Merhaba arkadaşlar bu çatlak sorununu yaşayanlara yardımcı olmak için 15 günlük teknik servis sürecini sizinle paylaşmak istedim. Ankaradaki Fırat Elektronik'e göndermiştim. İşlemler :
19.03.2015 16:35:37
İşemri Açıldı
20.03.2015 08:55:56
35***********8 IMEI No.lu cihaz LG Teknik servise ulasmistir.Cihaz takibini 0 312 231 6 543(LGE)veyahttp://www.lgankaraservis.com adresinden yapabilirsiniz.
21.03.2015 16:40:36
DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR Yeni Seri No:3***********2 Tamir Kodu :GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldı ile işemri KAPALI Statusune alındı. Aciklama : KUTULU CİHAZ DEĞİŞİMİ YAPILDI. IMEI: 3**********2 S/N: 503K********
"En son seriyi gönderiyorlar ben 502k serisi gelir diye düşünüyordum ama yeni seri çıkmış 503k gönderdiler, inşallah bu sorun düzeltilmiştir artık !!"
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme