Şimdi Ara

Çin'de yılın otomobili seçildi; Zirveyi Chery Exlantix ET aldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çin'de yılın otomobili seçildi; Zirveyi Chery Exlantix ET aldı
    Çin'in TRT'si olarak tanımlayabileceğimiz China Central Television (CCTV), geçtiğimiz günlerde Çin Otomobil Ödülleri'ni dağıttı. Beşincisi düzenlenen Çin Otomobil Ödülleri'nde bu yılın kazananı Chery oldu. Chery'nin elektrikli SUV'u Exlantix ET, Çin'de yılın otomobili seçildi.



    Çin Ötomobil Ödülleri, Çin'de "otomobil dünyasının Oscarları" olarak tanımlanıyor. Kazananlar, otomobil endüstrisinin farklı branşlarından önde gelen isimleri bir araya getiren bir jüri tarafından belirleniyor. Exlantix ET'nin bu yıl jüri tarafından belirlenen 31 farklı araç arasından seçildiği açıklandı.



    Çin'de Yılın Otomobili Seçilen Exlantix ET, Yakında Global Pazara da Sunulacak



    Chery, Çin'de ilgiyle karşılanan elektrikli SUV'unu yakında diğer pazarlara da götürecek. Exlantix ET'nin yakında Avrupa, Orta Doğu ve Orta Asya'da satışa sunulması planlanıyor. Çin'de Exeed Strera ET adıyla satılan araç, global pazara ise Exlantix ET adıyla sunulacak.



    Ayrıca Bkz.Hidrojenli araç kullanmak, elektrikli araç kullanmaktan 14 kat daha maliyetli



    Chery yöneticisi Gao Xinhua, Exlantix ET'nin Yılın Otomobili seçilmesini sağlayan üç ana özelliğinin; akıllı sürüş sistemi, menzil arttırma sistemi ve dört tekerli sürüş özelliği olduğunu söylüyor.



    Çin'de yılın otomobili seçildi; Zirveyi Chery Exlantix ET aldı
    Exlantix ET'nin giriş modeli 77 kWh LFP batarya ile 625 km menzil vaat ediyor. Hızlı şarj özelliği ile yüzde 30'dan yüzde 80'e 18 dakikada şarj oluyor. 4955 mm uzunluğundaki elektrikli SUV, 313 beygir gücünde arkadan itişli motorla geliyor.



    100 kWh NCM bataryalı versiyonda menzil 760 km'ye çıkıyor. Aracın çift motorlu Ultra versiyonu, 562 beygir güç ve 691 Nm tork üreten bir elektrik motoru kullanıyor. Bu sayede sıfırdan 100'e 4,8 saniyede çıkıyor.




    Kaynak:https://carnewschina.com/2025/01/29/cherys-exlantix-et-became-car-of-the-year-2024-in-china/







  • Süper güç Çin’e yakışır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ülkemizde de üretime başlayın da teşviklerle gerçekten iyi bir indirimle alınabilir olun. Fahiş fiyatla satış yapan avrupalılara ders olsun.

  • 77 kw batarya ile o koca araba 625 km menzil he , yahu 88kw togg bile 500 zor gidiyor bu nasıl olacak
    Ortalama 23 kw güç tüketiyor togg
    Bu araç 625 için 12 kw tüketmesi lazım o da imkansız birşey

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt

    Sıkıntı şu ki; montaj fabrikaları üretmiyorlar. Yurt dışından gelen parçaları montajlıyorlar. Fiat markası örneğin sözde yerli üretim ancak en önemli parçası olan motoru italya'dan gelir. Fiat fabrikasını gezenlerin videolarını izleyin; bir tane şanzıman üretimi, bir tane motor üretimi, bir tane anakart üretimi, vs göremezsiniz. Galvanizli sacları alıp presleme ve robotların kaporta üretim aşamalarını gösterirler üretim diye. Asıl yanılgı ve bizim ülkece yaptığımız hata budur. Montajlamak demek üretmek demek değildir. Yurt dışından gelen önemli otomobil parçaları ülkemize dövizle gelirler. Bu da cari açık demek, yoksullaşmaya tam gaz devam etmek demek. Yerli üretim her açıdan yerli olmalı. Tabi bu birden olmaz, yeterki bu montajcılar yerli üretime zorlansınlar. Aşama aşama yerli üretime geçsinler tüm parçalarda. İşte o zaman gerçekten hem teknolojik hemde ekonomik alanda gelişiriz.


    https://forum.donanimhaber.com/cinlilerin-teknolojik-ve-ekonomik-alanda-ilerlemelerinin-sebebi-okuyun-bilgilenin--159571385


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    Arkadaş haklı. Ama halk anlamaz.

  • 1881sayılısefer kullanıcısına yanıt
    Araç TOGG 'dan daha hafif olabilir veya aerodinamik tasarımı daha iyidir. Ya da 800volt altyapısını kullanıyordur ve motor daha verimlidir.

    Yandan TOGG 'a benziyor gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 7 Şubat 2025; 18:37:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Evet detaylara bakmak lazım kaba hesap yaptım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1881sayılısefer kullanıcısına yanıt
    Ek olarak, 800 volt mimarisi üzerinde LFP batarya varsa, 400 volt mimari kullanan NMC bataryalı TOGG 'dan daha uzun menzile sahip olması açıklanabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Volt yükseldikçe kapasite yükselmez hocam 77kw deposu var sonuçta nasıl 2x verim alacak ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1881sayılısefer kullanıcısına yanıt
    Hocam, 400v ile 800v arasındaki fark temelde şarj süresi. Bununla birlikte 800v piller daha ince kablaj ile, daha düşük akımda şarj edildiği için 400v kullanan araçlara göre kablaj açısından daha hafif olabilir.

    Bu tabiki 2x verim anlamına gelmez ama menzil katkısı olabilir. Menzil farkının tamamını açıklamasa da her km ek menzil son kullanıcı gözünde pozitif etki yaptığı için bazı üreticiler açısından rekabette öne geçmek için tercih edilebilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Togg a benziyor
    Ama daha güzel

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.