Şimdi Ara

Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor
    Chery, yüksek teknolojisini yeni nesil mobilite ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda yaklaşık 19 yıl önce hibrit teknolojisi için Ar-Ge çalışmalarını başlatan Chery, yıllar içinde elde ettiği teknolojik deneyimi Ekim 2023’te QPower mimarisiyle dünyaya tanıttı.



    Yoğun ilgi gören QPower mimarisi çatısı altında bulunan PHEV (Plug-in hybrid elektrikli araçlar) modeller, süper aktif üç hızlı DHT teknolojisini kullanıyor. Üçlü lityum batarya paketlerini, akıllı şarj çözümlerini ve diğer teknolojileri içerisinde barındıran bu yeni teknoloji, kullanıcılara yüksek verimlilik, akıcı sürüş, güvenlik ve enerji tasarrufu eşliğinde kaliteli bir sürüş deneyimi sağlıyor.



    Akıllı PHEV teknolojisi, uyarlanabilir mod sayesinde yol koşullarını önceden tanımlayabiliyor ve optimum güç üretimini bu koşullara göre uyarlıyor. Chery teknolojisinin gelmiş olduğu en son noktayı temsil eden QPower mimarisine ait motor, şanzıman ve diğer güç-aktarma sistemleri bileşenleri, yüksek performans, düşük yakıt tüketimi ve düşük emisyon özelliklerine sahip.



    Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor
    Bunlardan biri olan PHEV, yüzde 44,5’in üzerinde termal verimliliği ile sektörün en iyi değerine ulaşıyor. 1,5 T motor ve iki adet elektromotor olmak üzere üç motordan oluşan şarj edilebilir hibrit sistem, 9 çalışma modu ve 11 vites kombinasyonuna sahip.



    Sistem TSD çift eksenli güç aktarma teknolojisiyle son derece akıcı bir sürüş deneyimi sunarken, tüketicilerin performans ve yakıt ekonomisine yönelik gereksinimlerini de kusursuz şekilde karşılıyor. Kullanıcı deneyimini geliştiren sistem, Chery markasının üstün gücünü ve gelişmiş teknoloji seviyesini gözler önüne seriyor.



    Ortalama tüketimi sadece 4.2 litre



    Infinite Super Electric Hybrid DHT teknolojisiyle donatılan 5’inci nesil hibrit sistem için özel olarak optimize edilen motor, üstün performansıyla öne çıkıyor. Motor, 115 KW (154 hp) maksimum güç ve 220 Nm maksimum tork üretiyor. Gelişmiş hibrit sistem, yüzde 44,5’e varan termal verimliliğe sahipken tamamen elektrikli sürüş hissi sağlıyor ve dört sürüş modu ile elektrikli araçlara benzer bir deneyim sunuyor.



    Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor
    Tahrik motoru 150 KW maksimum güç üretip yüzde 98,5 EV mekanik verimliliği ile geniş bir menzil sunarken, yüksek verimlilik ve enerji tasarrufu sağlıyor. Bu teknolojilerle donatılan ARRIZO 8 PHEV, tamamen elektrikli sürüşle 100 kilometrenin üzerinde menzil sunuyor. Araç, 1400 kilometrenin üzerindeki toplam menziliyle de sınıfının en iyi değerine imzasını atıyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni Audi A3 ailesi, "allstreet" versiyonuyla birlikte tanıtıldı



    Sistemin verimli yapısı, ARRIZO 8 PHEV’in şarj sürecinde de kendini belli ediyor. Aracın bataryası, yüzde 30’dan yüzde 80’e sadece 19 dakikada (25 santigrat derecenin altında) şarj oluyor. Chery ARRIZO 8 PHEV, WLTC normuna göre 100 kilometrede sadece 4,2 litre yakıt tüketim değerine ulaşarak, Çin Sanayi ve Bilgi Teknolojileri Bakanlığı tarafından açıklanan 60 hibrit model arasında 100 kilometrede 4,6 litrelik karma yakıt tüketimiyle en iyi değeri de elde etmeyi başardı.



    Şarj istasyonu arama endişesine son veriyor



    ARRIZO 8 PHEV, sunduğu 1400 kilometrenin üzerindeki menziliyle kullanıcılar için şarj istasyonu arama endişesini ortadan kaldırıyor. Ayrıca, ARRIZO 8 PHEV düşük yakıt tüketimi ve uzun menzili ile sık sık şehir dışı seyahatlerine çıkan kullanıcılar için daha düşük seyahat maliyetleri ve daha yüksek seyahat verimliliği anlamına geliyor. ARRIZO 8 PHEV'in 2024 yılı içerisinde Türkiye'de de satışa sunulması planlanıyor.









  • Kritik soru şu:,Phev veya Hev alıp,İçten yanmalı motorun,5-10 yıl sonra ortaya çıkacak turbosu,dpf'si,katalizörü ,vs.vs pislikleriyle uğraşmak mı?yoksa saf elektrikli ile tertemiz,sanayi yüzü görmeden,mis gibi gitmek mi? PHEV,HEV Karmaşik bir sistem olacağı için ,arızası da pis olur,tamiri de.
    Bataryasıyla,motoruyla ,geniş servis ağıyla güven ve garanti veren saf elektrikli daha mantıklı,tabi sık şehirler arası seyahat yapan,zaman sıkıntısı olan ,şarjla falan uğraşamam,sıkılırım,vs.diyen sürücüye de ,tam elektrikli uymaz.
  • 2 litre 180 beygir dizel arabayla 5 kisi + bagaj full agizina kadar dolu bir sekilde 1200km yapmistim uzun yolda (deposu 56 litre). Mecburen 1100u gecince benzinlige girdik. :D

    1400 elbette iyi ama vaooovvv denecek kadar da degil

  • 1400 km menzil nedir oha!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Konuyu okudun mu cidden merak ettim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • manuel clio ile 1400 km yapmışlığım var. 45 litre depoya 50 litre yakıt alırdı. ortalama 3.2 ile uzun yolu vardı.

  • Bence en mantıklısı hibrit ya. En azindan kafan rahat olur. Emisyon da azaldığı kadar artık. Klimayi kapatip kamyonun arkasindan gitmekle ugrasamam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Divinita- -- 12 Mart 2024; 18:26:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli bir araç için çok iyi değerler ,çünkü 1.5dci bir depoyla rahat 1200 kmleri görüyor ,ancak benzinlilerde 1000km bile çok iyi değerken 1400km baya iddialı


    Adamlar turbo motor kullanarak hibrid yapmışlar toyota mesela ,renault 1.6 mesela atmosferik kullanıp hibrid yapıyorlar , hibridlerde kilit nokta düşük devir yüksek tork


    böyle olunca tüm toyota hibrid kullanıcıları 1.8 motor kullanmalarına rağmen uzun yolda elektrik motoru hızdan dolayı devreden çıktığından herkes motor sesinden ve gitmeyen araçtan şikayetçi


    çinliler bu işi turbo kullanarak ve daha büyük batarya ve daha güçlü elektrik motoru kullanarak adeta hibridin kitabını yeniden yazmışlar ,renault da 1.2 full hybrid yaptı ancak ortalaması istenilen değerlerde değil ve fransa da bile eleştiriliyor.


    çinlilerin 1.5 motoru düşük devirde tork üretsin diye ayarlanmış ,elektrik motor olmasa bile güç tork yeterli ,toyotalar gibi değil


    Ayrıca chery de batarya 100km civarı sırf elektrikle gidiyor ,üstüne sırf elektrikte yüksek hızlara çıkıyor bunlarda diğer hibridlerde olmayan özellikler birde normal elektrikliler gibi hızlı şarj yapılabilmesi diğerlerinde yok.


    çinliler aynı motorları kullanıyor galiba byd seal U SUV hibrid de aynı özelliklerde Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor 





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • fabrika beyanları her zaman abartılı olur, gerçek menzil daha düşük ve tüketim yüksek olacaktır. 7 litreyi görürsen öp başına koy



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gidi -- 13 Mart 2024; 04:01:24 >
  • Toplam menzille kafayı bozduk, benzinli aracın menzilinin ne önemi var yahu, 600 km de bitse ne olur, fulle devam et. Toplam menzilin bir önemi yok burda, önemli olan sadece elektrik ile alabildiği yol.

  • Kritik soru şu:,Phev veya Hev alıp,İçten yanmalı motorun,5-10 yıl sonra ortaya çıkacak turbosu,dpf'si,katalizörü ,vs.vs pislikleriyle uğraşmak mı?yoksa saf elektrikli ile tertemiz,sanayi yüzü görmeden,mis gibi gitmek mi? PHEV,HEV Karmaşik bir sistem olacağı için ,arızası da pis olur,tamiri de.
    Bataryasıyla,motoruyla ,geniş servis ağıyla güven ve garanti veren saf elektrikli daha mantıklı,tabi sık şehirler arası seyahat yapan,zaman sıkıntısı olan ,şarjla falan uğraşamam,sıkılırım,vs.diyen sürücüye de ,tam elektrikli uymaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 14 Mart 2024; 0:22:7 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Phev,tam hibritten mutlaka daha pahalı olacaktır,%116vergiyi de yiyince de ,daha da kallavi olacak,tam hibrit bir aracın bataryasını biraz büyütseler ,sorun kalmayacak gibi sanki?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çinliler otomobil dünyasını kasıp kavuracak ele geçirecek kim ne derse desin

  • dippsiz D kullanıcısına yanıt
    Depo kaç litre alıyor ,o önemli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Evet,Seal U DMİ da iyi bir seçenek...iyi fiyattan gelirlerse ,bu yıl Çinli PHEV yılı olacak ,Türkiye için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 14 Mart 2024; 0:34:10 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ortalama hız kaçtı? 80’le gidince clio 3-4 litre benzin harcıyor örneğin. Bir ara Kayseriden İstanbul’a -82’ye sabitledim hızı regülatörle- tek depoyla (42lt) giderim diyordu. Tabi 130-140’la gidince tek depo işi yalan oldu. Hız çok önemli yakıt tüketiminde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 14 Mart 2024; 0:39:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tanjiro Kamado kullanıcısına yanıt

    Seal U dmi nin rüzgar direncide çok düşük 0.22 ancak asıl soru şu


    tiggo 8 pro avantgarde 1.6 turbo 1.823 iken seal U hangi fiyattan giriş yapacak atto 3 den ucuz olacak mı ? yanlış hatırlamıyorsam seal u dmi ile atto 3 benzer fiyattalar hatta seal u 2000 dolar daha ucuz gibiydi


    ayrıca bu model byd nin yeni açılan Özbekistan fabrikasında üretilmeye başladı ,oradan gelirse oldukça rekabetçi fiyatlarla gelebilir ,mesela 1.5 civarı gelse piyasayı süpürür Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor 

  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Seal U DMİ Suv bir araç,Atto 3 den daha üst segment,gümrük vergisiyle birlikte,%130 civarı bir vergi olacak,1,5 olabilir mi sence?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Piyasada bu kadar fırsatçı zihniyet varken bu araçları öyle 1.5 2m' na satmazlar. Düne kadar liste fiyattan %10 indirimli satan bayiler döviz kıpırdayınca liste fiyat çeker oldu. ÖTV muafiyetli satışları yükseltti ama 2.çeyrekten sonra satışlar çakılacaktır. BYD nin araçları gerçekten kaliteli duruyor gel gör ki 2.5m üzeri fiyatlara alıcısı olur mu hiç sanmam. Atto 3 dünya da satış rekoru kırmış ama bizde 1.2m olması gereken araç 1.75m. Plug in Hybrid araçlar da şehir içi mantıklı gibi görünse de yüksek hızlarda ve uzun yolda hiçbir avantajı olmadığı gibi bide verimsizler. Arrizo phev de 1.6 benzinlisinden çok pahalı geleceği için sayılı ya gelir ya gelmez.

  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    ortalamasini hiç bilmiyorum ama çok yuksek hizlara cikmadim. Eger suretini alirsan duz yolda 120 130la giderken 5 litrenin altini gordum cok defa. 150 160 sonrasi zaten içiyor Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor Araci agresif kullanirsan yakiti dusunmeyeceksin. Yok ekonomi yapayim diyorsan sakin kullanacaksin.

  • Çoğu aracın karma yakıt tüketimi ortalama 6 litre zaten, burada karım 2 litreye yakın bir mazot mu yani?
    Nissan E-Power ile kapışır gereksizlik konusunda. Kelime oyunu bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.