Bildirim
citroen c4 çok ses var
Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
ses yapan parçaları servis veya iyi bir ustaya götürüp teker teker söküp yeniden taktırmalısın aralarına ses emici sünger vb. maddeler koyabilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam zibart veya sonax gibi markalar bunları yapıyordu ama biraz pahalı bir işlemdir -
BUNA ÇARE BULAMAZSIN,BU TAMAMİYLE BU MARKANIN KÖTÜ MALZEME VE İŞCİLİĞİNDEN KAYNAKLANIYOR,KARDEŞ OTO 307 DEDE AYNI SORUN VAR. Lakin ben 2004 de sıfırını alıp daha 600 km de satmıştım bu durumu farkedince,çünkü araba 3-5 günlükken takırtılar gelmeye başlamıştı ve direk dökülecek hissiyatı vermişti...quote:
Orijinalden alıntı: sserhat1979
ses yapan parçaları servis veya iyi bir ustaya götürüp teker teker söküp yeniden taktırmalısın aralarına ses emici sünger vb. maddeler koyabilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam zibart veya sonax gibi markalar bunları yapıyordu ama biraz pahalı bir işlemdir -
tabi arkadaşlar alışmış Jaguar,BMW,Porsche'ye binmeye ondandır takırtı tukurtuquote:
Orijinalden alıntı: stanger34
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster -
Fantezi tapıp taşlamaya gerek yok,c4 deki takırtı sorunu üretimden kaynaklanıyor kısaca kalitesiz ondan fiyatı da bu kadar düşük(nette ki liste fiyatından bayiler 2500 ytl indirim yapıyor her zaman)quote:
Orijinalden alıntı: Kankkunen
tabi arkadaşlar alışmış Jaguar,BMW,Porsche'ye binmeye ondandır takırtı tukurtu
Alıntıları Göster -
Böyle bir arabanın yolda sağlam durabilmesi için sert ve kısa süspansiyonlara ihtiyacı var. Fransızlar kendi yolları dümdüz ve çukursuz olduğundan böyle yapmakta sakınca görmemişler. Sorun arabanda değil yollarda. Aksanların ses çıkarmasının en büyük sebepleride şunlar;quote:
Orijinalden alıntı: stanger34
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
-Amortisörler o kadar sertki bir çukura girdiğinde şok emicilerinde bulunmaması sebebiyle aynen arabaya veriyor. Rahatsız edici mi? Eveeet.
-Arabanın sert süspansiyonları sayesinde kısa zamanda özellikle arka süspansiyonların tam üstünde bulunan plastikler yerinden kayıyor ve ses çıkarmaya başlıyor. Rahatsız edici mi? Fazlasıyla.
-Ve belkide en önemlisi; Amortisörler kısa olduğundan bağlı oldukları aksanlarda tekerleklere yakın oluyor(Yukardaki plastiklere değil yani) Bu da sen çukurlara girdikçe öylesine sallanıyorki metalden gelen gacırt gucurt sesler kaçınılmaz oluyor. Rahatsız edici mi? Kesinlikle.
Çözüm eğer pek hız yapan biri değilsen kısaca şu;
Yeni şok emici(Shock Absorber- ben taktırdım süper oldu. ben c3 kullanıyorum ama aynı sorunlar bendede var) ve biraz daha açılmış amortisörler.Bu ikinciyi servisinden rica edersen yapabilirler. Birinciyi ise Koni'den felan sipariş et.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTasci -- 4 Şubat 2007; 16:43:25 >
-
YALAN SÖYLEMEYİN YA NE DÖKÜLMESİ.SÜSPANSİYONLARI SERT ONDAN SES YAPIYO SALLAMAYIN.quote:
Orijinalden alıntı: CanTasci
Böyle bir arabanın yolda sağlam durabilmesi için sert ve kısa süspansiyonlara ihtiyacı var. Fransızlar kendi yolları dümdüz ve çukursuz olduğundan böyle yapmakta sakınca görmemişler. Sorun arabanda değil yollarda. Aksanların ses çıkarmasının en büyük sebepleride şunlar;
-Amortisörler o kadar sertki bir çukura girdiğinde şok emicilerinde bulunmaması sebebiyle aynen arabaya veriyor. Rahatsız edici mi? Eveeet.
-Arabanın sert süspansiyonları sayesinde kısa zamanda özellikle arka süspansiyonların tam üstünde bulunan plastikler yerinden kayıyor ve ses çıkarmaya başlıyor. Rahatsız edici mi? Fazlasıyla.
-Ve belkide en önemlisi; Amortisörler kısa olduğundan bağlı oldukları aksanlarda tekerleklere yakın oluyor(Yukardaki plastiklere değil yani) Bu da sen çukurlara girdikçe öylesine sallanıyorki metalden gelen gacırt gucurt sesler kaçınılmaz oluyor. Rahatsız edici mi? Kesinlikle.
Çözüm eğer pek hız yapan biri değilsen kısaca şu;
Yeni şok emici(Shock Absorber- ben taktırdım süper oldu. ben c3 kullanıyorum ama aynı sorunlar bendede var) ve biraz daha açılmış amortisörler.Bu ikinciyi servisinden rica edersen yapabilirler. Birinciyi ise Koni'den felan sipariş et.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: alibekir
BUNA ÇARE BULAMAZSIN,BU TAMAMİYLE BU MARKANIN KÖTÜ MALZEME VE İŞCİLİĞİNDEN KAYNAKLANIYOR,KARDEŞ OTO 307 DEDE AYNI SORUN VAR. Lakin ben 2004 de sıfırını alıp daha 600 km de satmıştım bu durumu farkedince,çünkü araba 3-5 günlükken takırtılar gelmeye başlamıştı ve direk dökülecek hissiyatı vermişti...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: alibekir
BUNA ÇARE BULAMAZSIN,BU TAMAMİYLE BU MARKANIN KÖTÜ MALZEME VE İŞCİLİĞİNDEN KAYNAKLANIYOR,KARDEŞ OTO 307 DEDE AYNI SORUN VAR. Lakin ben 2004 de sıfırını alıp daha 600 km de satmıştım bu durumu farkedince,çünkü araba 3-5 günlükken takırtılar gelmeye başlamıştı ve direk dökülecek hissiyatı vermişti...
kötü malzeme deyip işin içinden çıkmışsın iyi malzeme kullanan markaya örnek verirmisin
-
ben 2 yıldır c4 kullanıyorum ve hala rahatsız edici sesler gelmiyor arabamdan. süspensiyonların sert olması aracın yol tutuşunda olumlu etki yapıyor ama çukurlara girince gerçekten fazlasıyla sesçıkartıyor. Malzeme kalitesi konusuna gelecek olursak, yaklaşık aynı fiyata alabileceğiniz corolla, astra gibi (ikisini de uzunsüre kullandım) araçlara göre c4 çok daha iyidir. Donanım fazlası da cabası. arabamı yenilemek istersem ya gene c4 alırım ya da audi a3. fazla söze gerek yokquote:
Orijinalden alıntı: abdbilginquote:
Orjinalden alıntı: alibekir
BUNA ÇARE BULAMAZSIN,BU TAMAMİYLE BU MARKANIN KÖTÜ MALZEME VE İŞCİLİĞİNDEN KAYNAKLANIYOR,KARDEŞ OTO 307 DEDE AYNI SORUN VAR. Lakin ben 2004 de sıfırını alıp daha 600 km de satmıştım bu durumu farkedince,çünkü araba 3-5 günlükken takırtılar gelmeye başlamıştı ve direk dökülecek hissiyatı vermişti...
kötü malzeme deyip işin içinden çıkmışsın iyi malzeme kullanan markaya örnek verirmisin
Alıntıları Göster
-
bu c4 bağımlılık yapıyor yada citroen markası.... ne illet makineymiş....başka araç kullanamaz oldumquote:
Orijinalden alıntı: osapmaz
ben 2 yıldır c4 kullanıyorum ve hala rahatsız edici sesler gelmiyor arabamdan. süspensiyonların sert olması aracın yol tutuşunda olumlu etki yapıyor ama çukurlara girince gerçekten fazlasıyla sesçıkartıyor. Malzeme kalitesi konusuna gelecek olursak, yaklaşık aynı fiyata alabileceğiniz corolla, astra gibi (ikisini de uzunsüre kullandım) araçlara göre c4 çok daha iyidir. Donanım fazlası da cabası. arabamı yenilemek istersem ya gene c4 alırım ya da audi a3. fazla söze gerek yok
Alıntıları Göster
-
her türlü arka amortisör sesine razıyım . en az 3-4 defa fazla hızlı girdiğim virajda canımı kurtarmıştır. İllet bir makina katılıyorum başka arabalar gözüme sinek gibi görünüyor , hep aynı düşünceyi geçiriyorum aklımdan ; bu arabalar tehlikeli bir virajda veya makasta nasıl sağ kalacak diye?quote:
Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR
bu c4 bağımlılık yapıyor yada citroen markası.... ne illet makineymiş....başka araç kullanamaz oldum
Alıntıları Göster
Yaşasın c4 ve muhteşem yol tutuşu + teknolojisi ..!
-
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.quote:
Orijinalden alıntı: daceroo
her türlü arka amortisör sesine razıyım . en az 3-4 defa fazla hızlı girdiğim virajda canımı kurtarmıştır. İllet bir makina katılıyorum başka arabalar gözüme sinek gibi görünüyor , hep aynı düşünceyi geçiriyorum aklımdan ; bu arabalar tehlikeli bir virajda veya makasta nasıl sağ kalacak diye?
Yaşasın c4 ve muhteşem yol tutuşu + teknolojisi ..!
Alıntıları Göster
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
Özellikle; Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
tofası geçtimm..unutulup gitme konusunda..birde arkadaşım toyotanın yanında cıtroenin lafı bile olmaz..toyotayla kıyaslama bence..cıtroen hafif kalır
-
quote:
Orijinalden alıntı: bursatipoquote:
Orjinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
tofası geçtimm..unutulup gitme konusunda..birde arkadaşım toyotanın yanında cıtroenin lafı bile olmaz..toyotayla kıyaslama bence..cıtroen hafif kalır
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: bursatipo
quote:
Orjinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
tofası geçtimm..unutulup gitme konusunda..birde arkadaşım toyotanın yanında cıtroenin lafı bile olmaz..toyotayla kıyaslama bence..cıtroen hafif kalır
Ama bir DS efsanesi vardır kardeş hatırlatırım. "İlkler unutulmaz" derler. Bence bu konuda citroen'in yanında diğerlerinin lafı olmaz.
-
c segmentindeki arabalar içinde herzaman söz sahibi bir arabdır c4. beğen meyen almaz. yolsesi konusunda (iç kabin gürültüsü) cıvıc focus megan astra corolla. hepsinden daha başarılıdır. arabayı yaptınız serçe -
c4 kullanıcıları alman alternatif golf. japon alternatif mazda3. tercih etmeli diğer arabalar hafif kalır -
quote:
Orijinalden alıntı: gacara_53
c segmentindeki arabalar içinde herzaman söz sahibi bir arabdır c4. beğen meyen almaz. yolsesi konusunda (iç kabin gürültüsü) cıvıc focus megan astra corolla. hepsinden daha başarılıdır. arabayı yaptınız serçequote:
Orjinalden alıntı: gacara_53
c segmentindeki arabalar içinde herzaman söz sahibi bir arabdır c4. beğen meyen almaz. yolsesi konusunda (iç kabin gürültüsü) cıvıc focus megan astra corolla. hepsinden daha başarılıdır. arabayı yaptınız serçe
c4 ü beğeniyordum takii 6-8 ay önce yeni fıat bravo yu görene kadar
-
bravo çok idaalıymış ben tofaş sevmem en son alacağım arabadır.quote:
Orijinalden alıntı: bursatipoquote:
Orjinalden alıntı: gacara_53
c segmentindeki arabalar içinde herzaman söz sahibi bir arabdır c4. beğen meyen almaz. yolsesi konusunda (iç kabin gürültüsü) cıvıc focus megan astra corolla. hepsinden daha başarılıdır. arabayı yaptınız serçe
c4 ü beğeniyordum takii 6-8 ay önce yeni fıat bravo yu görene kadar
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: bursatipoquote:
Orjinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
tofası geçtimm..unutulup gitme konusunda..birde arkadaşım toyotanın yanında cıtroenin lafı bile olmaz..toyotayla kıyaslama bence..cıtroen hafif kalır
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: bursatipo
quote:
Orjinalden alıntı: Yavuz
Citroen bir tutkudur. Citroen hiçbir zaman sıradan otomobiller üretmez. Citroen otomobilleri tarihte Tofaş gibi, Toyota gibi, Opel gibi unutulup gitmez. Müzelerde sergilenir. Eğer her otomobilinizin sürücü koltuğuna oturduğunuzda ilk günkü heyecanı yaşıyorsanız kendinizi bulursunuz. Ben böyle bir Citroen C5 delisiyim. Benim gibi birçok C4, C3 ve Xantia, Xsara ve ismini telaffuz etmediğim Citroen kullanıcıları vardır.
Bu sebepten bazı ufak tefek sorunları çok fazla mesele etmeyin ve anın zevkini çıkarmaya bakın. Eğer ses diyorsanız binin bir Megane.a görün sesi. C4.te en azından sadece bozuk satıhlı yollarda gelen tok amörtisör sesleri var. Megane.ın her tarafından anlamsız sesler geliyor.
tofası geçtimm..unutulup gitme konusunda..birde arkadaşım toyotanın yanında cıtroenin lafı bile olmaz..toyotayla kıyaslama bence..cıtroen hafif kalır
Şöyle deseydin doğru olurdu; "toyota citroenin yanında biraz ağır kalır.."(c4 de gaza dokununca koltuğa yapıştırıyor insanı). C4 ümü almadan önce son iki seçenek olarak toyota corolla ve c4 kalmıştı, doğru karar vermek için bir arkadaşımla toyotayı ve c4 ü test ettik. İkimizde tereddütsüz c4 e karar kıldık, arka süspansiyonlardan gelen sese rağmen kesinlikle doğru bir karar verdiğime inanıyorum(test sırasında özellikle çukura girerek o sesi duyarak karar verdim)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rontx -- 12 Mart 2008; 23:30:54 >
Benzer içerikler
- gaz pedalı neden titrer
- 1.4 hdi motor ömrü
- citroen c3 yorumları
- citroen elysee paket sıralaması
- citroen c5 yorumları
- citroen c4 elektrikli yorum
- citroen c3 2022
- citroen berlingo 2019 fiyat listesi
- citroen c4 2025
- citroen ami özellikleri
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X