan sonra pembeleşme sorunu devam ediyor mu ? Resimler aşağıda iyi forumlar..
Kamera sorunu yazılımsal değil donanımsal bir sorun. Serviste kamera lensi değiştirilerek omnivision lensler takılıyor. Bunu öğrenmek için es dosya yöneticisi gibi birşey yükleyip kamera lens modeline bakabilirsiniz. Servis konusunda kvk yerine maltepe teleservice öneririm.
Servisler hakkında bir bilgim yoktu o yüzden yapılsında nerede olursa olsun dedim.Yazılımsal olmadığını biliyorum fakat servis lens değişimi yapsaydı faturaya yazmaz mıydı ? Yoksa her gelen telefon için lens değişimi mi yapıyorlar ? teşekkürler..
quote:
Orijinalden alıntı: MagnusCarlsen
Kamera sorunu yazılımsal değil donanımsal bir sorun. Serviste kamera lensi değiştirilerek omnivision lensler takılıyor. Bunu öğrenmek için es dosya yöneticisi gibi birşey yükleyip kamera lens modeline bakabilirsiniz. Servis konusunda kvk yerine maltepe teleservice öneririm.
Ağustosta aldım şimdi göndersem ücretsiz değiştirirler mi?
Telefonunuz garantiliyse ücretsiz değişim yapıyorlar arkadaşlar. Servis raporunda arızalı parça değişti yazar. Genelde eğer çok şanssız değilseniz arka kapağıda kamera değişiminde değiştiriyorlar kapak ve kamera yenilenmiş ve değişmiş geliyor. Zaten bu sorunla giden m7lere sık görülen sorun olarak yazıyorlar kayıtlara.
quote:
Orijinalden alıntı: MagnusCarlsen
Telefonunuz garantiliyse ücretsiz değişim yapıyorlar arkadaşlar. Servis raporunda arızalı parça değişti yazar. Genelde eğer çok şanssız değilseniz arka kapağıda kamera değişiminde değiştiriyorlar kapak ve kamera yenilenmiş ve değişmiş geliyor. Zaten bu sorunla giden m7lere sık görülen sorun olarak yazıyorlar kayıtlara.
Teşekkür ederim. Bir şey daha sorayım izninizle. Ankarada yaşıyorum ve geçen yıl temmuz veya ağustosta vatandan aldım. Cihazın kutusunun üstünde mobiltel simgesi vardı. Kamera pembeleşmesi+üst hoparlörde cızırtı+şarjdan çekince %90 düşmesi gibi sorunlar var.
Sizce kvk ya mı götüreyim, vatana mı vereyim yoksa teleservice mi göndereyim?
Teleservice e nasıl gönderiliyor bilmiyorum
Immortal King
kullanıcısına yanıt
Mobiltel olunca teleservice bakar mı bilmiyorum. Bunu öğrenmek için kutunun içinden çıkan garanti belgesindeki sayfalara bakın orada hangi servislere göndereceğiniz yazar. Benimkinde brighstar yazıyor garanti kağıdında da kvk ve teleservice adresleri var yani benimkine bakıyorlar. Sizinkine de bakarlar sanırım distribütor firma farketmiyor diye hatırlıyorum ama emin değilim. Kvkya aman bulaşmayın. Hem çok uzun sürüyor hem de teleservice kadar iyi iş beceremiyorlar. Benim telefonum 2 kere kvkya gitti hala ekran pembeleşmesini halledemediler. Ben de teleservice nin maltepe istanbul şubesine fatura ve telefonu kargoladım.