Şimdi Ara

1.4 hdi araç kullanıcıları için kronik problem arızası bilmeniz gerekir

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
3
Favori
33.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar imzamda görmüş olduğunuz 207 1.4 hdi aracım 2-3 aydır sanki benzinli araçlarda olan rölanti dengesizliği vardı ancak bu durum soğuk motorda aşırı derecede belli oluyordu ve yakıt tüketimi 1.4 hdi dizel motor gibi değil daha bonkördü tabi bunu anlamam biraz geç oldu o ayrı mesele neyse fazla uzatmadan burda yani Ordu'da peugeot servisinden ayrılma teknik danışman ve mekanikçi arkadaşların işyerine giderek mevzuyu anlattım onlara durumu ilk anlattığım anda durumu anlar gibi oldular (mazot boru tesisatı) aracı ben onlara bırakyım ertesi sabah onlar kontrol etmeleri için.

    baktıkları anda bıraktığım günde dedikleri gibi mazot boru tesisatında delinme oluşmuş mazot yerine aracın hava çektiğini hem çekişi düşürdüğü hemde bu sebepten dolayı yakıt sarfiyatını arttırdığını belirttiler tabi bu parçanın tamiri olmadığı için yenisi sipariş edildi - geldi parça takıldı takan ustam Murat usta sağolsun 1.4 hdi'lerde bunun kronik sorun olduğunu boruların oturduğu yerde ve köşeli dönen yerlerde tırnaklar olduğunu zamanla titreşimden dolayı boruyu deldiğini belirtti yeni parçayı takarkende bu tırnakları kestiğini dahada kolay kolay bişey olmadığını belirtti

    değişimden sonra yakıtımda ve çekişte gözle görülür bi düzelme oldu yalan değil ve aracım dizel gibi sabit rölantide yani sizinde sabah aracınızı çalıştırırken motorunuzu dinlemenizi devir saatinde bi dengesizlik var ise ustanıza göstermeniz tavsiyemdir

    birde bunu şu şekil anlayabilirsiniz alttaki resimdede göstereceğim boruda mazot köpüklü yada içinde boşluk var şekilde gidiyorsa sizdede muhtemelen bu problem vardır
    aracı çalıştırmadan önce kaputu açıp motor üzerinde kapak olan aracı olan varsa o kapağı alıp çalıştırdıktan hemen sonra seri bir şekilde kontrol etmeniz tavsiye olunur
    inşallah hiçbir arkadaşımızda boyle bi sıkıntı olmaz 200-250 tl gibi bi masraf çıkıyor karşımıza

    umarım çok uzatıp beyninizi ütülememiştirim

     1.4 hdi araç kullanıcıları için kronik problem arızası bilmeniz gerekir







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1.4 HDi Motorlu Araçlarda Ortak Sorunlar

    1.4 HDi motor, birçok Citroën ve Peugeot modelinde kullanılan bir dizel motordur. Ancak bu motor, bazı kronik sorunlarla bilinmektedir.

    Yakıt Sistemi Sorunları:

    • Yakıt Pompası Arızası: 1.4 HDi motorlarda yakıt pompası arızaları yaygındır. Bu, güç kaybına, teklemeye ve hatta motor durmasına yol açabilir.
    • Şamandıra Arızası: Yakıt deposunun içindeki şamandıra arızalı olduğunda, yakıt seviyesi yanlış gösterilebilir veya motor çalışırken yakıt bitebilir.

    EGR Sistemi Sorunları:

    • EGR Valfi Arızası: Egzoz gazı devridaim (EGR) valfi, egzoz gazlarını tekrar motora yönlendirerek emisyonları azaltır. Bu valf arızalandığında, motor performansını düşürebilir ve duman oluşumuna neden olabilir.

    Sensör Sorunları:

    • Hava Akış Sensörü Arızası: Hava akış sensörü, motora giren hava miktarını ölçer. Bu sensör arızalı olduğunda, hava-yakıt karışımı bozulabilir ve motor sorunlarına yol açabilir.
    • Turbo Şarj Basınç Sensörü Arızası: Turbo şarj basınç sensörü, turboşarjın ürettiği basıncı ölçer. Bu sensör arızalı olduğunda, turboşarj gerektiği gibi çalışmayabilir ve motor performansı düşebilir.

    Diğer Sorunlar:

    • Düşük Motor Yağı Seviyesi: 1.4 HDi motorlar, düşük motor yağı seviyelerine karşı hassastır. Yağ seviyesi düşük olduğunda, motor hasar görebilir.
    • Zamanlama Kayışı Arızası: Zamanlama kayışı, motorun zamanlamasını kontrol eder. Bu kayış koparsa, motor ciddi şekilde hasar görebilir.

    Yaygın Hata Kodları:

    • P1351 Citroen Hata Kodu: Bu hata kodu genellikle EGR valfi arızasını gösterir.
    • P1160 Peugeot 206 1.4 HDi: Bu hata kodu hava akış sensörü arızasını gösterebilir.
    • P1363 Citroen C3: Bu hata kodu yakıt pompası arızasını gösterebilir.

    Yukarıda belirtilen sorunlar, 1.4 HDi motorlu araçlarda karşılaşılan yaygın problemlerdir. Bu sorunları yaşarsanız, aracınızı derhal yetkili bir servise götürmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • çok para vermişsin kardesım ustan sorunu bulmus ama pahalı yoldan yapmış o delınen yerın oraya bir adet valf taktıgın zaman aynı gorevı goruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan...

    Arkadaşlar merhabalar imzamda görmüş olduğunuz 207 1.4 hdi aracım 2-3 aydır sanki benzinli araçlarda olan rölanti dengesizliği vardı ancak bu durum soğuk motorda aşırı derecede belli oluyordu ve yakıt tüketimi 1.4 hdi dizel motor gibi değil daha bonkördü tabi bunu anlamam biraz geç oldu o ayrı mesele neyse fazla uzatmadan burda yani Ordu'da peugeot servisinden ayrılma teknik danışman ve mekanikçi arkadaşların işyerine giderek mevzuyu anlattım onlara durumu ilk anlattığım anda durumu anlar gibi oldular (mazot boru tesisatı) aracı ben onlara bırakyım ertesi sabah onlar kontrol etmeleri için.

    baktıkları anda bıraktığım günde dedikleri gibi mazot boru tesisatında delinme oluşmuş mazot yerine aracın hava çektiğini hem çekişi düşürdüğü hemde bu sebepten dolayı yakıt sarfiyatını arttırdığını belirttiler tabi bu parçanın tamiri olmadığı için yenisi sipariş edildi - geldi parça takıldı takan ustam Murat usta sağolsun 1.4 hdi'lerde bunun kronik sorun olduğunu boruların oturduğu yerde ve köşeli dönen yerlerde tırnaklar olduğunu zamanla titreşimden dolayı boruyu deldiğini belirtti yeni parçayı takarkende bu tırnakları kestiğini dahada kolay kolay bişey olmadığını belirtti

    değişimden sonra yakıtımda ve çekişte gözle görülür bi düzelme oldu yalan değil ve aracım dizel gibi sabit rölantide yani sizinde sabah aracınızı çalıştırırken motorunuzu dinlemenizi devir saatinde bi dengesizlik var ise ustanıza göstermeniz tavsiyemdir

    birde bunu şu şekil anlayabilirsiniz alttaki resimdede göstereceğim boruda mazot köpüklü yada içinde boşluk var şekilde gidiyorsa sizdede muhtemelen bu problem vardır
    aracı çalıştırmadan önce kaputu açıp motor üzerinde kapak olan aracı olan varsa o kapağı alıp çalıştırdıktan hemen sonra seri bir şekilde kontrol etmeniz tavsiye olunur
    inşallah hiçbir arkadaşımızda boyle bi sıkıntı olmaz 200-250 tl gibi bi masraf çıkıyor karşımıza

    umarım çok uzatıp beyninizi ütülememiştirim

     1.4 hdi araç kullanıcıları için kronik problem arızası bilmeniz gerekir


    Hocam sana mesaj attım bana cevap verirsen çok sevinirim. Aynı sorunu citroen c3 ile yaşıyorum da. Serviste yaptırdım fakat 3 gün geçmedi senin bu bahsettiklerinin aynısını yapıyor arabam.
    Doğal olarak benim aracın motoru da hdi 1.4 pejo-citroen motoru. Tavsiyene ihtiyacım var.




  • Teknode kullanıcısına yanıt
    kaan... kullanıcısına yanıt
    Rolanti dalgalanması bendede var yaklaşık 3 4 aydır. Benide rahatsız ediyor bu durum. Aracı ikinci el olarak almıştım ve 1 yıldan fazla bir süre böyle bir sorun yoktu, gayet normaldi. Bu sorun konu sahibi arkadaşında dediği gibi motor soğukken kendini çok belli ediyor bendede. Motor ısındıktan sonra bile durup rolantide beklediğimde bu dalgalanma yine belirli bir şekilde devam ediyor. Araç içinde otururken dalgalanmadan kaynaklı vuruntu bile yapıyor. Konu sahibi arkadaştan rica etsem sorun için konuya cevap yazarsa çok makbule geçer.

    Rolanti dalgalanması sorununu bir c3 te daha görmüştüm. Trafikte ilerlerken dışarıdan çok bariz şekilde belli oluyordu. Arkadaşında dediği gibi kronik sorun büyük ihtimalle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erchank -- 23 Aralık 2014; 10:56:25 >
  • neye göre cevap yazmamı istiyorsan ona göre yardımcı olmaya çalışırım ilk mesajımda olayı anlatmıştım ve yapılan işlemleri mazot boru tesisatının kıvrımlı yerlerde olan tırnakların titreşimden dolayı boruyu delmesinden kaynaklı delinen borunun hava aldığı için rölanti bozukluğa sebebiyet vermesi eğer ki yardımcı olabileceğim bişey varsa sorabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erchank

    Rolanti dalgalanması bendede var yaklaşık 3 4 aydır. Benide rahatsız ediyor bu durum. Aracı ikinci el olarak almıştım ve 1 yıldan fazla bir süre böyle bir sorun yoktu, gayet normaldi. Bu sorun konu sahibi arkadaşında dediği gibi motor soğukken kendini çok belli ediyor bendede. Motor ısındıktan sonra bile durup rolantide beklediğimde bu dalgalanma yine belirli bir şekilde devam ediyor. Araç içinde otururken dalgalanmadan kaynaklı vuruntu bile yapıyor. Konu sahibi arkadaştan rica etsem sorun için konuya cevap yazarsa çok makbule geçer.

    Rolanti dalgalanması sorununu bir c3 te daha görmüştüm. Trafikte ilerlerken dışarıdan çok bariz şekilde belli oluyordu. Arkadaşında dediği gibi kronik sorun büyük ihtimalle.

    Hocam benim problemim çok farklı bir şeymiş. Şamandıra değişmişti benim geçen sene ondan kaynaklanan bir sorunmuş. Yani bu konuyu açan arkadaşın sorunuyla uzaktan yakından alakası yok.
    Benim zaten normal şartlarda titreme yok arabada. O dalgalanma motora mazot yerine hava karışımı gitmesinden dolayıymış.
    Şamandırada ki problemi hallettiler düzeldi bugün teslim aldım arabayı. Kronik midir bilemem ama benim aracın problemi çok farklı yerden çıktı anlayacağın.




  • benim de rolanti dengesiz..İnceleyeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erchank

    Rolanti dalgalanması bendede var yaklaşık 3 4 aydır. Benide rahatsız ediyor bu durum. Aracı ikinci el olarak almıştım ve 1 yıldan fazla bir süre böyle bir sorun yoktu, gayet normaldi. Bu sorun konu sahibi arkadaşında dediği gibi motor soğukken kendini çok belli ediyor bendede. Motor ısındıktan sonra bile durup rolantide beklediğimde bu dalgalanma yine belirli bir şekilde devam ediyor. Araç içinde otururken dalgalanmadan kaynaklı vuruntu bile yapıyor. Konu sahibi arkadaştan rica etsem sorun için konuya cevap yazarsa çok makbule geçer.

    Rolanti dalgalanması sorununu bir c3 te daha görmüştüm. Trafikte ilerlerken dışarıdan çok bariz şekilde belli oluyordu. Arkadaşında dediği gibi kronik sorun büyük ihtimalle.

    Hocam benim problemim çok farklı bir şeymiş. Şamandıra değişmişti benim geçen sene ondan kaynaklanan bir sorunmuş. Yani bu konuyu açan arkadaşın sorunuyla uzaktan yakından alakası yok.
    Benim zaten normal şartlarda titreme yok arabada. O dalgalanma motora mazot yerine hava karışımı gitmesinden dolayıymış.
    Şamandırada ki problemi hallettiler düzeldi bugün teslim aldım arabayı. Kronik midir bilemem ama benim aracın problemi çok farklı yerden çıktı anlayacağın.


    İyi sabahlar teknede. Kardeşim busıkıntı bende aylardır var. Arkadasın dediği gibi ahtapot hortumu komple değiştirdim düzelmedi. Mazot basınç müdürüne değiştirdik. Belki 15 tane tamirci gezdim. Orjinal servis bile bulamadı çünkü araba rolantide arada bir dalgalanma yapıyor. Biraz önce depoyu fulledim iki gündür yapmıyordu yine yaptı. Sana iki sorum olacak.. .

    1. Rolanti dalgalanmasında stop ediyor muydu? Düzeldi mi?

    2.stop edince ben iki saat el pompacınıgını şişirmeden calısmıyor. Stop edince arkadasın dediği borudan köpük ve hava boslugu cıkıyor. Sende de bu sorun var mıydı?

    3.Sende samandradan dolayı bilgisayar da hata kodu veriyor muyd?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delioldumamk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erchank

    Rolanti dalgalanması bendede var yaklaşık 3 4 aydır. Benide rahatsız ediyor bu durum. Aracı ikinci el olarak almıştım ve 1 yıldan fazla bir süre böyle bir sorun yoktu, gayet normaldi. Bu sorun konu sahibi arkadaşında dediği gibi motor soğukken kendini çok belli ediyor bendede. Motor ısındıktan sonra bile durup rolantide beklediğimde bu dalgalanma yine belirli bir şekilde devam ediyor. Araç içinde otururken dalgalanmadan kaynaklı vuruntu bile yapıyor. Konu sahibi arkadaştan rica etsem sorun için konuya cevap yazarsa çok makbule geçer.

    Rolanti dalgalanması sorununu bir c3 te daha görmüştüm. Trafikte ilerlerken dışarıdan çok bariz şekilde belli oluyordu. Arkadaşında dediği gibi kronik sorun büyük ihtimalle.

    Hocam benim problemim çok farklı bir şeymiş. Şamandıra değişmişti benim geçen sene ondan kaynaklanan bir sorunmuş. Yani bu konuyu açan arkadaşın sorunuyla uzaktan yakından alakası yok.
    Benim zaten normal şartlarda titreme yok arabada. O dalgalanma motora mazot yerine hava karışımı gitmesinden dolayıymış.
    Şamandırada ki problemi hallettiler düzeldi bugün teslim aldım arabayı. Kronik midir bilemem ama benim aracın problemi çok farklı yerden çıktı anlayacağın.


    İyi sabahlar teknede. Kardeşim busıkıntı bende aylardır var. Arkadasın dediği gibi ahtapot hortumu komple değiştirdim düzelmedi. Mazot basınç müdürüne değiştirdik. Belki 15 tane tamirci gezdim. Orjinal servis bile bulamadı çünkü araba rolantide arada bir dalgalanma yapıyor. Biraz önce depoyu fulledim iki gündür yapmıyordu yine yaptı. Sana iki sorum olacak.. .

    1. Rolanti dalgalanmasında stop ediyor muydu? Düzeldi mi?

    2.stop edince ben iki saat el pompacınıgını şişirmeden calısmıyor. Stop edince arkadasın dediği borudan köpük ve hava boslugu cıkıyor. Sende de bu sorun var mıydı?

    3.Sende samandradan dolayı bilgisayar da hata kodu veriyor muyd?

    Titreme yapıp stop ediyordu hocam aynen. Köpük her zaman gelir köpük möpük olayı hikaye yani.
    Hata kodu bilmiyorum hocam çünkü servise bıraktım orada yapıldı her şey.
    Benim problem tamamen depo ile alakalıymış öyle söylediler bana şamandıra değişti düzeldi benim problemim.
    Benim sana tavsiyem baktır şamandıraya, çünkü şamandırada bir oynama varsa depon dolu bile olsa yeterli yakıt gelmediğinden dalgalanma yaptırıyor motora.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: delioldumamk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erchank

    Rolanti dalgalanması bendede var yaklaşık 3 4 aydır. Benide rahatsız ediyor bu durum. Aracı ikinci el olarak almıştım ve 1 yıldan fazla bir süre böyle bir sorun yoktu, gayet normaldi. Bu sorun konu sahibi arkadaşında dediği gibi motor soğukken kendini çok belli ediyor bendede. Motor ısındıktan sonra bile durup rolantide beklediğimde bu dalgalanma yine belirli bir şekilde devam ediyor. Araç içinde otururken dalgalanmadan kaynaklı vuruntu bile yapıyor. Konu sahibi arkadaştan rica etsem sorun için konuya cevap yazarsa çok makbule geçer.

    Rolanti dalgalanması sorununu bir c3 te daha görmüştüm. Trafikte ilerlerken dışarıdan çok bariz şekilde belli oluyordu. Arkadaşında dediği gibi kronik sorun büyük ihtimalle.

    Hocam benim problemim çok farklı bir şeymiş. Şamandıra değişmişti benim geçen sene ondan kaynaklanan bir sorunmuş. Yani bu konuyu açan arkadaşın sorunuyla uzaktan yakından alakası yok.
    Benim zaten normal şartlarda titreme yok arabada. O dalgalanma motora mazot yerine hava karışımı gitmesinden dolayıymış.
    Şamandırada ki problemi hallettiler düzeldi bugün teslim aldım arabayı. Kronik midir bilemem ama benim aracın problemi çok farklı yerden çıktı anlayacağın.


    İyi sabahlar teknede. Kardeşim busıkıntı bende aylardır var. Arkadasın dediği gibi ahtapot hortumu komple değiştirdim düzelmedi. Mazot basınç müdürüne değiştirdik. Belki 15 tane tamirci gezdim. Orjinal servis bile bulamadı çünkü araba rolantide arada bir dalgalanma yapıyor. Biraz önce depoyu fulledim iki gündür yapmıyordu yine yaptı. Sana iki sorum olacak.. .

    1. Rolanti dalgalanmasında stop ediyor muydu? Düzeldi mi?

    2.stop edince ben iki saat el pompacınıgını şişirmeden calısmıyor. Stop edince arkadasın dediği borudan köpük ve hava boslugu cıkıyor. Sende de bu sorun var mıydı?

    3.Sende samandradan dolayı bilgisayar da hata kodu veriyor muyd?

    Titreme yapıp stop ediyordu hocam aynen. Köpük her zaman gelir köpük möpük olayı hikaye yani.
    Hata kodu bilmiyorum hocam çünkü servise bıraktım orada yapıldı her şey.
    Benim problem tamamen depo ile alakalıymış öyle söylediler bana şamandıra değişti düzeldi benim problemim.
    Benim sana tavsiyem baktır şamandıraya, çünkü şamandırada bir oynama varsa depon dolu bile olsa yeterli yakıt gelmediğinden dalgalanma yaptırıyor motora.


    Kardesim bugün beylikduzunden uskudar yaptim. Yeni geldim eve. Yaklasik dolasmalarimla beraber 180 km yol yaptim. Bir cok kere arabam tekledi ve stop etti debriyaja basinca. Sansima yol akarken denemek icin debriyaja basinca stop etti. Mecbur vurdurdum arabayi calisti. Trafikte dururken rolanti dalgalaniyor bazen (0.7-1.00) arasi gidip geliyor ibre. Bazende debriyaja basinca küt diye düşüyor. Trafikte dururken stop edince vakvakdan komple havasini almadan calismiyor..o zaman gercekten sikinti benim icin otobanin orta seridinde vakvakla arabanin havasini aliyorum.

    Senin ustanin telefonu var mi? Çünkü orjinal servis dahil bilgisayarda hata msji vermedigi icin ariza nedir bulamiyorlar.
    arabada cekistede dusukluk var hafiften sanki. Bazen arizayi kisa sureligine kesiyor o zaman araba sahlaniyor sanki. Ve debriyaja basinca rolanti tam standart yerinde duruyor.

    Bir sürü para harcadim (ahtopot hortum yani vakvak, mazot pompa basinc sensoru, enjektor temizligi vs) orjinal servis dahil bulamadi çözümü. Şu anda arabayi duvara patlatmayi dusunuyorum. O kadar bunaldim. Bu anlattigim hatalarin aynisi mi sende vardi farkli bi yani var mi?
    yardimci olursan cok memnun olurum tskler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delioldumamk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: delioldumamk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erchank

    Rolanti dalgalanması bendede var yaklaşık 3 4 aydır. Benide rahatsız ediyor bu durum. Aracı ikinci el olarak almıştım ve 1 yıldan fazla bir süre böyle bir sorun yoktu, gayet normaldi. Bu sorun konu sahibi arkadaşında dediği gibi motor soğukken kendini çok belli ediyor bendede. Motor ısındıktan sonra bile durup rolantide beklediğimde bu dalgalanma yine belirli bir şekilde devam ediyor. Araç içinde otururken dalgalanmadan kaynaklı vuruntu bile yapıyor. Konu sahibi arkadaştan rica etsem sorun için konuya cevap yazarsa çok makbule geçer.

    Rolanti dalgalanması sorununu bir c3 te daha görmüştüm. Trafikte ilerlerken dışarıdan çok bariz şekilde belli oluyordu. Arkadaşında dediği gibi kronik sorun büyük ihtimalle.

    Hocam benim problemim çok farklı bir şeymiş. Şamandıra değişmişti benim geçen sene ondan kaynaklanan bir sorunmuş. Yani bu konuyu açan arkadaşın sorunuyla uzaktan yakından alakası yok.
    Benim zaten normal şartlarda titreme yok arabada. O dalgalanma motora mazot yerine hava karışımı gitmesinden dolayıymış.
    Şamandırada ki problemi hallettiler düzeldi bugün teslim aldım arabayı. Kronik midir bilemem ama benim aracın problemi çok farklı yerden çıktı anlayacağın.


    İyi sabahlar teknede. Kardeşim busıkıntı bende aylardır var. Arkadasın dediği gibi ahtapot hortumu komple değiştirdim düzelmedi. Mazot basınç müdürüne değiştirdik. Belki 15 tane tamirci gezdim. Orjinal servis bile bulamadı çünkü araba rolantide arada bir dalgalanma yapıyor. Biraz önce depoyu fulledim iki gündür yapmıyordu yine yaptı. Sana iki sorum olacak.. .

    1. Rolanti dalgalanmasında stop ediyor muydu? Düzeldi mi?

    2.stop edince ben iki saat el pompacınıgını şişirmeden calısmıyor. Stop edince arkadasın dediği borudan köpük ve hava boslugu cıkıyor. Sende de bu sorun var mıydı?

    3.Sende samandradan dolayı bilgisayar da hata kodu veriyor muyd?

    Titreme yapıp stop ediyordu hocam aynen. Köpük her zaman gelir köpük möpük olayı hikaye yani.
    Hata kodu bilmiyorum hocam çünkü servise bıraktım orada yapıldı her şey.
    Benim problem tamamen depo ile alakalıymış öyle söylediler bana şamandıra değişti düzeldi benim problemim.
    Benim sana tavsiyem baktır şamandıraya, çünkü şamandırada bir oynama varsa depon dolu bile olsa yeterli yakıt gelmediğinden dalgalanma yaptırıyor motora.


    Kardesim bugün beylikduzunden uskudar yaptim. Yeni geldim eve. Yaklasik dolasmalarimla beraber 180 km yol yaptim. Bir cok kere arabam tekledi ve stop etti debriyaja basinca. Sansima yol akarken denemek icin debriyaja basinca stop etti. Mecbur vurdurdum arabayi calisti. Trafikte dururken rolanti dalgalaniyor bazen (0.7-1.00) arasi gidip geliyor ibre. Bazende debriyaja basinca küt diye düşüyor. Trafikte dururken stop edince vakvakdan komple havasini almadan calismiyor..o zaman gercekten sikinti benim icin otobanin orta seridinde vakvakla arabanin havasini aliyorum.

    Senin ustanin telefonu var mi? Çünkü orjinal servis dahil bilgisayarda hata msji vermedigi icin ariza nedir bulamiyorlar.
    arabada cekistede dusukluk var hafiften sanki. Bazen arizayi kisa sureligine kesiyor o zaman araba sahlaniyor sanki. Ve debriyaja basinca rolanti tam standart yerinde duruyor.

    Bir sürü para harcadim (ahtopot hortum yani vakvak, mazot pompa basinc sensoru, enjektor temizligi vs) orjinal servis dahil bulamadi çözümü. Şu anda arabayi duvara patlatmayi dusunuyorum. O kadar bunaldim. Bu anlattigim hatalarin aynisi mi sende vardi farkli bi yani var mi?
    yardimci olursan cok memnun olurum tskler



    hocam ben atasehir citroen bayisine goturdum orada hallettiler. bu saydigin parcalar bende de degisti ama dedigim gibi depodan cikti benim sorun. numarasi yok ama atasehir citroen bayisi diye aratirsan adresine kadar bulursun aynen senin basina gelenleri yasadim bende. hatta o parcalari degistirdiler iki gun kullandim yine yolda kaldim sonra geri goturdum pompa yapip iki gun daha kaldi serviste sorun depo samandirasinin yeterli yakit gondermemesinden kaynakli cikti. ben sert bir kasisten gectim ondan sonra oldu bu olay. bak goster kesin samandirada sorun var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, aynı sorunu C2 1.4 hdi ile yaşıyorum.
    Henüz müdahale etmedim, nokta atışı yapmak istiyorum,
    Sonuç ne oldu, sorun düzeldi mi, nasıl düzeldi?
    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, aynı problemleri yaşıyorum Bandırmaya giderken V kayışım koptu Orhangazi köprüsünde geri döndüm tamire bıraktım aracı ve kayış değiştikten sonra tek marş alan araba çok zor çalışmaya ve rolantide dalgalanmaya başladı, bir kaç araştırma yaptım yakıt pis olabilir bitir dediler katkı attılar, düzelme olmadı daha sonra şamandıra, vakvak hortum hattı, mazot filtresi, şamandıra kapağı ve oringi dahil hemen hemen yakıt hattını komple değiştirdim ama herhangi bir düzelme yok, bostancı tarafında bir citroen ustasına baktırdım o dahil bulamadı usta usta geziyorum 2 tane pompacıya gittim mazot pompası kontrol edildi, problem yok enjektörlere baktılar, bir problem yok gelen yakıt hattında problem var buna baktır dediler araçta aracı lifte kaldırdık didik didik her yerine baktık herhangi bir kaçak yok artık çıldırmak üzereyim, para harcıyorum ama hiçbir şekilde çözüme ulaşamıyorum deneyimleyen birileri varsa yardımcı olabilir mi lütfen ?





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.