Şimdi Ara

Cevap: YENi TOYOTA COROLLA(2013-2016) ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kusura bakmayın bu mail olarak da gerekli yerlere ulaştırılmıştır, süreci takip eden arkadaşlar için buraya da yazma gereği duydum, son durum budur maalesef. Attığım mail şöyledir.

    Merhaba.
    Kayseri Aksoy Toyota bayinizden 21.04.2016 tarihinde Corolla 1.33 life marka araç satın aldım ve severek bindiğim aracımla 16.08.2016 günü geçirmiş olduğum ufak bir kaza sonucu Gaziantep Muhittinoğlu bayinizde yapılan tamir sonucunda boyanan ön sol çamurluğun ön sol kapıya uymadığı tarafımca tespit edilmiş, servisin boya ustası ve kaza danışmanı ile yapılan sözlü görüşmede yapılan boyanın araca uyduğu; fakat orijinal fabrika çıkışı olan ön sol kapının boyasının hatalı olduğu belirtilmiştir.
    Bu konu ile ilgili aracı almış olduğum Kayseri Toyota Aksoy bayiye de bilgilendirmede bulundum ve yasal sürecin de başlaması adına noterden ayıplı olarak satışı yapılan aracımla ilgili ihtarname gönderdim. İlerleyen süreçte bu sorunla ilgili Kayseri’de bulunan Toyota Aksoy Yetkili bayisine gittiğimde onlar tarafından da araç uzunca incelenmiş ve gözle yapılan incelemede boyada ton farkı olduğu; fakat bu durumun Toyota Türkiye merkez tarafından takip edileceği beyan edilmiştir.
    Toyota merkezden ……………. hanım ile yapmış olduğum görüşmede konu ile ilgili mühendis görevlendirileceği, bu işe bakan personelin izinde olduğu, geldiği zaman (26.09.2016) tarafımla tekrar iletişime geçileceği söylendi. 26.09.2016 tarihinde tarafımla yapılan görüşmede mühendisin bir program dahilinde Gaziantep’e geleceği, tarihin belli olmadığı belirtildi.
    Yukarıda olduğu gibi belirttiğim süreç ile ilgili sizlerden (Toyota Türkiye) aşağıda belirttiğim hususlarda yardım bekliyorum.
    1-Boya hatası olduğu Gaziantep ve Kayseri yetkili servislerince sözlü olarak beyan edilen aracın Kayseri Aksoy yetkili bayiden satışı etik midir?
    2-Bu aracın satışa kadar gelen aşamalarda bu sorunun fark edilmediğini varsayalım, satış esnasında az da olsa fark ettiğim renk ton farkını beyan ettiğimde gerekli teknik inceleme yapılmadan “sorun olmadığı, güneşin geliş açısından kaynaklanıyor, gerekli kontroller yapılmadan bayiye kadar bu aracın gelemeyeceğinin” belirtilmiş olması ne kadar doğrudur?
    3-Bu aracımı alıp, bu sorunu fark etmeden 4 ay kadar binip, yazımda belirttiğim nedenden dolayı yapılan servis işleminden sonra kapının boyasında ki farkın yetkili Gaziantep servisiniz tarafından fark edilerek öncelikle kapının orijinal fabrika çıkışlı boya olamayacağı düşünülerek yapılan incelemeden sonra kapının fabrika çıkışlı orijinal boya olduğu tespit edilince neden gerekli işlemler başlatılmamıştır?
    4-İş bu sorunla ilgili yine kontrol amaçlı incelemeye çağrıldığım Kayseri Aksoy Toyota bayisinde yapılan kontrollerde servis yetkililerince tarafıma aracın boyasında sorun olduğu, fabrikasyon olarak ön sol kapının boyasında hata olduğu -sözlü- olarak belirtilmesine rağmen aracın bir de Toyota Türkiye yetkililerin de görmesinin gerektiği beyan edilerek ayıplı olarak sattıkları araçlarına duyarsız kalmaları ne kadar doğrudur?
    5-Bu konuda Gaziantep ve Kayseri yetkili servisleriniz ne kadar yetkilidir?
    6-79 milyon nüfusu olan, neredeyse her ilinde Toyota bayisinin olduğu Türkiye’de karşılaştığım bu sorunla ilgili İzinde olup, dönmesi beklenilen ve geldiğinde de programına bakarak aracı incelemeye gelebileceği söylenen bir mühendisi beklemem gerektiğinin söylenmesi ne kadar doğrudur?
    8-Müşteri memnuniyetiniz sadece aracın satışına kadar mıdır?
    9-Eski Türkiye de bile zor görülecek prosedürün ve çözümsüzlüğün geçen yıllarda satış rekoru kıran Toyota’da olmasının izahı nedir?
    (Arkadaşlar kusura bakmayın bu mail olarak da gerekli yerlere ulaştırılmıştır, süreci takip eden arkadaşlar için buraya da yazma gereği duydum, son durum budur maalesef.)







  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun, sizin yerinizde olsam araç değişimi isterim son durum nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    Hocam gecmis olsun. Var mi bir gelişme?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    Toyota türkiyeden geldiler görüştük. Jant hediye ettiler. Dahası için mahkeme yolu görünüyor, böyle bir durumda da dört yıldır mahkemede uğraşan arkadaşım var. Ve sonuç meçhul, mahkeme masrafları da kendine kalabilir.
    Acizane tavsiyem, araç alımında araçtan anlayan iki üç arkadaşla gidip aracın dışına iyice bakmak lazımmış.
    Sevindirici tarafı araçtaki kusur çok dikkat edilmezse belli olmuyor, kapı orjinal. Böyle binecegiz artık. Ben bile 4 ay sonra çok dikkat edince görmüştüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.