Şimdi Ara

Cevap: LG G4 Garanti Para İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lg G4 telefonumda bootloop sorunu oldu anakart değişimi yapıldı.Telefon garantiden geldi Ghost Screen sorunu baş gösterdi.Daha önceden Ghost Screen sorunu yoktu.Ayrıca telefonda görüşme yaparken bazen cazur cuzur ses geliyor karşı tarafın sesi gidiyor görüşmeyi sonlandırmak zorunda kalıyorum.Bir diğer hata ise aramayı sonlandırınca sonlandırıldı menüsünde donup kalıyor.Ara sıra veri bağlantısı da açmıyor.Ben de telefonu garantiye tekrar yolladım.Para iadesi isteniyor diye nota yazdırdım.

    Telefon garantiye girince mesaj geldi işlemler başlatıldı diye müşteri hizmetlerini aradım konuşma aynen şöyle:

    (B)- İyi günler Lg G4 telefonumu garantiye verdim anakart değişimi yapıldı.Şimdi Hayalet ekran sorunu var tekrar garantiye verdim.
    (M)- Tamam imei numarasını söyleyin biz burdan bakalım dedi
    (B)- Imei numarasını söyledim.
    (M)- Evet lcd ekran değişimi yapılacak parça bekleniyor.
    (B)- Ben para iadesi istiyorum.
    (M)- 4 kere servis işlemi yapılan cihazlara para iadesi yapıyoruz.
    (B)- Tüketici haklarında öyle bir madde yazmıyor.
    (M)- O da bu sefer Lg'nin kendi garanti kitapçığında yazıyor.
    (B)- Orayı da okudum orda da yazmıyor.
    (M)- Bu sefer Lg'nin kendi prosedürü felan filan..
    (B)- Ben de tüketici haklarının 9. maddesini okudum.
    (M)- Bu şartlarda para iadesi yapamayız.Hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz.Ancak öyle para iadesi yapılabilir dedi.
    (B)- Tamam benim için sorun değil beklerim acelemiz yok dedim.

    Tüketici haklarının dokuzuncu maddesi şöyle:

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    (2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

    (3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

    (4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

    (5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.

    bu maddenin (a) bendine istinaden hakem heyetine başvuru yapacağım.Cihazı Türk Telekom'dan kampanyalı aldım.Adam faturayı 2000 tl kesti.Normalde faturaya ek 2328tl geliyor.Aldığım yere gittim faturayı düzelttirdim.2328tl tarafımızca düzeltilmiştir diye faturaya yazıp kaşeledi.

    Daha önce anakart değişimi yapılınca serviste 2000 tl'lik fatura gözüküyor.Telefonu servise verince faturayı tekrar tarattırdım.Servisteki bayan para iadesi verirlerse kabul etmeye bilirler dedi.

    Bakalım hakem heyetine başvuru yapacağım neler olacak detayları yazarım.

    Samsung'un ara yüzünde zamanla donlamalar yaşanıyor ve amoled ekran zamanla mavimleşiyor diye samsung almadım Lg aldım pişman oldum.Galiba en iyisi İphone.

    Şimdilik nokia reyize geri döndüm.Nokia 1203







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LG para iadesi almak isteyenler
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.