Şimdi Ara

Citroen C5 hakkında bilgi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
136
Cevap
12
Favori
255.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Citroen C5 1.6 HDi 110HP SXPK M/T almayı düşünüyorum ama bu aracı kullanan arkadaşlardan aracın artıları ve eksileri hakkında yorumlarınıza ihtiyacım var. Bilgi verirseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalender1 -- 3 Ağustos 2010; 15:20:47 >



  • arkadaşlar 35 yaşındayım evliyim 2 çocugum var yaklaşık 2 yıldır 2006 model c5 1.6 hdi sxpk kullanıyorum 80000 km de ilk elden almıştım şu an 107000 km de daha önce d segmentte passat superb accord bilhassa 1.6 fsı passatla 20000km nin üzerinde yol yaptım size açıkça bir vw seven biri olarak itirafta bulunacağım c5 i alırken kesinlikle fransıza bulaşma tabirini senelerce dikkate aldığıma pişman oldum ki araba hastası biriyim.

    Öncelikle (-) yönlerini yazacağım

    *Ön kapı kolları soyulmaya başladı.
    *Aracımda standart teybi track çalıyor mp3 çalmıyor.Oraya Double din vs takamıyorum çünkü Teybin kumanda ünitesinde araç bilgisayar kumandaları da var çıkaramıyorum.
    * Araçla asfalttan çok fazla dışarıya çıkmamak lazım 2 kez tıkırtı burçlarını değiştim.
    * Arka koltuklarda isofix yok:(
    *Modifiye yapcam orasını burasını değiştircem zihniyetine uygun değil(bu tarz düşünenler için)
    * 1.6 hdi biraz hantal kalıyor ama 1.6 tdi passattan memnun kalan birisi bundan kesin memnun kalır çok şamarlamışımdır.

    (+) yönleri

    * Yol tutus kesinlikle Mükemmel!!! Aracı hızlı kullanan biri olarak(ileri ve güvenli sürüş teknikleri eğitimi aldım)bir çok virajda esnemeden girdim ve çıktım esp ye neredeyse hiç gerek duymadı.
    * hidroaktif süspansiyon çok güzel bir buluş uzun yolda resmen yaylana yaylana gidiyosunuz zerre yorgunluk olmuyor vw den sonra bana pamuk döşek gibi geldi vallahi
    * 110 km hızı geçtikten sonra araba resmen yere yapışıyor. afyon sivrihisar arası arası neredeyse 30 dk kadar hiç 170 in altına inmedim ve 200 km hızı gördüğüm çok oldu. Hiç te tedirgin etmedi.
    * arabanın Direksiyonuna oturdugunda bir güven veriyor. o his sanırım 1500kg bir araba+ 9h.yastığı+hidroaktif süsp.nedeniyle
    * Araziye girdiğimde altı değecek korkum yok istediğimde yükseltmek çok güzel bişi
    *Ne kadar yükle binersek bineyim Araba hep aynı seviyede
    * Bu yaz 3000km üzerinde yol yaptım araba da 100 kg altında hiç yetişkin yoktu 4 yetişkin 2 çocuk Bagaj Agzına kadar dolu yol bilgisayarı ortalaması 4.9 lt Ant-Tokat-Ankara-Samsun çok gezdim.Rampada hiç üzmedi beni
    * Bagaj hacmi oldukça geniş (yayla gibi)birde hatcback gibi açılması çok büyük rahatlık ve yükleme kolaylığı.
    *Antalyada ş.içi klima açık 6.5 lt ile geziyorum
    *Donanım olarak çok zengin hız sabitlemeye kadar var.(2015 model vw comfortline donanımına bile standart koymuyordu bir çok modeline)
    *Aldığımda 2000 tl gibi bir rakam harcadım her seyini kafama göre yaptırdım Allaha şükür ufak tefek şeylerin dışında bir masraf açmadı.

    aklıma gelenleri yazdım nasip olursa evimin borcu bitince (3 yıl kaldı) 2011-2012 2.0 hdi exculisive bva 163 ps almak istiyorum ben çok memnunum soru sormak isteyen arkadaşlara yardımcı olmak isterim
    Lütfen 2 dakikanınız ayırınız.... C5 araştırmacıları için yazıyorum. C5 NASIL
    Sakın olaki sağda solda yapılan yorumlara aldanıp psikolojik baskı altında br araba modelini araştırmayın.Tecrübemi sizinle paylaşıyorum.Bir Mercedes konforunda audı kadar alımlı wolswagen kıvamında bir dizayndan bahsedicem.
    citreon firmasına uzaktan yakından bir ticari yakınlığım yok hiç birçalısanını tanımam.Ama kendimin böyle bir yazı paylaşması gerektiğini bu arabayı üretenlere sonsuz teşekkürlerimi borç bildiğim için yazıyorum..
    Kesinlikle yapılan olumsuz yorumlarla uzaktan yakından alakası olmayan bir araçtır C5.
    2012 c5 1.6 mcd e-hdİ (otomatİkŞanziman) arac sahİbİyİm.
    Araci almadan Önce İnanin İĞnedelİĞİne soru sordum ve yorumlari dİnledİm.İŞİn en garİp halİ İse koltuĞuna oturupta ŞÖyle bİr tur atmamiŞ olmamdi.İnsanoĞlunun dÜnyaya bakiŞ aÇisi nasil farkli İse her araba modelİnede bakiŞ aÇisı okadar genİŞ farkliliklara neden olmuş olduĞunu keŞfettİm.mercedes ve wolswagen dahİl araÇ modellerİ hakkinda bİrbİrİnden İlgİnÇ tuhaf yorumlarla karŞilastikÇa bİr okadarda tecrÜbe kazandim.ÖĞrendİĞİm en anlamli İŞİme en yarayacak konu İse kesİnlİkle Şu oldu... EĞer araba alicak kİŞİ bİr araŞtirma yapicaksa kesİnlİkle İlk baŞta yapmasi gereken beĞendİĞİ kasayi modelİ test etmektİr.30 tane İnsana sorup 60 tane yorum almak İnanin mÜthİŞ bİr zaman kaybi ve dÜŞ kirikliĞindan baŞka hİÇ bİrŞey deĞİl.
    C5 İn koltuĞuna oturup kontaĞi Çevİrdİkten sonrakİ 3 dk İÇİnde arabayi almaya oracikta karar verdİm..sİze aktarmiŞ olduĞum bu tecrÜbemİ umarim kararsiz kalan arkadaŞlar İyİ deĞerlendİrecektİr.
    Kesİnlİkle ama kesİnlİkle bu fİyatlarda alabİleceĞİnİz enn mÜkemmel konfor-gÜvenlİk-dİzayn -yakit dÜŞÜklÜĞÜ c5 te toplanmiŞtir.uzun sÜredİr bİr sorun yaŞamadan kullaniyorum.İnanin yolda gİderken forsunuz bİr mercedesİn oluŞturduĞu forsla aynii.Çok ŞÜkÜr bÖyle bİr arÇ kullaniyorum.uzun yillarda satmayi dÜŞÜnmİcem.otomatİk aracimin yakitini hİÇ abartmadan yazacaĞim test etmek İsteyen olursa bİzzat ve memnunİyetle deneyebİlİrİz.Şehİr İÇİ 22 kuruŞ.
    EĞer bİr araÇ alicaksaniz lÜtfen Önce kullaniniz.
    Herkese teŞekkÜrler
    Hidropnömatik süspansiyon sadece exclusivelerde var. 1.6 ehdi 5 yıldır kullanıyoruz, kronik sorunu yok, MCP şanzımanın ömrüne göre volant baskı-balata değişimi durumu var, araba kokluyor yakıtı, 1.6 dizel motor kalkışlarda vs. çok ağır kalıyor c5'in ağırlığına göre ama yola vurdun mu da iyi hız yapıyor.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroen C5: Kapsamlı Bir İnceleme

    Citroen C5, genişliği, konforu ve teknolojik özellikleriyle öne çıkan bir Fransız sedanıdır. İster yeni ister kullanılmış bir araç arıyor olun, Citroen C5 hakkında daha fazla bilgi edinmek, bilinçli bir karar vermenize yardımcı olabilir.

    Citroen C5 Kullanıcı Yorumları

    Citroen C5 kullanıcı yorumları genellikle olumludur. Sürücüler, aracın geniş iç mekanını, yumuşak süspansiyonunu ve sessiz kabinini övmektedir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yakıt verimliliğinin daha iyi olabileceğini belirtmektedir.

    Citroen C5 Full Paket Hangisi?

    Citroen C5'in en full paketi Exclusive'dir. Bu paket, deri döşeme, ısıtmalı koltuklar, navigasyon sistemi ve panoramik cam tavan gibi premium özellikler sunar.

    Citroen C5 1.6 HDi SX PK Yorumları

    Citroen C5 1.6 HDi SX PK, dizel motorlu ve orta donanım seviyesine sahip bir modeldir. Bu model, güçlü performansı, iyi yakıt verimliliği ve konforlu sürüş özellikleriyle kullanıcılar tarafından beğenilmektedir.

    Citroen C5 Nasıl Bir Araba?

    Citroen C5, konforlu ve pratik bir orta boy sedandır. Geniş iç mekanı, aileler ve uzun yolculuklar için ideal kılar. Ayrıca, yenilikçi süspansiyon sistemi ve gelişmiş güvenlik özellikleri, rahat ve güvenli bir sürüş deneyimi sağlar.

    Citroen C5 En Full Modeli Hangisi?

    Citroen C5'in en full modeli, yukarıda belirtildiği gibi Exclusive paketidir. Bu paket, en gelişmiş özellikleri ve en lüks donanımları sunar.

    Sonuç

    Citroen C5, konfor, pratiklik ve teknolojinin mükemmel bir birleşimini sunan bir araçtır. İster yeni ister kullanılmış bir Citroen C5 arıyor olun, bu kapsamlı inceleme, bilinçli bir karar vermenize yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Merhaba,
    Bende aynı araçla ilgileniyorum. Epeydir de araştırma yaptım. Bununla ilgili olarak citroenim.net forumunu da ziyaret edebilirsin.
    Şahsi düşünceme göre araç sahipleri gayet memnun. Fiyat/konfor oranının çok yüksek olması ile beni de cezbediyor. Önemli olan araçtan beklentiniz. Benim şuandaki aracım fiesta otomatik 1.4 dizel. 100 km ye hızlanması 14.4 sn gibi, 1503 kg olan c5 in ise bu değeri 12.2 sn..
    sanıyorum bana yavaş gelmeyecektir bu araçç..
    size de hayırlısı olsun diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhusnuk

    Merhaba,
    Bende aynı araçla ilgileniyorum. Epeydir de araştırma yaptım. Bununla ilgili olarak citroenim.net forumunu da ziyaret edebilirsin.
    Şahsi düşünceme göre araç sahipleri gayet memnun. Fiyat/konfor oranının çok yüksek olması ile beni de cezbediyor. Önemli olan araçtan beklentiniz. Benim şuandaki aracım fiesta otomatik 1.4 dizel. 100 km ye hızlanması 14.4 sn gibi, 1503 kg olan c5 in ise bu değeri 12.2 sn..
    sanıyorum bana yavaş gelmeyecektir bu araçç..
    size de hayırlısı olsun diyorum.
    Ben de bir süredir 2. el araba satış ilanlarında Citroen C5 1.6 HDI SXPK'ı inceliyorum.
    Sanırım Focuslarda da kullanılan 110BG, 1.6 TDCi motor barındırıyor. 1500 küsür kg ağırlığına karşın, ralliye veya herhangi bir yarışa katılMAyacağım için motorlu taşıt vergisi ve dizel ekonomisiyle cazip görünüyor. Sanırım 2008'de makyajlanmış AMA benim bütçem 2008 araçlara yetmiyor.
    Merak ettiğim konu güvenlik donanımları, periyodik bakım masrafları, yan sanayi yedek parça yaygınlığı.
    Örneğin 2007 ve makyajSIZ 2008 modellerinde ESP (Electronic Stabilite Programı), TCS (Traction Control System), BA (Break Asist), EBD (Electronic Fren Dağılımı) özelliklerinden hangileri mevcut.
    Periyodik bakımları çok masraflı mı? Yetkili Servislerdeki klasikleşmiş "vur beline kazmayı" anlayışı mı hakim?
    Yetkili Servis dışında, yan sanayi yedek parça rahat bulunabiliyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Ben de bir süredir 2. el araba satış ilanlarında Citroen C5 1.6 HDI SXPK'ı inceliyorum.
    Sanırım Focuslarda da kullanılan 110BG, 1.6 TDCi motor barındırıyor. 1500 küsür kg ağırlığına karşın, ralliye veya herhangi bir yarışa katılMAyacağım için motorlu taşıt vergisi ve dizel ekonomisiyle cazip görünüyor. Sanırım 2008'de makyajlanmış AMA benim bütçem 2008 araçlara yetmiyor.
    Merak ettiğim konu güvenlik donanımları, periyodik bakım masrafları, yan sanayi yedek parça yaygınlığı.
    Örneğin 2007 ve makyajSIZ 2008 modellerinde ESP (Electronic Stabilite Programı), TCS (Traction Control System), BA (Break Asist), EBD (Electronic Fren Dağılımı) özelliklerinden hangileri mevcut.
    Periyodik bakımları çok masraflı mı? Yetkili Servislerdeki klasikleşmiş "vur beline kazmayı" anlayışı mı hakim?
    Yetkili Servis dışında, yan sanayi yedek parça rahat bulunabiliyor mu?

    Alıntıları Göster
    bende aynı şekilde eski kasa arıyorum. bütçe nedeniyle.. bunun yanında hidraaktif süspansiyon sadece eski kasaların 1.6larında var. 2008in bazı modelleri eski bazıları ise yeni. yani eski kasa 2008 de bulabilirsiniz. esp standart donanım bu araçlarda. diğeri için net bir bilgim yok. servis konusunda her marka aracın servisi özel servislere oranla yüksek rakamlarla çalışıyor.. bende ford fiesta var. götürdüğüm yetkili servisi dışarıya göre bayağı yüksek. 90bin bakımını da yetkili servise yaptırdıktan sonra sanayide özel servise götüreceğim. yağ su için 300-400 vermek çok koyuyor. onun dışında citrone özgü bir yaklaşım farklılığı olduğunu düşünmüyorum. bu tamamiyle yetkili servisin bakı açısı. peugeot un da parçalarından bir kısmı kullnaılıyor. bu bilgiye de okuduğum forumlardan erişebildim. citroenim.net adlı forumunu takip edebilrsiniz. orada benden daha tecrubeli ve bilgili arkadaşlar size yardımcı olabilirler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhusnuk

    bende aynı şekilde eski kasa arıyorum. bütçe nedeniyle.. bunun yanında hidraaktif süspansiyon sadece eski kasaların 1.6larında var. 2008in bazı modelleri eski bazıları ise yeni. yani eski kasa 2008 de bulabilirsiniz. esp standart donanım bu araçlarda. diğeri için net bir bilgim yok. servis konusunda her marka aracın servisi özel servislere oranla yüksek rakamlarla çalışıyor.. bende ford fiesta var. götürdüğüm yetkili servisi dışarıya göre bayağı yüksek. 90bin bakımını da yetkili servise yaptırdıktan sonra sanayide özel servise götüreceğim. yağ su için 300-400 vermek çok koyuyor. onun dışında citrone özgü bir yaklaşım farklılığı olduğunu düşünmüyorum. bu tamamiyle yetkili servisin bakı açısı. peugeot un da parçalarından bir kısmı kullnaılıyor. bu bilgiye de okuduğum forumlardan erişebildim. citroenim.net adlı forumunu takip edebilrsiniz. orada benden daha tecrubeli ve bilgili arkadaşlar size yardımcı olabilirler...

    Alıntıları Göster
    Citroen C5 1.6 HDi 110HP SXPK M/T kullanıyorum.

    Kağıt üstünde boşu 1503 kg olan bir araç için zayıf bir motor gibi görünsede, 110 beygir, 240 nm'lik torku ile motor tatminkar bir performans sergiliyor. Volvo aynı motoru daha ağır olan s80'e koymuş.

    15000 bakımını henüz yaptırdım. 300 tl tuttu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Ben de bir süredir 2. el araba satış ilanlarında Citroen C5 1.6 HDI SXPK'ı inceliyorum.
    Sanırım Focuslarda da kullanılan 110BG, 1.6 TDCi motor barındırıyor. 1500 küsür kg ağırlığına karşın, ralliye veya herhangi bir yarışa katılMAyacağım için motorlu taşıt vergisi ve dizel ekonomisiyle cazip görünüyor. Sanırım 2008'de makyajlanmış AMA benim bütçem 2008 araçlara yetmiyor.
    Merak ettiğim konu güvenlik donanımları, periyodik bakım masrafları, yan sanayi yedek parça yaygınlığı.
    Örneğin 2007 ve makyajSIZ 2008 modellerinde ESP (Electronic Stabilite Programı), TCS (Traction Control System), BA (Break Asist), EBD (Electronic Fren Dağılımı) özelliklerinden hangileri mevcut.
    Periyodik bakımları çok masraflı mı? Yetkili Servislerdeki klasikleşmiş "vur beline kazmayı" anlayışı mı hakim?
    Yetkili Servis dışında, yan sanayi yedek parça rahat bulunabiliyor mu?


    Merhaba.

    4 yıldır takip ettiğiniz kasa C5 aracı kullanıyorum. Öncelikle bahsetmiş olduğunuz tüm fren sistemleri mevcut. ESP (ASR ile) + EBD + BAS mevcut. Yedek parçasını bulmak oldukça kolay çünkü aynı motoru ve parçaları Peugeot 407.de kullanıyor. Ben yine de en çok kullanılan parçaların fiyatlarını yazayım.

    Hava Filtresi : 25 TL
    Yağ Filtresi : 15 TL
    Polen Filtresi : 25 TL
    Yakıt Filtresi : 65 TL
    Tüm bunlar orijinal parçalar.

    Ben genelde özel servis + yetkili servis kombinasyonu kullanırım. Bakımları zaten yağ değiştirmek dışında kendim yapıyorum. Motorla ilgili bir arıza şimdiye kadar olmadı ancak örneğin altörnatör kayış ve gergi bilyalarını serviste değiştirdim. Bazen güzel indirim yapıyorlar ve bu sayede özel servise iş yaptırmak çok mantıklı olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Ben de bir süredir 2. el araba satış ilanlarında Citroen C5 1.6 HDI SXPK'ı inceliyorum.
    Sanırım Focuslarda da kullanılan 110BG, 1.6 TDCi motor barındırıyor. 1500 küsür kg ağırlığına karşın, ralliye veya herhangi bir yarışa katılMAyacağım için motorlu taşıt vergisi ve dizel ekonomisiyle cazip görünüyor. Sanırım 2008'de makyajlanmış AMA benim bütçem 2008 araçlara yetmiyor.
    Merak ettiğim konu güvenlik donanımları, periyodik bakım masrafları, yan sanayi yedek parça yaygınlığı.
    Örneğin 2007 ve makyajSIZ 2008 modellerinde ESP (Electronic Stabilite Programı), TCS (Traction Control System), BA (Break Asist), EBD (Electronic Fren Dağılımı) özelliklerinden hangileri mevcut.
    Periyodik bakımları çok masraflı mı? Yetkili Servislerdeki klasikleşmiş "vur beline kazmayı" anlayışı mı hakim?
    Yetkili Servis dışında, yan sanayi yedek parça rahat bulunabiliyor mu?


    Merhaba.

    4 yıldır takip ettiğiniz kasa C5 aracı kullanıyorum. Öncelikle bahsetmiş olduğunuz tüm fren sistemleri mevcut. ESP (ASR ile) + EBD + BAS mevcut. Yedek parçasını bulmak oldukça kolay çünkü aynı motoru ve parçaları Peugeot 407.de kullanıyor. Ben yine de en çok kullanılan parçaların fiyatlarını yazayım.

    Hava Filtresi : 25 TL
    Yağ Filtresi : 15 TL
    Polen Filtresi : 25 TL
    Yakıt Filtresi : 65 TL
    Tüm bunlar orijinal parçalar.

    Ben genelde özel servis + yetkili servis kombinasyonu kullanırım. Bakımları zaten yağ değiştirmek dışında kendim yapıyorum. Motorla ilgili bir arıza şimdiye kadar olmadı ancak örneğin altörnatör kayış ve gergi bilyalarını serviste değiştirdim. Bazen güzel indirim yapıyorlar ve bu sayede özel servise iş yaptırmak çok mantıklı olmuyor.

    Alıntıları Göster
    Yavuz bey ben de eski kasa Citroen C5 almayı düşünüyorum. Bu nedenle sizin tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Kendim 2002 model opel astra sahibiyim. Ancak araç 122 bin km olmasına rağmen hemen hemen 40000 km den sonra 15000-20000 km aralıklarla 4-5 kere arıza yaptı. Egr valfi, ateşleme bobini, şarj dinamosu (2 kez). değişti. O nedenle hem konforlu hem de çok arıza yapmayan bir araç almak istiyorum. Citroen C5 in ise üst sınıfta olmasına rağmen ikinci el fiyatının oldukça düşük olması beni bu arabayı almaya yöneltti ama opel tecrübesi nedeniyle yağmurdan kaçarken doluya tutulur muyum endişesi var.
    Sizce Citroen C5 sorunlu ve masraflı bir araç mıdır?
    2. elde alınacak araç kaçıncı km de olmalı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaxq

    Yavuz bey ben de eski kasa Citroen C5 almayı düşünüyorum. Bu nedenle sizin tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Kendim 2002 model opel astra sahibiyim. Ancak araç 122 bin km olmasına rağmen hemen hemen 40000 km den sonra 15000-20000 km aralıklarla 4-5 kere arıza yaptı. Egr valfi, ateşleme bobini, şarj dinamosu (2 kez). değişti. O nedenle hem konforlu hem de çok arıza yapmayan bir araç almak istiyorum. Citroen C5 in ise üst sınıfta olmasına rağmen ikinci el fiyatının oldukça düşük olması beni bu arabayı almaya yöneltti ama opel tecrübesi nedeniyle yağmurdan kaçarken doluya tutulur muyum endişesi var.
    Sizce Citroen C5 sorunlu ve masraflı bir araç mıdır?
    2. elde alınacak araç kaçıncı km de olmalı?

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar bende 2006 model 1.6 hdi sx almayi düşünüyorum arac arkadaşimin bir sorunu olmadiğini biliyorum fakat araç 150000 km de bu durum gözümü korkutuyor. sizce km nin fazla oluşu bana sorun çikartabilirmi birde motor acaba kaç km ye kadar dayanir? şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan_07

    selam arkadaşlar bende 2006 model 1.6 hdi sx almayi düşünüyorum arac arkadaşimin bir sorunu olmadiğini biliyorum fakat araç 150000 km de bu durum gözümü korkutuyor. sizce km nin fazla oluşu bana sorun çikartabilirmi birde motor acaba kaç km ye kadar dayanir? şimdiden teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    2009 model yeni c5 sxpk kullanıcısıyım,0 km olarak almıştım,şimdi 37000 de.Dizaynı birçok muadilinden iyi,konforlu,iç mekan ve bagaj genişliği aile babalarını üzmez.Motoru zaten kendini yıllardır ispatlamış,ekonomik ve uzun ömürlü.Neredeyse 2 yıl olacak,yalnızca 1 kez sigorta problemi çıktı ve garantiden halloldu.Alınca uzun yıllar kullanılır,ama 2. el alacak olanlar özellikle yüksek kilometrelerdeki araçları çok iyi inceletmeli,turbo arızaları çok pahalıya patlayabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hebulut

    2009 model yeni c5 sxpk kullanıcısıyım,0 km olarak almıştım,şimdi 37000 de.Dizaynı birçok muadilinden iyi,konforlu,iç mekan ve bagaj genişliği aile babalarını üzmez.Motoru zaten kendini yıllardır ispatlamış,ekonomik ve uzun ömürlü.Neredeyse 2 yıl olacak,yalnızca 1 kez sigorta problemi çıktı ve garantiden halloldu.Alınca uzun yıllar kullanılır,ama 2. el alacak olanlar özellikle yüksek kilometrelerdeki araçları çok iyi inceletmeli,turbo arızaları çok pahalıya patlayabilir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yaklaşık 2-3 ay önce sıfır bir C5 aldım araç beni birçok kez yolda bıraktı artık korkuyorum kullanmaya ve ilgisiz Citroen servisleri yüzünden en sonunda Citroen'i dava ettim. Şimdi bilirkişi bekliyoruz. Almadan evvel mutlaka 5-10 dk dur kalk yapın ne olduğunu mutlaka anlayacaksınız önce burnunuza kötü kokular gelecek sonra dumanlar ve araba pert...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkangulfb

    Arkadaşlar yaklaşık 2-3 ay önce sıfır bir C5 aldım araç beni birçok kez yolda bıraktı artık korkuyorum kullanmaya ve ilgisiz Citroen servisleri yüzünden en sonunda Citroen'i dava ettim. Şimdi bilirkişi bekliyoruz. Almadan evvel mutlaka 5-10 dk dur kalk yapın ne olduğunu mutlaka anlayacaksınız önce burnunuza kötü kokular gelecek sonra dumanlar ve araba pert...


    Problem neymiş ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugraq

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkangulfb

    Arkadaşlar yaklaşık 2-3 ay önce sıfır bir C5 aldım araç beni birçok kez yolda bıraktı artık korkuyorum kullanmaya ve ilgisiz Citroen servisleri yüzünden en sonunda Citroen'i dava ettim. Şimdi bilirkişi bekliyoruz. Almadan evvel mutlaka 5-10 dk dur kalk yapın ne olduğunu mutlaka anlayacaksınız önce burnunuza kötü kokular gelecek sonra dumanlar ve araba pert...


    Problem neymiş ?

    Alıntıları Göster
    Bugün baskılarım sonucu Citroen aracımı 5.000 km de iken 2.000TL düşük bedelle iade aldı çooook şükür kurtuldum.
    Debriyaj balatlarındaki bu sorun hemen hemen bütün C5 lerde mevcut ama beni bundan çok bu sürece iten Citroen Diyalog hattındaki elemanların tavrı oldu bana araba kullanmayı bilmiyorum muamelesi yaptılar ve daha soruna hiiiiç bakmadan sizi bağlar dediler.
    Yaklaşık 1 aydır bu mesele ile uğraşıyorum avukat tuttum masraf yaptım vs. vs. vs.
    Herhangi bir tavsiye de bulunamam kimseye ama sizin başınıza gelirmi onu da bilemem.
    Genelde kimle konuşsam kullanan başıma geldi diyor ayrıca Citroen sıkıntıya karşı Allah Allah nasıl olmuş tavrı yapmaması direk bu arabba nazik araçtır demesi çooook şüpheli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkangulfb

    Bugün baskılarım sonucu Citroen aracımı 5.000 km de iken 2.000TL düşük bedelle iade aldı çooook şükür kurtuldum.
    Debriyaj balatlarındaki bu sorun hemen hemen bütün C5 lerde mevcut ama beni bundan çok bu sürece iten Citroen Diyalog hattındaki elemanların tavrı oldu bana araba kullanmayı bilmiyorum muamelesi yaptılar ve daha soruna hiiiiç bakmadan sizi bağlar dediler.
    Yaklaşık 1 aydır bu mesele ile uğraşıyorum avukat tuttum masraf yaptım vs. vs. vs.
    Herhangi bir tavsiye de bulunamam kimseye ama sizin başınıza gelirmi onu da bilemem.
    Genelde kimle konuşsam kullanan başıma geldi diyor ayrıca Citroen sıkıntıya karşı Allah Allah nasıl olmuş tavrı yapmaması direk bu arabba nazik araçtır demesi çooook şüpheli.


    Geçmiş olsun. "Zararın neresinden dönülse kardır." diyebiliriz. Bana servis sorumlusunun dediği şudur: Araç ağır ve sakin bir sürüş tarzına uygun. Bu şekilde kullanıldığında da oldukça sorunsuz. Ancak tam tersine dinamik bir sürüş için zorlandığında ciddi ve maliyetli problemler çıkartabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugraq

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkangulfb

    Bugün baskılarım sonucu Citroen aracımı 5.000 km de iken 2.000TL düşük bedelle iade aldı çooook şükür kurtuldum.
    Debriyaj balatlarındaki bu sorun hemen hemen bütün C5 lerde mevcut ama beni bundan çok bu sürece iten Citroen Diyalog hattındaki elemanların tavrı oldu bana araba kullanmayı bilmiyorum muamelesi yaptılar ve daha soruna hiiiiç bakmadan sizi bağlar dediler.
    Yaklaşık 1 aydır bu mesele ile uğraşıyorum avukat tuttum masraf yaptım vs. vs. vs.
    Herhangi bir tavsiye de bulunamam kimseye ama sizin başınıza gelirmi onu da bilemem.
    Genelde kimle konuşsam kullanan başıma geldi diyor ayrıca Citroen sıkıntıya karşı Allah Allah nasıl olmuş tavrı yapmaması direk bu arabba nazik araçtır demesi çooook şüpheli.


    Geçmiş olsun. "Zararın neresinden dönülse kardır." diyebiliriz. Bana servis sorumlusunun dediği şudur: Araç ağır ve sakin bir sürüş tarzına uygun. Bu şekilde kullanıldığında da oldukça sorunsuz. Ancak tam tersine dinamik bir sürüş için zorlandığında ciddi ve maliyetli problemler çıkartabilir.

    Alıntıları Göster
    sevgili c5 kullanıcıları öncelikle araçlarınız hayırlı olsun.danışmak istediğim bir kaç konu var c5 le alakalı sizlere.
    c5 klima sisteminde hava kalite sensörü var mıdır yani (klima açıkken araç dışındaki kötü kokuyu algılayıp araç içine koku almama özelliği gibi)
    bir de kumandadan açık kalan camları kapatma veya kapalı camları kumandadan açma gibi bir özellik var mı yani kumanda özellikleri nelerdir, bi de viraj aydınlatma sadece sağa sola dönüşlerde mi çalışıyor yoksa normal giderken virajlarda direksiyonu çevirince farlar dönüyor mu cevaplayabilrseniz çok memnun olurum arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpay-28

    sevgili c5 kullanıcıları öncelikle araçlarınız hayırlı olsun.danışmak istediğim bir kaç konu var c5 le alakalı sizlere.
    c5 klima sisteminde hava kalite sensörü var mıdır yani (klima açıkken araç dışındaki kötü kokuyu algılayıp araç içine koku almama özelliği gibi)
    bir de kumandadan açık kalan camları kapatma veya kapalı camları kumandadan açma gibi bir özellik var mı yani kumanda özellikleri nelerdir, bi de viraj aydınlatma sadece sağa sola dönüşlerde mi çalışıyor yoksa normal giderken virajlarda direksiyonu çevirince farlar dönüyor mu cevaplayabilrseniz çok memnun olurum arkadaşlar.

    Koku sensörü var.
    Kumandadan tüm camlar kapanıyor.
    Viraj aydınlatma dönüşlerde yanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ontheradio

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    şikayetvar.com 'a baktım, bu bilgiler doğru, ama benzer şekilde marka yazmayayım bir sürü başka markalarda da şikayet var. Kriter kabul edilemez. Bu konu da açılmış her sayfa da aynı şikayetleri yazan arkadaşın niyeti ticari sanırım. Ya şu C5'i bir inceleyeyim dedim, her sayfada aynı adam, aynı şikayet yazıları.

    (ilgili kişinin mesajları silinmiş)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 26 Nisan 2011; 15:00:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    şikayetvar.com 'a baktım, bu bilgiler doğru, ama benzer şekilde marka yazmayayım bir sürü başka markalarda da şikayet var. Kriter kabul edilemez. Bu konu da açılmış her sayfa da aynı şikayetleri yazan arkadaşın niyeti ticari sanırım. Ya şu C5'i bir inceleyeyim dedim, her sayfada aynı adam, aynı şikayet yazıları.

    (ilgili kişinin mesajları silinmiş)

    Alıntıları Göster
    Sorunlar ve şikayetler sadece Citroen.e özgü değil. Her araçta sorunlar vardır. Önemli olan sorunların kronik olup olmadığı ve giderilip giderilmediğidir. Benim kullandığım 2006 kasa araçlarda eğer üretim tarihi 7.aydan önce ise kullanılan volant Valeo idi. Kodu da 0532.P7. Bu volant kesinlikle kronik şekilde sorunlu bir volanttı ancak sorunun ne zaman ortaya çıkacağı belli değildi. Benim sorunum malesef garanti süresinin bitiminde ortaya çıktı. Ben malesef yararlanamadım çünkü yıllık yaptığım km çok fazla değildi. 35.000 km civarında bu problemle karşılaştığımda 90.000 km.ye kadar aracı bu şekilde sürdüm. Kesinlikle baskı balata ya da debriyaj arızası değil tamamen volant arızası. Kavramada en ufak problem yoktu ancak garip garip sesler geliyordu.

    Bu sorun giderildi. Citroen ve Peugeot 2006 yılı 7.ayından itibaren Sachs marka volant (0532.Q4 kodlu) ve buna uygun debriyaj set kullandı. Çevremde tanıdığım ve bu volanta sahip tüm C5-II kasalarda %90 oranla bu volant sorunu ortadan kalktı. Sorun olanlarda emin olun baskı balatayı yaktıklarından volanta zarar veriyorlar. Yeni volant ve baskı balatayla 20.000 km kadar yaptım. Şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım ancak bundan tam emin olabilmek için en az 50.000 km yapmak gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Sorunlar ve şikayetler sadece Citroen.e özgü değil. Her araçta sorunlar vardır. Önemli olan sorunların kronik olup olmadığı ve giderilip giderilmediğidir. Benim kullandığım 2006 kasa araçlarda eğer üretim tarihi 7.aydan önce ise kullanılan volant Valeo idi. Kodu da 0532.P7. Bu volant kesinlikle kronik şekilde sorunlu bir volanttı ancak sorunun ne zaman ortaya çıkacağı belli değildi. Benim sorunum malesef garanti süresinin bitiminde ortaya çıktı. Ben malesef yararlanamadım çünkü yıllık yaptığım km çok fazla değildi. 35.000 km civarında bu problemle karşılaştığımda 90.000 km.ye kadar aracı bu şekilde sürdüm. Kesinlikle baskı balata ya da debriyaj arızası değil tamamen volant arızası. Kavramada en ufak problem yoktu ancak garip garip sesler geliyordu.

    Bu sorun giderildi. Citroen ve Peugeot 2006 yılı 7.ayından itibaren Sachs marka volant (0532.Q4 kodlu) ve buna uygun debriyaj set kullandı. Çevremde tanıdığım ve bu volanta sahip tüm C5-II kasalarda %90 oranla bu volant sorunu ortadan kalktı. Sorun olanlarda emin olun baskı balatayı yaktıklarından volanta zarar veriyorlar. Yeni volant ve baskı balatayla 20.000 km kadar yaptım. Şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım ancak bundan tam emin olabilmek için en az 50.000 km yapmak gerekir.

    +10000 katılıyorum yavuz hocam ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enteresavar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Sorunlar ve şikayetler sadece Citroen.e özgü değil. Her araçta sorunlar vardır. Önemli olan sorunların kronik olup olmadığı ve giderilip giderilmediğidir. Benim kullandığım 2006 kasa araçlarda eğer üretim tarihi 7.aydan önce ise kullanılan volant Valeo idi. Kodu da 0532.P7. Bu volant kesinlikle kronik şekilde sorunlu bir volanttı ancak sorunun ne zaman ortaya çıkacağı belli değildi. Benim sorunum malesef garanti süresinin bitiminde ortaya çıktı. Ben malesef yararlanamadım çünkü yıllık yaptığım km çok fazla değildi. 35.000 km civarında bu problemle karşılaştığımda 90.000 km.ye kadar aracı bu şekilde sürdüm. Kesinlikle baskı balata ya da debriyaj arızası değil tamamen volant arızası. Kavramada en ufak problem yoktu ancak garip garip sesler geliyordu.

    Bu sorun giderildi. Citroen ve Peugeot 2006 yılı 7.ayından itibaren Sachs marka volant (0532.Q4 kodlu) ve buna uygun debriyaj set kullandı. Çevremde tanıdığım ve bu volanta sahip tüm C5-II kasalarda %90 oranla bu volant sorunu ortadan kalktı. Sorun olanlarda emin olun baskı balatayı yaktıklarından volanta zarar veriyorlar. Yeni volant ve baskı balatayla 20.000 km kadar yaptım. Şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım ancak bundan tam emin olabilmek için en az 50.000 km yapmak gerekir.

    +10000 katılıyorum yavuz hocam ;)

    Alıntıları Göster
    ben insanlarda şunu anladım ki: kendi malını övmeyi,başkasını malını yerin dibine sokmayı severler... c5 te de var hoşuma gitmeyen yönler fakat bu demek değil ki bu araç kullanılamaz... yada diğerleri mükemmel de bu iğrenç... o yüzden insanların görüşlerini dinlerken dikkat etmek lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: copyright05

    ben insanlarda şunu anladım ki: kendi malını övmeyi,başkasını malını yerin dibine sokmayı severler... c5 te de var hoşuma gitmeyen yönler fakat bu demek değil ki bu araç kullanılamaz... yada diğerleri mükemmel de bu iğrenç... o yüzden insanların görüşlerini dinlerken dikkat etmek lazım

    Alıntıları Göster
    merhaba sevgili citroen kullanıcıları
    C5 1.6 mcp e-hdı (6 ileri otomatikleştirilmiş)alalı tam 11 gün oldu.Görüşlerimden ziyade yaşadıkarımı sizlerle paylaşmak isterim.
    Aracı salı günü aldım ve arac cuma günü ön kaputtan dumanlar ve yanık kokusu cıkartarak yolda kaldım.(185. km)Aracı çekici ile bostancıoğlu citroene cektiler.Durumun ne olduğunu sordum ve aracın ne olursa olsun değiştirilmesini istedim.Bana rolan dişlisinin ve debriyaj setin yandığını ve durumu değerlendireceklerini söylediler.Bende baylası aradım ve değiştirme talebinde bulundum.Belli süre sonra geri döndüler ve bunun bir kullanıcı arızası ve yarım debriyajdan kaynaklandığını sölediler bende hayretler içerisinde bu arabanın otomatik olduğunu söyledim.Genede ısrarla bana aracı yarım debriyaj kullandığımı ve bunun benimle ilgili olduğunu söylediler.Cıldırmak elde değil.Sabır dedik ve cumartesi servise gittim ve servis müdürü ile konuyu görüştüm.Bana bir aksaklık olduğunu ve düzelteceklerini bunun bir kronik sorun olmadığını söylediler.İnadım ve talihsizliğin bende olduğunu düşünerek talebimden ve hukuksal yoldan vaz geçtim ve tamiratı kabul ettim(aracı cok sevmiştim.)Arabayı dün teslim aldım ve birkaç yere gittim.Akşam evin otoparkına cıktım ve araçtan indim ve gene aynı koku var.Çıldırmak üzereyim.Bu konu ile ilgili madur olan ve aracını geri teslim eden arkadaşı cok iyi anlıyorum ve cektiklerini tahmin ediyorum.Bende ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.Önerilerinizi bekliyorum...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.