Şimdi Ara

citroen c4 çok ses var (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
17.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bursatipo

    tofası geçtimm..unutulup gitme konusunda..birde arkadaşım toyotanın yanında cıtroenin lafı bile olmaz..toyotayla kıyaslama bence..cıtroen hafif kalır



    toyota kullanmamış olsam inanacağım da .!! ( bizzat corona ve corolla azcık celica )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    c4 kullanıcıları alman alternatif golf. japon alternatif mazda3. tercih etmeli diğer arabalar hafif kalır


    Mazdaya hiç yedek parça almanız gerekti mi , Allah muhafaza ? Golf iç mekan güzel yol tutuş + performans+ yakıt tüketimi konusunda C4 ten çok çok altta kalır .
  • Burada C4'e karşı yazılan negatif yorumların önyargılı ya da en azından subjektif yazılmadığı kanısındayım. C4'ün şusu böyle, busu böyle... Bilmeyenler yazıyorlar.

    Oldukça tecrübeli bir C4 kullanıcısı olarak;

    Aracın plastik aksamından ses gelebildiği doğru. Bunlar belki bir miktar işçilik hatasından kaynaklanıyordur, asla malzeme kalitesi düşük değil rakiplerinden. Gelen sesler de sadece dikkatli ve çok titiz kullanıcıların (en başta ben) dikkatini çekiyor. Ben arabamı aldığımda sırf azıcık seslerin yerlerini bulmak için birisine kullandırır her yeri dinlerdim. Ailem duymazdı bile sesleri, bana da deli gözüyle bakarlardı :). Sesleri bulunca da çözmek çok kolay, ya bi gevşeklik vardır, ya malzemeler birbirine sürtüyordur, ya kablo sağa sola çarpıyordur... Çok çok kolay ve kalıcı şekilde çözülebilen sesler... Hepsini de kendim kestim. Sonuçta ne oldu, iç mekanında en ufak bir trim sesi olmayan mükemmel bir aracım...

    Amortisör sesine gelince, ilk amortisör bir miktar rahatsız edici idi. Özellikle arkada oturanlar olduğu zamanlar bir çukura girince TAK diye ses çıkıyordu. Sonra bunun üzerine gittik, sonuçta benim körükler değişti, sorun %90 azaldı. Şimdi durum, gayet sessiz ve başarılı bir amortisör, sadece çok çok sert , derin çukurlara aşırı hızlı girersen eskisinden daha az seviyede çıkan bir TAK sesi. En son ne zaman duydum hatırlamıyorum, ortalam dersen belki birkaç ayda 1 defa...

    Bunun dışında arka frenlerden ses geliyordu VOYNK diye, kaliperler değişti halloldu.
    Bir yerde bir arkadaş düşen amortisör körüklerinin sesinden bahsediyordu, evet doğrudur çok rahatsız edici bir ses, ama servise gider gitmez silikonlayıp körükleri yerine çakınca ne oluyor tahmin edin; sorun çözülüyor!

    Bütün problemler de bunlardan ibaret idi, hiç bir ciddi problem yok ortada anlayacağınız, ama bu bile sıfırdan yaratılan bir araba için gayet makul, benim aracım 2006 model, eminim sonraki yıllarda bunlar da giderilmiştir.

    Bunun dışında da sadece bi iki kişiden turbo problemi duydum, fakat bunun kullanıcı hatası olma ihtimali de var, zira aracın motorunu turbodan ötürü durdurmadan önce kısa bir süre rölantide çalıştırılması gerekiyor, ve malesef buna uymayan kullanıcılar var.

    Gelelim Astra ve Focus'a, bu araçların pek çok ciddi problemler yaşadığını ben biliyorum, her ne kadar hiç kullanmamış olsam da...

    Sonuçta ne oldu, ben en sorunsuz Astra ve Focus sahipleri kadar sorunsuz, bence onlardan daha güzel olan bir araç sahibi oldum. (Kaldı ki bu araçlarda da gayet problemler oluyor). Bu araç için o markalardan çok daha az para ödedim, çok daha fazla donanım sahibi oldum. Karşılaştırılan araçlardan Astra C4 fiyatlarında fakat 1.3 motor, benimki 90 motor. Motorları karşılaştırmak bile abes. Fazla donanımım da cabası. Focus dersen, motor yakın, donanım yakın olursa sahibi benden bayaa birkaç milyar fazla ödemiş olacak. Hiç bunları dillendiren yok bakıyorum.

    Ben eminim ki C4 yıllar sonra da sorunsuzca, taş gibi yollarda olacak. Citroen bu konuda zaten kendisini oldukça ispatlamış durumda. Benim aracımın da 2 senenin üstünde ve 43.000 km boyunca hiç bir problem belirtisi dahi göstermemiş olması da bunun belirtisidir.

    Malesef yurtdışına çıkışım dolayısı ile aracımı satıyorum, fakat dönünce yine ilk düşüneceğim araç C4'dür. Para kolay kazanılmıyor, benim param değerli ve o para ile alınacak en ama en iyi araba kesinlikle açıkara C4'dür.

    C4 ile ilgili sorusu olan herkesi cevaplamaktan memnuniyet duyarım. Lütfen bilmeyenlerin, önyargılıların ve hatta bilinçli kötüleyenlerin sözlerine kulak asmayın.




  • merhaba arabanızı kaça satıyorsunuz?Dizel mi otomatik mi özellikleri neler?
  • Araç satıldı . Bildiğim kadarıyla 1 ay kadar önce 31.500 ytl gibi bir fiyata
  • bendede aynı dert var.buda sispansiyonların sert oluşu serviste herşey yaptık ama ses az derecede azaldı genelınde var yol tutuşu iyi olması sebebiyle
  • bende c4 var arabayı kullanırken benim kapıdan tırt gırç gibi sesler geldi bugün sanki kapının içinde bişey var yuvarlanıp duruyo gibi. zaten bazen kolumu koyunca plastik kısım bir gıcırdar bazen dedim kapı iyice sapıttı. sabah sabah işe gidene kadar kafayı yiyecektim sonunda sesin geldiği yeri buldum montumun fermuarıymış sallandıkça vuruyomuş ...yolun geri kalan kısmını da kendime gülerek geçirdim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HMSNeptun

    bende c4 var arabayı kullanırken benim kapıdan tırt gırç gibi sesler geldi bugün sanki kapının içinde bişey var yuvarlanıp duruyo gibi. zaten bazen kolumu koyunca plastik kısım bir gıcırdar bazen dedim kapı iyice sapıttı. sabah sabah işe gidene kadar kafayı yiyecektim sonunda sesin geldiği yeri buldum montumun fermuarıymış sallandıkça vuruyomuş ...yolun geri kalan kısmını da kendime gülerek geçirdim..



    Ulan bu millet bizi iyice paronoyak edecek . c4 de eleştirecek bişey bulamayanlar taktılar ses meselesine, benimde kulağım hep seslerde, bir ses duyuyorum , aha diyorum bahsettikleri sesler başladı, sonra bakıyorum kapı cebine koyduğum bir malzemeden geliyor . C4 de tek ses amortisörden gelen sestir, c4 alanlar da genellikle bu sesi bilerek bu arabayı alıyorlar.

    Neyse c4 cüler siz boşverin bunları , kısaca "aşkı tatmayan, aşkı bilemez"




  • Hocam iyi de verdiğin cevaplara baksana araç ha bire masraf yaratmış sana Şaka bi yana bu araç TR şartlarında kullanılacak bi araç değil dostlarım bunu bilerek alın kullanın. Ha ille de alırım binerim diyosanız arkadaş gibi masraf yapacaksınız, uğraşacaksınız başka çaresi yok


    quote:

    Orjinalden alıntı: elessarf

    Burada C4'e karşı yazılan negatif yorumların önyargılı ya da en azından subjektif yazılmadığı kanısındayım. C4'ün şusu böyle, busu böyle... Bilmeyenler yazıyorlar.

    Oldukça tecrübeli bir C4 kullanıcısı olarak;

    Aracın plastik aksamından ses gelebildiği doğru. Bunlar belki bir miktar işçilik hatasından kaynaklanıyordur, asla malzeme kalitesi düşük değil rakiplerinden. Gelen sesler de sadece dikkatli ve çok titiz kullanıcıların (en başta ben) dikkatini çekiyor. Ben arabamı aldığımda sırf azıcık seslerin yerlerini bulmak için birisine kullandırır her yeri dinlerdim. Ailem duymazdı bile sesleri, bana da deli gözüyle bakarlardı :). Sesleri bulunca da çözmek çok kolay, ya bi gevşeklik vardır, ya malzemeler birbirine sürtüyordur, ya kablo sağa sola çarpıyordur... Çok çok kolay ve kalıcı şekilde çözülebilen sesler... Hepsini de kendim kestim. Sonuçta ne oldu, iç mekanında en ufak bir trim sesi olmayan mükemmel bir aracım...

    Amortisör sesine gelince, ilk amortisör bir miktar rahatsız edici idi. Özellikle arkada oturanlar olduğu zamanlar bir çukura girince TAK diye ses çıkıyordu. Sonra bunun üzerine gittik, sonuçta benim körükler değişti, sorun %90 azaldı. Şimdi durum, gayet sessiz ve başarılı bir amortisör, sadece çok çok sert , derin çukurlara aşırı hızlı girersen eskisinden daha az seviyede çıkan bir TAK sesi. En son ne zaman duydum hatırlamıyorum, ortalam dersen belki birkaç ayda 1 defa...

    Bunun dışında arka frenlerden ses geliyordu VOYNK diye, kaliperler değişti halloldu.
    Bir yerde bir arkadaş düşen amortisör körüklerinin sesinden bahsediyordu, evet doğrudur çok rahatsız edici bir ses, ama servise gider gitmez silikonlayıp körükleri yerine çakınca ne oluyor tahmin edin; sorun çözülüyor!

    Bütün problemler de bunlardan ibaret idi, hiç bir ciddi problem yok ortada anlayacağınız, ama bu bile sıfırdan yaratılan bir araba için gayet makul, benim aracım 2006 model, eminim sonraki yıllarda bunlar da giderilmiştir.

    Bunun dışında da sadece bi iki kişiden turbo problemi duydum, fakat bunun kullanıcı hatası olma ihtimali de var, zira aracın motorunu turbodan ötürü durdurmadan önce kısa bir süre rölantide çalıştırılması gerekiyor, ve malesef buna uymayan kullanıcılar var.

    Gelelim Astra ve Focus'a, bu araçların pek çok ciddi problemler yaşadığını ben biliyorum, her ne kadar hiç kullanmamış olsam da...

    Sonuçta ne oldu, ben en sorunsuz Astra ve Focus sahipleri kadar sorunsuz, bence onlardan daha güzel olan bir araç sahibi oldum. (Kaldı ki bu araçlarda da gayet problemler oluyor). Bu araç için o markalardan çok daha az para ödedim, çok daha fazla donanım sahibi oldum. Karşılaştırılan araçlardan Astra C4 fiyatlarında fakat 1.3 motor, benimki 90 motor. Motorları karşılaştırmak bile abes. Fazla donanımım da cabası. Focus dersen, motor yakın, donanım yakın olursa sahibi benden bayaa birkaç milyar fazla ödemiş olacak. Hiç bunları dillendiren yok bakıyorum.

    Ben eminim ki C4 yıllar sonra da sorunsuzca, taş gibi yollarda olacak. Citroen bu konuda zaten kendisini oldukça ispatlamış durumda. Benim aracımın da 2 senenin üstünde ve 43.000 km boyunca hiç bir problem belirtisi dahi göstermemiş olması da bunun belirtisidir.

    Malesef yurtdışına çıkışım dolayısı ile aracımı satıyorum, fakat dönünce yine ilk düşüneceğim araç C4'dür. Para kolay kazanılmıyor, benim param değerli ve o para ile alınacak en ama en iyi araba kesinlikle açıkara C4'dür.

    C4 ile ilgili sorusu olan herkesi cevaplamaktan memnuniyet duyarım. Lütfen bilmeyenlerin, önyargılıların ve hatta bilinçli kötüleyenlerin sözlerine kulak asmayın.




  • Belki konu hort ama faydali bilgiler yer aliyor suan C4 almanin. arefesindeyim Allah nasip ederse genel anlamda kullanicilar memnun ama cok fazla sikayet alan bu ses olayi gozumu korkutuyor acikcasi acaba 2008 2007 modelde hala bu sorun var mi cozuldu mu rahatsiz ediliciligi ne derecede?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herhalde ses olayi cozulmus:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turko034

    Belki konu hort ama faydali bilgiler yer aliyor suan C4 almanin. arefesindeyim Allah nasip ederse genel anlamda kullanicilar memnun ama cok fazla sikayet alan bu ses olayi gozumu korkutuyor acikcasi acaba 2008 2007 modelde hala bu sorun var mi cozuldu mu rahatsiz ediliciligi ne derecede?

    Slm bende ayni model c4 almayi düşünüyorum ama biraz ürküyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazilanlar kasisinda urkmemek elde degil aslinda kulagini tikayip alacaksin ama iste parada kolay kazanilmiyor :)
  • Bende otomatik C4 almayı düşünmeye başladım (2008-2010 benzinli ). ama hiç kullanmadığım için çekiniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick78

    Bende otomatik C4 almayı düşünmeye başladım (2008-2010 benzinli ). ama hiç kullanmadığım için çekiniyorum.

    Kardeş ayni durumdayiz parasina göre donanim olarak çok iyi ama arkadan ses falan geliyo diyolar bilmiyorum kimsede sorumuzla ilgilenmiyo.Bende düz vites 99 ford focus var hâlâ sessiz ve yağ gibi gidiyor.otomatik c4 alacaz diye focusu ararsam vay halime...tirsiyorum yani ama kimiside parasina göre çok iyi araba diyor utanmasam yoldan gećen birini çevirip soracam.şaşirdim kaldim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat1971 -- 12 Eylül 2015; 20:11:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben biraz önce C4 kullanan birisine sordum bir daha citroen almam diyor. Sürekli masraf çıkartıyor diyor. ( Manuel dizel). İkinci el almıştı aracı. Bu iş birazda önceki kullanan kişi ile alakalı. Bende de elantra vardı. Benden önceki arabaya pek bakmamış motor kısmına parça parça sorun çıkarttı. Ama bakımları düzene girince on numara olmuştu.
    Ben bir C4'de deneme yapmak istiyorum. Hoşuma giden bir ilanı arayıp gideceğim ve deneme sürüşü yapmak istediğimi söyleyeceğim. Binmeden anlayamayacağız bu işi.
    Birde ikinci elde satmakta çok kolay olmuyor sanırım.
  • maverick78 kullanıcısına yanıt
    Evet aracin kullanimina yipranmasina göre sorunlari çugalip azalabilir.Arkadaşlarim bana nerden çikardin bu citroen alma işini diyor.Bende eşim kullansin diye 30 tl civari arabalara baktiğimda en konforlusu citroen görünüyor ancak cok temizini yipranmamişini bulmak zor.Birde piyasa arabasi olmadiği kesin.ben sahibinden.comu takip ediyorum cok temizler hariç diger ilanlar haftalarca bekliyor.Alipta ilerde satmaya kalkinca elimizde kalirsa sıkıntı olur.Genede araştirip birbirimizi bilgilendirirsek iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu eski ama boş geçemiycem. Muhakkak ki kalite ve malzeme farkı var fakat araba akıbetinde en büyük etkendir ki kötü araba yoktur kötü şoför vardır.
  • Bende de C4 sedan var. Konfor diğer C4 lerden daha iyi 10 yaşına geldi. Hala ilk aldığım gibi hissediyorum. Binenler 10 yaşında olduğuna inanmıyor. Bende C4 hayranıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi depechemode3 -- 15 Ağustos 2018; 11:3:49 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.