< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Chery Omoda 5 Atmo Otomotiv Rezaleti (3. sayfa)



-
-
Chery ve benzeri Çinli firmalardan Avrupalı-Japon-G.Kore markalarının gösterdiği müşteri hassasiyetini maalesef göremiyoruz..Ellerinde Chery patlamış kişilerde burada boş yere trolluk yapıyorlar, araçlarının 2.el değeri düşmesin diye..kilo ile satmaya başladılar 2.elini ..uzak durun
-
-
İlk yazdığın cümleye katılıyorum. Chery’i arıyorum şikayetimi dile getiriyorum. Sırf zorunlu olduğu için müşteri hizmetlerini açtıkları o kadar belliki. Servis randevusunu bile chery kendisi yapmıyor. Şikayetimi söylüyorum ortadan konuşuyor şikayetiniz için özür dilerim demekten başka bir şey yok. Düşünün aracı almak için Atmo Chery bayiideki kadını aradığımda ellerinde bir araç kaldığını onu da bir arkadaşına sordu satıldı mı diye. Satılmadığını söylediğinde yapıştıırrrr diye arkadaşıyla şakalaşıyor. Böyle eğitimsiz, ciddiyetsiz firma.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Chery işine devletin de müdahil olması lazım. Dişinden tırnağından artırıp sonuna kadar kredi çekip ucuz diye bu arabaları alan çok gariban var. ‘Ucuz almışsın kardeşim, sana müstehak’ yaklaşımının da doğru olacağını düşünmüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ucuz da değil ki! Ucuz dediğimiz araçlar 1,5 - 2 milyon aralığında satılıyor, bu rakamlara ucuz demek için insanın 10-15 milyon parası olması lazım. Ha şu var bu konuda yazılan şikayetler Chery'e has değil, ha chery olmuş ha başka bir x marka. Maalesef tüketiciyi koruyan yasalar olmadıkça bunları daha yıllar yılı yazar, tartışırız.
Ha Avrupa'da da çok farklı olduğunu sanmıyorum, geçenlerde bir açmazı çözmek için citoren'in avrupadaki forumlarını karıştırdım, orada da insanlar, garanti kapsamına alınması gereken konularda servislerin hep tüketiciyi suçlu bulmasından şikayetçiler.
-
yeniçağ gazetesi
Otomotiv devi Türkiye'den vazgeçti. Rotasını değiştirdihttps://www.yenicaggazetesi.com.tr/otomotiv-devi-turkiyeden-vazgecti-rotasini-degistirdi-784925h.htm -
Forum da çok savunulan marka.
Ankara'da kaç kişi bayram öncesi mağdur olmuş, toplanıyorlar. 3000km'de piston kıran, sıfır bayiden alıp çıktıktan sonra fren hidroliği patlayan ve tamir edilemeyen, motor kilitleyen.
Ucuz etin yahnisi hesabı.
Millet salak değil 2019 model Passat'a 1.4 milyon TL verirken yani.
-
Hocam o değil de, YouTube yorumlarında okuduğum kadarıyla bir arıza olduğunda parçası Çin'den geliyor ve ayları buluyor diye yazıyor. Tamam son birkaç yıldır başta PSA olmak üzere markaların alayı (Almanlar dahil) çoğunda stoklu parça tutmuyor ülkede ama Çin mesafe olarak çok uzak ve lojistik derdi vs. baya yorar. Bu bile risk.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarın itibariyle tam 1 sene olacak tiggo 7 ile. 10500 km de.
Aldığım günden beri de bir sürü whatsapp gruplarında aktifim. Binlerce kişi var. Yazdıklarınızdan bir tane bile örnek görmedim ben grupta. Yoktur demiyorum ama sizin yazdıklarınızdan bir tanesi bile 1 senede grupta denk gelmezmiydi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kaç Kişi? Sayar Mısınız Sayı Ne Kadar? Bi de Uğursuz Bi Arkadaş Var Gökay. Bence Bir Tek O Olabilir:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O Olay Tam Öyle Değil. Uçak Diye Bir Taşıma Sistemi de Var. Her Şey Gemi Değil. Ayrıca Önemli Parçalar Zaten İstanbul Merkez Depoda Var. %90 Yedek Parça Var Şuan. Nadir Parçalar Geliyor. Bazıları 2 Hafta Bazıları 2-3 Ay.
Avrupa Markalarıyla Benzer Yani. Özel Parçalar Avrupa Markaların da da Bazen 6 Ay Olabiliyor. Bunlar İnşAllah Yaşanmaz Ama %1İhtimalle Olacak ve Görülebilecek Şeyler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İçerik Okundu Umarım.
Bizler İçi İyi Bi Haber. Avrupa'de Bize Yakın Üretilecek Olması, Avrupa Pazarına Girme Çabası İşimize Gelir. Olumlu Haber. Daha Olumlusu Ülkemizde Fabrika Kurması Olurdu. Ama Piyasa Şartları Firmaları Korkutuyor. Zaten Ülkede Renault, Fiat, Hyundai Dışında Üretim Yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
seninki biraz çamur at izi kalsın olmuş kral. araca sahip değilim ama bir çok markayı takip ettiğim gibi bunu da takip ediyorum. bahsettiğin gibi sorun yaşayan "yığınlara" denk gelmedim şahsen.
ona bakarsak dsgnin el bombası gibi patladığı yıllarda o millet peynir ekmek gibi vw alıyordu
-
Yok aksine tasarım olarak hoşuma gidiyor Omoda.
Neden çamur atayım beni ne ilgilendirir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X