Şimdi Ara

Citroen C4'ler Neden Bu Kadar Ucuz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
5
Favori
13.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı akşamlar öncelikle

    Belki okumuşsunuzdur, çok yaktığı için sattığım e46'dan sonra dizel ve nispeten yeni model araçlara bakıyorum uzun süredir(bu gidişle daha çok bakarım ya neyse) doğal olarak gözüme clio megane 207 tarzı araçlar çarpıyor ki genelde de internette reno ve pejo diye aratırım. Bi arkadaş niye c4 bakmıyorsun diyince bir de ne göreyim, dizel otomatik( şu iki kelimeyle parti kur yüzde 75 garanti :) digital klima f1 vites(90 beygir gerçi araba) ferah iç mekan gibi sıfatlara sahip bir araba hemde megan ve clio ile aşağı yukarı aynı fiyat. 50 bin temiz otomatik dizel c4 de alabiliyorsunuz düz megane'de.

    Nedir acaba bu arabanın fiyatının düşüklüğü?



  • Önceden yazdığım bir yazı :



    C4 ikiye ayrılıyor birincisi C4 II olarak geçen 2011-2015 olan ve VTi/THP/e-HDi-MCP-BVA motor-şanzımanlı ilk nesil C4,ikincisi ise 2015-Günümüz(2019'a kadar devam edebilir.) EAT6&PureTech-BlueHDi şanzıman motorlu ,ikinci nesil Facelift olarak geçen C4.





    İlk nesil C4 baz donanım Attraction veya Easy'de ki standart donanımlar ;









    İç donanım :





    Yol bilgisayarı

    Klima

    Krom üfleç ve direksiyon detayları

    Bel/yükseklik ayarlı ön sürücü ve yolcu koltuğu

    Kapı altı çekmece gözleri

    Elektrikli & ısıtmalı aynalar

    Torpido soğutma ve aydınlatma

    Direksiyondan radyo kumandası

    Cruise Control hız sabitleme sistemi

    Ayarlanabilir koltuk kafalıkları ve arka koltukta 3. yolcu kafalığı

    Dijital gösterge tablosu

    Önlerde çift çıkışlı arkada tek çıkışlı toplam 6 adet ayak üfleme

    Çift ışıklı makyaj aynaları(Sürücü ve ön yolcu)

    4 okuma 2 iç aydınlatma lambası

    Auto fonksiyonlu ön camlar

    İçeriden açılan benzin depo kapağı

    Gündüz sürüş farları











    Dış donanım





    Krom kaplı marka logosu ve ön panjur

    Sportif tampon çıkıntıları

    Aynadan sinyal lambası

    Boyalı kapı kolları/tamponlar/aynalar

    Siyah renk Spoiler

















    Confort (Attraction'a ek olarak )





    İç donanım :





    Kol dayama

    Dijital gösterge tablosunda ki analog hız göstergesi

    Otomatik arka camlar

    8 Hoparlör











    Dış donanım :





    Sis farları(4 adet)

    Krom pencere çıtaları

    Piano Black Spoiler





    Confort Plus (Confort'a ek olarak )





    İç donanım :





    Far sensörü

    Yağmur sensörü

    Otomatik kararan iç dikiz aynası

    Dijital-otomatik klima

    Direksiyonda ek ambiyans tuşları

    Bluetooth Telefon

    Ayarlanabilir sinyal sesleri

    Park yeri mesafe ölçüm sistemi

    Elektrikli park freni(Sadece otomatik viteslerde)

    Park sırasında gecikmeli sönen farlar (Follow Me Home)

    Arka koltuk kol dayama

    Ön konsol arkası 12 V priz

    Bagajda güç soketi (12 V) ve el feneri

    USB bağlantı noktası





    Dış donanım :





    Krom arka tampon çıtası

    205/55/R16 Alüminyum alaşım jant

    Otomatik katlanır ve ambiyans aydınlatmalı yan aynalar













    Exculusive :





    İç donanım :





    Masajlı&elektrikli koltuklar

    Arka koltuklardan bagaja ulaşma bölümü

    Deri döşeme

    İç ambiyans aydınlatması

    230 V priz (Ön kol dayama içinde)

    Stop and Start (STT)

    Soğutma işlevli ön kol dayama





    Ops. donannımlar :





    Gösterge tablsouna entegre amway navigasyon

    Kör nokta uyarı sistemi SAM

    Cam tavan





    Dış donanımlar :





    R17 Phoenix Alüminyum alaşım jant

    Sis farı çevresi kromlar

    Ön orta ızgara krom çizgi









    Motorlar

    1.4 VTi 95 HP -Attraction-Easy

    1.6 VTi 120 HP Confort-Confort Plus

    1.6 HDi-Attraction

    1.6 e-HDi Confort-Confort Plus-Exculusive













    İkinci nesil C4





    Baz donanım ,





    Confort (İlk nesil Confort'a ek olarak):









    LED gündüz sürüş farları

    Yeni direksiyon dokusu-koltuk döşemeleri

    Gri ve beyazlaşmış yeni gösterge tablosu renkleri

    3D efekti verilmiş arka stop lambaları





    Confort Plus ve Tekno Plus paketler geldi Navigasyon ve dokunmatik ekran standart oldu.

    Exculusive modele Xenon far geldi.











    Güvenlik:





    ABS EBA (Acil fren destek sistemi)

    EBD (Elektronik fren güç dağılımı)

    ESP (Elektronik stabilite programı)(Sadece Exclusive'de var)

    ASR (Antipatinaj sistemi)

    Yokuş kalkış desteği (Hill Holder)

    Sürcü ve yolcu hava yastıkları

    Yan ve perde hava yastıkları

    Ön yolcu hava yastığı iptal düğmesi

    Aktif gergili, güç sınırlayıcılı ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri

    Üç noktada sabitlenen güç sınırlayıcılı arka emniyet kemerleri

    Ani frenlemede otomatik yanan flaşörler

    Immobilizer

    Arka koltuklarda Isofix çocuk koltuğu bağlantıları

    Sürücü kemer ikaz uyarı sistemi

    Ön ve arka yolcu kemer ikaz uyarı sistemi













    En önemlisi yenilenmiş motor ve şanzımanlar :





    MCP BVA -> EAT6





    VTi-THP -> Puretech





    HDi-e-HDi -> BlueHDi





    Ön camın sağ ve sol taraflarında,kapıların üstünde ve birçok yerde yalıtım fitilleri var,fiyatları ucuz ama kendisi ucuz değil ve Fransa'da üretiliyor bariz üstünlüğü ise 408 litrelik bagajı var.
    bende var o "ucuz" diye bahsettiğiniz C4'ten.. 4.5 yıl oldu kullanıyorum, taş gibi..

    bir 4.5 yıl daha yağına suyuna bakarak kullanırım gibi geliyor, bugüne kadar sadece ilk aldığımda bir mekanik sorunu çıkardı , ilk ayında, garantiden değişti , onun dışında "maxi hb" diyebileceğimiz kıvamda bagaja sahip kullanışlı araç..
    Herkesin araca dair bir hikayesi var, benimkini de anlatayım. Bundan önceki arabam bir Scirocco idi, 1.4TSI 160 hp DSG. Araba ha bugün DSG arızası verecek ha yarın verecek, 2. viteste hafif titreme var acaba balata mı mekatronik mi diye diye ömrümü yedi. Gece yatağa yattıktan sonra bile aklıma gelirdi bazen, internette boş boş takılırken aratırdım ne gibi arıza vereceğini. Yakıtı tamamen şehiriçinde ayağımın altına yumurta koyup da basmayınca 6.9 litreydi son bıraktığımda, daha da altına indiremedim.

    Arabanın bakımlarının yaklaştığı bir gün, bakım setlerine falan bakıyorum internetten; ulan dedim devir ekonomi devri, şunu satsak ne alırız acaba dedim, daha o gece arabayı satılığa koydum, satar satmaz da C4 aldım, imzamdaki araç. Mesleğim gereği teknolojik oyuncakları severim, bu araçta fazlasıyla var, yukarıda da yazıyor zaten ne olduğu. Koltuğu masajlı, göstergeleri yalandan hayalet ve sair bir sürü özellik. Şehiriçi yakıt tüketimine gözüm gitmiyor, 4.9 litre tüketimim var Ankara içi, 39 km/h ortalama hız ile işe gidip gelirken kullanıyorum işte. Aralık başı bakımlarını parçaları kendim alarak arkadaşların dükkanda yaptım, 210 lira mı ne tuttu. Kaskosu Scirocco'nun çeyreği falan, gerçi Scirocco mimli araba kaskosu falan uçuk çıkıyor ama normal bir arabaya göre de düşük işte. Öyle de ekonomi dostu bir araba namıssız.

    Şanzımanı ilk viteslerde sarsıntılı, DSG'ye göre yok hükmünde eyvallah, ama arabayı şehir içi ne için kullanıyoruz ki zaten, A noktasından B noktasına gidiyoruz. Kaldı ki gaza paldır küldür basmayınca, öyle taş düşürttüğü falan da yok, klasik tek kavrama işte. Bozulsa DSG arızasının yarı fiyatından daha uyguna yaptırırsın, kara düzen bir şanzıman, neyse o. Birkaç Fransız forumunda "fakir adamın şanzımanı" diye okumuştum zamanında, ben de çok zengin olmadığıma göre herhalde benim için şanzıman bu yani


    Ben de araba sürerken zevk almayı isterim, gönül ister 5.0 V8'lere binelim, sürekli PDK şanzımanlı arabayla gazlayalım ama algısı vergisi yakıtı ortada, olmaz. Bizim insanımız böyle sihirbazlık numaralarını sever ticarette ama gerçek hayatta "az yaksın, çok kaçsın, parçası kaskosu vergisi ucuz olsun, göz alıcı tasarımı olsun, konforu delirtsin, ikinci elde kafam rahat olsun" gibi bir denklem yok, illa ki bir yerlerden feragat etmek gerekiyor, bu arabada da feragat ettiğin yer performanslı sürüşlerde şanzımanın stabilitesi oluyor.

    Sonuç böyleyken de, ikinci eli daha çok önemseyen adamlar bu arabayı bir zahmet almasınlar, almasınlar ki biz de böyle bütçe dostu araçlara binmeye devam edebilelim.

    Saygılarımla.
  • Piyasası fazla yok ondan ucuz.Mesela ben Malatya'da oturuyorum.Burada çoğu insan hiç bilmiyor Citroen'i 2 yildir Malatya da artmaya başladı Citroen sayısı burada.Özellikle C5 görür oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında ucuz değil olması gereken fiyatta. Üstün Alman çeliği ve Japon teknolojisi pahalı olduğu için öyle gözüküyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4 otm ise 92 bg değildir. 115 bg lik e-Hdi motorla kombine edilmişti yarı otm şanzıman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • E46 dan sonra fransiza binmek? Bmw den inen adam yine bmw ye biner. Yanlis yoldasiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • citroen markasını sevmiyor olabilrler
  • tek sevmeme nedenim gostergelerin ortada olmasi ve direksiyonun ortasinin sabit kalmasi. sonraki seride duzeltmisler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW Tiguan bu kadar kötü mü?
    11 yıl önce açıldı
    Megane 4 çok mu kalitesiz
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Citr0enim le mutluyum

    Benzinli araç alacağım için satılıktır

    Yarı otomatik F1 vites
    2008 1.6hdi 110 beygir
    son hız 205
    1 depo ile 800km (agresif kullanımda)
    tramer 1000



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanimdisi -- 16 Ocak 2017; 23:33:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Aslında ucuz değil olması gereken fiyatta. Üstün Alman çeliği ve Japon teknolojisi pahalı olduğu için öyle gözüküyor.

    fiyatlar o kadar aldı başını gittiki, bu paralara citroen ucuz gelmeye başladı
  • Önceden yazdığım bir yazı :



    C4 ikiye ayrılıyor birincisi C4 II olarak geçen 2011-2015 olan ve VTi/THP/e-HDi-MCP-BVA motor-şanzımanlı ilk nesil C4,ikincisi ise 2015-Günümüz(2019'a kadar devam edebilir.) EAT6&PureTech-BlueHDi şanzıman motorlu ,ikinci nesil Facelift olarak geçen C4.





    İlk nesil C4 baz donanım Attraction veya Easy'de ki standart donanımlar ;









    İç donanım :





    Yol bilgisayarı

    Klima

    Krom üfleç ve direksiyon detayları

    Bel/yükseklik ayarlı ön sürücü ve yolcu koltuğu

    Kapı altı çekmece gözleri

    Elektrikli & ısıtmalı aynalar

    Torpido soğutma ve aydınlatma

    Direksiyondan radyo kumandası

    Cruise Control hız sabitleme sistemi

    Ayarlanabilir koltuk kafalıkları ve arka koltukta 3. yolcu kafalığı

    Dijital gösterge tablosu

    Önlerde çift çıkışlı arkada tek çıkışlı toplam 6 adet ayak üfleme

    Çift ışıklı makyaj aynaları(Sürücü ve ön yolcu)

    4 okuma 2 iç aydınlatma lambası

    Auto fonksiyonlu ön camlar

    İçeriden açılan benzin depo kapağı

    Gündüz sürüş farları











    Dış donanım





    Krom kaplı marka logosu ve ön panjur

    Sportif tampon çıkıntıları

    Aynadan sinyal lambası

    Boyalı kapı kolları/tamponlar/aynalar

    Siyah renk Spoiler

















    Confort (Attraction'a ek olarak )





    İç donanım :





    Kol dayama

    Dijital gösterge tablosunda ki analog hız göstergesi

    Otomatik arka camlar

    8 Hoparlör











    Dış donanım :





    Sis farları(4 adet)

    Krom pencere çıtaları

    Piano Black Spoiler





    Confort Plus (Confort'a ek olarak )





    İç donanım :





    Far sensörü

    Yağmur sensörü

    Otomatik kararan iç dikiz aynası

    Dijital-otomatik klima

    Direksiyonda ek ambiyans tuşları

    Bluetooth Telefon

    Ayarlanabilir sinyal sesleri

    Park yeri mesafe ölçüm sistemi

    Elektrikli park freni(Sadece otomatik viteslerde)

    Park sırasında gecikmeli sönen farlar (Follow Me Home)

    Arka koltuk kol dayama

    Ön konsol arkası 12 V priz

    Bagajda güç soketi (12 V) ve el feneri

    USB bağlantı noktası





    Dış donanım :





    Krom arka tampon çıtası

    205/55/R16 Alüminyum alaşım jant

    Otomatik katlanır ve ambiyans aydınlatmalı yan aynalar













    Exculusive :





    İç donanım :





    Masajlı&elektrikli koltuklar

    Arka koltuklardan bagaja ulaşma bölümü

    Deri döşeme

    İç ambiyans aydınlatması

    230 V priz (Ön kol dayama içinde)

    Stop and Start (STT)

    Soğutma işlevli ön kol dayama





    Ops. donannımlar :





    Gösterge tablsouna entegre amway navigasyon

    Kör nokta uyarı sistemi SAM

    Cam tavan





    Dış donanımlar :





    R17 Phoenix Alüminyum alaşım jant

    Sis farı çevresi kromlar

    Ön orta ızgara krom çizgi









    Motorlar

    1.4 VTi 95 HP -Attraction-Easy

    1.6 VTi 120 HP Confort-Confort Plus

    1.6 HDi-Attraction

    1.6 e-HDi Confort-Confort Plus-Exculusive













    İkinci nesil C4





    Baz donanım ,





    Confort (İlk nesil Confort'a ek olarak):









    LED gündüz sürüş farları

    Yeni direksiyon dokusu-koltuk döşemeleri

    Gri ve beyazlaşmış yeni gösterge tablosu renkleri

    3D efekti verilmiş arka stop lambaları





    Confort Plus ve Tekno Plus paketler geldi Navigasyon ve dokunmatik ekran standart oldu.

    Exculusive modele Xenon far geldi.











    Güvenlik:





    ABS EBA (Acil fren destek sistemi)

    EBD (Elektronik fren güç dağılımı)

    ESP (Elektronik stabilite programı)(Sadece Exclusive'de var)

    ASR (Antipatinaj sistemi)

    Yokuş kalkış desteği (Hill Holder)

    Sürcü ve yolcu hava yastıkları

    Yan ve perde hava yastıkları

    Ön yolcu hava yastığı iptal düğmesi

    Aktif gergili, güç sınırlayıcılı ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri

    Üç noktada sabitlenen güç sınırlayıcılı arka emniyet kemerleri

    Ani frenlemede otomatik yanan flaşörler

    Immobilizer

    Arka koltuklarda Isofix çocuk koltuğu bağlantıları

    Sürücü kemer ikaz uyarı sistemi

    Ön ve arka yolcu kemer ikaz uyarı sistemi













    En önemlisi yenilenmiş motor ve şanzımanlar :





    MCP BVA -> EAT6





    VTi-THP -> Puretech





    HDi-e-HDi -> BlueHDi





    Ön camın sağ ve sol taraflarında,kapıların üstünde ve birçok yerde yalıtım fitilleri var,fiyatları ucuz ama kendisi ucuz değil ve Fransa'da üretiliyor bariz üstünlüğü ise 408 litrelik bagajı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzinli yeni kasalar 40-50 dizeller 50-65 makyajlı benzinliler 60-70 dizeller 70-80.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aurorax

    tek sevmeme nedenim gostergelerin ortada olmasi ve direksiyonun ortasinin sabit kalmasi. sonraki seride duzeltmisler

    Kesinlikle öyle alışılmışın dışında olduğu için insan yadırgıyor. Belki kullanılsa alışılabilir.
  • 2016 EAT6 Tam otomatik ve 1.6 BlueHDI al çok güzel

    Cebine de bakar, konforu da güzel.

    Tok kapı sesi de var

    Euro N Cap 5 Yıldızlı

    EAT6 Taş gibi şanzıman

    BlueHDI taş gibi motor
  • Citroën c4 lerin LPG ile uyumu nasıl en sorunsuz LPG uyumlu motoru nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında ucuz değil,diğerleri çok pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Benzinli yeni kasalar 40-50 dizeller 50-65 makyajlı benzinliler 60-70 dizeller 70-80.

    cruze bakıyorum 2012 benzinli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: educationist

    Citroën c4 lerin LPG ile uyumu nasıl en sorunsuz LPG uyumlu motoru nedir?

    Ben sıfır aldığım c4 1.4 e brc kit taktırmıştım. 60 bin km kullandım. İlk montajda sorunlar yaşadım ama kite karşı olumlu bir bakışım var. Usta sorunu yani. Forumda da paylaşmıştım zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende var o "ucuz" diye bahsettiğiniz C4'ten.. 4.5 yıl oldu kullanıyorum, taş gibi..

    bir 4.5 yıl daha yağına suyuna bakarak kullanırım gibi geliyor, bugüne kadar sadece ilk aldığımda bir mekanik sorunu çıkardı , ilk ayında, garantiden değişti , onun dışında "maxi hb" diyebileceğimiz kıvamda bagaja sahip kullanışlı araç..
  • Ben özet geçeyim. Erken yıpranmaya başlıyor o yüzden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: P1YADE

    Citr0enim le mutluyum

    Benzinli araç alacağım için satılıktır

    Yarı otomatik F1 vites
    2008 1.6hdi 110 beygir
    son hız 205
    1 depo ile 800km (agresif kullanımda)
    tramer 1000

    Gecen hamiltonu tokatladim f1 fitesin gücünden herhal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.