Şimdi Ara

CHEVROLET YENİ AVEO TAKIMI (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.845
Cevap
24
Favori
130.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE


    Öncelikle günaydın, İstanbul' da yeni bir iş günü daha yağmurlarla beraber başlıyor.

    Bu konulara yakın konularla ilgilenen bir laboratuarda çalışan bir kimya mühendisi olarak plastik kalitesi konusu oldum olası beni sinir etmiştir. "1. kalite" "üstün kalite" "sert plastik" "yumuşak plastik" kavramları çok izafi, çok subjektif. Heee herkesin konuştuğu anlamda, evet kokpitin çoğu sert plastik denen platikten, arada @SamirCakir beyin dediği gibi yumuşak plastiği bazı yerlere serpiştirmişler.

    Ama objektif olmak gerekirse şöyle bir örnek vereyim;

    Araçta vites kolunun hemen önünde, klima düğmelerinin hemen altında ufak bir göz var, cep telefonu vs konması için herhalde. Ben o göze metal tükenmez kalem koyuyordum. E tabi tükenmez kalemin uzunluğu o gözün derinliğinden daha fazla olduğu için tükenmez kalemin üst kısmı gözden dışarı taşarak sert plastiğe temas ediyordu, geçen gün daha dikkatli baktım oraları hep ince ince yüzeysel çizilmiş. Ayrıca, 3 yaşındaki oğlum arkada yolculuk yaparken elindeki oyuncakları kapıya sürte sürte bazı yerlerde (yumuşak platik kısmında) böyle minik minik siyah lekeler oluşmuş.

    Şimdi ben böyle örnekler verdim, bu demek değildir ki bu aracın plastiği çöptür, dandiktir. Daha dikkatli kullanıcıların başına böyle şey gelmeyebilir, yada aynı sorunlar başka araçlarda da başınıza gelebilir.(ki bundan önceki aracım Opel Corsa' ydı onda da benzer şeyler oluyordu)

    Sonuç olarak MICROBE kardeşin şunu der;

    Ben araç alırken önceliğim 1) güvenlik 2) yakıt 3) bagaj 4) konfor' du. Yaklaşık 1 senedir şu forumda yazı yazıyorum ve gerek opel gerekse chevrolet için yazılanları okuyorum plastik kalitesi, yol sesi, cam otomatiğinin ışıklı olup olmaması benim için lülüydü.

    Geçen ay National Geographic' te bir belgesel seyrettim. Daha önceden benim hiç duymadığım "Pagani" diye bir spor otomobil markasını anlatıyordu. Buranın sahibi olan adam bildiğin manyak, böyle aracın her bir parçasını tek dizayn ediyorlar ama aklına gelen en ufak parçayı bile, sonra bu kadar uğraştıktan sonra aracı kompozit yapıyorlar, yani bildiğin plastik (karışımlı tabii) Ayrıca aracın ön kısmı ile arka kısmını 8 adet özel olarak dizayn edilmiş titanyum vida ile bağlıyorlar. Burdaki maksat çok yüksek hızlarda araç kaza yaparsa, kompozit malzeme anında kırılacağı için kaza enerjisini yolculara aktarmaması ve kaza anında vidaların kırılarak yine enerjiyi yolculara aktarmadan aracı ikiye bölmekmiş. Eee şimdi dünya araç ve plastik konusunda buraya giderken biz hala Türkiye' m de VW' nin kapıyı tıklatınca tok tok ses geliyor, Chevy' ninkinde cart curt ses geliyor seviyesindeyiz. Aynı 3-4 sene önce Frank Rijkaart' a Messi' mi Arda' mı diye ciddi ciddi sorduğumuz gibi

    Kesinlikle önceliklerini iyi belirlemen gerek. Ayrıca terli terli soğuk su içme, salonda göğüs çok çalışma sonra bırakınca onlar sarkıyor

    Saygılar



    Hakikaten İstanbul'a kış bir gecede geliverdi:)

    Önceki mesajımda da belirttiğim gibi benim için önemli olan tıkırtı/gıcırtı konusu, karoser sesleri. Detaylı açıklamalarınız için ayrıca teşekkürler, ben de metalurji-malzeme müh. mezunuyum. Millet yumuşak plastik manyağı oldu yakında kokpiti jelibon kaplayacaklar

    Öncelikle kaliteli malzeme dayanıklı olmalı, bu sebeple son dönemde artan pianoblack kaplamalar "fırçalanmış piyano kaplamaya" dönünce çok konuşulacak buralarda :)

    İhtiyaç belirleme konusunda ise büyük sıkıntıdayım. Öyleki aveo, clio, i30, golf 7 (benzinli) listedeler. Aveo'nun her işimi göreceğinden hiç şüphem yok ama imkan varken zorlayıp i30 almadığıma, golf 1.4 122 almadığıma pişman olur muyum diye de düşünüyorum. Yakında sigorta atar zaten bende bulduğumu alırım ama aveo olursa mylinkli istiyorum, i30 konusunda bile en büyük sıkıntım ortada bir ekran olmaması. 2013 ler ekranlı gelir mi diyorum, bilgi yok.

    kapı kapatmayı bırak adam autoshow da golfün lastiklere önce vurup sonra ayağını lastik üstüne koyup sallamaya çalışarak "adamlar yapıyor abi" diyor. Sene 2012

    saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE


    Öncelikle günaydın, İstanbul' da yeni bir iş günü daha yağmurlarla beraber başlıyor.

    Bu konulara yakın konularla ilgilenen bir laboratuarda çalışan bir kimya mühendisi olarak plastik kalitesi konusu oldum olası beni sinir etmiştir. "1. kalite" "üstün kalite" "sert plastik" "yumuşak plastik" kavramları çok izafi, çok subjektif. Heee herkesin konuştuğu anlamda, evet kokpitin çoğu sert plastik denen platikten, arada @SamirCakir beyin dediği gibi yumuşak plastiği bazı yerlere serpiştirmişler.

    Ama objektif olmak gerekirse şöyle bir örnek vereyim;

    Araçta vites kolunun hemen önünde, klima düğmelerinin hemen altında ufak bir göz var, cep telefonu vs konması için herhalde. Ben o göze metal tükenmez kalem koyuyordum. E tabi tükenmez kalemin uzunluğu o gözün derinliğinden daha fazla olduğu için tükenmez kalemin üst kısmı gözden dışarı taşarak sert plastiğe temas ediyordu, geçen gün daha dikkatli baktım oraları hep ince ince yüzeysel çizilmiş. Ayrıca, 3 yaşındaki oğlum arkada yolculuk yaparken elindeki oyuncakları kapıya sürte sürte bazı yerlerde (yumuşak platik kısmında) böyle minik minik siyah lekeler oluşmuş.

    Şimdi ben böyle örnekler verdim, bu demek değildir ki bu aracın plastiği çöptür, dandiktir. Daha dikkatli kullanıcıların başına böyle şey gelmeyebilir, yada aynı sorunlar başka araçlarda da başınıza gelebilir.(ki bundan önceki aracım Opel Corsa' ydı onda da benzer şeyler oluyordu)

    Sonuç olarak MICROBE kardeşin şunu der;

    Ben araç alırken önceliğim 1) güvenlik 2) yakıt 3) bagaj 4) konfor' du. Yaklaşık 1 senedir şu forumda yazı yazıyorum ve gerek opel gerekse chevrolet için yazılanları okuyorum plastik kalitesi, yol sesi, cam otomatiğinin ışıklı olup olmaması benim için lülüydü.

    Geçen ay National Geographic' te bir belgesel seyrettim. Daha önceden benim hiç duymadığım "Pagani" diye bir spor otomobil markasını anlatıyordu. Buranın sahibi olan adam bildiğin manyak, böyle aracın her bir parçasını tek dizayn ediyorlar ama aklına gelen en ufak parçayı bile, sonra bu kadar uğraştıktan sonra aracı kompozit yapıyorlar, yani bildiğin plastik (karışımlı tabii) Ayrıca aracın ön kısmı ile arka kısmını 8 adet özel olarak dizayn edilmiş titanyum vida ile bağlıyorlar. Burdaki maksat çok yüksek hızlarda araç kaza yaparsa, kompozit malzeme anında kırılacağı için kaza enerjisini yolculara aktarmaması ve kaza anında vidaların kırılarak yine enerjiyi yolculara aktarmadan aracı ikiye bölmekmiş. Eee şimdi dünya araç ve plastik konusunda buraya giderken biz hala Türkiye' m de VW' nin kapıyı tıklatınca tok tok ses geliyor, Chevy' ninkinde cart curt ses geliyor seviyesindeyiz. Aynı 3-4 sene önce Frank Rijkaart' a Messi' mi Arda' mı diye ciddi ciddi sorduğumuz gibi

    Kesinlikle önceliklerini iyi belirlemen gerek. Ayrıca terli terli soğuk su içme, salonda göğüs çok çalışma sonra bırakınca onlar sarkıyor

    Saygılar



    Hakikaten İstanbul'a kış bir gecede geliverdi:)

    Önceki mesajımda da belirttiğim gibi benim için önemli olan tıkırtı/gıcırtı konusu, karoser sesleri. Detaylı açıklamalarınız için ayrıca teşekkürler, ben de metalurji-malzeme müh. mezunuyum. Millet yumuşak plastik manyağı oldu yakında kokpiti jelibon kaplayacaklar

    Öncelikle kaliteli malzeme dayanıklı olmalı, bu sebeple son dönemde artan pianoblack kaplamalar "fırçalanmış piyano kaplamaya" dönünce çok konuşulacak buralarda :)

    İhtiyaç belirleme konusunda ise büyük sıkıntıdayım. Öyleki aveo, clio, i30, golf 7 (benzinli) listedeler. Aveo'nun her işimi göreceğinden hiç şüphem yok ama imkan varken zorlayıp i30 almadığıma, golf 1.4 122 almadığıma pişman olur muyum diye de düşünüyorum. Yakında sigorta atar zaten bende bulduğumu alırım ama aveo olursa mylinkli istiyorum, i30 konusunda bile en büyük sıkıntım ortada bir ekran olmaması. 2013 ler ekranlı gelir mi diyorum, bilgi yok.

    kapı kapatmayı bırak adam autoshow da golfün lastiklere önce vurup sonra ayağını lastik üstüne koyup sallamaya çalışarak "adamlar yapıyor abi" diyor. Sene 2012

    saygılar.

    Bu söylediklerini içinde Golf 7 tabiiki sınıf olarak da, Türkiye' deki marka bilinilirliği olarak da, 2. el olarak da öne çıkıyor ama 1.4 araçlar genelde hangi firmada olursa olsun diğer motor seçeneklerine göre daha fazla yakıyor, ilerleyen zamanlarda üzmesin seni. Bide kararsız kaldığın araçların bazıları b, bazıları c segmenti. Bu iş tabiiki bütçe meselesi ama eğer C' ye sıçrayabilirim dersen Astra Classic' i de düşün derim. Yeni kasası geldi araç hala efsane çatır çatır satıyor.

    Umarım yardımcı olmuşumdur.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE


    Bu söylediklerini içinde Golf 7 tabiiki sınıf olarak da, Türkiye' deki marka bilinilirliği olarak da, 2. el olarak da öne çıkıyor ama 1.4 araçlar genelde hangi firmada olursa olsun diğer motor seçeneklerine göre daha fazla yakıyor, ilerleyen zamanlarda üzmesin seni. Bide kararsız kaldığın araçların bazıları b, bazıları c segmenti. Bu iş tabiiki bütçe meselesi ama eğer C' ye sıçrayabilirim dersen Astra Classic' i de düşün derim. Yeni kasası geldi araç hala efsane çatır çatır satıyor.

    Umarım yardımcı olmuşumdur.

    Saygılar


    abi astra classic iyi hoş araç ama tek bir eşya gözü olmaz mı bir araçta. biniyorsun herşey elinde kalıyor. Yeni astrada 1.6 canavar bir dizel olsaydı muhtemelen başka seçeneklere pek bakmazdım. AFL+ ımı da alır keyfime bakardım :D

    aslında bu 1.3 motor da beni çok üzmez, sonuçta 3 yıla yakın partner 1.9D kullandım. Turbo yok bişey yok yalnızca iman gücüyle hızlanıyordu. 0-100 16 sn astradan çok uzak değil ama ara hızlanma şaka gibiydi. Kamyonların rüzgar boşluğundan hız fln almaya çalışıyordum

    benim bütçe 51-52 ye kadar zorlanabilir durumda, yola 30 bine ikinci el birşeyler diye çıkmıştım ama 2.ele güvenim sıfır şu piyasada. çevrede de alacağım bir aracı satan yok...

    bu arada bu sınıfta (C) hayalim bmw 1 veya a3. yeni a3 te ilk defa yolda gördüm sabah alacakaranlıkta kırmızı S plaka bir araçtı.. oy oy oy :)

    1.4 motor konusunda çok korkum yok, km az olacak ve ekonomik kullanmak konusunda ciddi tecrübeliyim, fabrika verilerini tutturmaya çalışmak ayrı bir eğlence

    hocam gerçekten yardımcı oldunuz, objektif davranıp analitik düşünebilen araç sahiplerinden alınan bilgiler en değerli olanları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE


    Bu söylediklerini içinde Golf 7 tabiiki sınıf olarak da, Türkiye' deki marka bilinilirliği olarak da, 2. el olarak da öne çıkıyor ama 1.4 araçlar genelde hangi firmada olursa olsun diğer motor seçeneklerine göre daha fazla yakıyor, ilerleyen zamanlarda üzmesin seni. Bide kararsız kaldığın araçların bazıları b, bazıları c segmenti. Bu iş tabiiki bütçe meselesi ama eğer C' ye sıçrayabilirim dersen Astra Classic' i de düşün derim. Yeni kasası geldi araç hala efsane çatır çatır satıyor.

    Umarım yardımcı olmuşumdur.

    Saygılar


    abi astra classic iyi hoş araç ama tek bir eşya gözü olmaz mı bir araçta. biniyorsun herşey elinde kalıyor. Yeni astrada 1.6 canavar bir dizel olsaydı muhtemelen başka seçeneklere pek bakmazdım. AFL+ ımı da alır keyfime bakardım :D

    aslında bu 1.3 motor da beni çok üzmez, sonuçta 3 yıla yakın partner 1.9D kullandım. Turbo yok bişey yok yalnızca iman gücüyle hızlanıyordu. 0-100 16 sn astradan çok uzak değil ama ara hızlanma şaka gibiydi. Kamyonların rüzgar boşluğundan hız fln almaya çalışıyordum

    benim bütçe 51-52 ye kadar zorlanabilir durumda, yola 30 bine ikinci el birşeyler diye çıkmıştım ama 2.ele güvenim sıfır şu piyasada. çevrede de alacağım bir aracı satan yok...

    bu arada bu sınıfta (C) hayalim bmw 1 veya a3. yeni a3 te ilk defa yolda gördüm sabah alacakaranlıkta kırmızı S plaka bir araçtı.. oy oy oy :)

    1.4 motor konusunda çok korkum yok, km az olacak ve ekonomik kullanmak konusunda ciddi tecrübeliyim, fabrika verilerini tutturmaya çalışmak ayrı bir eğlence

    hocam gerçekten yardımcı oldunuz, objektif davranıp analitik düşünebilen araç sahiplerinden alınan bilgiler en değerli olanları.



    "Kamyonların rüzgar boşluğundan hız fln almaya çalışıyordum" deyince, gözümün önüne yolda araçla giderken yanımdan geçen bir arabanın tepesinde birisinin rüzgar sörfü yaptığı gibi bir resim belirdi

    Neyse kardeş Allah yolunu bahtını açık etsin, nede karar kılarsan kıl milletin dediğini takma kafaya, ne de olsa burası Türkiye, VW' de alsan kulp takacaklar, Opel' de alsan, Citroende alsan, Volvonun yelken yarışına da katılsan

    Saygılar




  • selam arkadaşlar aveo 1,3 95 ps sedan almak üzereyim son fiyat 40100 tl ne dersiniz pişman olurmuyum şikayeti olan varmı aracından yol tutuş sağlamlık çekişi nasıl arıza çıkarıyormu lütfen yardım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_3792

    selam arkadaşlar aveo 1,3 95 ps sedan almak üzereyim son fiyat 40100 tl ne dersiniz pişman olurmuyum şikayeti olan varmı aracından yol tutuş sağlamlık çekişi nasıl arıza çıkarıyormu lütfen yardım..

    hiç düşünmeden alabilirsin

    hadi bakalım takıma da hoş geldin diyelim (mi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 7 Aralık 2012; 19:39:03 >
  • cumartesi günü dizel 75 manuel sedan ı test etme şansı buldum. Şehir içi çekiş çok başarılı, süspansiyonlarda iyi çalışıyor fakat dizelin gürültüsü biraz abartılı geldi. Önceki kasa corsada aynı motor vardı, çok uzun süre hayatımdaydı bu araç ama hiç böylesi bir motor gürültüsü gelmiyordu :S

    Test aracında orta konsol üstündeki açık eşya gözü de çizik içindeydi, demkekki sert plastiği çizilmeye hakikaten dayanıklı değil.

    kol dayama tam bir komedi. zorla dirseğimi koymaya çalıştım ama öne doğru inceldiği için sürekli koltuk altıma doğru kaçmaya çalıştı, bende kaldırdım mecburen, olmamış.

    ses sistemi yeterli geldi ama sadece radyodan deneyebildim tabi. Bu arada mylinkli aveoların gelişi şubatı bulur dedi bayi, ne kadar doğru tartışılır :)

    test sonrası aveodan ciddi şekilde soğudum, uzun yolda o motor iyi kafa ütüler gibi geldi. neyse bakalım kenarda dursun, sınıfında alacağım araç aveodur hala




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadmaster

    cumartesi günü dizel 75 manuel sedan ı test etme şansı buldum. Şehir içi çekiş çok başarılı, süspansiyonlarda iyi çalışıyor fakat dizelin gürültüsü biraz abartılı geldi. Önceki kasa corsada aynı motor vardı, çok uzun süre hayatımdaydı bu araç ama hiç böylesi bir motor gürültüsü gelmiyordu :S

    Test aracında orta konsol üstündeki açık eşya gözü de çizik içindeydi, demkekki sert plastiği çizilmeye hakikaten dayanıklı değil.

    kol dayama tam bir komedi. zorla dirseğimi koymaya çalıştım ama öne doğru inceldiği için sürekli koltuk altıma doğru kaçmaya çalıştı, bende kaldırdım mecburen, olmamış.

    ses sistemi yeterli geldi ama sadece radyodan deneyebildim tabi. Bu arada mylinkli aveoların gelişi şubatı bulur dedi bayi, ne kadar doğru tartışılır :)

    test sonrası aveodan ciddi şekilde soğudum, uzun yolda o motor iyi kafa ütüler gibi geldi. neyse bakalım kenarda dursun, sınıfında alacağım araç aveodur hala

    motor gürültüsü mü, dalga geçiyorsunuz sanırım hiç böylesine sessiz bir dizel araç görmemiştim. siz sanırım başka bir araçtan söz ediyorsunuz,

    konsolda çizik yapmak için elinize ser bir şey alıp çizmeniz gerekirki tüm pilatikler çizilir yumuşaksa da yırtılır. ne işleri varmışta konsolun üzerini çizmişler. yuh diyorum o çizenlere.

    ses sistemide yeterli bence sonuçta düğün yapmayacağız araç içinde

    soğuduysanız bu normal çünkü aralık ayındayız. uzun yolda hiç motor sesi duyulmuyor kafada ütülemiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadmaster

    cumartesi günü dizel 75 manuel sedan ı test etme şansı buldum. Şehir içi çekiş çok başarılı, süspansiyonlarda iyi çalışıyor fakat dizelin gürültüsü biraz abartılı geldi. Önceki kasa corsada aynı motor vardı, çok uzun süre hayatımdaydı bu araç ama hiç böylesi bir motor gürültüsü gelmiyordu :S

    Test aracında orta konsol üstündeki açık eşya gözü de çizik içindeydi, demkekki sert plastiği çizilmeye hakikaten dayanıklı değil.

    kol dayama tam bir komedi. zorla dirseğimi koymaya çalıştım ama öne doğru inceldiği için sürekli koltuk altıma doğru kaçmaya çalıştı, bende kaldırdım mecburen, olmamış.

    ses sistemi yeterli geldi ama sadece radyodan deneyebildim tabi. Bu arada mylinkli aveoların gelişi şubatı bulur dedi bayi, ne kadar doğru tartışılır :)

    test sonrası aveodan ciddi şekilde soğudum, uzun yolda o motor iyi kafa ütüler gibi geldi. neyse bakalım kenarda dursun, sınıfında alacağım araç aveodur hala

    motor sesini ben motor soğukken duyuyorum. motor ısındıktan sonra ses oldukça azalıyor. uzun yolda ise motor sesini hissetmiyorsunuz. sadece yol bozuksa teker sesi geliyor.

    bir de motor sesi yakıtla da alakalı. ben opet'ten yakıt aldığımda motor sesi daha fazla oluyor. totalden excellium aldığımda daha az. en son shell GTL aldım ve bana göre içlerinde en az ses yapan bu ve çekiş olarak da biraz farketti diyebilirim.




  • bende yeni aveo cuyum tüplü ve benzinli, burlara bayadır ugamıyordum =)

    egemen_ertas / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Hb/ / 1.4 / / 100 hp
  • aveocular bu yeni hgs stickerlerini ön camın neresine takıyorsunuz?
    bir de neden paylaşım bu kadar az???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qantas

    aveocular bu yeni hgs stickerlerini ön camın neresine takıyorsunuz?
    bir de neden paylaşım bu kadar az???

    Dikiz aynasının 5-10 cm altına aynaya baktığınızda görmeyeceğiniz şekilde yapıştırın. Orda karartma filan varsa karartmanın bitimine temiz yere yapıştırın. Aynadan baktığınızda görmüyorsanız yok gibi zaten.
  • günaydın takım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_ertas

    bende yeni aveo cuyum tüplü ve benzinli, burlara bayadır ugamıyordum =)

    egemen_ertas / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Hb/ / 1.4 / / 100 hp

    aracınız, hayırlı olsun.
    listeye eklendiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_ertas

    bende yeni aveo cuyum tüplü ve benzinli, burlara bayadır ugamıyordum =)

    egemen_ertas / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Hb/ / 1.4 / / 100 hp

    aracınız, hayırlı olsun.
    listeye eklendiniz.

    tesekkurler ustadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • listeye beni de ekleyin
    aveo hb 1.3 ltz 38.900 tl (siyah)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulasarikan -- 24 Aralık 2012; 9:48:36 >
  • senesi gelicek aracın neredeyse :D bendekide lt beyaz 1.3 sedan 75hp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berkorn -- 25 Aralık 2012; 22:38:47 >
  • sedan ltz siyah bende aranızdayım bu arada ilk arabam kalbim pır pır anlıyacağınız
  • merhaba arkadaşlar,
    15 güne bende aveo lu oluyorum. bütün işlemler tamam, yılbaşından sonra plakası çıkacak arabamın.

    1,3 LS/75 HP/KENT GRİSİ

    Hala çelişkide kaldığım konu karter muhafaza yaptırsam mı yaptırmasam mı? bir çok olumlu olumsuz görüşler okudum. konuya vakıf olmadığım için çok kararsızım. aldığım yer gerek olmadağını söylüyor ama sonuçta onlar satıcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siylis

    merhaba arkadaşlar,
    15 güne bende aveo lu oluyorum. bütün işlemler tamam, yılbaşından sonra plakası çıkacak arabamın.

    1,3 LS/75 HP/KENT GRİSİ

    Hala çelişkide kaldığım konu karter muhafaza yaptırsam mı yaptırmasam mı? bir çok olumlu olumsuz görüşler okudum. konuya vakıf olmadığım için çok kararsızım. aldığım yer gerek olmadağını söylüyor ama sonuçta onlar satıcı.

    Bence imkanın varsa yaptır. Bana arabayı alırken söylenen "çarpışma esnasında araç motoru, içeridekilere zarar vermemek için kendini yere bırakıyor, karter muhavazası olduğu zaman motor bunu yapamaz ve kabine girer bundan dolayı GM aveolarda karter muhafazası önermiyor" teziydi.

    Ancak

    1. Aveonun o kadar NCAP testini seyrettim hiçbirinde motoru yere bıraktığını görmedim.
    2. Motorun ağırlığı ve karter korumanın kalınlığı vs durumlar gözönünde bulundurulduğunda o parçanın motoru tutması bence çok mantıklı değil.
    3. "Ben" arabayı alım aşamasında bu gibi (karter koruma, kolonların değişimi, geri görüş kamerası vs) şeyleri yaptırdım yaptırdım sonra gidip uğraşmaya üşenirim, ne hikmetse para bulamam, vakit ayıramam

    Allah' ım kimseye motor bloğunu düşürecek kadar şiddetli bir kaza yaşatmasın, ama karter koruma varken en nihayetinde aracın alt yüzeyinin diğerlerine nazaran biraz daha güvende olduğunu bileceksin. Birgün karanlıkta, yağmurda giderken karşına bir kasist çıkar yada bi logar kapağından geçerken kapak yerinden oynar ne oluuur ne olmazzz.

    Saygılar




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.