Şimdi Ara

Çin malı ucuz arabalar Gümrükte!!!!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
49.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: M A R E Ş A L


    quote:

    Orjinalden alıntı: El Turco

    quote:

    Orjinalden alıntı: M A R E Ş A L

    Tekerlekli tabut bu araçlar


    Euro N cap ta 0 aldılar,buna izin verenler açıkça cinayete teşebbüs etmektedirler.


    Euro N cap tabi ki 0 puan verecek. Onları besleyip sponse edenler hangi firmalar? Avrupa otomotiv üreticileri.

    Peki Çin, otomotiv sektörüne de girerse hem Avrupalı otomotive üreticileri, hemde kahve dövücünün hık deyicisi nasıl kazanacaklar. Kanmayın bunlara...

    Keşke Türkiye' de yapabilse...



    Okadarda basit değil,bu testler otomobil üreticilerinin gözleri önünde yapılıyor ve onların mühendisleri de durumu görüp araştırmalar yapıyolar


    KENDİSİNİ FELÇ EDEN OTOYU YAKTI


    ESENLER'de 6.5 yıl önce kullandığı Opel marka otomobille kaza yapan ve hava yastığının açılmaması sonucu felç olan 32 yaşındaki Mithat Konak, mahkemenin bilirkişi olarak gönderdiği ODTÜ'nün araca bakmadan mahkemeye gönderdiği raporda, kendisinin suçlu olduğu belirtilince, Esenler'de kaza yaptığı yere otomobilini getirerek benzin döküp yaktı.


    TEM Otogar Bağlantı yolu, Esenler sapağında 6.5 yıl önce trafik kazası geçiren ve sakat kalarak tekerlekli sandalyeye mahkum olan Mithat Konak, bir arkadaşının kullandığı 34 YLP 73 plakalı Opel marka aracıyla, saat 14.00 sıralarında kaza yaptığı yere geldi. Burada otomobilden inen Konak ve arkadaşı, aracın üzerine benzin dökerek ateşe verdi.
    ODTÜ yetkililerince yanlış rapor verildiğini söyleyen Konak, "Bilim para ile satılmaz" yazılı bir pan-kart açtı. Konak, "1997 yılında sıfır kilometre olarak al-dığım otomobille 5 ay sonra kaza yaptım. Kaza sıra-sında hava yastıkları açılmadı ve ben sakat kaldım. Firma yetkililerine açtığım davada bir türlü sonuçlanmadı. Ben aracı şimdi kendim yakıyorum. Türkiye gerçekten yanıyor, onun için yaktım" dedi. Otomobil, olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından söndürü-lürken, Konak Esenler Atışalanı Polis Merkezi'ne götürülerek ifadesi alındı. Mithat Konak’ın, Avrupa Parlamentosu Yeşiller Grubu'nun İstanbul'da düzenlediği toplantıya katılarak, davanın bir türlü sonuç-lanmamasından dolayı şikayette bulunduğu da öğrenildi.




    http://www.gercekgazete.web.tr/modules.php?name=News&file=article&sid=2931



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Turco -- 14 Mart 2006; 20:51:25 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Guitarist

    Çin mallarından nefret ederim


    +1

    uyuz oluyorum hatta ve hatta adlarını bile duyunca cinlilere olan sevgim 2 kat daha artıyo ...

    eger 1 milyonculardaki cin malı mantıgıyla uretildilerse hic gelmesinler ...
  • kuş serisinden daha sağlam olacaklarına şüphem yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedail

    kuş serisinden daha sağlam olacaklarına şüphem yok


    yapma öylemi, ben testi önceden siteye koymuştum arkadaki çocuğun kafası kopmuştu bilmeden konuşmayalım kuş deyip pislik atma onlar çin mallarından daha sağlam

    not: testteki çin malı bir jipti normal arabanın nasıl olacağını az çok tahmin edebilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falcontr -- 14 Mart 2006; 22:16:41 >
  • Çin arabasına Çin'de çok bindim,çok güvenli değil ama bir sorun çıkmadı.
  • 5000 euro yani yaklaşık 8000 ytl'ye satılması için üretilen loganlar TR'de yanılmıyorsam 15000 ytl civarında satılıyor, bu çin malı arabaların fiyatı da 2 kat artacaktır ve ucuzluğu falan kalmayacaktır bence...
  • Motorlu araçlar bölümünde bunla ilgili bi topic wardı yada baska bi konuda biri CIN malı jiplerin carpısma testi resmini koymustu... Nası bi jipse darmadagın olmus,arabaları kım bılır nasıldır
  • ya arkadaşlar türkiyede trafikte olupta ncap ten 1 yıldız almış yerlileri sayınız bana
    yok
    getz ncap te kaç yıldız kaptı ki cin malı taklidinden medet umasın
    kaldıki geçen gün cevrolenin yeni sedan ncapten 1 yıldız alarak madara oldu
  • 1)Türkiye'deki kuş serisi uluslararası güvenlik testlerine girmemiştir.Bu tabii ne olunduğunun firma tarafından bilinmesinden kaynaklanmakta.Dahası Allah bu kuş serisi kullanan biz dahil herkesi korusun
    2)Çin mallarını kullanan ya da satan birisinini çok iyi bildiği gerçek vardır:Yabancı sermaye dışındaki yerli Çin malları (genellikle) çok kalitesizdir.O yüzden insanların ucuz etin ucuz yahnisinin olduğunu düünmeleri kötü bir şey değil
    3)Bir adam felç kalmış yukarda belirtildiği, Allah sabır ve şifa versin ama eğer anladığım sebepten açılmadıysa firmaya ceza kesilmesi saçmalık olurdu.Hava yastıkları emniyet kemeri takılı olmadan açılmazlar ne olursa olsun.Çünkü o zaman fayda değil zarar getirirler, kafa bile koparabilirler.Amerika'da her sene 10 civarı çocuk ön koltukta oturduğundan dolayı hava yastığı sebepli ölürler.Ama hiç kimse firmalardan tazminat alabilmiş değildir çünkü bu firmanın suçu değildir




  • sakin murat 131 farklı bee serceler filan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ey11 -- 2 Kasım 2006; 10:57:46 >
  • kullandığımız birçok teknoloji harikası çinde üretilmiyormu
    mesela monitörler
    ekran kartları anakartlar ve bilumum elektronik malzeme,cep telefonları,,
    eee bunda gocunacak ne var arabalarınıda kullanırız zaten bizim elimize geçene kadar %100 vergi yer bunlar
    sonrada ekonomi batıyoooorrrr kaçakçılık artıyor diye bas bas bağırırlar,,, tabi artacak kaçakçılık dışarı ülkelerde 1 ytl olan malı buraya getirip 3 ytl ye satarsan haliyle bu millette kaçağa yönelecek mesela bir şişe viski 12 avro yani 20,00 ytl civarı iken ülkemizde aynı şey 45 ytl. ve buna benzer bir sürü örnek var mesela akaryakıt ırakta mazot 1 ytl ülkemizde 2,5 ytl.
    bir arabanın fabrika çıkış fiyatı 19,000 ytl. vergilerle beraber bize 40,000 ytl satılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 2 Kasım 2006; 11:47:16 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wineleven

    hiç bir arabanın %0 güvenlik testi diye bir rakamı olamaz.. böyle bir araba yanlızcayüüyen aksam ve koltuk olabilir..çin mallarını savunmadığım gibi zaten ülkeye girişini engellemeye çalışanlarda bellidir...


    Demekki motosikletler Euro n cap testinden geçemezler.






  • Arabayi bisiklet gibi dusunecegiz , veya bir ATV araci da olabilir :p

    ona gore dikkatli gidecez , ama unutmyacagiz ki burda ki hatalar affedilemez :)!
  • Arkadaşlar bencil olmayın.Bazılarınız sevinmiş , otomobil fiyatlarını düşürecek çin malı araçlar diye....
    Zaten şu anda yerli imlat araçlar çok düşük kar marjları ile satılıyor.Otomobil fabriklarımız binbir güçlükle çarklarını çevirmeye çalışıyor.Düşünün bi
    -Sanayi elektriğimiz çinden pahalı
    -İşçi maaşlarımız çinden pahalı
    -SSK primlerimiz yüksek
    -Hammaddemiz mahalı

    Yerli imalatçılarımız nasıl rekabet edebilir ki çinle?
    Şunu unutmayın yerli sanayimiz bu ülkenin gözbebeğidir.Ürettikleri araçları ister beğenin istewr beğenmeyin!
    Kaç aile bu fabriklardan geçimini sağlıyor unutmayın.Bu firmların satışlarındaki %1 lik düşüşün kaç işçiyi mühendisi aç bırakacağını anlayın.Vicdan muhasebesini yapın.Yarın bir savaş durumunda , bir ambargoda kapanmış otomobil fabriklarımızın yeteneklerini çok arasınız ama iş işten geçecek!

    YERLİ MALINI TERCİH EDİN




  • ben alırım valla.Test mest beni bağlamaz.15 sene tofaşın şahinine doğanına bindikten sonra buna haydi haydi binilir.Son 5 yıldır heryer ithal arabalarla dolunca milletin poposu kalktı tabi şimdi araba beğenmiyoruz. 7-8 milyar verince beni 3 sene idare etse yeter.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bmeshur

    Arkadaşlar bencil olmayın.Bazılarınız sevinmiş , otomobil fiyatlarını düşürecek çin malı araçlar diye....
    Zaten şu anda yerli imlat araçlar çok düşük kar marjları ile satılıyor.Otomobil fabriklarımız binbir güçlükle çarklarını çevirmeye çalışıyor.Düşünün bi
    -Sanayi elektriğimiz çinden pahalı
    -İşçi maaşlarımız çinden pahalı
    -SSK primlerimiz yüksek
    -Hammaddemiz mahalı

    Yerli imalatçılarımız nasıl rekabet edebilir ki çinle?
    Şunu unutmayın yerli sanayimiz bu ülkenin gözbebeğidir.Ürettikleri araçları ister beğenin istewr beğenmeyin!
    Kaç aile bu fabriklardan geçimini sağlıyor unutmayın.Bu firmların satışlarındaki %1 lik düşüşün kaç işçiyi mühendisi aç bırakacağını anlayın.Vicdan muhasebesini yapın.Yarın bir savaş durumunda , bir ambargoda kapanmış otomobil fabriklarımızın yeteneklerini çok arasınız ama iş işten geçecek!

    YERLİ MALINI TERCİH EDİN


    almanyadan gelen vw e adamlar abs+airbag+klima standart koyarken senin yerli malı magane arabanın bi modeli abs olunca 32milyar klima olunca 34 milyar ikisi birden olmayıp airbag olunca 31 milyar diye satılıpta insanı enayi yerine koyarlarsa; puntonun doblonun 5000km de torpido kaplaması yarılırsa ne diye yerli malı alacam ya???? Kendi halkını kazıklayan fabrikadan banane adam gibi mal üretsinlerde alalım.




  • tofaş da geri dönüyor, 2007 yılında yeni bir kuş türk otomotiv sektörüne adım atmış olacak.hiç de güzel kuş ismi kalmadı ki ? acaba ne koycaklar adını ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sanchalf

    çarpışma testlerinden 0 puan aldı deniliyor

    Geçen hafta gazetenin birinde aynen şu yazıyordu:

    "Çin malı arabalar duvar çarpma testlerinde bagajlarına kadar duvara gömüldüler."

    Ama bu ülkede insan hayatı para etmediği için bu arabalar peynir ekmek gibi satacak. İstanbul' un trafiğini hayal edemiyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: face1tr

    tofaş da geri dönüyor, 2007 yılında yeni bir kuş türk otomotiv sektörüne adım atmış olacak.hiç de güzel kuş ismi kalmadı ki ? acaba ne koycaklar adını ?

    Kelaynak
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.