|
Chery ARRIZO 8 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil vadediyor
-
-
2 litre 180 beygir dizel arabayla 5 kisi + bagaj full agizina kadar dolu bir sekilde 1200km yapmistim uzun yolda (deposu 56 litre). Mecburen 1100u gecince benzinlige girdik. :D
1400 elbette iyi ama vaooovvv denecek kadar da degil
-
1400 km menzil nedir oha!!!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyu okudun mu cidden merak ettim?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
manuel clio ile 1400 km yapmışlığım var. 45 litre depoya 50 litre yakıt alırdı. ortalama 3.2 ile uzun yolu vardı.
-
Bence en mantıklısı hibrit ya. En azindan kafan rahat olur. Emisyon da azaldığı kadar artık. Klimayi kapatip kamyonun arkasindan gitmekle ugrasamam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Divinita- -- 12 Mart 2024; 18:26:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinli bir araç için çok iyi değerler ,çünkü 1.5dci bir depoyla rahat 1200 kmleri görüyor ,ancak benzinlilerde 1000km bile çok iyi değerken 1400km baya iddialı
Adamlar turbo motor kullanarak hibrid yapmışlar toyota mesela ,renault 1.6 mesela atmosferik kullanıp hibrid yapıyorlar , hibridlerde kilit nokta düşük devir yüksek tork
böyle olunca tüm toyota hibrid kullanıcıları 1.8 motor kullanmalarına rağmen uzun yolda elektrik motoru hızdan dolayı devreden çıktığından herkes motor sesinden ve gitmeyen araçtan şikayetçi
çinliler bu işi turbo kullanarak ve daha büyük batarya ve daha güçlü elektrik motoru kullanarak adeta hibridin kitabını yeniden yazmışlar ,renault da 1.2 full hybrid yaptı ancak ortalaması istenilen değerlerde değil ve fransa da bile eleştiriliyor.
çinlilerin 1.5 motoru düşük devirde tork üretsin diye ayarlanmış ,elektrik motor olmasa bile güç tork yeterli ,toyotalar gibi değil
Ayrıca chery de batarya 100km civarı sırf elektrikle gidiyor ,üstüne sırf elektrikte yüksek hızlara çıkıyor bunlarda diğer hibridlerde olmayan özellikler birde normal elektrikliler gibi hızlı şarj yapılabilmesi diğerlerinde yok.
çinliler aynı motorları kullanıyor galiba byd seal U SUV hibrid de aynı özelliklerde
-
fabrika beyanları her zaman abartılı olur, gerçek menzil daha düşük ve tüketim yüksek olacaktır. 7 litreyi görürsen öp başına koy
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gidi -- 13 Mart 2024; 04:01:24 >
-
Toplam menzille kafayı bozduk, benzinli aracın menzilinin ne önemi var yahu, 600 km de bitse ne olur, fulle devam et. Toplam menzilin bir önemi yok burda, önemli olan sadece elektrik ile alabildiği yol.
-
Kritik soru şu:,Phev veya Hev alıp,İçten yanmalı motorun,5-10 yıl sonra ortaya çıkacak turbosu,dpf'si,katalizörü ,vs.vs pislikleriyle uğraşmak mı?yoksa saf elektrikli ile tertemiz,sanayi yüzü görmeden,mis gibi gitmek mi? PHEV,HEV Karmaşik bir sistem olacağı için ,arızası da pis olur,tamiri de.
Bataryasıyla,motoruyla ,geniş servis ağıyla güven ve garanti veren saf elektrikli daha mantıklı,tabi sık şehirler arası seyahat yapan,zaman sıkıntısı olan ,şarjla falan uğraşamam,sıkılırım,vs.diyen sürücüye de ,tam elektrikli uymaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 14 Mart 2024; 0:22:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Phev,tam hibritten mutlaka daha pahalı olacaktır,%116vergiyi de yiyince de ,daha da kallavi olacak,tam hibrit bir aracın bataryasını biraz büyütseler ,sorun kalmayacak gibi sanki?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çinliler otomobil dünyasını kasıp kavuracak ele geçirecek kim ne derse desin
-
Depo kaç litre alıyor ,o önemli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet,Seal U DMİ da iyi bir seçenek...iyi fiyattan gelirlerse ,bu yıl Çinli PHEV yılı olacak ,Türkiye için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 14 Mart 2024; 0:34:10 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ortalama hız kaçtı? 80’le gidince clio 3-4 litre benzin harcıyor örneğin. Bir ara Kayseriden İstanbul’a -82’ye sabitledim hızı regülatörle- tek depoyla (42lt) giderim diyordu. Tabi 130-140’la gidince tek depo işi yalan oldu. Hız çok önemli yakıt tüketiminde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 14 Mart 2024; 0:39:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Seal U dmi nin rüzgar direncide çok düşük 0.22 ancak asıl soru şu
tiggo 8 pro avantgarde 1.6 turbo 1.823 iken seal U hangi fiyattan giriş yapacak atto 3 den ucuz olacak mı ? yanlış hatırlamıyorsam seal u dmi ile atto 3 benzer fiyattalar hatta seal u 2000 dolar daha ucuz gibiydi
ayrıca bu model byd nin yeni açılan Özbekistan fabrikasında üretilmeye başladı ,oradan gelirse oldukça rekabetçi fiyatlarla gelebilir ,mesela 1.5 civarı gelse piyasayı süpürür
-
Seal U DMİ Suv bir araç,Atto 3 den daha üst segment,gümrük vergisiyle birlikte,%130 civarı bir vergi olacak,1,5 olabilir mi sence?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Piyasada bu kadar fırsatçı zihniyet varken bu araçları öyle 1.5 2m' na satmazlar. Düne kadar liste fiyattan %10 indirimli satan bayiler döviz kıpırdayınca liste fiyat çeker oldu. ÖTV muafiyetli satışları yükseltti ama 2.çeyrekten sonra satışlar çakılacaktır. BYD nin araçları gerçekten kaliteli duruyor gel gör ki 2.5m üzeri fiyatlara alıcısı olur mu hiç sanmam. Atto 3 dünya da satış rekoru kırmış ama bizde 1.2m olması gereken araç 1.75m. Plug in Hybrid araçlar da şehir içi mantıklı gibi görünse de yüksek hızlarda ve uzun yolda hiçbir avantajı olmadığı gibi bide verimsizler. Arrizo phev de 1.6 benzinlisinden çok pahalı geleceği için sayılı ya gelir ya gelmez.
-
ortalamasini hiç bilmiyorum ama çok yuksek hizlara cikmadim. Eger suretini alirsan duz yolda 120 130la giderken 5 litrenin altini gordum cok defa. 150 160 sonrasi zaten içiyor Araci agresif kullanirsan yakiti dusunmeyeceksin. Yok ekonomi yapayim diyorsan sakin kullanacaksin.
-
Çoğu aracın karma yakıt tüketimi ortalama 6 litre zaten, burada karım 2 litreye yakın bir mazot mu yani?
Nissan E-Power ile kapışır gereksizlik konusunda. Kelime oyunu bunlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bence en mantıklısı hibrit ya. En azindan kafan rahat olur. Emisyon da azaldığı kadar artık. Klimayi kapatip kamyonun arkasindan gitmekle ugrasamam
|
Konuyu okudun mu cidden merak ettim?
|
Toplam menzille kafayı bozduk, benzinli aracın menzilinin ne önemi var yahu, 600 km de bitse ne olur, fulle devam et. Toplam menzilin bir önemi yok burda, önemli olan sadece elektrik ile alabildiği yol.
|
Kritik soru şu:,Phev veya Hev alıp,İçten yanmalı motorun,5-10 yıl sonra ortaya çıkacak turbosu,dpf'si,katalizörü ,vs.vs pislikleriyle uğraşmak mı?yoksa saf elektrikli ile tertemiz,sanayi yüzü görmeden,mis gibi gitmek mi? PHEV,HEV Karmaşik bir sistem olacağı için ,arızası da pis olur,tamiri de.
Bataryasıyla,motoruyla ,geniş servis ağıyla güven ve garanti veren saf elektrikli daha mantıklı,tabi sık şehirler arası seyahat yapan,zaman sıkıntısı olan ,şarjla falan uğraşamam,sıkılırım,vs.diyen sürücüye de ,tam elektrikli uymaz. |
Benzer içerikler
- telegram premium ücretsiz
- instagram threads nedir
- xiaomi whatsapp sorunu
- gizli story izleme
- snapchat hesap silme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X