Şimdi Ara

Cihazım Açılmıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo LOQ 15IRX9 model laptopu henuz alalı 2 hafta oldu. Bugun öğlen saatlerinde şarja bağlı bir şekilde kullanırken aniden kapandı. Güç tuşuna basmama rağmen açılmadı ve arkada güç girişinin bulunduğu yerde şarja takıldığında yanması gereken ışık şarj kablosu takılı olduğu halde yanmıyor.

    Durum üzerine Lenovo teknik destek ile görüştüm, bana cihazın güç tuşuna 1dk hiç çekmeden basılı tutmamı ardından ise şarja takıp 2 saat beklememi soylediler. Bende dedikleri işlemi yaptım (tabi şarja taktım ama hala şarj ışığı yanmıyordu).

    Şuan ise hala açılmıyor, yardımcı olucak birisi var ise gerçekten çok sevinirim.



  • bataryayı sök bi yarım saat beklet. sonra bataryayı takmadan sarj ile çalıştır bakalım çalışacak mı? yine çalışmaz ise servis yolu görünüyor
  • inferior İ kullanıcısına yanıt
    Batarya dışarıdan ulaşılabilir değil açarsam bir sıkıntı olur mu, garanti iptal vb.?
  • inferior İ kullanıcısına yanıt
    Kasasını açıp bataryanın soketini çıkarttım ve denedim ancak birşey değişmedi, şarj girişinin yanındaki ışık yanmadı ve güç düğmesine basınca açılmadı. Ayrıca bir ekleme yapiyim, Lenovo teknik servisiyle görüştüğümde bana yukarda yazdığım gibi bir yöntem önermişti.

    Sorunun sebebi ne olabilir diye sorduğumda ise statik birikmesinden kaynaklı olabilir demişti.
  • statik birikmesi onarmak içindi söylediğim adımlar. hareket yoksa servis yolu görünüyor
  • Tamamdır tesekkurler
  • Bu durum 14 gün içinde olduysa ürünün birebir değişim isteyebilirsiniz.Ya da servise gönderebilirsiniz göndermeden yani kargolamadan önce video kaydı alarak nasıl teslim ettiğinizi kaydetmeniz sizin için avantaj olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    uyud cihazım açılmıyor next
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • cyberQbit kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar, aynı sıkıntıyı bu akşam ben de yaşadım. Sizde son durum ne teknik servisin önerdiği yöntem çalıştı mı ne yaptınız?

  • uttm U kullanıcısına yanıt
    Garantisi olduğundan dolayı servise gönderdim. Servis çok iyiydi memnun kaldım. Sorun olarak anakartdan bir parça yandığını söylediler. Servise verdikten tam 1 hafta sonra teslim aldım cihazı. Tamir süresi hemen bir gün sürdü; parçanın siparışi verildi,geldikten sonraki gün alabilirsiniz dediler. Her aşamayı adım adım ztn Lenovo'nun sitesinden takip edebiliyorsun. O günden beri hâlâ kullanıyorum, cihazdan da yapılan işlemden de çok memnunum. Size tavsiyem birdaha yaşamamanız için akım koruma prizi kullanmanız; Philips CHP7010W/10 model numaralı cihazı kesinlikle öneririm. Umarım aktardıklarım işinize yarar hocam, geçmiş olsun.
  • cyberQbit kullanıcısına yanıt

    Hocam aslında dizüstünün şarj adaptörünün aynı zamanda o akım koruma işini kendisinde yapması gerekirdi.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.