|
Bildirim
|
2016 EAT6 Tam otomatik ve 1.6 BlueHDI al çok güzel
Cebine de bakar, konforu da güzel. Tok kapı sesi de var Euro N Cap 5 Yıldızlı EAT6 Taş gibi şanzıman BlueHDI taş gibi motor |
Önceden yazdığım bir yazı :
C4 ikiye ayrılıyor birincisi C4 II olarak geçen 2011-2015 olan ve VTi/THP/e-HDi-MCP-BVA motor-şanzımanlı ilk nesil C4,ikincisi ise 2015-Günümüz(2019'a kadar devam edebilir.) EAT6&PureTech-BlueHDi şanzıman motorlu ,ikinci nesil Facelift olarak geçen C4. İlk nesil C4 baz donanım Attraction veya Easy'de ki standart donanımlar ; İç donanım : Yol bilgisayarı Klima Krom üfleç ve direksiyon detayları Bel/yükseklik ayarlı ön sürücü ve yolcu koltuğu Kapı altı çekmece gözleri Elektrikli & ısıtmalı aynalar Torpido soğutma ve aydınlatma Direksiyondan radyo kumandası Cruise Control hız sabitleme sistemi Ayarlanabilir koltuk kafalıkları ve arka koltukta 3. yolcu kafalığı Dijital gösterge tablosu Önlerde çift çıkışlı arkada tek çıkışlı toplam 6 adet ayak üfleme Çift ışıklı makyaj aynaları(Sürücü ve ön yolcu) 4 okuma 2 iç aydınlatma lambası Auto fonksiyonlu ön camlar İçeriden açılan benzin depo kapağı Gündüz sürüş farları Dış donanım Krom kaplı marka logosu ve ön panjur Sportif tampon çıkıntıları Aynadan sinyal lambası Boyalı kapı kolları/tamponlar/aynalar Siyah renk Spoiler Confort (Attraction'a ek olarak ) İç donanım : Kol dayama Dijital gösterge tablosunda ki analog hız göstergesi Otomatik arka camlar 8 Hoparlör Dış donanım : Sis farları(4 adet) Krom pencere çıtaları Piano Black Spoiler Confort Plus (Confort'a ek olarak ) İç donanım : Far sensörü Yağmur sensörü Otomatik kararan iç dikiz aynası Dijital-otomatik klima Direksiyonda ek ambiyans tuşları Bluetooth Telefon Ayarlanabilir sinyal sesleri Park yeri mesafe ölçüm sistemi Elektrikli park freni(Sadece otomatik viteslerde) Park sırasında gecikmeli sönen farlar (Follow Me Home) Arka koltuk kol dayama Ön konsol arkası 12 V priz Bagajda güç soketi (12 V) ve el feneri USB bağlantı noktası Dış donanım : Krom arka tampon çıtası 205/55/R16 Alüminyum alaşım jant Otomatik katlanır ve ambiyans aydınlatmalı yan aynalar Exculusive : İç donanım : Masajlı&elektrikli koltuklar Arka koltuklardan bagaja ulaşma bölümü Deri döşeme İç ambiyans aydınlatması 230 V priz (Ön kol dayama içinde) Stop and Start (STT) Soğutma işlevli ön kol dayama Ops. donannımlar : Gösterge tablsouna entegre amway navigasyon Kör nokta uyarı sistemi SAM Cam tavan Dış donanımlar : R17 Phoenix Alüminyum alaşım jant Sis farı çevresi kromlar Ön orta ızgara krom çizgi Motorlar 1.4 VTi 95 HP -Attraction-Easy 1.6 VTi 120 HP Confort-Confort Plus 1.6 HDi-Attraction 1.6 e-HDi Confort-Confort Plus-Exculusive İkinci nesil C4 Baz donanım , Confort (İlk nesil Confort'a ek olarak): LED gündüz sürüş farları Yeni direksiyon dokusu-koltuk döşemeleri Gri ve beyazlaşmış yeni gösterge tablosu renkleri 3D efekti verilmiş arka stop lambaları Confort Plus ve Tekno Plus paketler geldi Navigasyon ve dokunmatik ekran standart oldu. Exculusive modele Xenon far geldi. Güvenlik: ABS EBA (Acil fren destek sistemi) EBD (Elektronik fren güç dağılımı) ESP (Elektronik stabilite programı)(Sadece Exclusive'de var) ASR (Antipatinaj sistemi) Yokuş kalkış desteği (Hill Holder) Sürcü ve yolcu hava yastıkları Yan ve perde hava yastıkları Ön yolcu hava yastığı iptal düğmesi Aktif gergili, güç sınırlayıcılı ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri Üç noktada sabitlenen güç sınırlayıcılı arka emniyet kemerleri Ani frenlemede otomatik yanan flaşörler Immobilizer Arka koltuklarda Isofix çocuk koltuğu bağlantıları Sürücü kemer ikaz uyarı sistemi Ön ve arka yolcu kemer ikaz uyarı sistemi En önemlisi yenilenmiş motor ve şanzımanlar : MCP BVA -> EAT6 VTi-THP -> Puretech HDi-e-HDi -> BlueHDi Ön camın sağ ve sol taraflarında,kapıların üstünde ve birçok yerde yalıtım fitilleri var,fiyatları ucuz ama kendisi ucuz değil ve Fransa'da üretiliyor bariz üstünlüğü ise 408 litrelik bagajı var. |
Üstat c4 e bindiğine emin misinC4 kapı konusunda gayet başarılıdır ayrıca malzeme kalitesi çoğu rakibinden iyi sen sümbüle filan bindin sanırım
|
Citr0enim le mutluyum
Benzinli araç alacağım için satılıktır Yarı otomatik F1 vites 2008 1.6hdi 110 beygir son hız 205 1 depo ile 800km (agresif kullanımda) tramer 1000 |
bende var o "ucuz" diye bahsettiğiniz C4'ten.. 4.5 yıl oldu kullanıyorum, taş gibi..
bir 4.5 yıl daha yağına suyuna bakarak kullanırım gibi geliyor, bugüne kadar sadece ilk aldığımda bir mekanik sorunu çıkardı , ilk ayında, garantiden değişti , onun dışında "maxi hb" diyebileceğimiz kıvamda bagaja sahip kullanışlı araç.. |
Herkesin araca dair bir hikayesi var, benimkini de anlatayım. Bundan önceki arabam bir Scirocco idi, 1.4TSI 160 hp DSG. Araba ha bugün DSG arızası verecek ha yarın verecek, 2. viteste hafif titreme var acaba balata mı mekatronik mi diye diye ömrümü yedi. Gece yatağa yattıktan sonra bile aklıma gelirdi bazen, internette boş boş takılırken aratırdım ne gibi arıza vereceğini. Yakıtı tamamen şehiriçinde ayağımın altına yumurta koyup da basmayınca 6.9 litreydi son bıraktığımda, daha da altına indiremedim.
Arabanın bakımlarının yaklaştığı bir gün, bakım setlerine falan bakıyorum internetten; ulan dedim devir ekonomi devri, şunu satsak ne alırız acaba dedim, daha o gece arabayı satılığa koydum, satar satmaz da C4 aldım, imzamdaki araç. Mesleğim gereği teknolojik oyuncakları severim, bu araçta fazlasıyla var, yukarıda da yazıyor zaten ne olduğu. Koltuğu masajlı, göstergeleri yalandan hayalet ve sair bir sürü özellik. Şehiriçi yakıt tüketimine gözüm gitmiyor, 4.9 litre tüketimim var Ankara içi, 39 km/h ortalama hız ile işe gidip gelirken kullanıyorum işte. Aralık başı bakımlarını parçaları kendim alarak arkadaşların dükkanda yaptım, 210 lira mı ne tuttu. Kaskosu Scirocco'nun çeyreği falan, gerçi Scirocco mimli araba kaskosu falan uçuk çıkıyor ama normal bir arabaya göre de düşük işte. Öyle de ekonomi dostu bir araba namıssız. Şanzımanı ilk viteslerde sarsıntılı, DSG'ye göre yok hükmünde eyvallah, ama arabayı şehir içi ne için kullanıyoruz ki zaten, A noktasından B noktasına gidiyoruz. Kaldı ki gaza paldır küldür basmayınca, öyle taş düşürttüğü falan da yok, klasik tek kavrama işte. Bozulsa DSG arızasının yarı fiyatından daha uyguna yaptırırsın, kara düzen bir şanzıman, neyse o. Birkaç Fransız forumunda "fakir adamın şanzımanı" diye okumuştum zamanında, ben de çok zengin olmadığıma göre herhalde benim için şanzıman bu yani Ben de araba sürerken zevk almayı isterim, gönül ister 5.0 V8'lere binelim, sürekli PDK şanzımanlı arabayla gazlayalım ama algısı vergisi yakıtı ortada, olmaz. Bizim insanımız böyle sihirbazlık numaralarını sever ticarette ama gerçek hayatta "az yaksın, çok kaçsın, parçası kaskosu vergisi ucuz olsun, göz alıcı tasarımı olsun, konforu delirtsin, ikinci elde kafam rahat olsun" gibi bir denklem yok, illa ki bir yerlerden feragat etmek gerekiyor, bu arabada da feragat ettiğin yer performanslı sürüşlerde şanzımanın stabilitesi oluyor. Sonuç böyleyken de, ikinci eli daha çok önemseyen adamlar bu arabayı bir zahmet almasınlar, almasınlar ki biz de böyle bütçe dostu araçlara binmeye devam edebilelim. Saygılarımla. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanimdisi -- 16 Ocak 2017; 23:33:2 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |