Şimdi Ara

Chevrolet Captiva alınır mı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
11.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, Captiva üzerinde yeterince düşündüm ve bu maceraya atılmamaya karar verdim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    ona bakarsan land cruiser pajerodan %50 daha fazla motor hacmi var, beygiri var torku , aynu içi yapıyor ama neredeyse iki katı yakıyor. senin hesapça land cruiser de işe yaramaz.



    Alıntıları Göster

    Yanlışın var land ile pajero aynı yakıtı yakıyor her birine tek tek sahip olmadım ama çevremiz var biliyorum.


    captiva bunların yanında araba değil tek benzerlikleri sözlükte arazi arac tanımına sığıyor olması. ki niva dahi daha az yakıtla daha az aşınma ile captivadan çok iş yapar arazide





  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Yanlışın var land ile pajero aynı yakıtı yakıyor her birine tek tek sahip olmadım ama çevremiz var biliyorum.


    captiva bunların yanında araba değil tek benzerlikleri sözlükte arazi arac tanımına sığıyor olması. ki niva dahi daha az yakıtla daha az aşınma ile captivadan çok iş yapar arazide



    Alıntıları Göster

    yanlışın var, land cruiser 100 (prado değil gerçek olan) 4.2 altı silindirli düz, 4.7 lt benzinli-ve 5.7 lt benzinli, lc 200 4.5 lt v8 dizel, 4.7 lt ve 5.7 lt benzinli v8 motorlara sahip. bu motorların hiçbirinin mitsubishi kadar az yakma ihtimali yok.


    not: çevrem yok ama az biraz internet kullanmayı bilip araştıran insan da bu bilgilere vakıf olabiliyor.





  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Biz de Qq+2 kullanıyoruz. Turbo hortumu kronik sorun dediğiniz gibi. Sorun dpf'nin tıkanarak turboya basınç yapması. Ve dpf temizliği için yüksek devirli kullanımda en zayıf yer olan hortumun patlaması. Çözümü kolay. Dpf'yi düzenli aralıklarla temizlemek. Sanayide uygun fiyata hallediliyormuş.

    Ayrıca kullandığınız için soruyorum. Rampalarda 1'den 2'ye atınca 3-4 saniye dip gaz dahi yapsanız araç isteksiz, gaz yemiyor. Sizde de var mı bu olay? Araç yazılımı kaynaklı diyorlar. Zira göstergede vites atın uyarısına göre atınca da oluyor. 2.5 3 bin devir çevirmek gerekiyor. Özellikle dik rampalarda oluyor bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    yanlışın var, land cruiser 100 (prado değil gerçek olan) 4.2 altı silindirli düz, 4.7 lt benzinli-ve 5.7 lt benzinli, lc 200 4.5 lt v8 dizel, 4.7 lt ve 5.7 lt benzinli v8 motorlara sahip. bu motorların hiçbirinin mitsubishi kadar az yakma ihtimali yok.


    not: çevrem yok ama az biraz internet kullanmayı bilip araştıran insan da bu bilgilere vakıf olabiliyor.



    Alıntıları Göster

    Abi teker taşa değmeden akkoyun kara koyun belli olmaz öyle internetten falan bakmakla

    4,5 v8 disel land ile 3,2 disel pajero aynı yakıtı tüketiyor her biri 2500kg arabalar bunlar 2 ton olmayan yarı motorlu captiva bunlarla aynı yakıtı yakıyor işte bunun savunulacak bir tarafı yok hala.





  • Hocam başınız ağrımasın istiyorsanız bence uzak durun, emelim kesinlikle sizin hevesinizi kırmak değil fakat bu arabalar artık çok eskidi ve ülkemizde sanayi sanayi elden ele dolaştılar. Son tercih tabiki sizin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonofDurin

    Hocam başınız ağrımasın istiyorsanız bence uzak durun, emelim kesinlikle sizin hevesinizi kırmak değil fakat bu arabalar artık çok eskidi ve ülkemizde sanayi sanayi elden ele dolaştılar. Son tercih tabiki sizin.

    Ayrıca marka Türkiye pazarında çekildi opel var diye yedek parça sorunu olmayabilir ama artık hiç bir sorumlulukları yok

  • Hocam 2023 te chevrolet yok olmicak sadece parça sağlama zorunluluğu bitecek.2013 yilinda üretilmiş butun arabalar icin gecerli bu, marka fark etmez.O zaman 10 yılı gecince herkes her marka arabayı hurdaciya versin 😅 Captiva gercek suv .Yorumlar sizin hevesinizi kirmasin.Dusunmeniz gereken performansinin düşük olup( 2.0 diger araclara gore) ,yakıtının fazla olması.Bunlar sorun değilse memnun eder. Bırakın onlar boş suvcuklara parayı basıp cruse kontrolu ayak bilegiyle yapsinlar.Sis farina opsiyon ödesinler . Lafa gelince iste benimki 2015 model markasi cekilmemis desin avunsunlar suvcuklariyla 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    eğer daha fazla para ilave edip model yükseltmiyorsanız macera arıyorsunuz yada belanızı..)

    aracınız gayet iyi ve modeli de yüksek..

    captiva arkadaşım satana kadar imanı gevredi,yakıtı vs olayına hiç girmiyorum bile..


    bir portbagaj alıp devam edin..

    kaşkayi +2 kullandık kronik turbo hortumu arızası var ve geriside geliyor,reno motor japon karoser derken ortaya saçma sapan bir ürün çıkıyor,görüntü ve heybet var araç gidemiyor.10 bine yakın masraf edip satarak kurtulduk kendisinden

    o denli..

    ben 2013 modeli istediğim zaman istediğim fiyata sattım. antalyada çok likit bir araç. bir arkadaş ile bir marka/modeli yargılamak oluyor mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Profes124

    Biz de Qq+2 kullanıyoruz. Turbo hortumu kronik sorun dediğiniz gibi. Sorun dpf'nin tıkanarak turboya basınç yapması. Ve dpf temizliği için yüksek devirli kullanımda en zayıf yer olan hortumun patlaması. Çözümü kolay. Dpf'yi düzenli aralıklarla temizlemek. Sanayide uygun fiyata hallediliyormuş.

    Ayrıca kullandığınız için soruyorum. Rampalarda 1'den 2'ye atınca 3-4 saniye dip gaz dahi yapsanız araç isteksiz, gaz yemiyor. Sizde de var mı bu olay? Araç yazılımı kaynaklı diyorlar. Zira göstergede vites atın uyarısına göre atınca da oluyor. 2.5 3 bin devir çevirmek gerekiyor. Özellikle dik rampalarda oluyor bu.

    bariz vardı..

    özellikle yazdım hatta araçta heybet var ama gidemiyor..(

    bizde o yüzden hemen sattık ve kurtulduk..

    o cüsseye zaten o motor ufak geliyordu,reno motor japon karoser derken,iyice olay cılkından çıkmıştı

    başarısız bir sürüş ivmesi vardı aracın..

    madara eden tipte..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    ben 2013 modeli istediğim zaman istediğim fiyata sattım. antalyada çok likit bir araç. bir arkadaş ile bir marka/modeli yargılamak oluyor mu?



    Alıntıları Göster

    ben yargıç değilim yargı dağıtmak haddime kalmamış..

    bilinçli bir tüketiciyim istanbul leventteyim yanıma gelirseniz kahve ısmarlarım

    yaşım 46

    bir süpürge için 1 yıl araştırma yapmışlığım vardır,dyson da karar kıldım mesela

    bazen çürük elmalara denk gelebiliyorsunuz buda tecrübe sanırım

    kullandığı ürüne kendisini şirket ortağı zannetmeyen ve acımasızca eleştiren profil benim.

    sony türkiyeyi dize getiren..

    2015 bmw 116 d aracıma şanzımanı hariç çöp diyebilen ender bir kullanıcı açık sözlülüğüm var

    kitap okumayı severim..

    balzactan vadideki zambak ı okuyorum şimdilerde..

    kullanığım her ürün ve bendeki bıraktıklarını açık sözlülükte yazarım

    kendi yaşadıklarımla,bunu başkaları beğenir beğenmez yaşar yaşamaz orasını bilemem

    nokta.





  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Hocam haklısınız. Şehir dışı iyi de şehir içi rampada hiç çekilmiyor. Geri kaçacak diye aklım gidiyor hatta. Ama satıp da başka 7 kişilik bir suv almak da mantıklı değil zira yazın yurtdışına gidip geldik. Tek marş ile hiç durmadan git gelde sadece 4.2 litrelik bir tüketim vardı. Üstelik 7 kişi + Full bagaj. Bagaj küçük ancak ayak altları bile doluydu. Hal böyle olunca biraz devirli kullanılarak katlanılıyor.

    Başka bir kronik sorunu var mı bildiğiniz? Önlem alın dediğiniz? Zira 10 bin lira ciddi bir mebla. 2 senedir bakımları dışında bir sorun olmadı ama dedikleriniz biraz ürküttü açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Profes124 -- 19 Ekim 2020; 22:51:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • captiva fiyatlar bu hale gelmeden önce 75 80 bin tl ter temiz 2010 2012 alınabiliyordu suan 180 bin civarında temizleri. arac şehir içinde gercekten fazla yakıyor. bunun dışında kronik olarak yokuşta hararet yukseliyor yokuş aşağı hararet oldukca düşüyor. bu kronik bir sorun. camurluk üstündeki plastikler kısa sürede siyahlıgını kaybediyor yeniden boyaya ihtiyac duyuyor. deri koltuklar catlamaya müsait. aractan kötü yollarda tıkırtı geliyor. şanzıman cok dik yokuşlarda dur kalk esnasında örnegin yokuştasınız durmaya yakın tekrar gaza bastınız sacma salak tepkiler verebiliyor. (gec kalıyor veya cok ani tepki verip öndeki araca hızla gitmeye başlıyor) bunun dışında ben kronik sorun duymadım.


    aracın trim parcalarını bulmak zor arkadaşım örneğin koltuk ayar kolunu arayında bulun bulduklarınızda cok cok pahalı. motoru cok sağlam sanzıman genel itibariyle sorun vermiyor. arac cok geniş ve yüksek. 2.0 motor hep hazır bekliyor. ben olsam alırmıyım bu fiyatlara bir daewoo almazdım. illa bu tarz alacaksam gidip opel antara alırım hiç değilse opel amblemi var captivayla birebir aynı arac ve arkasında opel servisleri halen var.


    yine alternatif kaşkayi+2, kia sorento, hyundai santa fe... geniş bagaj daha ucuz ve yaygın parçalar cok cok düşük yakıt tüketimi ile picassolarda yüzünüzü güldürecektir emin olun.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    ben yargıç değilim yargı dağıtmak haddime kalmamış..

    bilinçli bir tüketiciyim istanbul leventteyim yanıma gelirseniz kahve ısmarlarım

    yaşım 46

    bir süpürge için 1 yıl araştırma yapmışlığım vardır,dyson da karar kıldım mesela

    bazen çürük elmalara denk gelebiliyorsunuz buda tecrübe sanırım

    kullandığı ürüne kendisini şirket ortağı zannetmeyen ve acımasızca eleştiren profil benim.

    sony türkiyeyi dize getiren..

    2015 bmw 116 d aracıma şanzımanı hariç çöp diyebilen ender bir kullanıcı açık sözlülüğüm var

    kitap okumayı severim..

    balzactan vadideki zambak ı okuyorum şimdilerde..

    kullanığım her ürün ve bendeki bıraktıklarını açık sözlülükte yazarım

    kendi yaşadıklarımla,bunu başkaları beğenir beğenmez yaşar yaşamaz orasını bilemem

    nokta.



    Alıntıları Göster

    sizin yorumlarınızı başka başlıklarda da olsa ilgi ile okuyorum, genelde de görüşlerimiz benzeşiyor. yani bir bakıma gıyabında da olsa tanıyorum o yüzden yazmak istedim. benim hasbel kader 2013 captivam oldu, alırken bu kadar memnun kalacağımı beklemiyordum. o yüzden fayda/maliyet arayan insanlara tavsiye ediyorum. makyajlı kasa öncesi için insanların söylediği şeyler var ama makyajlı kasa genelde bilinmiyor. bence kendi sınıfında daha iyisi yok. arabanın benim için olumsuz tarafları (latitude sahibi olduğum için) keyless entry sistemi var ama kapıdaki düğmeye basıp açmak lazım renaultda gerek yok, otomatik el freni var ama kendi indirse de devreye girmesi için çekmek lazım ki latitude de bu da otomatik. yakıt tüketimini ben negatif olarak düşünmüyorum muadillerinde daha az tüketini en azından ben bilmiyorum. belki 4X4 olamaması da bir eksi ama bana hiç gerek olmamıştı. bu arada umarım birgün biryerde karşılaşırız da bir bardak çayınızı içerim. sağlıcakla kalın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris2

    captiva fiyatlar bu hale gelmeden önce 75 80 bin tl ter temiz 2010 2012 alınabiliyordu suan 180 bin civarında temizleri. arac şehir içinde gercekten fazla yakıyor. bunun dışında kronik olarak yokuşta hararet yukseliyor yokuş aşağı hararet oldukca düşüyor. bu kronik bir sorun. camurluk üstündeki plastikler kısa sürede siyahlıgını kaybediyor yeniden boyaya ihtiyac duyuyor. deri koltuklar catlamaya müsait. aractan kötü yollarda tıkırtı geliyor. şanzıman cok dik yokuşlarda dur kalk esnasında örnegin yokuştasınız durmaya yakın tekrar gaza bastınız sacma salak tepkiler verebiliyor. (gec kalıyor veya cok ani tepki verip öndeki araca hızla gitmeye başlıyor) bunun dışında ben kronik sorun duymadım.


    aracın trim parcalarını bulmak zor arkadaşım örneğin koltuk ayar kolunu arayında bulun bulduklarınızda cok cok pahalı. motoru cok sağlam sanzıman genel itibariyle sorun vermiyor. arac cok geniş ve yüksek. 2.0 motor hep hazır bekliyor. ben olsam alırmıyım bu fiyatlara bir daewoo almazdım. illa bu tarz alacaksam gidip opel antara alırım hiç değilse opel amblemi var captivayla birebir aynı arac ve arkasında opel servisleri halen var.


    yine alternatif kaşkayi+2, kia sorento, hyundai santa fe... geniş bagaj daha ucuz ve yaygın parçalar cok cok düşük yakıt tüketimi ile picassolarda yüzünüzü güldürecektir emin olun.

    fiyatlar konusunda size katılıyorum, çatlayan deri koltuğa kılıf aldım onu da atlattım, dediğiniz gibi plastikleri soluktu boyattım araç yeni gibi oldu. bu konuların hepsinde sizinle hemfikirim ama şunu söylemek istiyorum ki makyajlı kasa asla bir daewoo değil öyle bir hava da vermiyor özellikle ltz donanımı hem dolu hep kaliteli hissettiriyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    sizin yorumlarınızı başka başlıklarda da olsa ilgi ile okuyorum, genelde de görüşlerimiz benzeşiyor. yani bir bakıma gıyabında da olsa tanıyorum o yüzden yazmak istedim. benim hasbel kader 2013 captivam oldu, alırken bu kadar memnun kalacağımı beklemiyordum. o yüzden fayda/maliyet arayan insanlara tavsiye ediyorum. makyajlı kasa öncesi için insanların söylediği şeyler var ama makyajlı kasa genelde bilinmiyor. bence kendi sınıfında daha iyisi yok. arabanın benim için olumsuz tarafları (latitude sahibi olduğum için) keyless entry sistemi var ama kapıdaki düğmeye basıp açmak lazım renaultda gerek yok, otomatik el freni var ama kendi indirse de devreye girmesi için çekmek lazım ki latitude de bu da otomatik. yakıt tüketimini ben negatif olarak düşünmüyorum muadillerinde daha az tüketini en azından ben bilmiyorum. belki 4X4 olamaması da bir eksi ama bana hiç gerek olmamıştı. bu arada umarım birgün biryerde karşılaşırız da bir bardak çayınızı içerim. sağlıcakla kalın.



    Alıntıları Göster

    Rica ederim ben istanbuldayım..

    buraya yolunuz düşerse boğaz manzaralı bir kahve size sözüm olsun..

    haddimi aştıysam özür dilerim,benim buradaki yazı dilim ne görüp yaşadıysam kaleme almak

    bu bazılarını rahatsız ederken,sizin gibi objektif bakış açısını yakalayanları mutlu etmekte

    yalnız değilmişim hali.

    arkadaşımın captivası vardı yakıtından usanmıştı artık..

    yedek parça maliyeti ve bulamayışıda diğer şikayetleri idi

    ne beklediğini ve ne umduğunu bilemiyoruz tabi.

    beklentiler ve ortaya çıkan durum göreceli kabul edersinizki.

    siz nerdesiniz bende size uğrarım belki.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Rica ederim ben istanbuldayım..

    buraya yolunuz düşerse boğaz manzaralı bir kahve size sözüm olsun..

    haddimi aştıysam özür dilerim,benim buradaki yazı dilim ne görüp yaşadıysam kaleme almak

    bu bazılarını rahatsız ederken,sizin gibi objektif bakış açısını yakalayanları mutlu etmekte

    yalnız değilmişim hali.

    arkadaşımın captivası vardı yakıtından usanmıştı artık..

    yedek parça maliyeti ve bulamayışıda diğer şikayetleri idi

    ne beklediğini ve ne umduğunu bilemiyoruz tabi.

    beklentiler ve ortaya çıkan durum göreceli kabul edersinizki.

    siz nerdesiniz bende size uğrarım belki.



    Alıntıları Göster

    ben de antalyadayım, eğer ki yolunuz düşerse herzaman beklerim. captiva 10 lt şehir içinde yakıyor ama daha captivayı 1.5 dci motorlu yüksek station qq ile karşılaştırınca adil bir karşılaştırma olmaz. şehiriçinde 2.0lt 1820 kg boş ağırlığı olan hangi araç 10 lt den aşağı yakar ki? (ancak tsi motorlu olursa yakar) ha keza yedek parça meselesi. captiva qq den bir gömlek (bana sorarsanız birkaç gömlek ama resmi sınıflandırma olarak) üstün olduğu için parça fiyatları da yüksek dursa da ben en azından sanayide o konuda da sorun yaşamadım. ha benim aracımda 19 jant ve 235 lastik vardı eğer ki değiştirseydim o acıtırdı. son olarak haddini aşmak ne demek rica ederim. esenlikler dilerim.





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.