Şimdi Ara

Chip tuning maceramin sonu; orjinal yazilima dondum... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
5.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Avcilardan Bahcelievlere gittim ve geri geldim az once, ahim sahim bir performans dusuklugu olmamis arabamda 1. ve 2. viteste biraz dusus var birazda ara hizlanmalarda, duman atma tamamen bitmis, motor sesi azalmis ve daha stabil olmus, limp moda gecme problemide bitmis...
    Ya yazilim problemliydi, yada astralar yazilimla uyumlu degil, ama daha once cok arastirmistim ve sorun yasayan astraya hic rastlamamistim, gerci usta da ilk kez bir astrada problem yasadim dedi demek ki buda benim kismetim...

    Yanlis anlamalara meydan vermemek ve kimsenin ekmegiyle oynamamak icin bir kez daha belirtmeliyim ki; bu surecte ustamdan en ufak bir sikayetim yok, sagolsun elinden geleni yapti, ben soylemeden de parami iade edecegini soyledi, isin bu kadar uzamasinin tek sebebi ise aramizin uzak olmasi ve islerim nedeniyle benim gidemememdir...

    Mehmet yukarda alıntı yaptığım mesajı özellikle oku dostum...




  • quote:

    merhaba dostlar,
    2008 model 1,3 cdti astra sedanıma bayramdan bir hafta önce chip tuning yaptırdım, ilk bir hafta çok güzeldi, bayramda memlekete gidip geldim, sonrasında arabamın performansı ciddi derecede düştü, şimdi ise yerlerde, araba resmen gitmiyor, ben gaza bastıkça sanki ızdırap çekiyor, chipten önceki günlerimi mumla arar oldum. 3. viteste 3000 devirde 80 i bile zorla yapıyor, eskiden yağ gibi akan arabamı kullanmak bana işkence oldu, ne dersiniz, korktuğum başıma mı geliyor turbo arızasımı?


    diğer konunun ilk postu..

    memlekete gidip geldikten sonra ?? giderken ki performans yakıt tüketimi değerleri çok güzeldi..

    Memleket neresiydi , ordan doldurulan depo sonrasında yaşanmadımı bütün bu olanlar?
  • Şunu merak ediyorum, hepimizin başına gelir, yakıtta problem olur, o aldığımız yakıt bitene dek problem yaşarız. Ancak o yakıt bitipde başka yerden yakıt alınca problemler düzelir. Düzelmesse würth katkı katılır veya carbon clean yapılır problem düzelir. Chip yapıldıktan sonrada bu böyle olmalı, bendede chip var, şimdi yanlış yakıt alırsam aynı problemlerimi yaşayacağım? Öyle ise şimdiden iptal ettiririm...
  • Memleket kayseri kardesim total exellium ve opet euro dizel olmak uzere iki kere mazot aldim, kacak mazot almadim, yakit meselesini baska mesajlarimda yazdim su an mobil surumden girdigim icin link veremiyorum, yarin onuda eklerim...

    Ben sana karsi musterihim kardesim ben yasadiklarimi yaziyorum ne bir eksik nede bir fazla, neyin tartismasini yapiyoruz onuda anlamis degilim...

    Atilan tas herzaman yerini bulamayabilir, sen robot degilsin senide hatalarin olabilir, bende melek degilim, benimde yanlislarim olabilir...
  • Ben yakıttan olduğuna inanmıyorum.

    Yazılımdan olduğunada inanmıyorum. Mehmet hocam işinde uzmandır.

    Ancak orjinal yazılımın yüklenmesi ile aracın normale dönmesi beni şaşırtıyor. Diyeceğimki araçta sorun var ama şu an arkadaş araçtan gayet memnunmuş...

    Anlamadım, kafam karıştı...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Kismetten otesi olmazmis, buna sukur...
  • Takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Ben yakıttan olduğuna inanmıyorum.

    Yazılımdan olduğunada inanmıyorum. Mehmet hocam işinde uzmandır.

    Ancak orjinal yazılımın yüklenmesi ile aracın normale dönmesi beni şaşırtıyor. Diyeceğimki araçta sorun var ama şu an arkadaş araçtan gayet memnunmuş...

    Anlamadım, kafam karıştı...

    Normale Dönmek ?

    Hangi Normale ? Normali nedir.. ?



    Ben bu araçlar piyasaya ilk çıktıklarında Yakıt Sistemlerinin Yetkili Sayılı Uzmanlarından biriydim ve BOSCH da Bosch servislerine bu sistemlerin eğitimlerini verirdim.. Hali ile Türkiye de bu araçların başına gelen hertürlü problem bize yansırdı ve çözüm üretmeye calısırdık..

    Benim durum hakkındaki yorumum şudur..

    Araca herne oldu ise ! Benim kanaatim yakıt dır(enjektore yuksek voltaj uygulayıp yakıcak halimiz yok).. Enjektörlerin düşük Duty lerde püskürtme kapasitesi düştü, hidrolik karakteristikleri zayıfladı.. Yüksek basınclarda ve Duty lerde bu aracda sorun yok.. Bu aracın sorunu az gaza basarken düşük devirlerde hantal olması idi.. Ki mustafa beyin çözüm istedigi şikayet de bu idi.. Mustafa beyin Max güç artışı ile ilgili özellikle bir beklentisi bulunmuyordu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı:

    bir sürü program denedim hepsimi problemliydi ?

    sizinde vakitsizliğinizden sebep bulamadık çözemedik


    şu kısımlar enteresan olmuş.


    motor üstünde deneme yanılma yöntemi uygulaması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı:

    bir sürü program denedim hepsimi problemliydi ?

    sizinde vakitsizliğinizden sebep bulamadık çözemedik


    şu kısımlar enteresan olmuş.


    motor üstünde deneme yanılma yöntemi uygulaması

    bu deneme yanılma değil.. Hatayı yakalama.. yazılımın biryerinde sorun vardır bolum bolum orjinale cevirirsin duzelene kadar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı:

    bir sürü program denedim hepsimi problemliydi ?

    sizinde vakitsizliğinizden sebep bulamadık çözemedik


    şu kısımlar enteresan olmuş.


    motor üstünde deneme yanılma yöntemi uygulaması

    bu deneme yanılma değil.. Hatayı yakalama.. yazılımın biryerinde sorun vardır bolum bolum orjinale cevirirsin duzelene kadar..



    Iste puf noktasi...
  • Mehmet bey yılda en az yüz tane araca chip yapar. Eğer problem yaşansa idi inanın Mehmet bey bu işi sürdüremezdi. Yüz tane içerisinde bir tane yaşanabiliyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.