Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: alpcan1903
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.647
Cevap
99
Favori
361.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cam tavanlı olmayan modeli getirdikleri takdirde alıcı olabileceğimi satış temsilcisine bildirdim.. O da bunu merkeze iletti.. Cam tavan istemeyen başka arkadaşlar da varsa bunları bayilere bildirmelerinde yarar olabilir.. Böylece, ithalatçı firma cam tavansız modellerden de sipariş edebilir...

    Zevk meselesi mutlaka ama, cam tavan bana göre çok gereksiz.. Getireceği sorunlar da cabası...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crawler06

    Biri 7inch diğeri 12 inch ekran koyup video oynatma özelliğinin olmaması büyük eksiklik.
    Arkada oturan çocuklar 12 inch ekranda Pepe'yi görmeyi beklerken yol boyunca kocaman bir hız göstergesi izleyecek.
    Büyük hata..

    12 inçlik ekranda pepe izlenmesi mümkün değil. Arkadaki çocuğun o ekrana bakması mümkün değil. Klasik bir tablet ve kafalik arkası tutucu çok daha iyi iş görür.

    Seyir halinde o ekran sizin herseyiniz. Video hem dikkat dağıtır hem de ergonomik olarak sorunlu olurdu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    Cam tavanlı olmayan modeli getirdikleri takdirde alıcı olabileceğimi satış temsilcisine bildirdim.. O da bunu merkeze iletti.. Cam tavan istemeyen başka arkadaşlar da varsa bunları bayilere bildirmelerinde yarar olabilir.. Böylece, ithalatçı firma cam tavansız modellerden de sipariş edebilir...

    Zevk meselesi mutlaka ama, cam tavan bana göre çok gereksiz.. Getireceği sorunlar da cabası...

    Açılmayan cam tavanda ne gibi bir sorun olabilir?

    2008 yılından beri cam tavanlı satılan bir araç bu kimsenin de şikayet ettiğini görmedim.

    Perdenin zaman zaman kapanmadigini söyleyenler oldu o kadar.

    Ben mesela tikirti yapar diye korkuyordum ama korktuğum başıma gelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    İnternette "sunroof sorunları/problemleri/arızası/vb" kelimelerini kullanarak arama yapmanız, sizi sorunuzun cevaplarına ulaştıracaktır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    İnternette "sunroof sorunları/problemleri/arızası/vb" kelimelerini kullanarak arama yapmanız, sizi sorunuzun cevaplarına ulaştıracaktır...

    C4 picasso da sunroof hiç olmadı. Ben arabami yikattigim yerde sunrooftan su alan c180 de gördüm. Ama açılmayan cam tavan ile ilgili sorun pek görmedim.

    Risk teşkil eden açılır parça yok. Conta yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle cevaplarınız için teşekkürler
    son olarak bayilerden ne kadarlık bir indirim koparmamız mümkün olabilir picasso için
    aralık ayında pazarlık payı artar mı?

    ya da lansmanı yeni yapılmış arabada hiç esneme olmaz mı?
    şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    İnternette "sunroof sorunları/problemleri/arızası/vb" kelimelerini kullanarak arama yapmanız, sizi sorunuzun cevaplarına ulaştıracaktır...

    C4 picasso da sunroof hiç olmadı. Ben arabami yikattigim yerde sunrooftan su alan c180 de gördüm. Ama açılmayan cam tavan ile ilgili sorun pek görmedim.

    Risk teşkil eden açılır parça yok. Conta yok.


    info.citroen.co.uk
    Page not found | Citroën UK
    http://info.citroen.co.uk/Assets/pdf/new-cars/c4-picasso/brochure.pdf


    CITROËN C4 PICASSO EXCLUSIVE+ SPECIFICATION IN ADDITION TO EXCLUSIVE INCLUDES:







    EXCLUSIVE+
    ThE ULTIMATE EXPRESSION



    • Panoramicsunroof (with darktinted glass and electricsliding blind)


    Geçtiğimiz yıllarda bir arkadaşımın aracı takla attı ve araç tavanı altta kalacak şekilde kayaların üzerine düştü.. Tavandaki çelik kuşaklar sayesinde tavan ezilmedi ve araçtakilerden hiç biri yaralanmadı..

    Tavanda çelik kuşaklar yerine "panoramicsunroof" bulunsaydı, sonuç çok farklı olacaktı maalesef..




  • katılıyorum. ayrıca cam tavandan dolayı klimanın yazın soğutmak, kışında ısıtmak için ekstran çalışması demektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    İnternette "sunroof sorunları/problemleri/arızası/vb" kelimelerini kullanarak arama yapmanız, sizi sorunuzun cevaplarına ulaştıracaktır...

    C4 picasso da sunroof hiç olmadı. Ben arabami yikattigim yerde sunrooftan su alan c180 de gördüm. Ama açılmayan cam tavan ile ilgili sorun pek görmedim.

    Risk teşkil eden açılır parça yok. Conta yok.


    http://info.citroen.co.uk/Assets/pdf/new-cars/c4-picasso/brochure.pdf

    CITROËN C4 PICASSO EXCLUSIVE+ SPECIFICATION IN ADDITION TO EXCLUSIVE INCLUDES:







    EXCLUSIVE+
    ThE ULTIMATE EXPRESSION



    • Panoramicsunroof (with darktinted glass and electricsliding blind)


    Geçtiğimiz yıllarda bir arkadaşımın aracı takla attı ve araç tavanı altta kalacak şekilde kayaların üzerine düştü.. Tavandaki çelik kuşaklar sayesinde tavan ezilmedi ve araçtakilerden hiç biri yaralanmadı..

    Tavanda çelik kuşaklar yerine "panoramicsunroof" bulunsaydı, sonuç çok farklı olacaktı maalesef..



    Sunrooftan kastım açılır tavanlı modeller. Linkini koyduğunuz aracın 2009 modeli bende var. O cam tavanin aynısı da. Açılabilir kapanabilir dediği sunblind yani perde.

    Arkadaşınız için geçmiş olsun ancak kimse cam tavan olsa idi durumun ne olacağını bilemez. Güvenlik riski olsa pekçok marka bunu kullanir mıydı bilemem. Ancak bildiğiniz gibi tavanda gördüğümüz bildiğiniz sac malzeme. Aracı ters döndüğünde koruyan tavanda ki sasenin çelik yan duvarlaridir. Oldukça sağlam bir malzemeden üretilen cam tavanlarin klasik sacdan daha zayıf olduğunu düşünmüyorum.


    Ancak siz problem dediğinizde anlaşılan kullanımı ile ilgili sorunlar anlaşılır. Benim size cevabım da bu yönde bir sorun olma olasılığı çok az çünkü açılıp kapanan modellerden değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 4 Ekim 2013; 22:06:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: system55

    katılıyorum. ayrıca cam tavandan dolayı klimanın yazın soğutmak, kışında ısıtmak için ekstran çalışması demektir

    Böyle bir tecrubeniz oldu mu?

    Benim 20bin km tercrubeme göre gözle görülür bir etki yok. Zaten tavan perdesi kapanabiliyor ve hem uv korumali hem de en koyu ısı korumalı camdan.

    Zannedildiği gibi iceriyi pek etkilemiyor. Hatta keşke yan ve ön camlar da böyle olsa diyorsunuz.

    Şehir Dışı yolculuklarda klima bu yaz 22.5 in altında hiç calistirmadim. Bu araçta pekçok D sınıfı araçta olmayan orya direklerde kontrol tuşlu havalandırma kanalı var. Araç 7 kisilik yolculukta bile oldukça rahat ve hızlı şekilde ısınıyor ve sogutuluyor.

    Şuan mesela tavan perdesi hep açık. 23 derece havalandırma açtığımda 8km lik guzergahta bile icerisi bu ısıya kolayca ulaşıyor. Örneğin dün gece dışarı 7 derece idi. 18 aylık oğlumu ve eşimi bir yere götürdüm ve geri aldım. 8km lik yolda bıraktım. Geri döndüm. 2 saat sonra almaya gitmek için arabaya indigimde hala icerisi güzeldi.

    Ön camları bile lamine yani ses izolasyonu düşünen mühendisler bu konuyu es gecmemisler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Grand picasso dahami yüksek olur arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4 picasso fiyat, donanım, stok bilgisi için pm atın yardımcı olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osiris_quidam

    tabi ki 7 kişilik olan grand picasso su anda mevcut olan 5 kişilikten en az 3 bin tl fark olacaktır. tahminim

    yüksek derken aracın yerden yüksekliği.

    eskisine nazaran alçalmış dedi arkadaşlar.
  • Arkadaşlar dün Beşiktaş sahilde yeni kasa grand picasso gördüm. Evet 7 kişilik versiyonunu. Görülen o ki birileri erkenden getirtmis ve satın almış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dacia lodgy de daha sitesinde yokken piyasada görülüyor , bayilerde satılıyordu.
    Demek grand picasso da daha tr sitesinde konulmadan bayiye inebilmiş
  • Aracı test ettim.
    Genel olarak memnun kaldım. Olumlu yanları:
    - Görüş açısı çok başarılı.
    - Sürüş keyifli
    - Dönüş açıları çok iyi, ön teker ve arka teker arası mesafenin fazla olması manevra kabiliyetini kusursuz hale getirmiş
    - Süspansiyon, yüksek bir araba için başarılı
    - Stop-Start sistemi çok başarılı. Dururken de çalışırken de en ufak bir titreme olmuyor
    - Genel olarak iç hacim ve kullanışlılık çok iyi

    Olumsuz yanları:

    - Benim için en önemli kriter olan vites geçişleri eskisinden farksız. Vites geçişlerinde belirgin yığılma var. Hemen öncesinde eski teknoloji olan MCP şanzımanlı Peugeot 3008 denedim, ikisi arasında en ufak bir farklılık yok. Biraz hayal kırıklığı oldu.
    - Dizel olmasından ötürü motor sesi çok olması normal ama kabin içine fazla yansıtması izolasyonun iyi olmadığını gösteriyor
    - Kabinde yer yer kalitesiz plastik kullanışmış. Parasını ben verseydim de iyi bişey kullansaydınız dedirtiyor.
    - Renkler ve zevkler tartışılmaz ama beyaz renk hiç yakışmamış, krom ayrıntıların tamamını yok ediyor. Ama metalik boyaya fark vermeyenler tarafından yine en çok beyaz tercih edilecek.

    Yine de 3008, Scenic ve Altea XL arasında en iyi tercih Picasso.




  • Değerli arkadaşlar, ben 2007 yılından beri GP 7 kişilik olanından kullanıyorum. Araçla ilgili çok önemli bir şikayetim olmadı. İstanbul da Topkapı Kar otomotivde aracı inceledim. İnceleyecek olan arkadaşlara da önerim aracın ön üste cam tavan ile saçın birleştiği yere bir bakın. Burada bariz bir üretim hatası var. Benim de gönlümde bu araç var ve her gün araçla ilgili yazıları takip ediyorum. Eski aracımın taliplisi var, hatta şimdiden anlaştık bile diyebilirim. Alacak olan arkadaşların biraz daha bekleyip TÜRKİYE şartlarına uyumunu beklesinler. Saygılarımla.
  • bariz üretim hatası derken daha açık ifade edebilir misiniz?

    ben de uzun zamandır bu aracı takip ediyorumhttp://www.citroen.de/home/ ve http://citroen.fr/ den tr de ki
    sitesinde henüz gp yok.

    bu arada satacak olduğunuz gp için biraz daha detaylı yorumunu alabilir miyim?
    yol tutuşu , yakıt , konfor , performans , şanzuman olarak
    şimdiden teşekkürler kolay gelsin.




  • Merhaba, incelediğim araç 5 kişilik olandı. Eski aracım için şunları yazabilirim. Araç asfalt yol için yapılmış, bozuk yolda direksiyonda çok fazla titreme hissediliyor. Araç, genelde yol tutuşunda fena değil. Yakıt olarak şehir içinde 6,7 lt yakıyor fakat ben aracımı çok fazla yormam vitesi yerine göre kullanırım. Şehir dışında da 6,2 lt yakıyor, tabii ki bunda hızında etkisi var. 70.000 km de fren balatalarını değiştirdim. Aracımı çok az Auto modda kullandım. Genellikle manuel olarak kullandım. Bana direksiyon yanındaki metal çubuklar daha sevimli geliyor. Auto modda vites geçişleri iyi de kötü de denemez. Yani vasat. İncelediğim aracın üstünde ve diğerlerinde de cam tavan ile saç arasında seviye farkı var. Bu aracı 2007 senesinde 54.000 TL ye almıştım. Enflasyonu da göz önüne alırsak bu günkü fiyatının 73.000 TL olması normal fakat cam tavan ve metalik boya farkı ANORMAL.
  • benim merak ettiğim bu büyüklükteki bir aracı tam yükte iken yokuşta kaldırmayı bir denemek lazım ama bu pek mümkün olmayabilir
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.