Şimdi Ara

[[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
221
Cevap
17
Favori
133.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj












  • Yeni Cıtroën C-Elysée

    Citroën C-Elysée karakterini; hatlarının ve hacminin uyumu, zarafetini ve sağlamlığını kanıtlayan kaslı ve modern tasarımı, huzur ve konfor sağlayan teknolojisiyle ortaya koyuyor. Ön yüzünde bulunan kaslı hatları sayesinde geniş krom imzası ön plana çıkıyor. Geniş hatları, yüksek ve geniş araç gövdesi heybetini öne çıkaran bir şekil oluşturuyor. Mükemmel yol tutuş, geniş yaşam alanı ve konfor ekipmanlarıyla, C-Elysée farkını gösteriyor

    Uzun dingil mesafesi, geniş ön ve arka alan ile Citroën C-Elysée şehir ve şehirlerarası yolculuklarında güvenli bir sürüş için mükemmel bir yol tutuş sağlar. Tüm dünyada 4 milyon kilometre, tüm sürüş şartlarında test edilerek ve en küçük detaylar düşünülerek uzun yıllar kullanıma uygun olarak tasarlanan dayanıklı ve güçlü bir otomobil olan C-Elysée konfor ve işlevsellik açısından da yolculara eşsiz bir ortam sunuyor. Aynı zamanda geniş hacmi ile 5 yolcuyu ve bagajlarını rahatlıkla taşıyabiliyor.



    Geniş ve Şık Bir Sedan
    Citroën C-Elysée, cömert boyutları sayesinde iç mekanda da konforlu bir yolculuk sunacak. Ön koltuktaki yolcular kadar, arka koltuktaki yolcular da segmentinde referans olan diz mesafesi ile en üst seviye konfora sahip olacak. Geniş iç mekanda, rahat bir ortamın yanı sıra şık dekore edilmiş gösterge paneli de tüm donanım seviyelerinde bulunmaktadır. Kullanılan malzemelerin hepsi C-Elysée’nin şık karakteri, dayanıklılığı ve kullanım kolaylığı için büyük bir özenle seçildi. İncelik ve zarafet araçtaki tüm koltuklarda hissediliyor.


    Tüm Testleri Başarıyla Geçmiş Bir Güç
    Citroën C-Elysée, aşırı sıcak, dondurucu soğuk, kar, fırtına gibi tüm ciddi hava koşullarına uygun olarak tasarlandı. Tozlanmayı ve parazit sesleri engellemek için, kapılarda çift cam fitili bulunuyor. Malzemeleri seçerken kalite ve dayanıklılık konusuna gösterilen özen kadar aynı zamanda estetik görünüşe de önem verildi.


    Tam Bir Konfor İçin Usta Tasarım
    Yolculara ve sürücüye rahatlık sağlayan modern ve teknolojik ekipmanlarla donatılmış olan Citroën C-Elysée, tüm şartlarda, yüksek konfor sunar. Üstün mühendislikle tasarlanan klima, arka koltuktaki yolculara kadar havayı eriştiren üst düzey güçlü bir sistem ile çalışır. Diğer yandan, iç mekanı tekrar ısıtmak ve tekrar soğutmak için dolaşım eylemini güçlendirmek amacıyla elektrik ısıtmalı rezistanslar özenle yerleştirilmiş. USB ve Bluetooth özellikli sesin eşit dağılımını sağlayan özel ses sistemi, araç içinde huzurlu bir ortam yaratırken müzik dinlemeyi gerçek bir zevk haline getiriyor. Bluetooth telefon kitiyle araç kullanırken telefonla konuşmak artık daha güvenli...


    İsteklerinize Göre Uyarlanmış İç Mekan
    Geniş iç mekanı sayesinde, Citroën C-Elysée, sizin ve ailenizin tüm ihtiyaçlarını karşılar. Koltuklar 5 temel özellik dikkate alınarak hazırlandı: Tasarım, konfor, dayanıklılık, kullanışlılık ve koruma. 2/3 - 1/3 oranında rahatlıkla katlanabilir arka koltuklar sayesinde yüksek hacimli ve uzun eşyaların rahatlıkla taşınması hedeflendi. Citroën C-Elysée’nin sınıfında referans kabul edilebilecek boyuttaki 506 litre bagaj hacmi ise, kolayca yükleme yapılması açısından oldukça pratiktir. Döşemelerin altında bulunan 20 litrelik saklama alanı, küçük nesneleri koymak için ideal. Citroën C-Elysée için özel olarak geliştirilen geniş bir aksesuar gamı da mevcut. Tavan barları, çok hacimli ve çok yer tutan bagajlarınızın taşınmasını kolaylaştırır.



    Zekice Tasarlanmış Yerleşim Alanları
    Konfor, her zaman ihtiyacımız olan bir şey. Bu bakış açısıyla, Citroën C-Elysée kolay ulaşılabilir, kullanışlı ve akıllı alanlar sunar. Günlük kullanılan eşyaları el altında saklamak için ön kapılardaki eşya saklama gözleri, torpido gözü ve ön koltukların arkasındaki cepler gerekli fonksiyonelliği sağlar.


    Konfor ve Sürüş Keyfi İçin Geliştirilmiş Motor Seçenekleri
    Citroën ciddi kullanım şartlarında bile süreklilik, yakıt tüketimi ve performans açısından daha da iyileştirilmiş motorlar geliştirdi. Yeni nesil 72HP VTi benzinli motorda manuel veya 5 ileri otomatikleştirilmiş şanzıman seçeneği mevcut. Diğer yeni benzinli motor seçeneği olan 115 VTi manuel veya tam otomatik vites seçeneğiyle benzinli gamını tamamlıyor. Citroën C-Elysée, bugüne kadar 6 milyondan fazla üretilmiş olan 92HP HDi dizel motoruyla yakıt tüketimini akıllıca kontrol eder.




    Citroen C-Elysee Fiyatları



    Citroen C-Elysee 1.2 VTi Attraction
    41,100 TL


    Citroen C-Elysee 1.2 VTi Confort
    43,600 TL


    Citroen C-Elysee 1.2 VTi Confort BMP
    45,700 TL


    Citroen C-Elysee 1.2 VTi Exclusive BMP
    48,100 TL


    Citroen C-Elysee 1.6 HDi Attraction
    49,100 TL


    Citroen C-Elysee 1.6 HDi Confort
    50,900 TL


    Citroen C-Elysee 1.6 HDi Exclusive
    53,300 TL


    Citroen C-Elysee 1.6 VTi Exclusive
    48,200 TL


    Citroen C-Elysee 1.6 VTi Exclusive BVA
    50,800 TL


    Karşılaştırma: Peugeot 301/ Citroen C-Elysee

    PSA Grubunun iki markası Peugeot ve Citroen, Avrupa’ daki zorlu zamanlardan kurtulmak adına gelişmekte olan ülkelerin pazarları için tasarlanan küçük sınıf sedanlarına güveniyor. Peugeot 301 ve Citroen C-Elysee tamamen farksız otomobiller, ancak tasarımları markalarının tasarım anlayışlarını yansıtıyor, ya da en azından yansıtmaya çalışıyor. Aynı model üzerinde maliyetleri arttırmadan olabildiğince farklılık yaratılmaya çalışılmış ve bu uygulama sadece tasarımda gerçekleştirilmemiş. İki model de dünyanın pek çok yerinde satışa sunulacağından hem pek çok koşula uyum sağlamaları gerekiyor, hem de güvenilir olmaları, aynı zamanda marka imajı ve tasarım gibi beklentiler var. Zorlu zamanları aşmak da gerektiğinden, tasarım ikinci plana atılmış. İki model ön kısımlarında kimliklerini olabildiğince göstermeye çalışıyor, ancak yan ve arka kısımlarda çok az farklılık var. İç mekan kalitesi ise küçük sınıf sedanlardan beklenecek düzeyde. Plastiklerin kalitesi çok sorun yaratmıyor, ancak daha üst modellerle karşılaştırıldığında yetersiz kalıyorlar. İç mekan tasarımı Citroen’ e şaşırtıcı derecede uyarken, yeni nesil Peugeot modellerinin iç mekan tasarımı ile 301 arasında çok bağlantı kurulamıyor.



    İki modelin motor seçeneklerine bakıldığında ise aynı motorların farklı donanım paketleri ve ufak farklarla değişik fiyatlı satıldığı görülüyor. Ülkemizde Peugeot ve Citroen distribütörleri farklı olduğundan, iki taraf da müşteri kaybetmemek adına aynı ürünleri sunmakta ve genel olarak fiyatlara bakıldığında Citroen tarafının daha ekonomik olduğu görülüyor, ancak bu fiyat farkları çok düşük rakamlar, bu nedenle seçim yaparken belirleyici faktör görüntü oluyor. Alıcının kendi zevkleri doğrultusunda seçim yapması pek mümkün olan bir durum değildir, ancak önümüzde neredeyse tamamen eşit iki model var. Motor seçeneklerine bakıldığında ise, 1.2 VTi 72 beygirlik manuel ikilinin Citroen’ de Attraction Donanımda 39.800 TL, Confort donanımda 42.300 TL’ lik fiyata sahip olduğu görülüyor. Peugeot ise aynı motorlu modeli Access donanımda 40.400 TL’ ye, Active donanımda ise 42.500 TL ‘ye sunmakta. 1.2 VTi 72 beygirlik motorun otomatik şanzımanlı seçeneği ise Citroen’ de BMP şanzımanla Confort’ ta 44.400 TL’ ye, Exclusive’ de 46.800 TL’ ye satılmakta. Diğer bir seçenek ise 1.6 VTi 115 beygirlik manuel veya otomatik şanzımanlı model. Citroen’ de manuel versiyon Exclusive donanımda 46.900 TL iken, Peugeot’ da Active donanımda 44.900 TL, Allure donanımda 47.900 TL. Aynı motorun (1.6 VTi 115 beygir) otomatik versiyonu ise Citroen’ de, Exclusive donanımında 49.500 TL, Peugeot’ da Allure donanımında 50.400 TL. Tek dizel motor ise 1.6 HDi 92 beygirlik seçenek, ve o da manuel şanzımanla sunuluyor. Citroen bu modeli Attraction donanımda 47.800 TL, Confort donanımda 49.600 TL, Exclusive donanımda 52.000 TL’ ye satmakta. Peugeot’ da ise Access donanımda 48.900 TL, Active donanımda 50.200 TL, Allure donanımda 53.200 TL. Versiyona göre ekonomik olan taraf değişiyor elbette.






    İki modelin genel olarak iç mekan özelliklerine bakıldığında arka sıradaki diz mesafeleri dikkat çekmekte. Arka koltukların kafalıkları sabit, ayrıca cam kontrolleri orta konsolda yer almakta, bu Dacia modellerinde çok gördüğümüz bir durum. Bagaj kapaklarının ağzının dar olması dışında, kapağın çıplak metal kollarla kaldırılıyor olması, hem çok estetik değil, hem de insanda güvensizlik hissi yaratmakta. Yine de 506 litrelik bagaj hacmi oldukça etkileyici. İki modelin iç mekan renkleri ise markalara göre farklılık gösteriyor. Daha aydınlık, açık renkli döşeme ve dolayısıyla açık renkli orta konsol yanı parçaları Citroen C-Elysee ile gelirken, Peugeot 301 daha iç karartıcı bir iç mekan sunmakta ancak piyano siyah dokulu materyaller de etkileyici. Modellerin renk seçenekleri de birbirine oldukça yakın. Peugeot ek olarak kendi kahverengi tonunu sunmakta, diğer renkler birbirlerine yakın. Böylece tasarımın modelleri seçmekteki belirleyici faktör olduğu bir kere daha ortaya çıkıyor. Sonuçta iki model de oldukça ekonomik. Görüntüyü beğenmek alıcıya düştüğü gibi, şunu belirtmek sanırız yanlış olmaz: Citroen’ in aksine Peugeot daha zorlanarak markasına uyarlanılmış gibi görünüyor.

    kaynak:otomobil günlüğü



    TEKNİK ÖZELLİKLER VE DONANIM

     [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]]
     [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]]
     [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]]



     [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]] [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]]
     [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]] [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]] [[[CİTROEN C-ELYSEE KULÜBÜ]]]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RatedR7 -- 14 Şubat 2014; 19:32:14 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroën C-Elysée Kulübü Hakkında Bilgi

    Citroën C-Elysée Paket Sıralaması

    Citroën C-Elysée, farklı ihtiyaçlara ve bütçelere hitap eden çeşitli paket seçenekleriyle sunulmaktadır. İşte paket sıralamasıdır:

    • Live
    • Feel
    • Shine
    • Feel Business
    • Shine Business

    Citroën C-Elysée En Full Paketi

    Citroën C-Elysée'nin en full paketi Shine Business'tır. Bu paket aşağıdaki ek özellikleri içerir:

    • 16 inç alüminyum jantlar
    • Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    • Otomatik klima kontrolü
    • Navigasyon sistemi
    • Geri görüş kamerası
    • Park sensörleri

    Citroën C-Elysée Paketleri

    • Live: Temel ihtiyaçları karşılayan, uygun fiyatlı bir pakettir.
    • Feel: Live paketine ek olarak dokunmatik ekranlı multimedya sistemi, arka park sensörleri ve hız sabitleyici gibi özellikler içerir.
    • Shine: Feel paketine ek olarak 16 inç alaşım jantlar, deri direksiyon ve otomatik klima kontrolü gibi lüks özellikler sunar.
    • Feel Business: İş amaçlı kullanım için tasarlanmış bir pakettir ve Feel paketine ek olarak navigasyon sistemi ve park sensörleri içerir.
    • Shine Business: C-Elysée'nin en dolu paketidir ve Shine paketine ek olarak anahtarsız giriş ve çalıştırma, geri görüş kamerası gibi üst düzey özellikler sunar.

    C-Elysée En Dolu Paket Hangisi?

    Citroën C-Elysée'nin en dolu paketi Shine Business'tır ve en çok özelliği sunan seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bir Kullanıcıdan;


    Bu araçla şu ana kadar 45 bin kilometre yol yaptım,


    Size şunu söyleyebilirim, bu araç lüks / konfor / performans aracı değil, parası da ona göre zaten, size dünyaları vaad eden bir araç olsaydı fiyatı 40.000 TL değil 80.000 TL olurdu, öncelikle bunu anlamanız gerekiyor.


    Dediğim gibi, araçla 45 bin km. yol yaptım, 3. bakıma girdi, ilk 6-8 bin km'de yakıt sarfiyatı çoktu, uzun yolda ilk başlarda 3-4 bin kilometrede 8 litre ortalamalarla gezdim, genelde uzun yolda kullandım yaklaşık 32-35 bin km. ortalama 120-150 km. arası seyrettim.


    Zamanla bu sarfiyat düştü, şu anda 5.2-5.5 litre arasında geziyor 120-150 km. hızlarda.



    Aracın beğendiğim yanları; Tasarımı hoşuma gidiyor, genel tasarım 301 ile aynı olsa da bence Elysee 301'den daha güzel bir görünüme sahip, özellikle ön kısım.


    Bluetooth büyük kolaylık sağlıyor.

    Usb girişi mevcut. Telefon şarjı için çok iyi, flash bellek de takıldığı için müzik dinleyebiliyorsunuz.



    Geleyim aracın en beğendiğim yanına, çok yol yaptığım için bu araçta beni en çok cezbeden kısmı performansı oldu, belki yüksek hızla giderken kontrolde zorlanıyorsunuz ama ara hızlanmalardaki kıvraklığı çok iyi, geçmişte çoğu araçta (fluence, astra h, focus II) yapamadığım o manevraları bu araçta yapabiliyorum, aracın 1.6 motor 92 beygir olması büyük bir avantaj, araç biraz da hafif olduğu için oldukça kıvrak.


    Bir başka yanı aracın Esp'li olması, Esp çok önemli bir ayrıntı.


    Uzun yolu çok yaşayanlar için en önemli ayrıntı Cruise control şüphesiz.



    Aracın eksi yanları, hafif bir araç olduğu için kontrolü zorlaşabiliyor, özellikle yüksek hızda dikkatli olmak gerekiyor, sollamalarda dikkat etmelisiniz, bir kamyonu / otobüsü zorlarken sizi az da olsa sarsıyor.



    Bunun haricinde lastik ebatları daha büyük olmalıydı, ayrıca lastik kalitesi de pek iyi sayılmaz.


    Arka aydınlatmanın olmaması kötü bir ayrıntı.


    Cam açma düğmeleri yanlış yerde.


    Sonuca gelecek olursak, yakıt oldukça makul seviyelerde, donanım yetersiz gelirse şu anda Exclusive donanımlısını 41.000 TL'ye alabiliyorsunuz. Yakıt ön planda ise doğru tercih, az km. yapıyorum dizel ihtiyacım yok derseniz benzinlisi de olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RatedR7

    Bir Kullanıcıdan;


    Bu araçla şu ana kadar 45 bin kilometre yol yaptım,


    Size şunu söyleyebilirim, bu araç lüks / konfor / performans aracı değil, parası da ona göre zaten, size dünyaları vaad eden bir araç olsaydı fiyatı 40.000 TL değil 80.000 TL olurdu, öncelikle bunu anlamanız gerekiyor.


    Dediğim gibi, araçla 45 bin km. yol yaptım, 3. bakıma girdi, ilk 6-8 bin km'de yakıt sarfiyatı çoktu, uzun yolda ilk başlarda 3-4 bin kilometrede 8 litre ortalamalarla gezdim, genelde uzun yolda kullandım yaklaşık 32-35 bin km. ortalama 120-150 km. arası seyrettim.


    Zamanla bu sarfiyat düştü, şu anda 5.2-5.5 litre arasında geziyor 120-150 km. hızlarda.



    Aracın beğendiğim yanları; Tasarımı hoşuma gidiyor, genel tasarım 301 ile aynı olsa da bence Elysee 301'den daha güzel bir görünüme sahip, özellikle ön kısım.


    Bluetooth büyük kolaylık sağlıyor.

    Usb girişi mevcut. Telefon şarjı için çok iyi, flash bellek de takıldığı için müzik dinleyebiliyorsunuz.



    Geleyim aracın en beğendiğim yanına, çok yol yaptığım için bu araçta beni en çok cezbeden kısmı performansı oldu, belki yüksek hızla giderken kontrolde zorlanıyorsunuz ama ara hızlanmalardaki kıvraklığı çok iyi, geçmişte çoğu araçta (fluence, astra h, focus II) yapamadığım o manevraları bu araçta yapabiliyorum, aracın 1.6 motor 92 beygir olması büyük bir avantaj, araç biraz da hafif olduğu için oldukça kıvrak.


    Bir başka yanı aracın Esp'li olması, Esp çok önemli bir ayrıntı.


    Uzun yolu çok yaşayanlar için en önemli ayrıntı Cruise control şüphesiz.



    Aracın eksi yanları, hafif bir araç olduğu için kontrolü zorlaşabiliyor, özellikle yüksek hızda dikkatli olmak gerekiyor, sollamalarda dikkat etmelisiniz, bir kamyonu / otobüsü zorlarken sizi az da olsa sarsıyor.



    Bunun haricinde lastik ebatları daha büyük olmalıydı, ayrıca lastik kalitesi de pek iyi sayılmaz.


    Arka aydınlatmanın olmaması kötü bir ayrıntı.


    Cam açma düğmeleri yanlış yerde.


    Sonuca gelecek olursak, yakıt oldukça makul seviyelerde, donanım yetersiz gelirse şu anda Exclusive donanımlısını 41.000 TL'ye alabiliyorsunuz. Yakıt ön planda ise doğru tercih, az km. yapıyorum dizel ihtiyacım yok derseniz benzinlisi de olabilir.
    Evet C-Elysee sahibi arkadaşlar araç hakkında genel bilgilerinizi teknik sorunlarını ve elysee ile ilgili hertürlü bilgiyi mevcut konumuzda toplayalım dedil :d kardeş marka C4 ün sayfası almış başını gitmiş onlar kadar olamasakta bu konu güncel olursa en azından tek konudan herkes birbirine yardımcı olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RatedR7

    Evet C-Elysee sahibi arkadaşlar araç hakkında genel bilgilerinizi teknik sorunlarını ve elysee ile ilgili hertürlü bilgiyi mevcut konumuzda toplayalım dedil :d kardeş marka C4 ün sayfası almış başını gitmiş onlar kadar olamasakta bu konu güncel olursa en azından tek konudan herkes birbirine yardımcı olur...

    Alıntıları Göster
    Arkadas çoğu özellik hakkında dogru bilgi vermiş. Ben de kullanıyorum. Araca 30-40 bin tl verip Mercedes performansı komforu beklemeyin. Benim için en büyük artısı yakıtı. 50tl dizelle araç 240km kadar yapıyor sehir içi. Buda çok az bir tüketim. Performansı ve viraj kabiliyeti iyi. Virajlara Citroene yakışır şekilde giriyor. Cam açmaların yeri saçma ve tek tuşla açıp kapatma yok. Bagaj kapagı içerden ve kumandadan açılıyor. Görünümü iyi. Yalıtım olarak yüksek performans sergilemiyor. Çok hafif bir araç. Bu devirde ve benzin fiyatlarına bakılırsa alınabilecek mantıklı bir arabadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gursoy3387

    Arkadas çoğu özellik hakkında dogru bilgi vermiş. Ben de kullanıyorum. Araca 30-40 bin tl verip Mercedes performansı komforu beklemeyin. Benim için en büyük artısı yakıtı. 50tl dizelle araç 240km kadar yapıyor sehir içi. Buda çok az bir tüketim. Performansı ve viraj kabiliyeti iyi. Virajlara Citroene yakışır şekilde giriyor. Cam açmaların yeri saçma ve tek tuşla açıp kapatma yok. Bagaj kapagı içerden ve kumandadan açılıyor. Görünümü iyi. Yalıtım olarak yüksek performans sergilemiyor. Çok hafif bir araç. Bu devirde ve benzin fiyatlarına bakılırsa alınabilecek mantıklı bir arabadır.

    Alıntıları Göster
    hocam 2 ay önce sııfır 1.6 Dizel Exculisive paket aracı 39.500 e aldım.gerçekten verdiğim paranın karşılığını fazlasıyla alacağımdan eminim.cam açma butonları yalıtım filan bunlar benim gözümde aracın iyi özelliklerinin yanında sorun etmiyorum.araçta hem genç hemde aile arabası profili var.yakıt uuzun yolda 1 deo ile 1.300 km yapabiliyor.şehir içi 1.000 km yi zorlanmadan göreblirsin.bagajı hangar gibi.boyut olarak araba c sınıfı araçları aratmıyor.arka diz mesafesi efsane.bu kadar güzel yönlerinin yanında varsın cam açma kapama tuşları ortada olsun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RatedR7

    hocam 2 ay önce sııfır 1.6 Dizel Exculisive paket aracı 39.500 e aldım.gerçekten verdiğim paranın karşılığını fazlasıyla alacağımdan eminim.cam açma butonları yalıtım filan bunlar benim gözümde aracın iyi özelliklerinin yanında sorun etmiyorum.araçta hem genç hemde aile arabası profili var.yakıt uuzun yolda 1 deo ile 1.300 km yapabiliyor.şehir içi 1.000 km yi zorlanmadan göreblirsin.bagajı hangar gibi.boyut olarak araba c sınıfı araçları aratmıyor.arka diz mesafesi efsane.bu kadar güzel yönlerinin yanında varsın cam açma kapama tuşları ortada olsun :)

    Alıntıları Göster
    Siz c4 1.6 THP exculısive almadınız mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Siz c4 1.6 THP exculısive almadınız mı?


    babama aldık bende araba alana kadar kullanma şansım oldu. thp exculisive c4 içinde tekirdağa gitiim aracı expertize soktum arabanın sol ön kapısı değişmiş işin acı yanı sahibi de yeni öğreniyor.araba alırken çok dikkat etmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RatedR7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Siz c4 1.6 THP exculısive almadınız mı?


    babama aldık bende araba alana kadar kullanma şansım oldu. thp exculisive c4 içinde tekirdağa gitiim aracı expertize soktum arabanın sol ön kapısı değişmiş işin acı yanı sahibi de yeni öğreniyor.araba alırken çok dikkat etmek lazım.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar

    2013 model 9. ayda alınmış 2. El Citroen C elysee satın aldım. Araç henüz 12.000 kilometrede, yani daha servis yüzü görmemiş.

    Aracı alırken Citroen Müşteri Hizmetlerini aradım ve garantisinin devam ettiği bilgisini aldım. Ancak bugün bir şey farkettim. Aracın sahibi bana aracın kullanım klavuzunun da bulunduğu küçük bir çanta bıraktı. Bu çantada garanti ve bakım klavuzu isminde bir küçük kitapçık da mevcuttu. Bu kitapçığın ilk sayfasında yetkili satıcının imzalaması ve kaşelemesi gereken bir yer var ve BOŞ bırakılmış. Bu bölümün üstündeki uyarı yazısında ise, imzasız ve kaşesiz ise garanti dışı olacağı yazıyor. Ne yapmalıyım sizce...

    Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vmeihcmm

    Merhaba arkadaşlar

    2013 model 9. ayda alınmış 2. El Citroen C elysee satın aldım. Araç henüz 12.000 kilometrede, yani daha servis yüzü görmemiş.

    Aracı alırken Citroen Müşteri Hizmetlerini aradım ve garantisinin devam ettiği bilgisini aldım. Ancak bugün bir şey farkettim. Aracın sahibi bana aracın kullanım klavuzunun da bulunduğu küçük bir çanta bıraktı. Bu çantada garanti ve bakım klavuzu isminde bir küçük kitapçık da mevcuttu. Bu kitapçığın ilk sayfasında yetkili satıcının imzalaması ve kaşelemesi gereken bir yer var ve BOŞ bırakılmış. Bu bölümün üstündeki uyarı yazısında ise, imzasız ve kaşesiz ise garanti dışı olacağı yazıyor. Ne yapmalıyım sizce...

    Teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    aracın alındığı bayiye bi uğrayın




  • Arkadaşlar bende uzun araştırmalar sonucu citroen c elysee 1.2 benzinli araçımı aldım.Araştırma yaparken bu forumdanda faydalandım .Sizlere yardımcı olabilmek adına yeni üye oldum .Araç ile ilgili izlenimlerim aşağıdadır.

    araçı almadan önce line ile arasında karasız kalmıştım hatta 1 gün önce linea alıyordum.Ancak doğru tercih yaptığımı düşünüyorum.Araçı alalı 1 ay oldu.Şehir dışı yaklaşık 2000 km yaptım.Şehir dışı hızlı kullanmayla 5,5 litre şehir içi ise 6,5-7 litre arası yakıyor.

    corsanın 1.2 sini kullanmıştım çekişi hiç beğenmedim.Ama elysee 1.2 performansından memnunum.

    Cruise kontrol olması çok büyük bir avantaj .Uzun yolda inanılmaz bir konfor sağlıyor.


    Araç kalitesi yönündeki yorumlara katılmıyorum.fiyat performans araçı olduğunu düşünüyorum.

    Görüntüsü çok hoş

    Kısacası araçımdan çok memnunum ve tavsiye ediyorum




  • S.a citroen c elysee aracımı eylül 2013 aldım o zaman dan bu zamana kadar 2 takım jant taktım.ilk taktığım jantlar 205/55/16 ydı bir ay zor kullandım.lastıkleri bilgilendirme amaçlıdır 205 55 lastıkler arka amatörsör ve çamurluk içi davlumbaZa sürtme yapıyor ve zamanla ordaki plastiği erıtıyor.bende gittim birdaha lastık aldım 195/55/16 bi sıkıntı olmadı yalnız öndeki janttada içe takılan kurşun tam sol veya sağ dönüşlerde rot koluna sürtme yaptı.orjinal c4 jantı aldım 195/55/16 lastıkle beraber bi sıkınti olmadı yalnız.205 /55 olan lastıklerle virajlara girdiği tadı bu lastıkler vermiyor.
  • Mesajın bulunsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarantula_s

    Mesajın bulunsun
    aracı alan sayısı bu kadar az mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naim@gop

    aracı alan sayısı bu kadar az mı?

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün 2013 model comfort plus aldım. Bu araçlarda hız sabitleyici standart değil mi ? Benim aracımda yok, kafam karıştı.
  • 2014 modellerden itibaren standart opmasi lzm ama exclusivede var
  • AlreadyTR kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgi için. Sanırım sonradan da taktırılabiliyormuş. İlerleyen zamanda taktırabilirim o halde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EricCartman

    Teşekkür ederim bilgi için. Sanırım sonradan da taktırılabiliyormuş. İlerleyen zamanda taktırabilirim o halde.
    Servisler cruise controlu sonradan takmıyor. Bu işi güzel yapan bildiğiniz özel servis vs var mı ?
  • Hocam bende şu an 40000 km yol yaptım ( Aracın Eksiklikleri )

    1- Aracın cam filtreleri diğer araçlardaki gibi keskin değil oval yapılmış ve rüzgar çarpması sonucu rüzgarı içeri alıyor ve rüzgar sesi insanı çok rahatsız ediyor. Üretim hatası gözden kaçmış.
    2- Aracın cam açma kapama tuşları ortada ve çok gıcık
    3- Arka koltuk aydınlatması yok
    4- koltuk altında şase havalandırma boşlukları kapaksız ve içinde pislik doluyor ve çıkartma imkanınız yok
    5- direksiyon sadece yukarı aşağı ayarlanabiliyor ileri geri gitmiyor.
    6- torpito gözü aydınlarması yok konulmamış
    7- camların açılıp kapanması çok dandik yavaş çocuk emniyetsiz
    8 - ses yalıtımı iyi değil
    9 - polen filtresinden havalandırmadan çekirge sesi gibi ses geliyor çoğu araçta var
    10 - ön kapıların iç torpitoları çok dandik ve kolçak yerleri çok kötü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedatuysal55

    Hocam bende şu an 40000 km yol yaptım ( Aracın Eksiklikleri )

    1- Aracın cam filtreleri diğer araçlardaki gibi keskin değil oval yapılmış ve rüzgar çarpması sonucu rüzgarı içeri alıyor ve rüzgar sesi insanı çok rahatsız ediyor. Üretim hatası gözden kaçmış.
    2- Aracın cam açma kapama tuşları ortada ve çok gıcık
    3- Arka koltuk aydınlatması yok
    4- koltuk altında şase havalandırma boşlukları kapaksız ve içinde pislik doluyor ve çıkartma imkanınız yok
    5- direksiyon sadece yukarı aşağı ayarlanabiliyor ileri geri gitmiyor.
    6- torpito gözü aydınlarması yok konulmamış
    7- camların açılıp kapanması çok dandik yavaş çocuk emniyetsiz
    8 - ses yalıtımı iyi değil
    9 - polen filtresinden havalandırmadan çekirge sesi gibi ses geliyor çoğu araçta var
    10 - ön kapıların iç torpitoları çok dandik ve kolçak yerleri çok kötü


    1) Rüzgar sesi alıyor araç, rahatsız edici cidden. Eğer bir çözüm bulunursa değiştirilmesi falan söz konusu olursa beni de ekleyin listeye
    2) Ben alıştım rahatsız olmuyorum, ama arabaya binenlerin içinde benden başka seven görmedim
    3) Benim aracımda arka koltuk aydınlatması mevcut, (2015 exclusive)
    4) Kompresörle üfleme yapılabilir, ben öyle yaparım sanırım
    5) Tek kullanıcı olduğumdan benim için önemi yok, başta bir kez ayarladım öyle kullanıyorum.
    6) Torpido için hareket sensörlü bir lamba alacağım, 10-15 liraya. Kapağı açınca yanar diye düşünüyorum.
    7) Benim aracımda camlar için çocuk emniyeti mevcut
    8) Motor sesini diyorsanız beni rahatsız etmiyor, bazı arkadaşlar motor kucağımda gibi falan demiş, beklentilerimi yüksek tutmamıştım belki de bu yüzden rahatsız olmadım. Bu arada yalıtım yapılmış araç da gördüm ben ikisinin arasında bir fark hissedemedim.
    9) Bunun hakkında bir bilgim yok
    10) Sadece su şişesi ve telefon cüzdan falan koyduğum el çantası sığıyor oraya. Katlanan güneşlik de bagajda gidip geliyor.


    Benim rahatsız olduğum bazı noktalar da
    1)Bagaj kapağının kendini kaldırmaması,
    2)Sileceklerin kaldırılamaması(kaputa sürtüyor), ancak 1 kez çalıştırıp yarıda durduracaksınız o zaman kalkıyor silecekler. Aman deyim yanlış yere falan park etmeyin.
    3) Yol bilgisayarı araç daha 20 bin deviri bile bulmadan yokuş, bayır aldırmadan sürekli vitesi yükseltmemi istiyor, onu da henüz anlayamadım.

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan0666 -- 13 Mayıs 2015; 1:39:50 >




  • Daha once peugeot 206 ve astra h 2007 model dizel araclarim vardi. Bu arac onlardan fazla ses cikartiyor mu?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.