Şimdi Ara

Chery Tiggo 8 pro aldım… (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
277
Cevap
5
Favori
189.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Araç alırken kim malzeme kalitesine bu kadar takılıyor? Seatin üretimi yok. Cupra markasına kaydırdılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • armyoflovers kullanıcısına yanıt
    Amin Allah razı olsun, evet isim offside hakikaten…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Yok artık hocam ciddi olamazsınız! Sizin mantığınıza göre dacia'nın en çok satan markalardan biri olması lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de radarımda olan bir model. Araç bulunmuyor malum, bunlar arzı biraz fazla tuttu sanırım sayıları çok arttı birden piyasada.


    Fakat şuna bakmak lazım, bazı testler kafamı karıştırdı. Araçta donanım çok fazla fakat donanımın kalitesi nasıl. Mesela izlediğim bir videoda şerit takip pek iyi değil gibiydi, bir de araçta uyarı sesleri fazla ve değişik geldi bana.


    Yakından inceleyemedim, kağıt üstünde çok mantıklı bir araç ve değerlendirmek isterim ama tam niyetleniyorum zamanında piyasadan çekildikleri geliyor aklıma.


    Bir de MG-Cherry vs. gibi uzakdoğu markalarıyla ilgili endişem yedek parçada. Bu parçaları tek yer getiriyor gibi görünüyor, yarın bir gün en ufak bir yedek parça durumunda çok yüksek fiyat çekerlerse ne olacak, hadi Fiat-Renault vs. bir şekilde yan sanayi falan da uydurabiliyorsun ama burada durum nasıl acaba.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Gayet ciddiyim. Malzeme kalitesi tek kriter olsa dacia gibi markalar hiç olmazdı, egea en çok satan model olmazdı. Ama insanlar fiyatına göre sunulana bakıyor.


    Leon, ibiza stok olsa şu an her türlü satar. Satamamamasının sebebi malzeme falan değil, üretim ve stok olmaması.

  • Gayet açık seçik ifade edeyim ki, bu araba emsalleriyle aynı fiyat olsaydı, emsallerini alırdım, (ki emsallerinden de üstün aslında), ama sunduklarıyla değerlendirince, hele ki fiyatını göz önüne alınca direk tercihim bu yönde oldu…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu yakıt fiyatlarıyla bütçeyi zorlayacak bir araç. Apartmanda birisi aldı ortalama 10lt civarı yaktığını söyledi. Bu ekonomide can yakar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pink Floyd kullanıcısına yanıt

    Yurt dışında satılan hybrid modeli gelse çok daha mantıklı olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün ben de bir gazla kapora gönderdim. Hayırlısı bakalım c5a dan sonra nasıl hissettirecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hardtouch kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle daha yüksekte hissedecegin kesin :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • km de 4 TL yakan araba mı olur

  • Code140 kullanıcısına yanıt
    Benzinin bu gece 40 tl olacağı yerde normal. Polo bile 7 litre yakıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1. DCT sanziman kuru kavrama mı, yağlı (ıslak) kavrama mı?




    2. Aracın yıllık bakim aralığı kaç km?




    3. Araçta açılır tavan mı, sunroof mu mevcut?




    4. Araçta yedek lastik mi, lastik tamir kiti mi var?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahyace Y kullanıcısına yanıt
    Avrupa'da fabrika açmazlar çünkü o maliyetlere araç sunamazlar. O fabrikaları Avrupa'da açtırmazlar zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt

    Ford neden Romanya'da fabrika açtı peki?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Avrupa'da fabrika açmazlar çünkü o maliyetlere araç sunamazlar. O fabrikaları Avrupa'da açtırmazlar zaten.

    Birçok Çinli marka Avrupa'da fabrika kuracak yer araştırıyor. Bunu zaten isteyerek yapmıyorlar. Biraz da mecbur. Avrupa'dan ambargo yemek istemiyorlar. Amerika da aynı şeyi çok yapıyor mesela. Japon üreticilere fabrika açma şartı vs koyuyor. Çinliler de Avrupa'da büyümek için fabrika açmak zorunda.

    Maliyeti de öyle çok artmaz. Zaten hammadde yine dışarıdan gelir. Üstüne nakliye masrafları azalır.

    Ülkemiz için her türlü iyi olur. %54 ek gümrük olmadan daha uyguna avrupa üretimi Çinli elektrikli araçlar alabiliriz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle bir pazarda gerçekten büyümek istiyorsan gidip orada fabrika açacaksın. Taşımayla bir yere kadar. Tesla mesela çin de fabrika açtıktan sonra inanılmaz büyüdü o pazarda. Hani keşke ülkemizde açsalar da biz de biraz para kazansak.

  • gokhann_75 G kullanıcısına yanıt
    1. Emin olmamakla beraber ıslak kavrama diye biliyorum ama dediğim gibi emin değilim. Şanzuman iyi ancak bir önceki aracım cvt li aurisle kiyaslarsam bunda vites geçişlerini hissediyorum.

    2. İlk 5 bin km. Sonrası ücretsiz kontrol, 15 bin km.
    De genel.bakım yapılıyor.

    3. Araçta açılır ve aynı zamanda panaromik cam tavan mevcut. 2 bölüm olarak ayırmışlar.

    4. Araçta yedek lastik mevcut ancak tam boy değil.

    Tiggo 7 sahibiyim ancak tiggo 8 de aynıdır diye düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yahyace Y kullanıcısına yanıt

    Çin'de ekstra gümrük vergisi var ithal araçlara. %15. %25'ten %15'e düştü. %15 bile ithal araçlara olan talebi çok düşürüyor. Satılan araçların büyük çoğunluğu yerli.

  • gokhann_75 G kullanıcısına yanıt
    Aracın şanzıman 1.3 tce Megan ile aynı ıslak kavrama getrag

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.