Şimdi Ara

Chip Tuning Hakkında Herşey (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.294
Cevap
32
Favori
109.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet elinize sağlık aracım bırak beni gideyim diyor :) 2. Viteste patinaja alışmaya çalışıyorum:) gerçekten araç bu güç ve torkla çok daha zevkli hale geldi bir kez daha teşekkür ederim. Bu arada Mail ulaştı sağolun sorun ( olmaz inşallah ) ve sorularımızda sürekli yanımızda olmanız güzel umarım böyle devam edersiniz...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • corsa 1.3cdti 75 hp 2011 aracım var.Bu araca yazılım atabiliyor musunuz ? Daha önce attığınız corsa var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apooo697

    Evet elinize sağlık aracım bırak beni gideyim diyor :) 2. Viteste patinaja alışmaya çalışıyorum:) gerçekten araç bu güç ve torkla çok daha zevkli hale geldi bir kez daha teşekkür ederim. Bu arada Mail ulaştı sağolun sorun ( olmaz inşallah ) ve sorularımızda sürekli yanımızda olmanız güzel umarım böyle devam edersiniz...

    Güle güle kullanın.. KAzasız Belasız..

    1.4 TSI 122hp B7 Passat lar bu uygulamaya en çok ihtiyac duyan arabalardan biri.. Koskoca PAssat 1400cc motor..

    Çay Çorba içmeye herzaman beklerim.

    Selametle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    corsa 1.3cdti 75 hp 2011 aracım var.Bu araca yazılım atabiliyor musunuz ? Daha önce attığınız corsa var mı ?

    2006 dan bu yana bu araçları programlıyoruz. 95hp 225nm değerleri mümkün..

    Uygulama yaptığmız araçları FAcebook dan veya Web Sitemden takip edebilirsiniz.

    https://www.facebook.com/megachips.chiptuning

    www.chiptuning.com.tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    corsa 1.3cdti 75 hp 2011 aracım var.Bu araca yazılım atabiliyor musunuz ? Daha önce attığınız corsa var mı ?

    2006 dan bu yana bu araçları programlıyoruz. 95hp 225nm değerleri mümkün..

    Uygulama yaptığmız araçları FAcebook dan veya Web Sitemden takip edebilirsiniz.

    https://www.facebook.com/megachips.chiptuning

    www.chiptuning.com.tr

    face den ekledim hocam teşekkürler.Başkent üni`den iki arkadaşımız ortakmış

    Fiyat olarak ne kadara yapıyorsunuz ? Daha önceki yazdıklarınızı okudum ancak yinede sormak istedim motora karşı zararı var mı ? Daha fazla mı ısınıyor daha fazla mı yakıyor acaba?Birde aracım şuan garantide 2011 model olduğu için yani box kutu olarak chip yaptıranlar varmış galiba onlar daha iyi mi olur ? yani en azından orjinalini saklamış olurum orjinallik bozulmamış olur öyle değil mi ? km olarak da 17500 gibi bir rakamda chipli kullanınca ileride orjinaline döndürmek istersen 75 hp ye sıkıntı olur mu motor ömrü açısından ? Ankara da bayiniz var galiba ankarada oturuyorum .Şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    Fiyat olarak ne kadara yapıyorsunuz ? Daha önceki yazdıklarınızı okudum ancak yinede sormak istedim motora karşı zararı var mı ? Daha fazla mı ısınıyor daha fazla mı yakıyor acaba?Birde aracım şuan garantide 2011 model olduğu için yani box kutu olarak chip yaptıranlar varmış galiba onlar daha iyi mi olur ? yani en azından orjinalini saklamış olurum orjinallik bozulmamış olur öyle değil mi ? km olarak da 17500 gibi bir rakamda chipli kullanınca ileride orjinaline döndürmek istersen 75 hp ye sıkıntı olur mu motor ömrü açısından ? Ankara da bayiniz var galiba ankarada oturuyorum .Şimdiden teşekkürler

    650tl tutar.

    Doğru bir uygulayı motor rahatlıkla kaldırabilir. Chiptuning ile 200k km yi geçen araçlar var etrafımda.

    İstediğiniz zaman yazılımı orjinal haline çevirebilirsiniz.

    Ankara yükleme merkezim K1 PErformance 0 505 616 16 16 koray bey




  • Merhabalar.

    Aracım benzinli Peugeot 306 1.6 90bg lik atmosferik üniteye sahip. Yanlış hatırlamıyorsam 135nm. tork sunuyor olması lazım. Benim ihtiyacım düşük devirlerde yüksek performans değil buna zaten sahibim ancak sık sık uzun yola çıkıyorum. İhtiyacım olan ara hızlanmalardaki performans ve yüksek süratte daha düşük tüketim. Motor gücü ve tork chip ile arttırıldığında bu ihtiyaçlarım karşılanabilir mi ?

    Son olarakda atmosferik böyle bir motordan ne elde edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Merhabalar.

    Aracım benzinli Peugeot 306 1.6 90bg lik atmosferik üniteye sahip. Yanlış hatırlamıyorsam 135nm. tork sunuyor olması lazım. Benim ihtiyacım düşük devirlerde yüksek performans değil buna zaten sahibim ancak sık sık uzun yola çıkıyorum. İhtiyacım olan ara hızlanmalardaki performans ve yüksek süratte daha düşük tüketim. Motor gücü ve tork chip ile arttırıldığında bu ihtiyaçlarım karşılanabilir mi ?

    Son olarakda atmosferik böyle bir motordan ne elde edebilirsiniz.

    Bu ihtiyaclarınız malesef Chiptuning ile karşılanamaz.

    Yüksek sürratte daha düşük tüketim çok mümkün değil.

    Aracınızdan %10 extra güç ve tork elde edilebilir. Tüketiminiz değişmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Merhabalar.

    Aracım benzinli Peugeot 306 1.6 90bg lik atmosferik üniteye sahip. Yanlış hatırlamıyorsam 135nm. tork sunuyor olması lazım. Benim ihtiyacım düşük devirlerde yüksek performans değil buna zaten sahibim ancak sık sık uzun yola çıkıyorum. İhtiyacım olan ara hızlanmalardaki performans ve yüksek süratte daha düşük tüketim. Motor gücü ve tork chip ile arttırıldığında bu ihtiyaçlarım karşılanabilir mi ?

    Son olarakda atmosferik böyle bir motordan ne elde edebilirsiniz.

    Bu ihtiyaclarınız malesef Chiptuning ile karşılanamaz.

    Yüksek sürratte daha düşük tüketim çok mümkün değil.

    Aracınızdan %10 extra güç ve tork elde edilebilir. Tüketiminiz değişmez.

    Ekstra güç ile daha az gaz verme ihtiyacı sonucunda tüketimin düşeceğini düşünmüştüm, yüksek süratten kastım şehir içi hızları değilde 100-120km/h şehır dışında ortalama hızım idi, sanırım turbonun avantajı burda var. İlgilendiğiniz için teşekkürler karar vermiştim yapmaya ancak ihtiyaçlarımı karşılamadığına göre pek bir anlamı olmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 21 Nisan 2013; 14:12:05 >




  • Mehmet bey iyi akşamlar,
    renault'un yeni motoru 1.6 DCI'ye hiç chip tuning yapma imkanınız oldumu?
    ben 15 000 km'de aracıma yaptırmayı düşünüyorum ama, arabanın beygiri ve torku zaten baya yüksek (130/320), daha da yükseltmek bu hacimdeki bir motora ve turbo sistemine bir zarar verir mi? ve sizce bu değerleri ne kadar yukarıya çekebilirsiniz? @ChipTuning Uzmanı @ChipTuning Uzmanı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omers

    Mehmet bey iyi akşamlar,
    renault'un yeni motoru 1.6 DCI'ye hiç chip tuning yapma imkanınız oldumu?
    ben 15 000 km'de aracıma yaptırmayı düşünüyorum ama, arabanın beygiri ve torku zaten baya yüksek (130/320), daha da yükseltmek bu hacimdeki bir motora ve turbo sistemine bir zarar verir mi? ve sizce bu değerleri ne kadar yukarıya çekebilirsiniz? @ChipTuning Uzmanı @ChipTuning Uzmanı

    Merhabalar..

    Yeni 1.6 dCi henüz denk gelmedi.. bi Qashqai yapacağız kısmetse yakın zamanda..

    günümüzde yoğun olarak Chiptuning, max gücü ve torku yükseltmek için değil, düşük devirlerde, ilk hareket ve hızlanma başlangıçların daki hantallığı ortadan kaldırmak için gerçekleştirilmektedir.. Ve beraberinde hatrı sayılır oranda Gerçek Yakıt Ekonomisi ile karşılaşan kullanıcılar, araçları üzerinde yaşadıkları bu pozitif gelişmeleri kulaktan kulağa yaymakta ve bizleri yeni müşterilerle tanıştırmaktadırlar..

    Biz motora veya herhangi bir donanımına zarar verebilecek uygulamalara imza atmaktan kaçınırız. Olası problemlerin de her zaman arkasında olacağızdır Allah ın izniyle.

    Bir turbo dizelde Sağlıklı düzeyde Minimum %20 extra güç ve tork elde edilebilir. Bugüne dek bu teorimin aksini tecrübe etmedim.




  • Merhaba Mehmet bey,
    bende 2008 grand picasso mcp 1.6 hdi araç var. Chip tuning yapıldığında baskı balata ve şanzımanda bir sıkıntı oluyormu bilginiz var mı. Belki diyeceksiniz yanlış kullanımda sıkıntı olur. Aynı şey şu an da geçerli zaten. Kullanıma göre baskı balata bitebiliyor. Benim merak ettiğim chip tuning den sonra aynı kullanım şekli baz alındığında baskı balata ve şanzımanda sıkıntı olup olmayacağı. Hatırlarsınız tdci focuslarda cvt şanzıman ile ilgili bu şanzıman bu kadar torku kaldırmıyor sorun çıkarıyor gibi tecrübeler vardı
    Saygılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slytech

    Merhaba Mehmet bey,
    bende 2008 grand picasso mcp 1.6 hdi araç var. Chip tuning yapıldığında baskı balata ve şanzımanda bir sıkıntı oluyormu bilginiz var mı. Belki diyeceksiniz yanlış kullanımda sıkıntı olur. Aynı şey şu an da geçerli zaten. Kullanıma göre baskı balata bitebiliyor. Benim merak ettiğim chip tuning den sonra aynı kullanım şekli baz alındığında baskı balata ve şanzımanda sıkıntı olup olmayacağı. Hatırlarsınız tdci focuslarda cvt şanzıman ile ilgili bu şanzıman bu kadar torku kaldırmıyor sorun çıkarıyor gibi tecrübeler vardı
    Saygılar

    mcp nin içi manuel şanzumanla aynı, cvt bambaşka bir şanzuman, karşılaştırmamak lazım.

    MCP nin kullanıldığı ağır araçlara Chiptuning uygulaması sonrasında debriyaj kavrama halinde daha kısa kaldığından , Debriyaj ömrünün arttığını tecrübe ettik.




  • Sayın Mehmet Bey,

    Çalışmalarınızı ve E-5 üzerinde logolu Bravo'yu ilgiyle takip ediyorum

    Bir sorum olacak.

    Yakından tanıdığınız Polo 1.6 90 lık TDI motordan siyah duman atmadan optimal kaç hp alabiliriz. Genelde sakin kullanım için düşünüyorum

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmac61

    Sayın Mehmet Bey,

    Çalışmalarınızı ve E-5 üzerinde logolu Bravo'yu ilgiyle takip ediyorum

    Bir sorum olacak.

    Yakından tanıdığınız Polo 1.6 90 lık TDI motordan siyah duman atmadan optimal kaç hp alabiliriz. Genelde sakin kullanım için düşünüyorum

    Teşekkürler.

    DSG mi Manuel mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmac61

    Sayın Mehmet Bey,

    Çalışmalarınızı ve E-5 üzerinde logolu Bravo'yu ilgiyle takip ediyorum

    Bir sorum olacak.

    Yakından tanıdığınız Polo 1.6 90 lık TDI motordan siyah duman atmadan optimal kaç hp alabiliriz. Genelde sakin kullanım için düşünüyorum

    Teşekkürler.

    DSG mi Manuel mi ?

    Manuel 5 ileri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmac61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmac61

    Sayın Mehmet Bey,

    Çalışmalarınızı ve E-5 üzerinde logolu Bravo'yu ilgiyle takip ediyorum

    Bir sorum olacak.

    Yakından tanıdığınız Polo 1.6 90 lık TDI motordan siyah duman atmadan optimal kaç hp alabiliriz. Genelde sakin kullanım için düşünüyorum

    Teşekkürler.

    DSG mi Manuel mi ?

    Manuel 5 ileri.

    145hp 350nm elde edebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
    ..

    merhaba cruze 1.6 124 bg 155 nm tork için max kaç hp kaç tork yükseliyor chipten sonra garanti bozulur mu yakıt durumu azalır mı ve gaz tepkisinde hızlanmalarda etkisi olur mu cevabınızı bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: slytech

    Merhaba Mehmet bey,
    bende 2008 grand picasso mcp 1.6 hdi araç var. Chip tuning yapıldığında baskı balata ve şanzımanda bir sıkıntı oluyormu bilginiz var mı. Belki diyeceksiniz yanlış kullanımda sıkıntı olur. Aynı şey şu an da geçerli zaten. Kullanıma göre baskı balata bitebiliyor. Benim merak ettiğim chip tuning den sonra aynı kullanım şekli baz alındığında baskı balata ve şanzımanda sıkıntı olup olmayacağı. Hatırlarsınız tdci focuslarda cvt şanzıman ile ilgili bu şanzıman bu kadar torku kaldırmıyor sorun çıkarıyor gibi tecrübeler vardı
    Saygılar

    mcp nin içi manuel şanzumanla aynı, cvt bambaşka bir şanzuman, karşılaştırmamak lazım.

    MCP nin kullanıldığı ağır araçlara Chiptuning uygulaması sonrasında debriyaj kavrama halinde daha kısa kaldığından , Debriyaj ömrünün arttığını tecrübe ettik.

    Mehmet bey rica etsem baskı balatanın daha az kavramada kalmasını teknik olarak açıklayabilir misiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slytech


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: slytech

    Merhaba Mehmet bey,
    bende 2008 grand picasso mcp 1.6 hdi araç var. Chip tuning yapıldığında baskı balata ve şanzımanda bir sıkıntı oluyormu bilginiz var mı. Belki diyeceksiniz yanlış kullanımda sıkıntı olur. Aynı şey şu an da geçerli zaten. Kullanıma göre baskı balata bitebiliyor. Benim merak ettiğim chip tuning den sonra aynı kullanım şekli baz alındığında baskı balata ve şanzımanda sıkıntı olup olmayacağı. Hatırlarsınız tdci focuslarda cvt şanzıman ile ilgili bu şanzıman bu kadar torku kaldırmıyor sorun çıkarıyor gibi tecrübeler vardı
    Saygılar

    mcp nin içi manuel şanzumanla aynı, cvt bambaşka bir şanzuman, karşılaştırmamak lazım.

    MCP nin kullanıldığı ağır araçlara Chiptuning uygulaması sonrasında debriyaj kavrama halinde daha kısa kaldığından , Debriyaj ömrünün arttığını tecrübe ettik.

    Mehmet bey rica etsem baskı balatanın daha az kavramada kalmasını teknik olarak açıklayabilir misiniz

    Vites geçişleri daha seri yapıldığı için doğal olarak kavramada kalma süresi de azalıyor.

    Vites değiştirirken debriyajı sert bırakmak ile eşdeğer bir durum olarak düşünebilir siniz.

    İyi forumlar...




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.