Merhaba arkadaşlar bu çatlak sorununu yaşayanlara yardımcı olmak için 15 günlük teknik servis sürecini sizinle paylaşmak istedim. Ankaradaki Fırat Elektronik'e göndermiştim. İşlemler :
19.03.2015 16:35:37
İşemri Açıldı
20.03.2015 08:55:56
35***********8 IMEI No.lu cihaz LG Teknik servise ulasmistir.Cihaz takibini 0 312 231 6 543(LGE)veyahttp://www.lgankaraservis.com adresinden yapabilirsiniz.
21.03.2015 16:40:36
DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR Yeni Seri No:3***********2 Tamir Kodu :GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldı ile işemri KAPALI Statusune alındı. Aciklama : KUTULU CİHAZ DEĞİŞİMİ YAPILDI. IMEI: 3**********2 S/N: 503K********
"En son seriyi gönderiyorlar ben 502k serisi gelir diye düşünüyordum ama yeni seri çıkmış 503k gönderdiler, inşallah bu sorun düzeltilmiştir artık !!"