Şimdi Ara

CHEVROLET YENİ AVEO TAKIMI (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.845
Cevap
24
Favori
130.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün tekrar gittim chevrolet bayiye ve dizel aveo lt + 16 jant +karter koruma 38.500 dedi ve 1 kuruş inmedi sizce fiyat nasıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VYNO

    Bugün tekrar gittim chevrolet bayiye ve dizel aveo lt + 16 jant +karter koruma 38.500 dedi ve 1 kuruş inmedi sizce fiyat nasıl

    fiyatı düşeceklerini sanmıyorum. bayilerin bir fiyatlandırma sistemleri var. hepsi aynı sisteme girip oradan fiyat veriyorlar. benim aldığım yerde satış temsilcisi tanıdıktı ve kendi primini de düştü. ben alırken 37000 TL'den aşağı fiyat vermiyorlardı. sonrasında zaten 1000-1500 TL arasında ÖTV zammı geldi.

    bunlara ek olarak arka park sensörü ve/veya kauçuk paspas isteyebilirsiniz. aldığınız fiyat normal sayılır.
  • 2 saat önce dizel 75 hp sedan için 38,250 fiyat aldım
  • Alalı 2 oldu şu an 2780 km'de

    2012/ LT / SİYAH / HB / 75 Bg

    Ayrıca lt modellerde arka kapılarda hoparlör yok bildiğiniz gibi, forumda taktıran varmı ? Bu hafta sonu taktırmayı düşünüyorum. Ancak arkalar için kaçlık almam lazım tam emin olamadım bir yerde 13 cm, bir yerde 16 cm lik deniyor. Bilgisi olan varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamirCakir

    Alalı 2 oldu şu an 2780 km'de

    2012/ LT / SİYAH / HB / 75 Bg

    Ayrıca lt modellerde arka kapılarda hoparlör yok bildiğiniz gibi, forumda taktıran varmı ? Bu hafta sonu taktırmayı düşünüyorum. Ancak arkalar için kaçlık almam lazım tam emin olamadım bir yerde 13 cm, bir yerde 16 cm lik deniyor. Bilgisi olan varmı ?

    aracınız hayırlı olsun. bende 1 ağustos ta almıştım 3100 km.deyim.

    bence orijinalini bozmayın bizim teypler 2 çıkışlıymış ltz ler de 4 çıkış varmış elektronikçiyim çıkışları zorlarsanız teyb elden gider.
  • LT ve LTZ teypleri aynı olmalı. LS yani benim teyp farklı. Kapıalrda kablo yok sanırım. Biraz sıkıntılı bir işlem olacak gibi. Ama yapınca bilgi verin lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    LT ve LTZ teypleri aynı olmalı. LS yani benim teyp farklı. Kapıalrda kablo yok sanırım. Biraz sıkıntılı bir işlem olacak gibi. Ama yapınca bilgi verin lütfen.

    eğerki sizin dediğiniz gibi lt ve ltz aynı teyp ise ve 4 çıkışlı ise dediğiniz gibide kap içinde kablolar hazır ise hoperlör takmak çok basit. kapı döşemelerini açıp ölçü almak ve 2 tane hoperlör alıp yerine montajlamak eli yakışan herkes yapabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    LT ve LTZ teypleri aynı olmalı. LS yani benim teyp farklı. Kapıalrda kablo yok sanırım. Biraz sıkıntılı bir işlem olacak gibi. Ama yapınca bilgi verin lütfen.

    eğerki sizin dediğiniz gibi lt ve ltz aynı teyp ise ve 4 çıkışlı ise dediğiniz gibide kap içinde kablolar hazır ise hoperlör takmak çok basit. kapı döşemelerini açıp ölçü almak ve 2 tane hoperlör alıp yerine montajlamak eli yakışan herkes yapabilir.

    Mesajımı tekrar okursnaız kabloları yok dedim. Chevrolet forumunda taktıranlar vardı. Onlardan bilgi alabilirsiniz. Servis 200 liraya takmış mesela.
  • LT de söylendiğine göre kablo kapı kolonundaki sokete kadar geliyormuş, kapıya geçmiyormuş. Teyipte 4 çıkış olmama ihtimalide var. Çünkü ses ayarlarında arka hoparlör ayarı yok. Belkide yazılımsal olarak kapatılmıştır. Günümüzde 4 çıkışlı olmayan teyip olduğunu pek sanmıyorum. Hafta sonu yada en geç diğer hafta sonu hoparlör taktırıcam. Ama 4 çıkış yoksa ve ön hoparlörden bağlantı alıp takılacaksa böyle bir şeye asla girmem. En kötü ön hoparlörleri daha kalitli bir hoparlörle değiştiririm. Marka olarak HERTZ 16 cm lik düşünüyorum.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Bildiğiniz gibi LT versiyonlarda arka kapılarda hoparlör yok, ancak kapı döşemelerinde hoparlör yeri var gibi görünüyor. Bu hafta sonu taktırmayı, bunun içinde Hertz 16 cm coaxial hoparlör düşünüyorum. Bir kaç konuda kafam çok karışık.
    Bir forumda yanlış hatırlamıyorsam bir yazıda teyipte aslında 4 çıkış olduğunu ama 2 kanal tweeterlara 2 kanal ise ön hoparlörlere bağlandığını bununda teyipteki ortalık ayarı ile ayarlandığını söylemiş. Bu gün denedim ancak bu yanlış bir bilgi düzeltmek istiyorum. Ortalık ayarı denen şey mid ayarıdır. sesi öne yada arkaya vermez şarkıdaki orta sesleri yani vokal sesi gibi daha ön plana alır yada geri plana alır.
    Bu durumda halen teyip 2 kanal gibi görünüyor şu da mantıksız geldi günümüzde 2 kanal araba teybimi var ? Muhtemelen yazılımsal olarak kısıtlanmış durumda.

    Bir kaç sorum olacak cevaplarsanız minnettar olurum:

    - Arka hoparlör 16 cm uyarmı yoksa 13 cm likmi almalıyım ?

    - Arka kapılar için hoparlör kablosu kolondaki sokette sonlanmış deniyor bu doğrumudur ?

    - Taktıran arkadaş varsa hoparlör bağlantısı nasıl yapıldı ? (ön kolondan paralelmi çekildi kablo)

    - Son olarak anfi kullanmayı düşünmüyorum. Bu nedenle Coaxial yapıda HERTZ 16 cm veya 13 cm hoparlör düşünüyorum tavsiyeniz nedir ?


    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamirCakir

    LT de söylendiğine göre kablo kapı kolonundaki sokete kadar geliyormuş, kapıya geçmiyormuş. Teyipte 4 çıkış olmama ihtimalide var. Çünkü ses ayarlarında arka hoparlör ayarı yok. Belkide yazılımsal olarak kapatılmıştır. Günümüzde 4 çıkışlı olmayan teyip olduğunu pek sanmıyorum. Hafta sonu yada en geç diğer hafta sonu hoparlör taktırıcam. Ama 4 çıkış yoksa ve ön hoparlörden bağlantı alıp takılacaksa böyle bir şeye asla girmem. En kötü ön hoparlörleri daha kalitli bir hoparlörle değiştiririm. Marka olarak HERTZ 16 cm lik düşünüyorum.

    SİZ TAKTIRIN EĞER SORUN ÇIKMAZ İSE BENDE DÜŞÜNÜYORUM TAKILIRKEN FOTOĞRAFLAYABİLİRSENİZ DİĞER ARKADAŞLAR İÇİNDE BİR FİKİR OLUŞTURUR.




  • Merhaba, arkadaşlar bu gün bende başka bir forumdan arkadaşla beraber arka kapılara kolon taltırdım taktırdığımız yerin işçiliği olsun ilgisi olsun çok iyi kesinlikle tavsiye ederim. Ümraniyede bir yer isteyen olursa pmden verebilirim yeri.

    Ses işinden çok iyi anladığımı düşünüyorum ancak araba tesisatlarında çok fazla bilgim yok ama ses olarak ve kalite olarak şöyle bir tespitte bulundum. Teyip çıkışları gayet yeterli ve ses kalitesi çok üst seviye olmasa da normal bir kullanıcı için gayet kaliteli. Şöyle ki hoparlörleriniz kaliteli ise müzikteki sahne midler ve basslar çok iyi, orjinal kolonu iyi hoparlör taktırmak isteyen arkadaşlarada burda bir tavsiye sakın orjinal kolonu çıkartıp yerine pionner kenwood gibi ülkemizde fason üretim yapılan kolonları almamanız. İllaki değiştirmek istiyorsanız Bose, Hertz veya Jbl (japon menşeli) veya bir kaç marka daha sayabilirim. Bu kolonlardan almaya bütçeniz yetmiyorsa sakın orjinalleri çıkartmayın.

    Bu gün arka kapıya takılan kolonlar pioneerin bir coaxial kolonuydu pek zamanım olmadığı için takılmasına bir şey demedim ama önümüzdeki ay ön ve arkaları çıkartıp Hertz 16 cm dcx modelleri takmayı düşünüyorum. Bu gün yaptığım testlerde ön kolonlar baslarda hiç bozmazken arkadaki pioneerler yüksek ses ve baslarda sesi bozan bir ses çıkartıyor, dinleme zevkini mahvediyor.

    Bana göre anfi kesinlikle taktırmayın teyibin ses çıkışları yeterli sadece düzgün bir işçilik ve kaliteli bir kolon setiyle istediğiniz sesi alabilirsiniz. İşçilik konusunda bahsettiğim yer iyi ama kolonlarınızı kendiniz alın. Teybin ses çıkış gücünü bi ara ölçtürücem ama bir arkadaşa çıkışların 25w ses çıkışı olduğu söylenmiş 25w çıkışları olan teyip yok minimum 45w rms güç vermek zorunda ki kolonlardan o ses çıkabilisin. Bi ihtimal yazılmsal kısıtlamada burda devreye giriyor buda orjinal hoparlörlerin sesi bozmayacak bir seviyeye kadar ayarlanmalarından kaynaklı olabilir. Yazılımsal kısıtlama demek rms gücünün düşmesi değil sadece %100 olan ses seviyesinin %63 gibi kısıtlanmasıdır. Bütün müzik sistemlerinde bu kısıtlama mevcuttur. Firmalar çeşitli testlerden sonra en iyi ses seviyesinde çıkışlarını sabitlerler.

    Bu gün aracı temizlerken müzikte açıktı öndeki orjinal kolonlardan konuşma sesleri kalın ve tok gelirken arkaya takılan pioneerlerden cılız ve tiz bir ses geliyordu. burda kolon kalitesinin ne kadar önemli olduğunu daha da iyi anlamış oldum. Piyasaya iyice yayılmış oto ses tesisatçılarından kesinlikle uzak durun hemen hepsi pioneer diyip duruyor hafızalarına bir marka takılmış. Şu bir gerçek ki pioneer eski pioneer değil. Adamlara hertz diyorum bose diyorum haberleri bile yok bunlar daha iyi diyorlar yuh diyorum başka bir şey demiyorum. Sonuç olarak önümüzdeki ay bütün kolonları değiştirmeyi planlıyorum. Bu tesisatçılar araca 2 çift component set bir anfi ve bir adet dev gibi subwoofer takmakla tesisat yapıldğını sanıyor. Bazen düşünmüyor değilim bendemi bir araç ses dükkanımı açsam profesyonel ses sistemleri falan :)


    Aracındaki ses sistemini değiştirmek isteyen arkadaşlara son bir tavsiye. Bu işe ayıracak iyi bir bütçeniz yoksa orjinal sistemde oynama yapmayın. Var ise 2 çift bose yada hertz gibi kaliteli markaları tercih edin önler başka arkalar başka olmasın ses akustiğini ve karakteristiğini bozar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamirCakir

    Merhaba, arkadaşlar bu gün bende başka bir forumdan arkadaşla beraber arka kapılara kolon taltırdım taktırdığımız yerin işçiliği olsun ilgisi olsun çok iyi kesinlikle tavsiye ederim. Ümraniyede bir yer isteyen olursa pmden verebilirim yeri.

    Ses işinden çok iyi anladığımı düşünüyorum ancak araba tesisatlarında çok fazla bilgim yok ama ses olarak ve kalite olarak şöyle bir tespitte bulundum. Teyip çıkışları gayet yeterli ve ses kalitesi çok üst seviye olmasa da normal bir kullanıcı için gayet kaliteli. Şöyle ki hoparlörleriniz kaliteli ise müzikteki sahne midler ve basslar çok iyi, orjinal kolonu iyi hoparlör taktırmak isteyen arkadaşlarada burda bir tavsiye sakın orjinal kolonu çıkartıp yerine pionner kenwood gibi ülkemizde fason üretim yapılan kolonları almamanız. İllaki değiştirmek istiyorsanız Bose, Hertz veya Jbl (japon menşeli) veya bir kaç marka daha sayabilirim. Bu kolonlardan almaya bütçeniz yetmiyorsa sakın orjinalleri çıkartmayın.

    Bu gün arka kapıya takılan kolonlar pioneerin bir coaxial kolonuydu pek zamanım olmadığı için takılmasına bir şey demedim ama önümüzdeki ay ön ve arkaları çıkartıp Hertz 16 cm dcx modelleri takmayı düşünüyorum. Bu gün yaptığım testlerde ön kolonlar baslarda hiç bozmazken arkadaki pioneerler yüksek ses ve baslarda sesi bozan bir ses çıkartıyor, dinleme zevkini mahvediyor.

    Bana göre anfi kesinlikle taktırmayın teyibin ses çıkışları yeterli sadece düzgün bir işçilik ve kaliteli bir kolon setiyle istediğiniz sesi alabilirsiniz. İşçilik konusunda bahsettiğim yer iyi ama kolonlarınızı kendiniz alın. Teybin ses çıkış gücünü bi ara ölçtürücem ama bir arkadaşa çıkışların 25w ses çıkışı olduğu söylenmiş 25w çıkışları olan teyip yok minimum 45w rms güç vermek zorunda ki kolonlardan o ses çıkabilisin. Bi ihtimal yazılmsal kısıtlamada burda devreye giriyor buda orjinal hoparlörlerin sesi bozmayacak bir seviyeye kadar ayarlanmalarından kaynaklı olabilir. Yazılımsal kısıtlama demek rms gücünün düşmesi değil sadece %100 olan ses seviyesinin %63 gibi kısıtlanmasıdır. Bütün müzik sistemlerinde bu kısıtlama mevcuttur. Firmalar çeşitli testlerden sonra en iyi ses seviyesinde çıkışlarını sabitlerler.

    Bu gün aracı temizlerken müzikte açıktı öndeki orjinal kolonlardan konuşma sesleri kalın ve tok gelirken arkaya takılan pioneerlerden cılız ve tiz bir ses geliyordu. burda kolon kalitesinin ne kadar önemli olduğunu daha da iyi anlamış oldum. Piyasaya iyice yayılmış oto ses tesisatçılarından kesinlikle uzak durun hemen hepsi pioneer diyip duruyor hafızalarına bir marka takılmış. Şu bir gerçek ki pioneer eski pioneer değil. Adamlara hertz diyorum bose diyorum haberleri bile yok bunlar daha iyi diyorlar yuh diyorum başka bir şey demiyorum. Sonuç olarak önümüzdeki ay bütün kolonları değiştirmeyi planlıyorum. Bu tesisatçılar araca 2 çift component set bir anfi ve bir adet dev gibi subwoofer takmakla tesisat yapıldğını sanıyor. Bazen düşünmüyor değilim bendemi bir araç ses dükkanımı açsam profesyonel ses sistemleri falan :)


    Aracındaki ses sistemini değiştirmek isteyen arkadaşlara son bir tavsiye. Bu işe ayıracak iyi bir bütçeniz yoksa orjinal sistemde oynama yapmayın. Var ise 2 çift bose yada hertz gibi kaliteli markaları tercih edin önler başka arkalar başka olmasın ses akustiğini ve karakteristiğini bozar.

    Amin




  • hayırdır arkadaşım ne demek istediğini pek çözemedim!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamirCakir

    hayırdır arkadaşım ne demek istediğini pek çözemedim!!

    kötü bi niyetim yoktu arkadaşım, hiç bilmediğim bi konu. okudum okudum okudum kafam bi dünya oldu, cumartesi sabahları, Eyüp camiine namaza gitmişimde hoca okudukça okuyor gibi geldi ben de öyle dedim Yoktu yani kötü bir anlamı.

    Ama forumda bu işten anlayan birisinin olması bence iyi oldu. Aracı ilk alıp da foruma ilk yazmaya başladığım zamanlar bende özellikle arkadaki kolonlardan şikayetlerimi dile getirmiştim ama bir kaç kişi hariç kimseden ses çıkmamıştı.

    Saygılar
  • arkadaşlar selamlar,

    araba alım aşamasındayım ve ilgilendiğim modeller arasında aveo HB 1.3 D LTZ de var. mylink kullanan var mı? performansı nasıl?

    genel olarak bütün mesajları okudum diyebiliriz, chevy forumun da takip ediyorum. LTZ modeli daha az satıldığı için tüketim verileri de daha az tabii.

    Düşük hızlar ve şehiriçinde beni üzmeyeceğini düşünüyorum fakat aklıma takılan 2 konu var;

    özellikle h.içi 2 km git 2 saat sora 2 km gel şeklinde kullanacağımdan tüketim efsanevi çoşar mı? motorun ısınma süresi nasıl?

    140-150 tempolu otoban kullanımlarında küçük hacimli motor çok zorlanıp orantısız bir tüketim gösterir mi?

    yanıtlar için şimdiden teşekkürler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadmaster

    arkadaşlar selamlar,

    araba alım aşamasındayım ve ilgilendiğim modeller arasında aveo HB 1.3 D LTZ de var. mylink kullanan var mı? performansı nasıl?

    genel olarak bütün mesajları okudum diyebiliriz, chevy forumun da takip ediyorum. LTZ modeli daha az satıldığı için tüketim verileri de daha az tabii.

    Düşük hızlar ve şehiriçinde beni üzmeyeceğini düşünüyorum fakat aklıma takılan 2 konu var;

    özellikle h.içi 2 km git 2 saat sora 2 km gel şeklinde kullanacağımdan tüketim efsanevi çoşar mı? motorun ısınma süresi nasıl?

    140-150 tempolu otoban kullanımlarında küçük hacimli motor çok zorlanıp orantısız bir tüketim gösterir mi?

    yanıtlar için şimdiden teşekkürler,



    Sonuç ne olursa olsun şimdiden hayırlısı olsun diyelim.

    Forumun sürekli müdavimlerinden Mylink kullanan olduğunu sanmıyorum, çoğumuz aracımızı aldığmızda bu özellik yoktu, gelecek cevapları bende merak ediyorum.

    Şehir içinde tüketimin efsanevi coşacağını sanmıyorum ama bu biraz beklentiyle alakalı mesela ben artık şehir içinde 6 lt' yi normal karşılıyorum. Ayrıca benim araçta LTZ ama sedan yani daha ağır. Yani 2 km kullanacaksan motorun çok ısınamayacağını göz önünde bulundurursak belki 5,5 - 6 lt aralığı olabilir. Ama bence en iyi 5 - 5,5 lt aralığı olur ki zaten buda chevroletcluptr' deki ortalama yakıt sarfiyatı. Daha az olacağını düşünmüyorum (tabi istanbul için)

    Tempolu otoban kullanımında motorun çok zorlanıp zorlanmayacağı konusunda çoook derin tecrübem yok ama geçen hafta sonu ilk defa otobanda 150' lileri gördüm öyle eyvah dedirtecek bir tüketim yoktu. Hatta şöyle diyeyim, gitmek istediğim yer yaklaşık 30 km' di bunun 20 km' si otoban olsa, yola çıkarken yol bilgisayarını sıfırlamıştım, 158 lere falan çıktım ama vardığım da yanlış hatırlamıyorsam 5.3 gibi bir değer vardı. Yaaa aslında bu biraz anlık bişey, hava ve yol durumuna, aracın o anki ağırlığına, yakıt kalitesine, senin hızlanma şekline vs vs vs.

    z rotu ve son günlerde keşfettiğim dizellerin bazılarında titreme problemi hariç (sadece bazılarında - ondada sanırım biraz kullanıcı hatası var gibi gelmeye başladı bana) bence alınası, binilesi araç.

    Son zamanlarda trafikte daha fazla görmeye başladım buda beni mutlu ediyor.

    Heeeeee benim tavsiyem madem 2 km kullacaksın bisiklet al yada yürü

    Hiç yoktan benim gibi enin boyun bir olmaz

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE


    Sonuç ne olursa olsun şimdiden hayırlısı olsun diyelim.

    Forumun sürekli müdavimlerinden Mylink kullanan olduğunu sanmıyorum, çoğumuz aracımızı aldığmızda bu özellik yoktu, gelecek cevapları bende merak ediyorum.

    Şehir içinde tüketimin efsanevi coşacağını sanmıyorum ama bu biraz beklentiyle alakalı mesela ben artık şehir içinde 6 lt' yi normal karşılıyorum. Ayrıca benim araçta LTZ ama sedan yani daha ağır. Yani 2 km kullanacaksan motorun çok ısınamayacağını göz önünde bulundurursak belki 5,5 - 6 lt aralığı olabilir. Ama bence en iyi 5 - 5,5 lt aralığı olur ki zaten buda chevroletcluptr' deki ortalama yakıt sarfiyatı. Daha az olacağını düşünmüyorum (tabi istanbul için)

    Tempolu otoban kullanımında motorun çok zorlanıp zorlanmayacağı konusunda çoook derin tecrübem yok ama geçen hafta sonu ilk defa otobanda 150' lileri gördüm öyle eyvah dedirtecek bir tüketim yoktu. Hatta şöyle diyeyim, gitmek istediğim yer yaklaşık 30 km' di bunun 20 km' si otoban olsa, yola çıkarken yol bilgisayarını sıfırlamıştım, 158 lere falan çıktım ama vardığım da yanlış hatırlamıyorsam 5.3 gibi bir değer vardı. Yaaa aslında bu biraz anlık bişey, hava ve yol durumuna, aracın o anki ağırlığına, yakıt kalitesine, senin hızlanma şekline vs vs vs.

    z rotu ve son günlerde keşfettiğim dizellerin bazılarında titreme problemi hariç (sadece bazılarında - ondada sanırım biraz kullanıcı hatası var gibi gelmeye başladı bana) bence alınası, binilesi araç.

    Son zamanlarda trafikte daha fazla görmeye başladım buda beni mutlu ediyor.

    Heeeeee benim tavsiyem madem 2 km kullacaksın bisiklet al yada yürü

    Hiç yoktan benim gibi enin boyun bir olmaz

    Saygılar

    temenniniz için teşekkürler öncelikle,


    6 lt yi geçmeyen bir tüketim zaten benim için yeterli. Haftasonları ben aşağı çekerim onu :D

    o iki km de evle spor salonu arasındaki mesafe, ama yürümek için iyi bir yer değil, arada yürüyorum gerçi ama çekilmiyor. Sırf bu yüzden spor salonunu bile toplu taşımaya göre seçtim ama akşam saatlerinde minibuse %100 oranında binmek pek mümkün değil, illa bi kol bacak dışarda kalıyor

    Market alışverişi için bile toplu taşıma 2 senedir bitirdi beni, o yüzden araba şart

    cevaplar için teşekkürler,i hemen araya bir soru daha sıkıştırayım;

    araçta kokpit vs her yer taş plastik, sert plastikle ilgili bir sorunum yok fakat çizilme durumu nasıl? kalitesiz sert plastikler çok kolay çizilyor ve çok çirkin duruyor uzun vadede. Ayrıca arabada gacırtı/tıkırtı vs. ne durumda? Yol, motor sesine hazırlıklıyım da kabin veya gövde sesleri ifrit ediyor beni :)

    iyi forumlar.




  • plastik kalitesi çok iyi değil ama torpido kısmı için aynı şeyi söylemek yanlış olur. Bana göre kötü duran kısım kapılardaki plastik kaplama kalitesiz duruyor. Aldığımdan beri bir kere 6,1 e çıktı sonra gene 6,0 a düştü dahada aşağı düşüremedim. Bulabiliyorsan ltz versiyonunu almanı tavsiye ederim. Lt alırsan bizim gibi arkalara hoparlör taktırma hoparlörü taktırdıktan sonrada arka ön ayarı olmama gibi sorunlarla karşılaşıcaksın. Ben alırken heryeri aradım sadece bir tane kırmızı ltz bulabildim kırmızıda istemediğim için Siyah lt aldım. lt ler 75 hp ltz 95 hp 6 ileri vites yüksek hızlarda lt den çok daha ekonomik olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE


    Sonuç ne olursa olsun şimdiden hayırlısı olsun diyelim.

    Forumun sürekli müdavimlerinden Mylink kullanan olduğunu sanmıyorum, çoğumuz aracımızı aldığmızda bu özellik yoktu, gelecek cevapları bende merak ediyorum.

    Şehir içinde tüketimin efsanevi coşacağını sanmıyorum ama bu biraz beklentiyle alakalı mesela ben artık şehir içinde 6 lt' yi normal karşılıyorum. Ayrıca benim araçta LTZ ama sedan yani daha ağır. Yani 2 km kullanacaksan motorun çok ısınamayacağını göz önünde bulundurursak belki 5,5 - 6 lt aralığı olabilir. Ama bence en iyi 5 - 5,5 lt aralığı olur ki zaten buda chevroletcluptr' deki ortalama yakıt sarfiyatı. Daha az olacağını düşünmüyorum (tabi istanbul için)

    Tempolu otoban kullanımında motorun çok zorlanıp zorlanmayacağı konusunda çoook derin tecrübem yok ama geçen hafta sonu ilk defa otobanda 150' lileri gördüm öyle eyvah dedirtecek bir tüketim yoktu. Hatta şöyle diyeyim, gitmek istediğim yer yaklaşık 30 km' di bunun 20 km' si otoban olsa, yola çıkarken yol bilgisayarını sıfırlamıştım, 158 lere falan çıktım ama vardığım da yanlış hatırlamıyorsam 5.3 gibi bir değer vardı. Yaaa aslında bu biraz anlık bişey, hava ve yol durumuna, aracın o anki ağırlığına, yakıt kalitesine, senin hızlanma şekline vs vs vs.

    z rotu ve son günlerde keşfettiğim dizellerin bazılarında titreme problemi hariç (sadece bazılarında - ondada sanırım biraz kullanıcı hatası var gibi gelmeye başladı bana) bence alınası, binilesi araç.

    Son zamanlarda trafikte daha fazla görmeye başladım buda beni mutlu ediyor.

    Heeeeee benim tavsiyem madem 2 km kullacaksın bisiklet al yada yürü

    Hiç yoktan benim gibi enin boyun bir olmaz

    Saygılar

    temenniniz için teşekkürler öncelikle,


    6 lt yi geçmeyen bir tüketim zaten benim için yeterli. Haftasonları ben aşağı çekerim onu :D

    o iki km de evle spor salonu arasındaki mesafe, ama yürümek için iyi bir yer değil, arada yürüyorum gerçi ama çekilmiyor. Sırf bu yüzden spor salonunu bile toplu taşımaya göre seçtim ama akşam saatlerinde minibuse %100 oranında binmek pek mümkün değil, illa bi kol bacak dışarda kalıyor

    Market alışverişi için bile toplu taşıma 2 senedir bitirdi beni, o yüzden araba şart

    cevaplar için teşekkürler,i hemen araya bir soru daha sıkıştırayım;

    araçta kokpit vs her yer taş plastik, sert plastikle ilgili bir sorunum yok fakat çizilme durumu nasıl? kalitesiz sert plastikler çok kolay çizilyor ve çok çirkin duruyor uzun vadede. Ayrıca arabada gacırtı/tıkırtı vs. ne durumda? Yol, motor sesine hazırlıklıyım da kabin veya gövde sesleri ifrit ediyor beni :)

    iyi forumlar.

    Öncelikle günaydın, İstanbul' da yeni bir iş günü daha yağmurlarla beraber başlıyor.

    Bu konulara yakın konularla ilgilenen bir laboratuarda çalışan bir kimya mühendisi olarak plastik kalitesi konusu oldum olası beni sinir etmiştir. "1. kalite" "üstün kalite" "sert plastik" "yumuşak plastik" kavramları çok izafi, çok subjektif. Heee herkesin konuştuğu anlamda, evet kokpitin çoğu sert plastik denen platikten, arada @SamirCakir beyin dediği gibi yumuşak plastiği bazı yerlere serpiştirmişler.

    Ama objektif olmak gerekirse şöyle bir örnek vereyim;

    Araçta vites kolunun hemen önünde, klima düğmelerinin hemen altında ufak bir göz var, cep telefonu vs konması için herhalde. Ben o göze metal tükenmez kalem koyuyordum. E tabi tükenmez kalemin uzunluğu o gözün derinliğinden daha fazla olduğu için tükenmez kalemin üst kısmı gözden dışarı taşarak sert plastiğe temas ediyordu, geçen gün daha dikkatli baktım oraları hep ince ince yüzeysel çizilmiş. Ayrıca, 3 yaşındaki oğlum arkada yolculuk yaparken elindeki oyuncakları kapıya sürte sürte bazı yerlerde (yumuşak platik kısmında) böyle minik minik siyah lekeler oluşmuş.

    Şimdi ben böyle örnekler verdim, bu demek değildir ki bu aracın plastiği çöptür, dandiktir. Daha dikkatli kullanıcıların başına böyle şey gelmeyebilir, yada aynı sorunlar başka araçlarda da başınıza gelebilir.(ki bundan önceki aracım Opel Corsa' ydı onda da benzer şeyler oluyordu)

    Sonuç olarak MICROBE kardeşin şunu der;

    Ben araç alırken önceliğim 1) güvenlik 2) yakıt 3) bagaj 4) konfor' du. Yaklaşık 1 senedir şu forumda yazı yazıyorum ve gerek opel gerekse chevrolet için yazılanları okuyorum plastik kalitesi, yol sesi, cam otomatiğinin ışıklı olup olmaması benim için lülüydü.

    Geçen ay National Geographic' te bir belgesel seyrettim. Daha önceden benim hiç duymadığım "Pagani" diye bir spor otomobil markasını anlatıyordu. Buranın sahibi olan adam bildiğin manyak, böyle aracın her bir parçasını tek dizayn ediyorlar ama aklına gelen en ufak parçayı bile, sonra bu kadar uğraştıktan sonra aracı kompozit yapıyorlar, yani bildiğin plastik (karışımlı tabii) Ayrıca aracın ön kısmı ile arka kısmını 8 adet özel olarak dizayn edilmiş titanyum vida ile bağlıyorlar. Burdaki maksat çok yüksek hızlarda araç kaza yaparsa, kompozit malzeme anında kırılacağı için kaza enerjisini yolculara aktarmaması ve kaza anında vidaların kırılarak yine enerjiyi yolculara aktarmadan aracı ikiye bölmekmiş. Eee şimdi dünya araç ve plastik konusunda buraya giderken biz hala Türkiye' m de VW' nin kapıyı tıklatınca tok tok ses geliyor, Chevy' ninkinde cart curt ses geliyor seviyesindeyiz. Aynı 3-4 sene önce Frank Rijkaart' a Messi' mi Arda' mı diye ciddi ciddi sorduğumuz gibi

    Kesinlikle önceliklerini iyi belirlemen gerek. Ayrıca terli terli soğuk su içme, salonda göğüs çok çalışma sonra bırakınca onlar sarkıyor

    Saygılar




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.