Şimdi Ara

Chopper Hakkında Yorumlarınız.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
16.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • işin mantığını kavramak lazım önce aslında burada yada başka yerde yazılan yazıları okuyup fikir alıp ona göre davranan insan olsa ne mutlu , örneğin ben araba kullanmayı bilmeden motosiklet kullanmayı öğrendim ve 125cc vitesli motosikletim bana çok güçlü geliyodu.Önce 125cc vitesli motosiklet kullanılması taraftarıyım hayatında hiç vasıta kullanmamış birisi için , araba kullanmada tecrübeli vites debriyaj kavrama gibi işleri öğrenmiş aklı başında yaşını almış birisi için ise 250cc bir motosiklet olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighVoltage

    İtalya da ancak scooter kalbi mi atar :) Peki.


    İtalyan markalarını bende tanıyorumda bunları alan ve kullanan bir kaç zengin ,orta direk kaç İtalyan bunlara binebiliyor?Kaç tane İtalyan oto olarak Ferrari ve motor olarakta MV agusta veya ducati biniyor?Çoğunluk şehiriçinde vespa ve piaggio scooter türünde motor kullanıyor ,yanlışmıyım?
    İtalya ve Türkiyede ortalıkta kaç tane MV agusta , Ducati ,Moto guzzi geziyor,hadi Aprilla tek tük görünüyor.

    Konu nerden nereye geldi,

    quote:

    Daha fazla konuşmak yersiz. BENİM DÜŞÜNCEME GÖRE 1100cc'Lik 260 kiloluk bir makina ne olursa olsun başlangıç motoru değildir, olamaz!..



    Başlangıç motoru neydi?

    Şimdi ben 250 likten 1100 cruisere geçince çokmu büyük yanlış yaptım illaki 600 lük bişeylere mi binmem lâzımdı?
    Benim düşünceme görede 250 cc ye 100% hakim olan aklı başında birisi rahatlıkla 1100 dragstara geçebilir, ben yaptım ve hiç zor lan ma dım.
    Ama sizler olmaz diyorsanız bunada saygı duyarım siz öyle yapınız.

    250 cc den 1100 cc geçince, 1100 cc başlangıç motorumu oluyor?Çokmu abartılı bir fark var ? Birisi 21BG birisi 63 BG ağırlık farkınıda düşünürsek ,250 cc olan 150 kg olduğu için 40 BG gibi düşünmek lazım.

    Ha derseniz cruiser kullanımı ağır , zor , hantal ve şehiriçinde kıvrak değil, bunlar doğru şeyler , bu durum için Honda activam var onu şehir içinde kullanıyorum zaten .
    Dragstarımı bilinçli bi şekilde satın aldım kolay kolayda satacağımı düşünmüyorum, satsam dahide daha gelişmiş cruiser almak için satarım.

    Valla ben böyle yaptım 250cc den 1100 cc atladım ,başkalarıda nasıl yaparsa yapsın isterlerse ne kadar cc basamakları varsa hepsini alsın denesinler satsınlar, bu ekonomik ortamda satabilirlerse tabii.
    BUDA BENİM DÜŞÜNCEME GÖRE.Katılıyorum daha fazla konuşmak yersiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    işin mantığını kavramak lazım önce aslında burada yada başka yerde yazılan yazıları okuyup fikir alıp ona göre davranan insan olsa ne mutlu , örneğin ben araba kullanmayı bilmeden motosiklet kullanmayı öğrendim ve 125cc vitesli motosikletim bana çok güçlü geliyodu.Önce 125cc vitesli motosiklet kullanılması taraftarıyım hayatında hiç vasıta kullanmamış birisi için , araba kullanmada tecrübeli vites debriyaj kavrama gibi işleri öğrenmiş aklı başında yaşını almış birisi için ise 250cc bir motosiklet olabilir..


    Aynı fikirde değilim,

    Motorsiklet kullanmak isteyen kişiler önce otomobil kullanmakla başlamamalı.Otomobilde tecrübe edinipte daha sonra motorsiklete geçmek isteyenler çok fazlasıyla zorlanıyorlar.
    Neden zorlanıyor çünkü tamamı ile herşeyin yeri değişiyor,debraj ayaktan ele,gaz pedalı ele,vites elden ayağa , ön fren ayaktan ele ve frenler parçalanıp biri ayakta biri elde ve ikisinin dozajını ayakla elle ayarlanmanız gerekiyor , oysaki otomobilde ne güzel herşeyi ABS yapıveriyor.
    Bu sebeblerden dolayısı önce motor kullanan otomobilde hiç fazla zorlanmıyor hattâ kolay geliyor denilebilir, ama tersi çok zor oluyor.




  • Ciddi şüphelerim var.. BiZ YUKARIDA KAÇTANE MESAJDA NE DEDiK?.. 1100cc başlangıç motoru değildir dedik! Sizse isyan ettiniz! Şimdi çıkıp "250cc'den 1100cc'ye geçilmez mi?" diyorsunuz..

    Benim böyle bir iddiam yok. 250cc ile başlanır, sonra 1100cc'ye pekala geçilebilir! Ama direk 1100cc ile başlanmaz! Başından beri bunu söylüyorum, halada arkasındayım! Istediğiniz uzmana sorun, istediğiniz ileri sürüş teknikleri eğitimi veren kursa gidin! Hiçbiri size "Evet, motosiklet hobisine direk 1100cc ile başlayabilirsiniz!" demez! Istediğiniz eğitimi alın! Önce düşük cc'li bir makina kullanmak ve buna hakim olmanız ŞARTTIR!

    Ya bu kadar NET'ken neyi diretiyorsunuz?..

    Başta "eğitim alıp 1100cc ile BAŞLANABiLiR" diyordunuz; şimdi 250cc'den 1100cc'ye geçilebilir diyorsunuz!

    Zaten buna kimsenin itirazı yok. Kişi 250cc'yi %100 kullanabiliyorsa 1100cc bir cruiser'a pekala binebilir! Ama hayatında motosiklete hiç binmemiş, hiç tecrübesi olmayan bir kişiye çıkıp "Direk 1100cc dragstar alabilirsin!" demekte son derece vahim bir durumdur!!..




  • İnsanların satın alamaması, binememesi ferrari, agusta, ducati yi kötü yapmaz herhalde. Ki Türkiyede motor satın alma gücü olanların çoğunun (Özellikle supersportta) kanıksanmış markalardan diğerlerine yönelme ihtiyacı olmuyor. Hatta MV Agusta nın adını bile duymayanlar var içinde. Bir şeyleri ispatlama derdinde olduklarından tabi. Özellikle italya ya da diğer avrupa kentlerinde scooterların bu kadar revaçta olmasının en büyük etkenlerinden biri insanların bizdekinden farklı olarak ergonomi ve rahatlık açısından tercih etmesinden. (Zaten SS i olan çoğu kimsenin bir de scooteri var). İstediği yere koyuyor (İtalyada da hırsızlık, çarpıp kaçan sürücüler vb oldukça fazladır çünkü) işini halledip dönüyor adam. Hatta tam hatırlamıyorum 1-2 dakika izleyip çevirmiştim. Türkiye de 1000cc de yarışan elemanlardan biri söyleşiye scooter ile gelmişti. Söyleşiyi yapan abla da e sizin şu şu motorunuz yok mu diye sorunca eleman bu istanbul trafiğinde bu kadar kısa bir mesafe için niye alayım gibisinden bir şeyler söylemişti. Böyle akıllı motorcular da yok değil aslında.

    Novarix in dediği gibi sıfırdan 250kg lık bir canavara binilir dediğiniz için bu muhabbet çıktı yoksa 250cc den atlarsınız tabi ki. Belki de 250cc den 1100 lüğe geçtiğiniz için sahip olduğunuz tecrübe ile subjektif bakıyorsunuzdur? Sonuçta belli durumlara refleks geliştirmiş durumdasınız halihazırda. Ama yukarıda da dediğim gibi Türkiye yollarında hayatında hiç motor kullanmamış biri 250kg motoru sorunsuzca kullanmaya başlıyorsa (Kinaye değil, samimiyim) saygı duyarım. Yeteneklidir. Olmaz da değildir. Ama elbette genel geçer bir durum da değildir.




  • quote:


    Kullanıcı aklı başında birisi gibi davranıp ve tecrübeli kişiler tarafından yönlendirme yapılırsa ve riskli kullanımlara girilmezse fevkalade başlangıç motoru olabilir.

    Dragstar alacaksan 1100 alacaksın, 40 bg lik 650 lik bir müddet sonra zayıf gelecek.650 lik aldığına çok pişman olacaksın. Üstelik MTV'side aynı.

    Dragstarın tek dezavantajı orijinal parçaların pahalı olması.




    Arkadaşlar hata bende pardon,Şüphelerim var deyince ilk mesajımı tekrar yeniden okudum.
    Bakınız yukardaki alıntı bu topiğe koyduğum ilk mesajımdan.
    Burada demek istediğim şu idi: eğer birisi 650lik cruiser almaya yönelmişse ,bu durumda 1100 lükte başlayabilir, arada fazla fark yok .
    Tabiiki vitesli motor tecrübesi olacak .
    Yani 125 lik veya 250 li liklere bulaşmış olacak kişi.
    Bunların ön şart olduğu sadece düşüncemde kalmış mesajıma yazı olarak dökememişim.
    Yoksa vitesli motor tecrübesi olmadan 650 lik ilede başlanamaz.
    Düşündüğümü ilk mesajıma tam yansıtamamışım,125 likleri ve 250 likleri güçsüz bulduğum için ,
    Motorsiklet 500-600 cc den başlar başlangıç orada olur diye düşünüyor olmamdan kaynaklandı ve bunu ilk mesajımda tam yazamamışım.
    Kendimce yanlış anlaşıldım veya düşüncelerimi tam yazıya dökemedim, burdaki zıtlaşma durumlarından ve ciddi şüphehelerim var demenizdende belli olmuyormu?
    Zaten kendimde uzun süre 6-7 yıl kadar 251 MZ kullandım.
    Akıl var mantık var tabiiki bisikletten 600 cc motora geçilemez.
    Lütfen çark etti diye düşünmeyin çünkü öyle bişey yok, tekrar yazıyorum, ben ilk mesajımda düşündüklerimi ve söylemek istediklerimi tam yazıya dökememişim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi g.m.y. -- 14 Ekim 2009; 19:13:29 >




  • GV250 yi almama çok az kaldı..
    Fakat kafamda bazı sorular oluştu , acaba daha değişik aynı fiyata daha kaliteli chopper veya farklı bir motor alabilirmiyim diye araştırma içerisine girdim siz neler dersiniz.. ?
    Teşekkür ederim.
  • biraz daha bekleyin, kışın fiyatlar iyice düşer, netteki fiyatlara aldanmayın fazla.
  • Bu aralar bir chopper almayı düşünüyorum muhtemelen 125 lik ya da 250 lilik olacak,hemen hemen 3 ıllık motor tecrübem var ancak bu motorlar vitessiz olanlarla.Vitesli motorlara alışamama korkusu var.Bakalım ne kadar sürede alışabilirm ya da alışabilirmiyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Knisath

    Bu aralar bir chopper almayı düşünüyorum muhtemelen 125 lik ya da 250 lilik olacak,hemen hemen 3 ıllık motor tecrübem var ancak bu motorlar vitessiz olanlarla.Vitesli motorlara alışamama korkusu var.Bakalım ne kadar sürede alışabilirm ya da alışabilirmiyim


    Ben bu işe vitesli motorla başlayp sonra scooter - vitesli - vitesli şeklinde devam eden birisi olarak, scooter'ın rahatlığını çok arıyorum. Alışmasına alışırsınız fakat scooter kadar rahat bulurmusunuz orası muallak.




  • paylaşım için sağol
  • arkadaşlar merhaba,
    bende yıllardır chopper tipi motorlara imrenerek bakıyorum. artık almanın zamanı geldi diye düşünüyorum. ama hangi modeli ve hangi para ile?
    benim favorim yamaha virago 250 ama altımda ufakmı kalır üzerinde leylek gibimi görünürüm diye tereddütlerim var.drag star 250 de çok hoş ama onu alacak param yok.çin malı bişeyde (kullanıcılarından özür dilerim tercih meselesidir)almayı düşünmüyorum.yani aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık hesabı.
    bu hususta bilgisi olan, yardımcı olabilirim diyen,benim motorum var vadeli verebilirim diyen var ise mesajlarını beklerim. bu arada motorun acemisiyim ehliyete baş vurdum ama tecrübe yok enecek kadar az yalnızca bir kaç kez oda vitessizdi.şunuda belirtmek isterimki yaş 38 yani binip vızırvızır gezecek sürat yapacak akrobatik hareketler sergileyecek yaşı geçtik evden işe işten eve
    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.Hüseyin BAYRAM KONYA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meyzaga

    arkadaşlar merhaba,
    bende yıllardır chopper tipi motorlara imrenerek bakıyorum. artık almanın zamanı geldi diye düşünüyorum. ama hangi modeli ve hangi para ile?
    benim favorim yamaha virago 250 ama altımda ufakmı kalır üzerinde leylek gibimi görünürüm diye tereddütlerim var.drag star 250 de çok hoş ama onu alacak param yok.çin malı bişeyde (kullanıcılarından özür dilerim tercih meselesidir)almayı düşünmüyorum.yani aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık hesabı.
    bu hususta bilgisi olan, yardımcı olabilirim diyen,benim motorum var vadeli verebilirim diyen var ise mesajlarını beklerim. bu arada motorun acemisiyim ehliyete baş vurdum ama tecrübe yok enecek kadar az yalnızca bir kaç kez oda vitessizdi.şunuda belirtmek isterimki yaş 38 yani binip vızırvızır gezecek sürat yapacak akrobatik hareketler sergileyecek yaşı geçtik evden işe işten eve
    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.Hüseyin BAYRAM KONYA


    Hüseyin Abim ;
    Hyosung gv 250 Benim almama az kaldı para tamamlamaya uğraşıyorum en uygun bütçede en kaliteli chopper o şuan..
    Fakat ybr 125 cbf150 de iş<-->ev için ideal motor bence ...




  • bu gv 250 gerçekten bu kadar iyimi?
    herkez meth ediyor.
    konyada bayisi varmı acaba.
  • http://www.cetmen.com.tr/index.php?target=categories&category_id=193 arkadaşım belki böyle bişey şimdilik senin işini görür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meyzaga

    bu gv 250 gerçekten bu kadar iyimi?
    herkez meth ediyor.
    konyada bayisi varmı acaba.

    250cc klasmanında kalite ve fiyat olarak en iyi makina.
    Birde Kymco Venox 250 var ...
    İrdeleyin isterseniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xe1nt -- 13 Haziran 2010; 5:31:45 >
  • 11OO CC DİYENLERİN AKLINA GİRMEDİĞİ İYİ OLMUŞ YENİ BAŞLAYACAKSAN HEM MARKA HEM TARZ HEMDE MOTOR HACMİ AÇISINDAN DOĞRU KARAR.KAZASIZ BELASIZ İNŞ.RÜZGARIN BOL OLSUN
  • Yorumlara baktım, baya komik şeyler vardı. Ben uzun yıllardır motosiklete biniyorum. 4 yıl profesyonel olarak bindim. Ne kadar bütçen var bilemiyorum ama en mantıklısı 2. el olsun japon olsun. Emin ol uzun vadede daha ucuza gelir. Madem Cruiser alacaksın ikinci el olmasının yada motorun yaşının veya km.sinin bir önemi yoktur. En az 2 servise yada ustaya kontrol ettir uygunsa al, kafana takılan bişey olursa başka bak, birine takılma satılık motor çok. Sana nacizane tevsiyem dragstar 650 yada shadow 600 dür. Şuan 3 motorum var, biri 2000 model, bol aksesuarlı (bir motor parası), airbrushlı shadow600 var ve çoooook memnunum. Değiştirmeyi hiç düşünmedim ve düşünmüyorumda. daha büyük cc ye de lüzum görmüyorum, 4 yıldır bende, yaz kış (karlı hariç) kullanırım. bunca zamandır bir kere kaldım.elektrik kesti, oda akünün kablosu oksitlenip kopmuş, çakıyla biraz kesip tekrar taktım haloldu. başka herhangibir problemle karşılaşmadım. Yeni başlayacak biri içinde çok uygun. Herşeyden önce yakıt sarfiyatı 125 lik scooterdan çok az fazla (scooterı satmadan önce defalarca karşılaştırdım 125lik scooter 120 kuruş yakarken 600lük shadow 140 kuruş yakıyordu geçen sene).
    1000cc nin üzerine çıkınca yakıt çok farkediyor. 250cc ile uzun yolda gidilir ancak trafik akışı ile ilgili ve sollamada problem yaşarsın,gerektiği yerde gaza basıp herhangibir tehlikeden sıyrılmak gerekebiliyor.(250 lik honda endurom ile 1300 km. lik konaklamalı seyahatim oldu). 650 +- cc civarı en uygunudur. Her türlü uzun yola çıkabilirsin ve az yakar. 7-9 bin lira arasında bulabilirsin, aksesuarlara göre değişkenlik gösterebilir, artabilir yada azalabilir. japon dışında uzak doğudan uzak durmalısın. İyiysi yada kötüsü, hiçbiri bir şekilde tatmin etmeyecektir.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.