Şimdi Ara

Citroen C4'ler Neden Bu Kadar Ucuz (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
5
Favori
13.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Citroenin yanından bile geçmemiş insanların ön yargılı konuşmaları sebebiyle fiyatı makul kalan araçtır. Ben c4 alacağım zaman "aman alma" diyen çok olmuştu. Ama onları dinlemeyip aldım. Hatta aldığımı sattım gittim bidaha c4 aldım ☺ kullanmaya devam ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 18 Nisan 2021; 18:48:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 yılında 0 km e-hdi exclusive + cam tavan + fransız navi c4'ümüzü 67000'e aldık.

    şu an 30.000 kilometrede, aşırı derecede memnunuz. her hangi bir mekanik problem yaşamadık. istanbul gibi çok yoğun trafikte - fatih / levent / kadıköy - kullanılan aracımızın ortalama yakıt tüketimi 6.8 lt, asla kullanımda yakıt tasarrufu amacıyla performanstan kısmıyorum.

    yalıtım güzel, performans sıkıntısız, yol tutuşu gayet iyi, malzeme kalitesi son derece yeterli, kör nokta uyarı sistemi çok faydalı.

    aracın dezavantajları kesinlikle mcp + farların led olmaması. mcp çözülemez ancak farlara çözüm bulunabilir.

    görünen o ki en az 3 yıl daha gönül rahatlığıyla kullanabiliriz aracı. ucuz olması en çok mantıklı insanlara yarıyor muhtemelen :) biz o dönem 1.4 tsi comfortline golf alabilirdik. ancak tercihimiz bu oldu. iyi ki oldu diyorum her bindiğimde. kesinlikle güzel bir ruhu var c4'ün.




  • Herkesin araca dair bir hikayesi var, benimkini de anlatayım. Bundan önceki arabam bir Scirocco idi, 1.4TSI 160 hp DSG. Araba ha bugün DSG arızası verecek ha yarın verecek, 2. viteste hafif titreme var acaba balata mı mekatronik mi diye diye ömrümü yedi. Gece yatağa yattıktan sonra bile aklıma gelirdi bazen, internette boş boş takılırken aratırdım ne gibi arıza vereceğini. Yakıtı tamamen şehiriçinde ayağımın altına yumurta koyup da basmayınca 6.9 litreydi son bıraktığımda, daha da altına indiremedim.

    Arabanın bakımlarının yaklaştığı bir gün, bakım setlerine falan bakıyorum internetten; ulan dedim devir ekonomi devri, şunu satsak ne alırız acaba dedim, daha o gece arabayı satılığa koydum, satar satmaz da C4 aldım, imzamdaki araç. Mesleğim gereği teknolojik oyuncakları severim, bu araçta fazlasıyla var, yukarıda da yazıyor zaten ne olduğu. Koltuğu masajlı, göstergeleri yalandan hayalet ve sair bir sürü özellik. Şehiriçi yakıt tüketimine gözüm gitmiyor, 4.9 litre tüketimim var Ankara içi, 39 km/h ortalama hız ile işe gidip gelirken kullanıyorum işte. Aralık başı bakımlarını parçaları kendim alarak arkadaşların dükkanda yaptım, 210 lira mı ne tuttu. Kaskosu Scirocco'nun çeyreği falan, gerçi Scirocco mimli araba kaskosu falan uçuk çıkıyor ama normal bir arabaya göre de düşük işte. Öyle de ekonomi dostu bir araba namıssız.

    Şanzımanı ilk viteslerde sarsıntılı, DSG'ye göre yok hükmünde eyvallah, ama arabayı şehir içi ne için kullanıyoruz ki zaten, A noktasından B noktasına gidiyoruz. Kaldı ki gaza paldır küldür basmayınca, öyle taş düşürttüğü falan da yok, klasik tek kavrama işte. Bozulsa DSG arızasının yarı fiyatından daha uyguna yaptırırsın, kara düzen bir şanzıman, neyse o. Birkaç Fransız forumunda "fakir adamın şanzımanı" diye okumuştum zamanında, ben de çok zengin olmadığıma göre herhalde benim için şanzıman bu yani


    Ben de araba sürerken zevk almayı isterim, gönül ister 5.0 V8'lere binelim, sürekli PDK şanzımanlı arabayla gazlayalım ama algısı vergisi yakıtı ortada, olmaz. Bizim insanımız böyle sihirbazlık numaralarını sever ticarette ama gerçek hayatta "az yaksın, çok kaçsın, parçası kaskosu vergisi ucuz olsun, göz alıcı tasarımı olsun, konforu delirtsin, ikinci elde kafam rahat olsun" gibi bir denklem yok, illa ki bir yerlerden feragat etmek gerekiyor, bu arabada da feragat ettiğin yer performanslı sürüşlerde şanzımanın stabilitesi oluyor.

    Sonuç böyleyken de, ikinci eli daha çok önemseyen adamlar bu arabayı bir zahmet almasınlar, almasınlar ki biz de böyle bütçe dostu araçlara binmeye devam edebilelim.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chalap

    Citroenin yanından bile geçmemiş insanların ön yargılı konuşmaları sebebiyle fiyatı makul kalan araçtır. Ben c4 alacağım zaman "aman alma" diyen çok olmuştu. Ama onları dinlemeyip aldım. Hatta aldığımı sattım gittim bidaha c4 aldım ☺ kullanmaya devam ediyorum...

    anavatanı fransa'da bile satmadığı için c4 diye birşey de kalmadı, üretimden kalktı. çok güzel olsa satardı biraz. ön yargı falan değil, fransız araçlarının kalitesi vasat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: chalap

    Citroenin yanından bile geçmemiş insanların ön yargılı konuşmaları sebebiyle fiyatı makul kalan araçtır. Ben c4 alacağım zaman "aman alma" diyen çok olmuştu. Ama onları dinlemeyip aldım. Hatta aldığımı sattım gittim bidaha c4 aldım ☺ kullanmaya devam ediyorum...

    anavatanı fransa'da bile satmadığı için c4 diye birşey de kalmadı, üretimden kalktı. çok güzel olsa satardı biraz. ön yargı falan değil, fransız araçlarının kalitesi vasat.

    Sizin gibi düşünenler sayenizde bu aracın fiyatı makul kalıyor. sağolun




  • Eskilerin direksiyonu itici geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chalap


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: chalap

    Citroenin yanından bile geçmemiş insanların ön yargılı konuşmaları sebebiyle fiyatı makul kalan araçtır. Ben c4 alacağım zaman "aman alma" diyen çok olmuştu. Ama onları dinlemeyip aldım. Hatta aldığımı sattım gittim bidaha c4 aldım ☺ kullanmaya devam ediyorum...

    anavatanı fransa'da bile satmadığı için c4 diye birşey de kalmadı, üretimden kalktı. çok güzel olsa satardı biraz. ön yargı falan değil, fransız araçlarının kalitesi vasat.

    Sizin gibi düşünenler sayenizde bu aracın fiyatı makul kalıyor. sağolun

    c4 artık üretilmiyor diyorum.




  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    Yakın arkadaşım da uzun süre Opel ve Bmw kullanıp ilerleyen kilometrelere bağlı çok yüksek periyodik bakım ücretleri ve arızalardan bıkıp çok temiz bir C4 almıştı birkaç sene önce.

    İstanbul da zaten ha 320d ha C4 diyordu şimdi aracın ekonomik yapısına ve sakınmadan kullanabilmesine epey alıştı, yazları 5.5-6 kışları 7-7.5 litre ortalaması var İstanbul içinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • göktuğbey kullanıcısına yanıt
    Ncap ve ıhs puanları astrafan yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.