Şimdi Ara

Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Bu araç Hev değil, Phev dikkat ederseniz.. yani pili hybrid renault veya Toyota'nın 10 katından daha büyük, bu araçlarda motorun pili şarj etmesi için çok verimli olmasına gerek yok çünkü pilin asıl enerji kaynağı motor değil, priz.. acil durumlarda pili şarj ediyorsun.


    yoksa Phev araçlarda hybrid turbo zaten yıllardır kullanılıyor. Vw grubun bütün eski 1.4 tsi Phev'leri Phev/hybrid turbo. ama gerçek fişsiz kapalı sistem küçük pilli hybrid yapacaksan atkinson çevrim, ultra ısıl verimli atmosferik kullanmak zorundasın. piller çabuk dolmalı, minimum yakıt tüketimi ve kayıpla dolmalı, motor sürekli açılıp kapandığı için motor soğuk çalışmaya uygun (turboşarj sürekli soğuk yağda çalışıp açılıp kapanmayı hiç sevmez) ve sade bir yapıda olmalı.

  • dippsiz D kullanıcısına yanıt

    Gerçekten hibrit aracın menzilinin ne önemi var anlamadım. Elektrikli olsa bir nebze anlayacağım da fosil yakıtlı aracın menzilini vermek de bir garip olmuş. 1400 km gitse ne, 2400 km gitse ne, zaten uzun yolda mutlaka 2-3 mola veriyoruz zorunlu olarak.

  • Torlak Kemal kullanıcısına yanıt

    1 depo benzinle gideceği mesafeyi kastediyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    phev olduğu zaten mesajımda yazıyor , pilinin diğerlerinden büyük olduğunu da biliyoruz , bu kadar büyük pilin sadece rejenerasyonla dolmayacağını da biliyoruz.Çinlilerde biliyor hibridin zayıf karnını büyük pil ve turbo motor kullanarak aşmışlar , yeni sayfa açmışlar , bunda anlaşılmayacak ne var ??


    japonlar bu riski almadıkları için küçük pil atmosferik motorla devam ediyorlar onun peşinden gidenlerden biride renault


    turbo kullanmak , dayanıklı turbo kullanmak cesaret ister maalesef tüm markalar turbo hibrid kullanmıyor örnek verdiğin vw nin hibritinin başarısı mı var ?? kaldı ki zaten renaultunda turbo hibrit kullandığını da yazmıştım


    renault 1.2 tce full hybrid 200 ü australda kullanıyor ama yakıt tasarrufu istenilen seviyede değil ,fransız araba yazarları 6.5 ortalama elde ettiler ve iyi değerler değil aradaki farka değmez diye kendileri söylüyor


    Çinlilerin yöntemi akıllıca aynı motor hibrit olmayan versiyonda çok daha yüksek tork üretiyor adamlar bunu düşük devirde yüksek tork olacak şekilde güncellemişler ve dışarıdan şarj (plug in) ile de elektrik desteğini üst seviyeye çıkarmışlar , çünkü pil teknolojisi ve fabrikaları buna müsait ,üstüne toyotanın plug in leri gibi düşük hızda şarj yerine hızlı şarjı destekler şekilde yapmışlar


    Üstüne bu araçları herkesin kabullenebileceği ve düşük sürtünmeli şekilde üretmişler ,prius herkesin kabulleneceği ve günlük hayata çok uygun tasarımda değil ,ben çok beğeniyorum ama byd seal u neredeyse aynı sürtünme değerlerine sahip


    evet yılların hibrid üstadı toyotadan daha iyi iş çıkarmışlar ,yine de prius kadar verimli değil elbette ama ulaşılabilir gerçekten kullanışlı hibrit yapmışlar ,hibrite yeni boyutu çinliler getirmiş.





  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Hocam siz ne anlatıyorsunuz allasen yaw :) elma ile armutu kıyaslıyorsun ikisi alakasız sistemler, biri plug-in diğeri normal hybrid diyorum, büyük pil koymuşlar, turbo koymuşlar toyota'yı geçmişler diyorsun :)


    yahu Toyota'nın veya başka bir markanın bundaki karşılığı bizim bildiğimiz hybrid sistem değil.. plug-in hybrid olanlar. Rav4 plug-in hybrid 300hp gücünde, 18kw bataryası olan, sadece pille 90km giden bir model. veya RX450h Lexus. veya Mercedes C300e veya DS4 plug-in hybrid.. hele ki ki Toyota'nın prime plug-in hybrid motoru mükemmel derecede verimli. hem şarj etme verimliliği, hem motor performansı, hemde Wltp yakıt değerleri olarak bu başlıktaki araçtan üstün (4.2lt'ye 1.2lt) ve bunu çok daha küçük bir pille beceriyor. sadece eşşek ölüsü gibi pil kullanmadığı için bunun gibi menzili yok 1400km.


    Herhangi bir markanın hybrid aracı ile chery'nin hybrid aracı kıyaslanır. plug-in hybrid ile hybrid kıyaslanmaz.. birbirlerine rakip değillerdir.


    Chery'nin sistemi de farklı, 150hp görece az güçte ama verimli bir motora sahip sadece kaynak yoğun büyük pilli, yani daha ağır, maliyeti daha yüksek bir sistem. herkesin amacı çok büyük pil kullanmadan verimliliği arttırmak. siz yine Chery mi seviyorsunuz, zhoyung mu, geely'mi seviyorsanız sevin de ama önce neyi hangi konsepti konuştuğumuzu bir öğrenin, pazarlama faaliyetini sonra yapın size tavsiyem.





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Ben Türkiyede satılan toyota hibridlerin yaşadığı uzun yolda yaşattığı , kullanıcıların çokça şikayet ettiği uzun yol işkencesinin çinlilerin hibridlerinde olmadığından bahsettim , bu sorun cross hibrid phev olsa yine olacaktı çünkü mtv için 1.8 motorlu düşük güçlü araç satıyor yani phev olsaydı ne olacaktı yine sorun yaşayacaktı sorun yaşamamak için TURBO kullanmadığından en az 2.0 motorla satması gerek oda bu sistemde imkansız, yani ortada elmalık armutluk durum yok Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor 


    bu sorunun çinlilerin hibridlerinde olmadığını söyledim , sen phev hev karşılaştırmasına dönüştürdün , çünkü altta yatan nasıl olurda çinli hibrid , toyota hibridden üstün olabilir değil mi sorunun bu ,sende toyota hibridi sevebilirsin.Senin için hibridleri hev phev olarak ayrıca belirtirimChery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor 


    bu konularda bilgiliyim rahat ol ,prius un , EV lerden daha çevreci olduğunu , üretimden kullanıma harcadığı CO2 değerinin EV lerden 5 kat daha az olduğunun grafikli ankatımını da EV ler çevreci mi başlığında geçen sene yapmıştım. Bugün prius dünyanın en çevreci aracı seçildi phev olduğu halde Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor 


    şimdi raw 4 ü 18kwh bataryalı diye chery phev ile karşılaştırmaya kalkmışsında


    toyota raw4 phevde de 2.5lt atmosferik motor olduğundan bahsetmemişsin (turbo yok) ?


    raw 4 ün phev de sadece 6.6kwh şarjı desteklediğini hızlı şarjı desteklemediğini ,bırak hızlıyı 11kw şarjı bile desteklemediğini bahsetmemişsin ,en az 3 saatte şarj oluyor

    chery ve byd aynı hibridler , raw 4 ün plug in hibridin de üstün , sırf elektrik kullanım menzilinde çin tarafı daha iyi , sırf elektrikli son süreatte daha iyi ,en önemlisi batarya şarj hızında neredeyse 4 kat daha iyi , raw 4 ün phev in mtv si ne olur acaba :)) Türkiyede satılan raw4 hev ve 4.3kw bataryası var. elma mı armut mu anlamışsındır umarım.


    Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor



    toyotanın phev hibrid çözümü de var yine turbosuz ve Türkiyede satılıyor mu ? çok yakın zamanda chery ve byd satılacak üstelik toyota hev hibridin yaşadığı MTV sıkıntısını da(1,8 ve 2.5lt atmosferik motordan dolayı) yaşamayacaklar


    Sonra prius phev in bataryası nedir ? tavsiyem bu konularda yazacaksan önce biraz araştır madem konseptten bahsedeceğiz o konsepti iyi araştır , ne tesadüf prius da 2.0 atmosferik ve phev olmasına rağmen 8,8kwh bataryası var.Ve 3.7kw şarjı destekliyor..

    Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor


    Türkiyede satılan RAW4 ün 2.5lt benzinli motorlu 4.3kwh lık pilli hev hibridi , konu sahibi Türkiyede satılacak çinli hibrid ise 1.5Turbo motor 18kwh bataryaya sahip phev ve hızlı şarjı destekliyor .) PHEV toyotanın ve diğer markaların aksine.

    Hızlı şarjın phevde avantajı çok büyük neden ? uzun yolda bastınız molada yarım saatte pili fulle yine çok düşük tüketim Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor şehir içini belirtmeye gerek yok sırf elektrikliyle 110km diyor.


    Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 16 Mart 2024; 13:53:59 >




  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Yazdığın bir çok çıkarım hatalı, tekrar söylüyorum elma ile armutu kıyaslıyorsun, biz Türkiyeyi konuşmuyoruz çinliler harika bir sistem yapmış Toyota yapamıyormuş ya? başka marka yapamıyormuş ya senin dediğine göre? sana Plug-in örnekleri gösterdim demek ki neymiş yapıyorlarmış, senin haberin yokmuş arkadaşım.. türkiye'deki Mtv sistemi Ötv sistemi dünyada yok yani bu üreticileri ilgilendirmez, önemli olan güç çıktısı ve toplam sistem verimidir, Prius'un konuyla hiçbir alakası yok (beni çevreciliği de ilgilendirmiyor konuyu dağıtmayın) sadece 300hp Rav4 prime, Mercedes C300e gibi plug-in'ler kıyaslayabilirsin.


    Bmw 316i ile Mercedes c320 kıyaslanıp, 316i çok kötü yavaş, c320 hızlı performanslı denilemez.. bunlar farklı segmentlerde üretimlerdir. beni toyota veya o veya bu marka ilgilendirmez, yazdığın kıyaslama konsept bazında yanlıştı, hala yanlış ama ego kasıp inat ediyorsunuz çok biliyorum ediyorum hakimim diye.


    Hev ile Plug-in kıyaslanmaz. Bev ile Hev veya plug-in kıyaslanmaz. Hev ile Hev, Bev ile Bev, Plug-in ile plug-in kıyaslanır. senin devletin 2.5 litre ultra verimli bir motordan yüksek vergi alıyorsa o devletinin sorunudur, türkiyeye getiremiyorsa emisyona bakmayan eski vergi sistemi müsade etmediği için gelmiyor, bu durum markanın sorunu değildir. boşa uzatmanın laf salatası yapıp konuyu bulandırmanın anlamı yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperVeloceJota -- 16 Mart 2024; 14:39:47 >




  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Sen beni konuyu bilememekle itham ediyorsun da ama ben verileri ekledim herşey ortada


    ben çinlilerin hibridinin, toyotanın uzun yolda verdiği yüksek motor sesi ve çekmeme sorununu , işkenceyi çinlilerin çözdüğünü yazdım ,sen oradan benim sadece hibrid olarak belirttiğim konuyu hev phev e çektin ve beni elma ile armutu karıştırmakla itham ettin , ayrıca toyota ve diğer markalar da turboyu kullanıyorlar diye iddia attın ortaya , sonra toyotanın hev ve phev de hemde kendi verdiğin raw4 de bile turbosuz olduğunu öğrenmiş oldun :)


    Hala yanlış çıkarımlara devam ediyorsun toyota turbo kullanarak hibrid yapmıyor dedim ,ben toyota yapamıyor demedim bu bir olsun , bu nedenlede toyota hibridler uzun yolda işkence oluyor dedim buda 2 olsun sonra , sen çinlilerinki phev toyotalar hev dedin , ben hibrid dedim hangi çeşit hibrit olduğunu belirtmedim sen madem konuyu açtın pekte bilgin olmayan phev toyotalar konusunda seni bilimsel verilerle bilgilendirdim Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor 


    prius da plug in hybrid ve turbosuz nasıl alakası yok , sonra sen salladın toyota da turbo kullanıyor hibridlerinde diye raw4 dedin 300hp i görünce kesin buda turboludur diye atlamışsın.Onunda 2.5lt turbosuz motor olduğunu öğrenmiş oldun olabilir haberin olmayabilir ben sana bir şey demiycem :))


    çinlilerin seçtiği yol bana göre toyotanın seçtiği yoldan daha üstün , bu toyota yapamaz demek değil elma ile armudu karıştırma .)


    Zaten karşılaştırmada 300hp raw4 phev i karşılaştırmıştım bari cevap yazmadan araştırsaydın..


    raw4 phev hibridin nasıl ezildiği ortada ,2.5lt atmosferik motor , 18,1 kwh batarya ,max (46mile) 73,6km elektrikli menzili , max 177km hız (111mph) 2.5lt motora rağmen ve 6.6kwh 3 saatte şarj kağnı hızında şarj


    çinli hibridler 1.5turbo motor , 18.3kvh batarya ,şehir içi 110km üstü menzil , sırf elektrik modunda 188km hız ,ve DC hızlı şarj 22-25kwh ,%10-80 29dk ,1 saatte full şarj diyelim, toyotanın 3te 1 i zamanda..


    Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor



    evet çinliler toyotadan iyi hibrid yapmışlar ,sorunun şu olması gerekir peki toyota kadar sorunsuz ve uzun ömürlü olabilecek mi ?? ikiside hibridin çeşidi olan hev mi phev mi değil

    Veri olarak çinliler hibridin en gelişmiş versiyonu olan phev de japonları geçmiş


    phev phev karşılaştırmasında bu çinli toyota phev i senin örneklediğin raw4 phev in içinden geçiyor ,hev hibrid toyotalara gerek yok onlar zaten phev in altında .. veriler ortada





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.