Şimdi Ara

Citroen C-Elysée Vs. Chevrolet Aveo Sedan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
122
Cevap
3
Favori
16.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Citroen C-Elysée Vs. Chevrolet Aveo Sedan


     Citroen C-Elysée Vs. Chevrolet Aveo Sedan


    Selamlar.

    Bu iki model ileride çok tartışılacak gibi bir his uyandırdı bende bu yüzden bu konuyu açma gereksinimi duydum birbirimizi kırmadan,saygı çerçevesinde tartışalım lütfen.

    İlk başta Donanımları el alalım.

    Citroen resmi sayfası çok karışık olduğundan broşür koyuyorum:http://www.citroen.com.tr/Resources/Content/TR/Brochures/C_Elysee/C_Elysee_Foy.pdf


    Chevrolet Aveo:
    8 hava yastığı
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi
    Yokuşta kalkış desteği
    Cruise Control
    Radyo/CD/MP3 çalar
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    60/40 oranında katlanabilen arka koltuklar
    15'' Hafif alaşımlı jantlar
    4 yönlü ayarlanabilir sürücü koltuğu
    Elektrikli arka camlar
    Bluetooth özellikli entegre müzik sistemi
    Direksiyondan müzik sistemi kontrolü
    Gözlük saklama gözü
    16'' Hafif alaşımlı jantlar
    Ön sis farı
    Arka park sensörü
    Otomatik farlar
    6 hoparlör
    Ön yolcu koltuk altı eşya saklama gözü

    Fiyat Listesi

     Citroen C-Elysée Vs. Chevrolet Aveo Sedan


    Aveo Sedan LS 1.2: 30.748
    Aveo Sedan LS 1.3: 37.954(Dizel)
    Aveo Sedan LT 1.4: 35.523
    Aveo Sedan LT 1.4: 38.180(Otomatik)
    Aveo Sedan LT 1.3: 40.135 (Dizel)
    Aveo Sedan LTZ 1.4: 37.688
    Aveo Sedan LTZ 1.4: 40.345(Otomatik)
    Aveo Sedan LTZ 1.3: 43.663(Dizel)

    Çarpışma testleri

    Citroen'in Euroncap sitesinde çarpışma testi bulunmamakta.

    Chevrolet Aveo:http://www.euroncap.com/results/chevrolet/aveo/2011/437.aspx

    Konu ileride zenginleştirelecektir fotoğraflar ile canlandıralım lütfen konuyu.

    Bomb has been planted.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unforgiv3n -- 8 Kasım 2012; 17:55:18 >







  • bak hele cimcimeye
  • Bu iki aracın müşteri kitlesinin çok benzer olacağını düşünmüyorum açıkçası.

    Benim tercihim Citroen'den yana olurdu.Aveo ucuz duruyor C-Elysee'nin yanında.
  • Ben ekonomik kıstasları ihmal edersek sırf bu resimlere bakarak drekt c alize alırım
  • Aveo reyizin fanları damlar şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Aveo reyizin fanları damlar şimdi

    C-Elysee fanları da mevcut forumda şuan çay koyayım bari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Aveo reyizin fanları damlar şimdi

    C-Elysee fanları da mevcut forumda şuan çay koyayım bari.

    Maç saatine kadar oyalanacak malzeme çıktı o zaman
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kia Rio Sedan vs. Fiat Egea ???
    9 yıl önce açıldı
    chevrolet cruze - citroen c elysee
    11 yıl önce açıldı
    Hyundai i20 vs Kia Rio
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aveo'yu kafadan 2-0 öne geçirecek iki ciddi avantajı var:
    1- Citroen gibi yerel bir model değil. Küresel bir model.
    2- Citroèn euroNCAP testine girip rüştünü ispatlamadı, fakat Aveo rekor puanla testten ayrıldı.
    3- Aveo'nun platformu yeni Corsa ile ortak, yani güncel bir yapıda. Tahminimce Citroèn, eski hb platformun üzerine kurulu. Buna ek olarak donanım Aveo'da daha zengin.
    Dolayısıyla illa ki bu ikisi arasından seçim yapacaksam Aveo önde olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c-elysee
  • 2 günde birkaç tane exclusive c-elysee gördüm.Şimdiden tutuldu ve ciddi satış rakamlarına ulaşacağını düşünüyorum.
  • Bencede C-Elysee,ayrıca konuya anket eklersen daha güzel oluyor.
  • aveo birazdaha tabiri caizse genç işi. c elysee söylenmesi bile zor.. partner ci connect ci sakallı amcaların süreceği bir otomobil..

    c elysee euroncapa girene kadar favorim aveo dur.. gerçi sonrasındada tercihim değişmez gibi duruyor
  • c-ellsee in yaninda aveo oyuncak gibi kaliyor. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Aveo'yu kafadan 2-0 öne geçirecek iki ciddi avantajı var:
    1- Citroen gibi yerel bir model değil. Küresel bir model.
    2- Citroèn euroNCAP testine girip rüştünü ispatlamadı, fakat Aveo rekor puanla testten ayrıldı.
    3- Aveo'nun platformu yeni Corsa ile ortak, yani güncel bir yapıda. Tahminimce Citroèn, eski hb platformun üzerine kurulu. Buna ek olarak donanım Aveo'da daha zengin.
    Dolayısıyla illa ki bu ikisi arasından seçim yapacaksam Aveo önde olurdu.

    c-elysee güzel duruyor.

    Fakat! bu aşama da @Aytürk'ün yorumuna tamamen katılıyorum.
  • Bence Peugeot 301'i de ekleyin buraya. C-Elysée'le aynı playformu paylaşıyor sanırım.
  • Aveo dizel ls almıştım kardeşime ilk alanlardan biriyim çok memnunuz ama elysse i fuarda inceledim çok beğendim tam Türk kullanıcıların seçeceği Sedan kasa 1.6 dizel motor piyasaya göre iyi fiyat c sınıfı araçların 70 bini bulduğu piyasada b sınıfı sedanlar ( symbol, Aveo, Linea, 301,elysse,) yılı bizi bekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu iki araç arasınca C-Elysee'i tercih ederim Aveo sedanın iç ve dış tasarımını beğenmiyorum.Ama 42-43 bin tl ye dizel sedan bir araç alacak olsam 1.6 105 bg Linea alırım bu iki araçtan da daha iyi bence Linea.
  • valla chevrolet 2006 daki faciadan sonra bu euroncap işini bayağı ciddiye almış belli

    2006: yetişkin için 2 yıldız
    http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx

    2011:5 yıldız
    http://www.euroncap.com/results/chevrolet/aveo/2011/437.aspx

    bambaşba bir aveo olmuş ve güzel olmuş. dış tasarımı Elysee kadar güzel değil ama alıcak olsam Aveo'yu alırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Aveo'yu kafadan 2-0 öne geçirecek iki ciddi avantajı var:
    1- Citroen gibi yerel bir model değil. Küresel bir model.
    2- Citroèn euroNCAP testine girip rüştünü ispatlamadı, fakat Aveo rekor puanla testten ayrıldı.
    3- Aveo'nun platformu yeni Corsa ile ortak, yani güncel bir yapıda. Tahminimce Citroèn, eski hb platformun üzerine kurulu. Buna ek olarak donanım Aveo'da daha zengin.
    Dolayısıyla illa ki bu ikisi arasından seçim yapacaksam Aveo önde olurdu.

    Çok güzel söylenmiş.

    C-Elysee, 3. Dünya ülkeleri için geliştirilmiş bir model... Dolayısıyla güvenlik ve teknoloji olarak muhtemelen 1990'lı yılları anımsatıyor olabilir... Yeni model Symbol'den bile daha ümitliyim güvenlik açısından.

    Aveo ise, bütün gelişmiş ülkelerde satılan küresel bir model. Bir nevi ucuz Opel Corsa diyebiliriz... Teknolojisi ve Güvenliğinde bir sıkıntı yok. Ucuz plastik, yalıtım eksikliği gibi endüstriyel standartlarda bir "cost cut" var o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Aveo'yu kafadan 2-0 öne geçirecek iki ciddi avantajı var:
    1- Citroen gibi yerel bir model değil. Küresel bir model.
    2- Citroèn euroNCAP testine girip rüştünü ispatlamadı, fakat Aveo rekor puanla testten ayrıldı.
    3- Aveo'nun platformu yeni Corsa ile ortak, yani güncel bir yapıda. Tahminimce Citroèn, eski hb platformun üzerine kurulu. Buna ek olarak donanım Aveo'da daha zengin.
    Dolayısıyla illa ki bu ikisi arasından seçim yapacaksam Aveo önde olurdu.

    Çok güzel söylenmiş.

    C-Elysee, 3. Dünya ülkeleri için geliştirilmiş bir model... Dolayısıyla güvenlik ve teknoloji olarak muhtemelen 1990'lı yılları anımsatıyor olabilir... Yeni model Symbol'den bile daha ümitliyim güvenlik açısından.

    Aveo ise, bütün gelişmiş ülkelerde satılan küresel bir model. Bir nevi ucuz Opel Corsa diyebiliriz... Teknolojisi ve Güvenliğinde bir sıkıntı yok. Ucuz plastik, yalıtım eksikliği gibi endüstriyel standartlarda bir "cost cut" var o kadar.

    Aynen üstad, otomobili yenileyecek olsam ne Linea, ne Elysee, ne 301, ne de Symbol'e bakarım. Bu araçlar Brezilya, Hindistan, Çin gibi ülkelerde satılan modeller. Mesela Linea sadece Brezilya ve ülkemizde satışta.

    Bu tür modeller tasarlanırken değerlendirmeye konan kıstaslar şunlardır:

    1) Stok eritimi (eski versiyondan kalan aksamlar)
    2) Maliyet ve Ar-Ge masraflarının düşüklüğü.

    Bu iki kıstas birbirini beslemekte, ama ortak paydada çıkan sonuç bu araçların kalitesinin düşük olması, nispeten güvensiz ve eski teknolojiye sahip olmasıdır. Bu araçların ülkemde satılmasını istemem, bazı otomobil baronları tarafından da 3. dünya ülkesi olarak görülmekten nefret ederim.

    Bu işi daha önceden Fiat ve Renault yapıyordu, şimdi pastayı gören diğer firmaların da ağzı sulandı. Ama bu tuzağa düşülmemesini tavsiye ediyorum. Alternatifi Aveo olur, Clio olur hiç önemli değil.

    Bu karşılaştırmada, C-Elysee'e rakip olan araç Chevrolet Aveo (Sonic) ve gerek donanımlarıyla, gerek en baz modelde bile sunduğu ayrıcalıklı güvenliğiyle bence iyi bir f/p aracıdır. Chevrolet Türkiye'nin tek hatasıysa, bu aracı Yeni Aveo adıyla lanse etmesidir. Bu araç ilk çıktığında Sonic olarak çıkmalıydı. Nasıl ki Lacetti sınıf atlayarak Cruze oldu, bunu da öyle yapmalılardı.

    Bazı aklıevveller beş yıldız aldı diye farklı araçlara saldırıyorlar, ama bilmiyorlar ki euroNCAP değerleme yaparken baz modeldeki güvenlik donanımlarını da gözönünde tutuyor. Bizim ülkemize gelen modellerde, bu donanımlar kırpıldığı için beş yıldızlı araca bindiğimizi sanıp 4 yıldızlı araçlara canımızı emanet ediyoruz.

    Unutmamalıyız ki, biz bu araçlarla hem kendimizi, hem de sevdiklerimizi taşıyoruz. Allah korusun, öyle bir an gelir ki o aracın 5 yıldızına muhtaç oluruz.. Sonra burda ahkam kesen insanları da güzeeeelce anarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytürk -- 9 Kasım 2012; 0:15:03 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.