hocam rapıd gercekten cok kalıtelı bı araba olmuş.yani araba c segment den farksız ama tabı fıyatı bıraz fazla.
rapid beni aşar dostlar... parası olan alsın ben 50 bine cıkamam.. demek ki b segmenti olayı öldü. az parası olan ya aveonun motosikletten bozma gösterge paneli ve dar yapısına mahkum kalacak, ya c elysee nin eksiklerle dolu kasasına mahkum olacak, ya da lineanın donuk ve sıradan yapısına talim edecek.. olay bitmiştir.
quote:
Orijinalden alıntı: bahcerun
quote:
Orijinalden alıntı: Cobra Takibi
hocam rapıd gercekten cok kalıtelı bı araba olmuş.yani araba c segment den farksız ama tabı fıyatı bıraz fazla.
rapid beni aşar dostlar... parası olan alsın ben 50 bine cıkamam.. demek ki b segmenti olayı öldü. az parası olan ya aveonun motosikletten bozma gösterge paneli ve dar yapısına mahkum kalacak, ya c elysee nin eksiklerle dolu kasasına mahkum olacak, ya da lineanın donuk ve sıradan yapısına talim edecek.. olay bitmiştir.
+ 1 Daha güzel açıklanamaz dı.
quote:
Orijinalden alıntı: r0x
quote:
Orijinalden alıntı: dgnakgnl
Full donanım dizel Rapid 46-47 civarına gelecektir baz donanım ise 39-41 arası olur ama ben bir Skoda kullanıcısı olarak baz Skoda asla tavsiye etmem.Yani bütçenizi biraz aşıyor Rapid.Benim tercihim Rapid yönünde olurdu.Güvenli,ekonomik, geniş ve performanslı..
Baz skodayı neden tavsiye etmezsin hocam ?
İç mekanda kalite farkı oluyor.Aynı modelin hem baz donanımına hemde full donanımına binerseniz farkı daha iyi anlarsınız.Bayide incelediğim Rapidde de durum böyle idi.
rapid iyi güzel hoşta fakat b ile c arası bie segment için o paralar çok fazla
rapidle elysee karsılastırılmaz bile rapid cok daha iyi araç. Bence Accent Blue en mantıklısı su an fiyatlara bakınca rapidle arasında 4-5 bin tl fark cıkıyor. Hem iyi hem ucuz blue
tamam biz de biliyoruz rapid c elyseede n daha iyi bir araç.... ancak aradaki fiayat farkını hak edecek kadar fark yok bence. 2,3, bilemedin 4 bin tl lik farkı anlarım... ama sözde lansman fiyatında bile 7-8 bin tl lik fark var... yuh diyorum başka da bir şey demiyorum.. lansmandan sonra fiyat farkı 10 bin tl.. isteyen buyursun ben almıyayım.
Cumartesi günü 1.6 TDI Elegance Rapid'i teslim aldım. Yaklaşık 400 km yol yaptım. Araçtan müthiş keyif aldım.
quote:
Orijinalden alıntı: wimpir
Cumartesi günü 1.6 TDI Elegance Rapid'i teslim aldım. Yaklaşık 400 km yol yaptım. Araçtan müthiş keyif aldım.
hayırlı olsun.. nice 400 kmlere kazasız belasız ulaşırsınız umarım. aracınızdan keyif aldığınızı söylüyorsunuz, bu da güzel bir şey. ancak sunduğu özellikler ile fiyatı arasında uyumsuzluk olduğunu nacizane düşünüyorum. B segmentinde bir araç için oldukça fazla bence. sadece aracı içten ve dıştan inceledim, test sürüşü yapmadım. ancak dışı da içi de malzeme kalitesinin orta karar olduğu bir araç olduğunu düşünüyorum. neyle kıyaslayacağımı da bilmediğim için mukayese yapamıyorum. çünkü sözde aynı segmentteki araçlardan 6-7 bin tl(şimdilik bu kadar indirimden sonra 9-10 bin tl olacak fark)daha pahalı olduğu için kıyaslama yapmak zor. içi bana çok sıradan geldi, bi albeni bi yenilik bi ihtişam göremedim. sade, basit, sıradan bir ön konsol olmuş... ancak almanlar sağlam ve güzel araba yaparlar güle güle keyifle kullanın.
Citroen çok daha iyi.
Özellikle fiyat avantajı olması da artısı.
Rapid yerine 5000 daha verip versiyona göre Golf yada Insignia alabiliyorsun.
quote:
Orijinalden alıntı: Inque
Citroen çok daha iyi.
Özellikle fiyat avantajı olması da artısı.
Rapid yerine 5000 daha verip versiyona göre Golf yada Insignia alabiliyorsun.
citroenden kastınızın hangi araç olduğunu anlayamadım. c4 mü ds4 mü mesela... neyin üzerine 5 bin daha koyup insignia alıyorsunuz.. konu başlığına bakarsak c elysee ve rapid mukayese ediliyor... nereden çıktı golf... rapid elbette malzeme kalitesi ve özellikleri itibariyle c elyseeden daha iyi bir araç. ancak hak etmediği kadar pahalı sorun bu... ikisi aynı fiyatta olsa hatta 2-3 bin fazla olsa eminim kimse c elyseeye bakmaz... ancak bu fiyatlarda da rapid alınmaz.
55 bin tlye dizel insignia ve golf varmış !!! yalnız ve güzel ülkem benim... lütfen karşılaştırmaları ve yorumları konunun temelinden saptırmayalım... 50 bin tl'ye dizel ve oldukça donanımlı bir araç ile, benzinli ve donanımsız bir golf kıyaslamayın lütfen...
konu pek çok başlık altında konuşuluyor zaten. evet rapid B sınıfındaki en kaliteli araç oldu şu anda...ama benim de görüşüm bu fiyatın fazla olduğu 5-6bin tl daha düşük olsaydı tam bir 0 km. f/p aracı olacaktı.
hem c-elysee hem de rapid alanlar kazasız belasız güle güle binsinler...
bahcerun hocam, biraz daha bekleyelim araç için :)
quote:
Orijinalden alıntı: aerofeb
55 bin tlye dizel insignia ve golf varmış !!! yalnız ve güzel ülkem benim... lütfen karşılaştırmaları ve yorumları konunun temelinden saptırmayalım... 50 bin tl'ye dizel ve oldukça donanımlı bir araç ile, benzinli ve donanımsız bir golf kıyaslamayın lütfen...
konu pek çok başlık altında konuşuluyor zaten. evet rapid B sınıfındaki en kaliteli araç oldu şu anda...ama benim de görüşüm bu fiyatın fazla olduğu 5-6bin tl daha düşük olsaydı tam bir 0 km. f/p aracı olacaktı.
hem c-elysee hem de rapid alanlar kazasız belasız güle güle binsinler...
bahcerun hocam, biraz daha bekleyelim araç için :)
aynen öyle beklemeye devam.. şu toledo da bi gelsin bakalım. merak ediyorum fiyatı ne olacak. o da rapid gibi çarpışma testlerine girip başarılı olmuş, malzeme kalitesi ve işçiliği orta seviyede olan eli yüzü düzgün alınabilecek bir araç gibi duruyor... ancak toledonun teknik özelliklerini ve donanımlarını bulamadım bir yerde biliyorsanız linki verirseniz sevinirim. kaç hava yastığı var veya donanımlardan ne var ne yok merak ediyorum. tabi en önemlisi fiyatı f/p oranı önemli. o da rapid gibi fiyatlandırılırsa zaten yapacak bir şey yok bana uzak demektir. ama 45 bin bandını aşmazsa yakından ilgi alanıma girecektir. seatı aradım araç daha sözde gümrükteymiş.. ya belgelerinde bi sorun var ya da bilerek geciktiriyorlar ve rapidin fiyatına gelen tepkileri değerlendirerek fiyatını belirlemek için zaman kazanıyorlar. ben öyle yorumluyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: bahcerun aynen öyle beklemeye devam.. şu toledo da bi gelsin bakalım. merak ediyorum fiyatı ne olacak. o da rapid gibi çarpışma testlerine girip başarılı olmuş, malzeme kalitesi ve işçiliği orta seviyede olan eli yüzü düzgün alınabilecek bir araç gibi duruyor... ancak toledonun teknik özelliklerini ve donanımlarını bulamadım bir yerde biliyorsanız linki verirseniz sevinirim. kaç hava yastığı var veya donanımlardan ne var ne yok merak ediyorum. tabi en önemlisi fiyatı f/p oranı önemli. o da rapid gibi fiyatlandırılırsa zaten yapacak bir şey yok bana uzak demektir. ama 45 bin bandını aşmazsa yakından ilgi alanıma girecektir. seatı aradım araç daha sözde gümrükteymiş.. ya belgelerinde bi sorun var ya da bilerek geciktiriyorlar ve rapidin fiyatına gelen tepkileri değerlendirerek fiyatını belirlemek için zaman kazanıyorlar. ben öyle yorumluyorum.
sanırım olmamış diyeceğimiz bir durum... seat'ın sitesinde verilen bilgi şöyle;
Rapid'in dizeline 5000 daha koyup hem donanımlı, hem kaliteli Insignia alınır. Yakıtı da az.
evet tam bir fiyasko daha. sonunda toledonun fiyatı da belli oldu ve style 50 bin istiyor adamlar ve hala pek çok şey opsiyonel. arka kafalık,Ön, arka kol dayama + Çok Bölmeli Bagaj,Alarm,Start&Stop sistemi,Metalik Renkler vesaire vesaire... anlaşıldı 50 bin tl den aşağı adam gibi bir araç kalmayacak... adamlar kafaya koymuşlar... anlamıyorum dolar çıkmıyor euro çıkmıyor, enflasyon yüzde6-7 diyorlar... nasıl oluyor da bu arabaların fiyatı sürekli artıyor. anlayan beri gelsin.
quote:
Orijinalden alıntı: bahcerun
evet tam bir fiyasko daha. sonunda toledonun fiyatı da belli oldu ve style 50 bin istiyor adamlar ve hala pek çok şey opsiyonel. arka kafalık,Ön, arka kol dayama + Çok Bölmeli Bagaj,Alarm,Start&Stop sistemi,Metalik Renkler vesaire vesaire... anlaşıldı 50 bin tl den aşağı adam gibi bir araç kalmayacak... adamlar kafaya koymuşlar... anlamıyorum dolar çıkmıyor euro çıkmıyor, enflasyon yüzde6-7 diyorlar... nasıl oluyor da bu arabaların fiyatı sürekli artıyor. anlayan beri gelsin.
Bu sorunun yanıtı vergilendirmedir maalesef herkes üreticilere sallıyor ama aslında devletin bu işte çok yüksek bir gelir kapısı var maalesef, 2011 yılında 2011 model b sınıfı 1300 cc motor ithal otomobil almıştık, 22 bin civarı fabrika satış fiyatı vardı üzerine 12 bin vergi gelmiş fiyat 34.000 olmuştu. 2013 yılında 2013 model c sınıfı 1500 motor yerli araç aldık 30 bin fabrika satış fiyatı üzerine 20 bin vergi gelmiş olmuş fiyat 50.000 Tl. Oha bu vergilere varın ithal aracı siz düşünün adamlar vergi öncesi satış fiyatını düşürücem diye kıstıkça kısıyor her şey opsiyon oluyor yazık gerçekten.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme