Şimdi Ara

Cevap: NISSAN ALMERA KLÜBÜ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Yüksek rölantinin birçok sebebi vardır.Adaptasyon olabilirde olmayabilirde.Yazılımı nedir ve aracınızdaki yüksek rölantinin gerçek sebebini bilmiyorum çünkü.
    Öncelikle adaptasyon bozukluğundan emin olmak gerekir.
    Şimdi lpg enjektörlerine giden hortumun biri gevşektir,çatlaktır,hortum esnekliği kaybetmiştir hem lpg hem benzinde rölanti yüksek çıkar.
    Boğaz kelebeği,debimetre,boğazın üstündeki pvc hortumları vs.birinin gevşekliğinden çok azda olsa hava sızıntısı varsa rölanti yüksek olur.

    Ya da bunların soket ve bağlantıları gevşektir rölanti çok düşük ya da yüksek çıkar.
    Bulaşık süngerini bulaşık deterjanıyla köpürtüp araç çaılışırken hava kaçağı olup olmadığını bağlantı yerlerinden test edebilirsin.
    Ben lpg enjektörlerini bu şekil tespit ettim.5500 rpm'de hava kaçağı sızıntısı veriyordu.
    Manuel kodlamayı artık kronometre kullanmadan yapabiliyorum.2001-2002...diye sayarak.
    Ancak araç güvenlik moduna geçerse;2500 rpm geçmezse ihtiyaç vardır.
    Bujilerin hala temizmiş.Abes bir durum göremedim.Sanki elektrot aralığı biraz fazla.

    üstad bogaz kelebeği,maf sensoru temızlıgınden once herşey normaldi temizlikten sonra rolantı bozudu vee yuksek devırde gıdıyor buda adaptasyondan kaynakland mı?







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.