Şimdi Ara

Cevap: LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bu çatlak sorununu yaşayanlara yardımcı olmak için 15 günlük teknik servis sürecini sizinle paylaşmak istedim. Ankaradaki Fırat Elektronik'e göndermiştim. İşlemler :



    19.03.2015 16:35:37

    İşemri Açıldı


    20.03.2015 08:55:56

    35***********8 IMEI No.lu cihaz LG Teknik servise ulasmistir.Cihaz takibini 0 312 231 6 543(LGE)veyahttp://www.lgankaraservis.com adresinden yapabilirsiniz.


    21.03.2015 16:40:36

    DOA DEĞžİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.


    02.04.2015 11:31:13

    Cihaz beklemeden çıkartıldı


    02.04.2015 11:31:30

    Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldıKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:KUTULU CİHAZ DEĞžİŞİMİ YAPILDI.
    IMEI: 3**********2
    S/N: 503K*******


    02.04.2015 11:31:38

    Kalite kontrol tamamlandı.


    02.04.2015 11:31:47

    SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR
    Yeni Seri No:3***********2
    Tamir Kodu :GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldı ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : KUTULU CİHAZ DEĞžİŞİMİ YAPILDI. IMEI: 3**********2 S/N: 503K********





    "En son seriyi gönderiyorlar ben 502k serisi gelir diye düşünüyordum ama yeni seri çıkmış 503k gönderdiler, inşallah bu sorun düzeltilmiştir artık !!"







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.