Şimdi Ara

ÇİN Malı Motorlar Konusuna Artık SON NOKTA!! Koyuldu !! İÇERİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
20.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • LaKoT55 kullanıcısına yanıt
    Sayın LaKoT55 ;

    Konuyu yazalı bayağı uzun zaman olmuş ben daha yeni gördüm.Uzun yıllardır motosiklete binen biri olarak Cevap verme gereği duydum.Ben 13 yıldır motosiklet kullanıyorum.
    Her zaman çinli motosiklet kullandım.
    Kanuni , Mondial , Kuba motor vs....Hepsini....
    Özellikle kanuni 100 lük cup motor ile 38000 Km yaptım...Evet otuz sekiz bin km....Mondial 250 mct ile 2.5 yıl gezdim tozdum iki kişi vurmadığım yokuş girmediğim yol kalmadı... Kubayıda yeni aldım ve 4 ayda 6000 km yol yaptım ( şu anki güncel km ). Diğer kullandıklarımı yazmayayım zaten tek tek.
    Yine sıfır motor alacak olsam yine çin malı alıcam.Neden mi : Adam sıfır km tenere 660 almış yolda giderken arazide gösterge plastiği kırıldı diye yazmış.Facebookta tenere grubu var inanmıyorsan gir bak.Yolda giderken stop ediyor diyor ya...Yamaha bu altındaki....
    BMW derse : borusan oto istinteden başka istanbulda ilgilenen yok....Git araştır BMW kullanıcılarını servisten ne kadar memnunlar...( pardon memnunsuzlar... ) Yahu yedek parça fiyatlarına bak : BMW elektrik tesisatı : 1500 TL.Tenere ön fren diski : 300 küsür TL...Honda CBR grenaj seti : 2000 TL den başlıyor fiyatları...
    Artı servisler....Berbat....Evet kendim gitmedim görmedim....Ama kullanıcılarını hep takip ediyorum tüm motosiklet forumlarından....
    Benim öyle bir derdim yok ki...Her taraf servis her taraf yedek parça bol ve ucuz....Az yakıyor çok kaçıyor...Yağını suyunu filtresini değiştir zamanında her motor ömürlüktür...Sen kullanmasını bilmiyorsan senin o japon motorların bile bir ayda dağılır...Getir bana dağıtayım sana bir ayda...Bu iş japon çin amerikan değil....Sen motoruna bak...Zorla korkma...Ben gayet memnunum Çin malı motosikletlerden...Daha yolda giderken bir civatası bile düşmedi...




  • Kullandığın araca itina gösterirsen ne kullandığının tabi ki önemi yok. İşini görüyorsa çin de olur hindistan da ama genel olarak yerleşmiş yıllardır bu işin içinde olan firmaların kalitesiyle, Türkiye'deki rezil servis hizmeti nedeniyle tü kaka demek talihsiz olmuş biraz. GS serisinden milyon km yapmış olanlar var, tenerelerin Dakar rallisi tecrübesine girmek bile gereksiz.
  • Mesajım bulunsun güzel konu teşekkürler
  • Ne kadar ekmek o kadar köfte,

    Verdiğin para neyse alacağın mal da ona göre olacaktır.

    Ha her zaman en pahalısı en iyisi değil, kazık atmaya çalışan çok (hatta çinlilerde bile var aşırı pahalı olanlar)

    Bir de rivayet o ki şimdiki çinli motorlar (2011-...) ilk gelenlere (2004-2007) göre daha iyiymiş.
  • arkadaşımda 2008 mondial uag var. bende ise bws100 ki en sağlam 100 cc motorlardandır ve 2t olduğu için hiçbi serilik(100cc) diğerlerinde yok diyebiliriz,scooterdan anlayan adam zaten bilir. bws nin şu anki 2 el durumu iyi bakılmış bi motorsa 2.250- 2.500 civarı. mondialin ve muadillerinin ise sıfırı 2.200-2.500. çin malı alacak kadar zengin olmamak gerekir. 1 ay önce bindiğimde en büyük sorunu titreşim hat safada ki bu olay yüzünden motoru satmayı düşününler ve satanlar çok. neyse bindim ilerliyorum 2den 3 geçicem vites kolu koptu yere düştü gümekten yarıldım dahası debriyaj teli gibi gerekli aksamlar kopabilir. en önemli yer ise herkesin bildiği gibi tekerdir. hayatla aramızdaki ince bağı oluşturan nokta teker yere temas ettiği yüzeydir. ve bu motorların tekerleri o kadar kötüdür ki frene basmaya gelmez 15 20 metre önceden basın ilk defa biniyorsanız. bws nin tekeri racing gibi kalın ve frenleri çok güzel olduğu için bana garip gelmiş olabilir tabii ki de. yağmur çamura hiç gelmez teker kalitesi yüzünden ve tümseklerden sert inip çıktığınızda tel jantları kırılabilir ve bunun gibi birçok arıza . ne mi oldu şimdi 5-6 senede bi motor parası daha çıktı. 8 senede nerdeyse hiçbir sorunu çıkmayan ve yolda bırakmayan bws almak varken 2 tane çin alıp yolda kalmaktan zevk alıyosanız bişi diyemem. ha bu arada bws den örnek verdim benim motosikletim olduğu için. kaliteli motosikleti japon ve italyanlar yapar. durumun iyi değilse yani çin malı alacak kadar zengin değilsen tvs bajaj gibi hindistanlı motorlardan şaşmayın bence.




  • Her motorun bir alıcısı vardır arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakanonur

    fizik72 arkadaşıma katılmakla beraber motorun sıfır alınması ile 2.3. seneleri arasındaki farktan dolayıdır asıl porblem bakın italyan üretimi honda dylan ım vardı 3. senesinde sattım ve oldukça yüksek bir paraya verdim üstelik motorda 500 ytl den fazla masraf vardı lastikleri eskimiş motor bakımı yağı tuzu suyu vs topladım baktım işin içinden çıkamayacam verdim galeriye aldım piaggio yu verdiğim para da çok ama çok yüksek bir rakamdı. Ve kampanyadan aldım 2750+2250 ytl kar ettim yani yeni aldığım motorun parasını nerede ise yarıladım.

    Söyleyin bana hangi çin malı olur sa olsun 2. elde yüksek fiyat bulması imkansızdır. 1200 ytl ye satılan makinalar var bunlara scooter diyorlar 500-800 ytl arasında 2. elinden kurtulmak isteyen bir dolu insan var elbette ki çin malının iyisi ve kötüsü var sözüm yüksek kar amacı ile bu dandik motorları türk insanın başına bela eden şirketleredir ve ne yazık ki hiçbir kullancıının bunu önlemeye gücü yetmez. motoru alırsın daha 1. ayında akü biter garantiye götürürsün yok aküler kapsam dışında derler bulunmayan yedek parçaları elbette vardır hurdaya çıkmış motorlardan sökerler bir de sahtekar tamirciler var çok ama çok yüksek fiyatlara motorunuza bakım yaparlar ve sizin haberiniz olmadan masraf yapacak değişik ayarlar yaparlar motorlarınıza.

    Bu tip insanlar genelde merdiven altı dediğimiz yada kulübe gibi yerlerde prefabrik iş yapan ve her nasılsa servislik kapmış insanlardır.
    Lafım kendini bilenleredir dürüst çalışan insanlar zaten alır başını yürür tepki verecek kişiler genelde honda veya yamaha veya başka bir büyük markanın servis ücretleri kadar da para alırlar (ne koparırsak mantığı)
    Bu tarz tamircilere nasıl bayiilik hatta servislik verirler anlamıyorum mantığım mentalitem almıyor eline tornavida alan kendini ustadan farzediyor.

    Pahalı markaların servisleri pahalı ancak canınızı emanet ettiğiniz motorda sağlam ve dayanıklı olması için gerekli tüm ayarları titizlikle yapıyorlar.
    Kullacıya gerçi her türlü motor da olsa zamanla dayanmaz bu da bir gerçektir arkadaşlar.

    Birilerini kırdıysam bilin ki kırılan kişileri bilerek kırdım çünkü izlenimlerim bunlar evet 8 ay çin malı kullandım askerden gelince param yoktu ancak kazandım ve çin motorumdan kurtulana kadar da stressten miğde hastası oldum çoluk çocukla uğraşmaktan sonrasında ne mi oldu bisiklet fiyatına bir delikanlıya sattım. Tek amaç kurtulmaktı alana da hayırlı olsun :)
    3 senelik bir çin malı motoru 2. elde satamazsınız sırtınıza kalır yada hurdaya çıkarıp yedek parçacıya verebilirsiniz. Aman dikkat 1 kere alın sağlamını alın.

    Motor tamircisi diye hitap ettiğimiz cahil usta kesiminin özellikle arıza açtıracak işler yapmayı akıl edemiyecek kadar zeka yoksunudurlar ki esas işlerini düzgün yapmadıkları için motorlarımız tekrar tekrar arıza yaparlar
    Motorda yağ çubuğunun yerini bilmeyen kullanıcılar çin malı kötü derler. Usta? nın insafına kaldın mı yandın demektir
    Çözüm kendi motorunuzun bakımını kendiniz yapacaksınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1000 liraya moto siklet alırsan 150 liralık masrafı gözüne çok gelir o yüzden motor dökülmeye başlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.