Şimdi Ara

Citroen C-Elysee mi yoksa Skoda Rapid mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
10.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Büğün skoda rapid gördüm beyaz tek kelime ile ŞAHANE ! süper olmuşta nasıl almış alan bilmiyorum

    hocam aracı nerde gördünüz ?
    türkiyede mi yokda yurt dışında falanmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shape_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Büğün skoda rapid gördüm beyaz tek kelime ile ŞAHANE ! süper olmuşta nasıl almış alan bilmiyorum

    hocam aracı nerde gördünüz ?
    türkiyede mi yokda yurt dışında falanmı?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben de bu üç araç (c elysee, rapid, yeni toledo) arasında kalanlardanım. rapid ve toledoyu outoshowda fuarda inceleme fırsatı buldum, kullanma imkanım olmadı. c elysee yi ise hem fuarda hem de sonrasında bayide inceledim ve test sürüşü yaptım. şimdi bence durum şu; rapidin ve toledonun fiyatları belli değil... muhtemelen c elyseenin fiyatından yukarıda olacak... bir kere en üst versiyonu olmazsa diğerleri oldukça boş oluyor. en üstü de tahminin 40 binli rakamların 50 bine yakınında olacaktır... 50 bine ne kadar yaklaşır bir aya kalmaz görürüz. Aradaki farka değer bir araç mı fiyat farkı belli olduktan sonra anlaşılacak. rapid evet malzeme kalitesi, ebatları, gövdesi, güvenlik donanımları ile c elyseeden biraz önde.... fersah fersah değil önde... daha uzun daha geniş olmasına rağmen diz mesafesi daha dar.. daha ağır ve kaslı olması fazla yakıt tüketimini beraber getirecektir.yukarıda arkadaşların dediği gibi aradaki farka katlanacak olan rapid veya toledo alabilir. ancak zaten B segmenti araçların en belirgin özelliği ekonomik sınıf araçlar olmalarıdır. yani orta gelir seviyesine sahip ortalama insanlar için üretilmiş olmalarıdır. bu anlamda en azından kendim için aradaki fark çok önemli. 3 koy şunu alırsın beş koy bunu alırsın yedi daha ekle bunu alırsın muhabbetine girmenin anlamı yok. vatandaşın elinde belli bir para var ve bütçesi var, ödemesi var. dolayısıyla beş bin daha ekleyip örneğin rapid alması mümkün değildir. ha aradaki farka değer mi, o kadar iyiler mi o tartışılır. ha gönül ister ki c elysee gibi makul fiyatlı araçlarda örneğin dört değil altı sekiz hava yastığı olsa, güvenlik testlerine girip beş yıldız alsa, kliması tam otomatik olsa, torpidosunda aydınlatma olsa, emniyet kemerini ön ve arka yolcular takmadığında da uyarsa, ön kaput altında yalıtım malzemesi olsa, arka bagaj kapağı altında keçe-halı kaplama olsa, far ve yağmur sensörleri olsa... c elysee alınmayacak binilmeyecek bir araç değil. aksi takdirde bu düşük donanımı ve kişisel kullanım için yetersiz yukarıda saydığım eksikleri ile korkarım linea veya albea gibi her köşe başında olan güvenlik donanım zaafiyeti içinde olan sıradan bir araç olacak. citroenin bence bu aracı filoya-ticariye mi yoksa kişisel kullanıcılar için mi piyasaya sürdükleri konusunda bir karar vermeleri gerekiyor. zira artık türk insanı, kişisel şahsi aracı olarak kullanmaya gelince, güvenlik istiyor, donanım istiyor, dijitallik istiyor, albeni istiyor, malzeme kalitesi ve işçilik istiyor. artık şahin ve brodwaylerin zamanı geçti... ne kadar ekmek o kadar köfte olayı da değil iş... tabi tüm bu saydıklarımın mali bir boyutu var, ama tüm bunlar çok maliyetli şeyler değil. toplamda belki maliyet olarak bin tl aşacak şeyler değil... iş otomobil firmalarının türk insanını adam yerine koyarak, sıradan orta düzey insanların da güvenlikli ve donanımlı araçlara binmesi için kar marjlarını düşürmesine kalıyor. yoksa ben de demiyorum mercedeste bmwde ne donanım ne güvenlik ve sensör varsa buna da koyun. benim fikrim budur selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    arkadaşlar ben de bu üç araç (c elysee, rapid, yeni toledo) arasında kalanlardanım. rapid ve toledoyu outoshowda fuarda inceleme fırsatı buldum, kullanma imkanım olmadı. c elysee yi ise hem fuarda hem de sonrasında bayide inceledim ve test sürüşü yaptım. şimdi bence durum şu; rapidin ve toledonun fiyatları belli değil... muhtemelen c elyseenin fiyatından yukarıda olacak... bir kere en üst versiyonu olmazsa diğerleri oldukça boş oluyor. en üstü de tahminin 40 binli rakamların 50 bine yakınında olacaktır... 50 bine ne kadar yaklaşır bir aya kalmaz görürüz. Aradaki farka değer bir araç mı fiyat farkı belli olduktan sonra anlaşılacak. rapid evet malzeme kalitesi, ebatları, gövdesi, güvenlik donanımları ile c elyseeden biraz önde.... fersah fersah değil önde... daha uzun daha geniş olmasına rağmen diz mesafesi daha dar.. daha ağır ve kaslı olması fazla yakıt tüketimini beraber getirecektir.yukarıda arkadaşların dediği gibi aradaki farka katlanacak olan rapid veya toledo alabilir. ancak zaten B segmenti araçların en belirgin özelliği ekonomik sınıf araçlar olmalarıdır. yani orta gelir seviyesine sahip ortalama insanlar için üretilmiş olmalarıdır. bu anlamda en azından kendim için aradaki fark çok önemli. 3 koy şunu alırsın beş koy bunu alırsın yedi daha ekle bunu alırsın muhabbetine girmenin anlamı yok. vatandaşın elinde belli bir para var ve bütçesi var, ödemesi var. dolayısıyla beş bin daha ekleyip örneğin rapid alması mümkün değildir. ha aradaki farka değer mi, o kadar iyiler mi o tartışılır. ha gönül ister ki c elysee gibi makul fiyatlı araçlarda örneğin dört değil altı sekiz hava yastığı olsa, güvenlik testlerine girip beş yıldız alsa, kliması tam otomatik olsa, torpidosunda aydınlatma olsa, emniyet kemerini ön ve arka yolcular takmadığında da uyarsa, ön kaput altında yalıtım malzemesi olsa, arka bagaj kapağı altında keçe-halı kaplama olsa, far ve yağmur sensörleri olsa... c elysee alınmayacak binilmeyecek bir araç değil. aksi takdirde bu düşük donanımı ve kişisel kullanım için yetersiz yukarıda saydığım eksikleri ile korkarım linea veya albea gibi her köşe başında olan güvenlik donanım zaafiyeti içinde olan sıradan bir araç olacak. citroenin bence bu aracı filoya-ticariye mi yoksa kişisel kullanıcılar için mi piyasaya sürdükleri konusunda bir karar vermeleri gerekiyor. zira artık türk insanı, kişisel şahsi aracı olarak kullanmaya gelince, güvenlik istiyor, donanım istiyor, dijitallik istiyor, albeni istiyor, malzeme kalitesi ve işçilik istiyor. artık şahin ve brodwaylerin zamanı geçti... ne kadar ekmek o kadar köfte olayı da değil iş... tabi tüm bu saydıklarımın mali bir boyutu var, ama tüm bunlar çok maliyetli şeyler değil. toplamda belki maliyet olarak bin tl aşacak şeyler değil... iş otomobil firmalarının türk insanını adam yerine koyarak, sıradan orta düzey insanların da güvenlikli ve donanımlı araçlara binmesi için kar marjlarını düşürmesine kalıyor. yoksa ben de demiyorum mercedeste bmwde ne donanım ne güvenlik ve sensör varsa buna da koyun. benim fikrim budur selamlar.

    Alıntıları Göster
    bu rapidin çarpışma testi ;

    http://www.youtube.com/watch?v=0n3lXY2cdkY


    buda 301 in yada 4 milyon km testi yapılmış c elize nin çarpışma testi;



    yani yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 9 Şubat 2013; 12:14:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    bu rapidin çarpışma testi ;

    http://www.youtube.com/watch?v=0n3lXY2cdkY


    buda 301 in yada 4 milyon km testi yapılmış c elize nin çarpışma testi;



    yani yok

    c elyseenin çarpışma testi olmadığı gibi sanırım girmeye niyeti de yok... üç kuruş ucuz ya (sanki bedava) güvenli olması gerekmiyor... ayıp olmasın diye dört yastık koymuşlar belamızı istiyoruz biz de demek ki adamlar 4 milyon km yaparken hiç çarpışmamışlar.. biz de dikkat eder çarpışmazsak gerek kalmaz zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 9 Şubat 2013; 12:20:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    bu rapidin çarpışma testi ;

    http://www.youtube.com/watch?v=0n3lXY2cdkY


    buda 301 in yada 4 milyon km testi yapılmış c elize nin çarpışma testi;



    yani yok

    c elyseenin çarpışma testi olmadığı gibi sanırım girmeye niyeti de yok... üç kuruş ucuz ya (sanki bedava) güvenli olması gerekmiyor... ayıp olmasın diye dört yastık koymuşlar belamızı istiyoruz bizde

    fotodaki modelin değişme vakti geldiii

     Citroen C-Elysee mi yoksa Skoda Rapid mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    bu rapidin çarpışma testi ;

    http://www.youtube.com/watch?v=0n3lXY2cdkY


    buda 301 in yada 4 milyon km testi yapılmış c elize nin çarpışma testi;



    yani yok

    c elyseenin çarpışma testi olmadığı gibi sanırım girmeye niyeti de yok... üç kuruş ucuz ya (sanki bedava) güvenli olması gerekmiyor... ayıp olmasın diye dört yastık koymuşlar belamızı istiyoruz bizde

    fotodaki modelin değişme vakti geldiii

     Citroen C-Elysee mi yoksa Skoda Rapid mi?


    Alıntıları Göster
    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...

    farkındaysanız başlıkta zaten linea yoktu, konuyu siz açtınız ben de cevap verdim. bu benim düşüncem o da sizin düşünceniz, saygı duymaktan başka bir şey gelmez elimden, bence linea iyi bir araç değil, c-elysee de çok iyi bir araç değil, ancak ikisi arasında kalsam c elysee derdim. herkesin fikri kendine güzel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...

    farkındaysanız başlıkta zaten linea yoktu, konuyu siz açtınız ben de cevap verdim. bu benim düşüncem o da sizin düşünceniz, saygı duymaktan başka bir şey gelmez elimden, bence linea iyi bir araç değil, c-elysee de çok iyi bir araç değil, ancak ikisi arasında kalsam c elysee derdim. herkesin fikri kendine güzel.

    Alıntıları Göster
    C-Elysee 4m kilometre test edilmiş ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shape_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Büğün skoda rapid gördüm beyaz tek kelime ile ŞAHANE ! süper olmuşta nasıl almış alan bilmiyorum

    hocam aracı nerde gördünüz ?
    türkiyede mi yokda yurt dışında falanmı?

    İstanbul Göztepe arabayla yolun ortasında durup inceledim resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    quote:

    Orijinalden alıntı: shape_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Büğün skoda rapid gördüm beyaz tek kelime ile ŞAHANE ! süper olmuşta nasıl almış alan bilmiyorum

    hocam aracı nerde gördünüz ?
    türkiyede mi yokda yurt dışında falanmı?

    İstanbul Göztepe arabayla yolun ortasında durup inceledim resmen

    Alıntıları Göster
    Şantiye müdüründe citroen c4 vardı.

    Satıp c-elysse almış . En boş en düşük motorlu modelinden .

    Görünüş olarak, iç mekanda dahil 30.000 liraya alınabilecek en iyi araç sanırım .

    Motor olarakta performans beklemeyeni üzmeyecek derecede . Fakat dik yokuşlarda kalabalıkken kalabilir.

    Dışarıdan bakıldığında 50-60.000 TL lik araçlar gibi duruyor açıkçası . Zaten sadece göze gitap eden bu şekilde satmayı hedefleyen bir satış strajeisiyle satılıyor .




  • Madem fiat kullanıcısısınız linea urbanı da bir inceleyin derim.
    Otomatik klima vs.. gibi donanım artıları da var ve daha ucuz fiyatlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 9 Şubat 2013; 23:00:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...

    lineaya araba diyene gülerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yerli79

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...

    lineaya araba diyene gülerim

    Alıntıları Göster
    Rapid'e o kadar para verenin aklına şaşarım...

    C-Elysee almak mantıklı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yerli79

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...

    lineaya araba diyene gülerim

    Nick-mesaj uyumsuzlugu,
    Ayrica linea araba degilse yolda gordugunuz araclarin yarisi da araba degildir.
    Merak ettim bindiginiz arac bentey, rr filan mi
    Eminim arabaniz bile yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: yerli79

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...

    lineaya araba diyene gülerim

    Nick-mesaj uyumsuzlugu,
    Ayrica linea araba degilse yolda gordugunuz araclarin yarisi da araba degildir.
    Merak ettim bindiginiz arac bentey, rr filan mi
    Eminim arabaniz bile yoktur

    önce sen başka arabalara saygı gösterki saygı göresin sen desteksiz bilgiye dayanmayan tamamen atma ve tutma üzerine kurulu bir eleştiri yaparsan linea da nasibini alır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yerli79 -- 22 Şubat 2013; 14:24:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yerli79

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: yerli79

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Fiat Linea
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo dan daha başarılı ve kendini kanıtlamış bi model

    lineanın kendisini ispatlamış ve çok kullanılan bir araç olduğunu inkar etmenin bir anlamı yok. ancak bu olay o aracın çok güvenli, çok başarılı, çok donanımlı, çok albenili, çok kaliteli olmasından ileri gelmiyor. sadece ve sadece ucuz olmasından ileri geliyor. genelde satılan linealar baz donanımlı ve şirketler veya ticariler için satılandır. kişisel kullanım için alınan lineanın çok fazla olduğunu düşünmüyorum alınıyor olsa bile dediğim gibi fiyatından ve yedek parça ucuzluğundan kaynaklanıyor. yoksa linea iyi bir araç değil.. fikrim bu katılmayabilirsiniz.

    Linea iyi bir araç değilse
    C-Elysee, 301, Rapid ve Toledo da iyi araçlar değillerdir
    konu kapanabilir...

    lineaya araba diyene gülerim

    Nick-mesaj uyumsuzlugu,
    Ayrica linea araba degilse yolda gordugunuz araclarin yarisi da araba degildir.
    Merak ettim bindiginiz arac bentey, rr filan mi
    Eminim arabaniz bile yoktur

    önce sen başka arabalara saygı gösterki saygı göresin sen desteksiz bilgiye dayanmayan tamamen atma ve tutma üzerine kurulu bir eleştiri yaparsan linea da nasibini alır

    Alıntıları Göster
    o paraya biraz araştırırsan hyundai accent blue dizel modelini alabilirsin. Zaten şu anda sınıfın lideri accent blue Çarpışma testlerinde aldıgı 5 yıldız, 5 yıl garanti, en iyi dizel motor vb. bisuru özellik var accent blue'da. Kesinlikle accent blue öneririm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    o paraya biraz araştırırsan hyundai accent blue dizel modelini alabilirsin. Zaten şu anda sınıfın lideri accent blue Çarpışma testlerinde aldıgı 5 yıldız, 5 yıl garanti, en iyi dizel motor vb. bisuru özellik var accent blue'da. Kesinlikle accent blue öneririm

    Alıntıları Göster
    Konuyu açan arkadaş uğramamış zaten boş konuşmaya gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Konuyu açan arkadaş uğramamış zaten boş konuşmaya gerek yok.

    burdayım merak etme sen, önerileride takip ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.