|
Chevrolet Captiva alınır mı
-
-
Ben almazdım çünkü alacağınız Chevrolet muhtemelen şuanki Kia aracınızdan daha çok kilometrededir, hangi yıl bakıyorsunuz Captiva -
2013 ortalama 130 180 arası km -
Fiat Freemont da araştırabilirsiniz. Captiva'dan bir tık daha kalitelidir. Performans olarak da daha iyidir. Geri kalan olarak benzer denecek araçlar.
Ayrıca tüketimi de daha başarılı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Profes124 -- 16 Ekim 2020; 20:17:43 > -
Şuanki arabanız kaç -
82000e dayanıyor -
Freemont da baktım ama markadan dolayı ve hasarsız nerdeyse hiç olmadığı için düşünmedim. Ama kötü araba değil dodge Journey hali de başarılı -
Hem daha eski hem de daha çok km olan bir arabayı niye alasınız ki almazdım ben -
Amacım d segment bir araç yaşam alanı ve yükleme alanı daha büyük olduğu için buna bakıyorum ama tabii ki dediğiniz gibi eksi yanları var. -
Biz de Qashqai+2 kullanıyoruz. 1.5 litrelik dci ünite ile. Freemont'un vergisi ve tüketimi daha yüksek olduğu için tercih etmedik. Yoksa almaya niyetlenmiş ve birkaç araca daha bakmıştık. Captiva da inceledik. Yakıtı oldukça yüksekti (bir tanıdığımızda 13 litre şehir içi tüketimi vardı). Onun dışında içi bir tık daha geniş geldi freemonta göre.
7 kişilik bir araç şart olduğu için qq+2 tercih ettik. Hatta size de önerebilirim. Ancak pek temizi kalmadı bu segment araçlarda.
Benim gibi anlatıyorum ama babama ait bu arada araç
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Profes124 -- 16 Ekim 2020; 20:24:31 > -
Hiç girme. Araba mı yok. Üzer seni o yüzden. -
QQ+2 duydum ama hiç incelemedim ama şimdi bir bakabilirim.
Bu arada benim de durum aynı araba babamın -
Çok fazla arabaya baktım aslında çok güzel arabalar var ama artık almak mümkün değil. -
Haklısınız fakat aracı araştırın alın derim o zaman. Bakım, uzun ömürlülük, satabilirlik vb. -
Araçla ilgili bir sorunuz olursa yazabilirsiniz. 2 senedir kullanıyoruz. Araca hakim sayılırım. Seve seve yardım ederim
Babamın aracını babamdan çok kullanınca böyle oluyor biraz -
Doğru, teşekkürler -
Teşekkürler... -
sorento'ya çıkabiliyorsan daha geniş üst segmenttir. captiva çer çöp başını yakarsın parçasıda yok onların.
zaten şavrolet tr den çekileli yıllar oldu yatırım amaçlıda paran yanar bütçe ne kadar ? sıkıntısız arabayı satıp bir tık geniş olsun diye arabada alınmaz alacağın araba en az 3-4 parça değişendir. sar başa yaparsın kia çok yakar ama japon kırmasıdır. tadından yenmez
-
portbagaj al devam et reyis bence maceraya gerek yok
-
Hocam 7k Picasso bakabilirsiniz Captivadan çok daha mantıklı olacağı kanaatindeyim.
Fiat Freemont da araştırabilirsiniz. Captiva'dan bir tık daha kalitelidir. Performans olarak da daha iyidir. Geri kalan olarak benzer denecek araçlar.
Ayrıca tüketimi de daha başarılı. |
Merhaba; Daha önceki üyeliğimde Captiva ile ilgili konu açmıştım. 2007 yılında ilk çıktığı zamanlarda 4. arabam olarak almış olduğum ve en uzun süre bindiğim araçlardan biridir kendisi. Açtığım konuda da bahsetmiştim belki hatırlayan olur, arabayı çok sevdiğimiz için 2008 yılında kışlık araç olarak babam için de aldık. Yaklaşık olarak 10 yıl kullandığım aracımı, 2017 sonunda 82.000 KM’de sattım. Bu süre zarfında araçtan bayağı memnun kaldım, belirtildiği gibi araç ilginç bir şekilde yüksek hızlarda içine rüzgar sesi almıyor. Güven veren otomobil tarzında bir sürüşe sahip. Lakin performansı çok üzen bir araç, bu biraz da kullanıcıya bağlı bir durum zira ben genelde yüksek hacimli ve yüksek güçte araçlar kullandığım için beni bu konuda üzmüştü. Fakat o gün ki rakibi Sorentoya kıyasla (2005 yılında sıfır alıp 2008’de 13 bin KM’de sattık) performansına iyi diyebilirim. Ayrıca yine o dönem Sorentolarında bir çok problem yaşanmıştı, -25 derece soğukta araç mazot filtresinin ordan giren hava filtreyi dondurdugu için stop ediyordu, yetkili serviste ses yaptığı için pusval takımını değiştirdik. Hakeza 2014 model Freemont’ta da garantiden enjektör değiştirdi amcamlar, ayrıca turbo problemi yaşamıştık. Motor-mekanik anlamında gerçekten ilginc derecede sağlam bir araç Captiva. Hatta öyle ki, ben kendi aracıma hybrid turbo gibi uygulamalar yapmış olmama rağmen hiç bir sorun çıkarmadı bir tek launch control ile kalkış yaparken yavru diferansiyeli patlatmıştı bu da benim hatam zaten. Hatta buraya bir fotografını da ekleyeyim; Servis ve parça durumuna gelince, zaten opel ile aynı motoru kullandığı için mekanik parça konusunda sorun yaşamazsınız. Lakin kaza bela durumunda belki ilerleyen dönemlerde orjinal far, panjur bulmanız zor olabilir, eğer OEM takıntınız yoksa yine bol miktarda yan sanayi parça bulabilirsiniz. Bazı arkadaşlar Range Rover gibi premium markalar ile kıyaslamışlar buna açıklık getirmek gerekirse şu ana kadar 100’ün üstünde araç değiştirdim defalarca Range Rover, Cayenne gibi araçları kullandım hala da kullanıyorum hatta an itibariyle eşimde Range Rover Evoque var (geçenlerde konusunu açmıştım) emin olun sanılanın aksine premium diye geçinen markalarda bile bir çok eksik ve problemle karşılaşabiliyorsunuz örneğin Evoque asla rahat ve konforlu bir araç değil hakeza Sport yeni kasası dahil çok problem çıkaran bir makine ki 2013 55.000 km’de ki aracımda başıma gelmeyen kalmamıştır. Cayenne’de airmatic ve yağ filtre kabının 30.000 km’de bir çatlama sorunu var. Audi Q7’lerde soğuk havalarda ısınma problemi çileden çıkarır ki bunlara bakarak Captiva gerçekten şu anda aradığım bir suv diyebilirim. Aracı genel olarak değerlendirmek gerekirse kalite olarak düşük seviyede kalıyor bunu kabul etmek gerekir, yukarda yazdığım gibi performans beklentiniz 2.0 motora binmek ise böyle bir beklentiye de girmeyin çünkü gerçekten bu araç üzer. Onun dışında bagaj perdesi haricinde trim sesi duymanız çok düşük bir ihtimal. Yol tutuş emsallerine göre çok iyi özellikle rakibi Sorento’da ki yatma hissi asla yok. Burada şuna da dikkat çekeyim, bu araçların 7 kişilik versiyonlarında arka amortisör daha kalındır fakat piyasada pahalı oldugu için bir çok kişi 5 kişilik versiyonda kullanılan amortisoru takıyor ve arabayı leylek haline getiriyor alırken buna dikkat etmeniz faydanıza olur. Buraya kadar eğer kabul edilebilirse sizin için geriye artıları kalıyor. Mesela bu fiyatlarda 2.0 dizel, deri koltuk, koltuk ısıtma, elektrikli koltuklar, otomatik far ve yağmur sensörü gibi donanımların olduğu başka bir 7 kişilik araç bulmanız imkansıza yakın ve emin olun parasının hakkını veriyor. Eğer aklınıza takılan bir şey olursa sorabilirsiniz. |
T texjrwillerjr demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Donanımını, konforunu elbette bilemem ama; 0-100'ü 11.5 saniye Top speed'i 184 km/h olan arabanın 170 km/h hıza bir solukta çıkması ve çok kollu bağımsız arka aksı olan Astra kadar iyi yol tutması bana realistik gelmedi. Soruya gelince, Captivalar bir ara fiyatına göre güzel kullanım sunuyorlardı, şişen piyasa neticesinde artık mantıkları kalmadı. 2013 model, Türkiye ve Avrupa piyasasından tamamen çekilmiş ve üstelik Daewoo menşeili bir araca 300-400 bin paralar vermek çılgınlık. Genişlik istiyorsanız da QQ+2 gibi, S-Max gibi birçok farklı araca bakabilirsiniz. |
aşağıdaki mesajlara baktım kısmi umumisi saçmalamışlar, belliki hiçbirinin captiva ile ilgili bir deneyimi olmamış. benim 2013 captivam vardı ltz donaımlı. 37.000 km de dizel otomatik astramı verdim 200.000 km deki captivayı almıştım ve bir gün olsun ben ne yaptım demedim. 200.000 km deki arabada tek trim sesi yok. yeni nesil 163 bg lik motor acayip ciğerli.qq vs hikaye. ben aldığımda uyuz eşek gibi gidiyordu manifoldunda çatlak varmış manifoldu değiştirdim 170 e bir solukta çıkmaya başladı. araç yolda inanılmaz güvenli gidiyor. iddia ediyorum aşağıda saçmaladıkları hiçbir araç yolda captiva ile baş edemez, araç ani sağ-sol manevralarda yatmıyor. benim aracımda 19 jant kumho lastikler vardı dar virajları astra ile aldığım hızlarda alıyordum banamısın demiyordu, düzlükte 180 ile giderken 120 ile gidercesine rahat. gürültü izolasyonu çok iyi. yol,motor ve rüzgar sesi yok denebilecek kadar az. 6 ileri otomatik şanzıman son derece yumuşak vites değiştiriyor. aracın bir diğer güzel yanı donanımları, 2013 model araçta, keyless giriş ve çalıştırma, otomatik far ve silecek, otomatik el freni ambiyans aydınlatması, aydınlatmalı kapı eşiği, çift bölgeli klima, ısıtmalı ön koltuklar, eğim iniş kontrol sistemi öndeki açılabilen çift sunroof vardı aracı inanılmaz konforlu kılıyordu. size tavsiyem 2013 ltz (ltz olmazsa olmaz) donanımlı bir captivayı km sini önemsemeden alın. piyasadaki olumsuz yorumları zerrece dikkate almayınz çünkü cem yılmazın dediği gibi beyni yok fikri var tipler çok piyasada. unutmayın ki captivadan iyisi ya grand cherokee yada mitsubishi pajero. zaten arabanın en büyük iki eksisinden biri bu, tekrar satacağınız zaman piyasadaki suvcukların hiçbiri sizi kesmeyecek. diğer olumsuz (ki benim zerrece umrumda değildi) noktası şehiriçinde 10 lt tüketimi var. ama 1820 kg dizel otomatik hangi araç daha aşağı yakıyor düşünmek lazım. |
Benzer içerikler
- dizel araçlarda hararet göstergesi kaçta olmalı
- ankara antalya arası gezilecek yerler
- fotoğrafsız emniyet kemeri cezası
- otomatik vites geçişlerinde silkeleme
- easy-r şanzıman kronik sorunları
- yeni skoda kodiaq 2024
- byd denza d9 gt
- renault megane e-tech türkiye fiyatı
- 2024 renault clio
- doblo trekking 4x4 mu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X