Şimdi Ara

Citroen C4 Mcp(Otomatik) Şanzıman İncelemesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
24.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Kırk kere kullandık, sarsıyor. Sarsmama gibi bir şansı yok o tek kavramayla.

    Düz vites sarsılışı da kullanana göre değişim gösterir. Düz vitesten az veya çok sarsar gibi bir dünya yok.

    O zaman sizin arac sorunlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Math.

    quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Kırk kere kullandık, sarsıyor. Sarsmama gibi bir şansı yok o tek kavramayla.

    Düz vites sarsılışı da kullanana göre değişim gösterir. Düz vitesten az veya çok sarsar gibi bir dünya yok.

    O zaman sizin arac sorunlu

    Alıntıları Göster
    Herkes farklı bir şey söylüyor. En sonunda ben de yapacağım bu şanzımanın testini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Herkes farklı bir şey söylüyor. En sonunda ben de yapacağım bu şanzımanın testini

    Hocam hatta kiralayın
    daha C4 gormiyen adam C4 kotuluyor ki ben golf de kullandim C4 kesinlikle iyi bir arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Easytronic
    Amt
    Mcp

    Bu 3 vitesli aracı da satın aldım. Kullandım. Bu 3 şanzıman da forumda abartılı şekilde elestriliyordu.

    O yüzden böyle forumlarda bilgi kirliliği hat safhada.. Kırk kere kullananlar.. ve hiç kullanmadan manuel ile kiyaslayanlar hep olacaktır. .

    DSG li 1.9 Tdi caddy sahibim bile Mcpye Ok verdikten sonra gerisi davul zurna saz..

    Dsg de vites hissettiriyor.. dsg de kararsızlık yaşıyor. Forumda CVT gibi ballandira ballandira anlatildigina bakmayın. .

    Benim için önemli olan diğer husus ise 91 bin kmde fabrika çıkışı baskı balata olması. Maşallah hiç arıza yapmamış olması. İstanbul içi de manuel vitesler kadar yakıt yakmasi..

    Isteyene bugün Adapazarı yolunda vites geçişini de video ve g sensor ile çekerim. Bakalım Debriyajsiz vites mi değişiyor yoksa bagajdaki süt, ayran mı oluyor görürsünüz. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Herkes farklı bir şey söylüyor. En sonunda ben de yapacağım bu şanzımanın testini

    Hocam aracı tanırsan ve hangi devirde vites değiştireceğini çözüp o sırada gazdan hafif ayağını çekersen - ki eleştirenler ben ne anladım bu otomatikten diyip eleştriyor- az sarsılıyor. Kalkışta dipgaz yaparsan 1 den 2 ye çok yığılıyor. Tam bir emekli adam şanzımanı, sakin kullanıyorsan idare eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Herkes farklı bir şey söylüyor. En sonunda ben de yapacağım bu şanzımanın testini

    Hocam hatta kiralayın
    daha C4 gormiyen adam C4 kotuluyor ki ben golf de kullandim C4 kesinlikle iyi bir arac

    C4 tabii ki iyi bir araç. Orası bambaşka bir konu ancak bu şanzımana iyi diyenler kadar kötü diyenlerde var. Hepsi mi bilmeden, binmeden, denemeden yorum yapıyor?

    @automovil Hocam devirleri vites geçişlerini o kadar takip ettikten sonra bende o arkadaşlar gibi düşünürüm. Ne anladım ben öyle otomatikten?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Herkes farklı bir şey söylüyor. En sonunda ben de yapacağım bu şanzımanın testini

    Hocam hatta kiralayın
    daha C4 gormiyen adam C4 kotuluyor ki ben golf de kullandim C4 kesinlikle iyi bir arac

    C4 tabii ki iyi bir araç. Orası bambaşka bir konu ancak bu şanzımana iyi diyenler kadar kötü diyenlerde var. Hepsi mi bilmeden, binmeden, denemeden yorum yapıyor?

    @automovil Hocam devirleri vites geçişlerini o kadar takip ettikten sonra bende o arkadaşlar gibi düşünürüm. Ne anladım ben öyle otomatikten?


    Aynen Hocam. Arkadaş takıntılı olmuş vites atmayınca nefesim daralıyor diyo. Direksiyondan da değiştirmiyor gurur yapmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Foruma kalsa tüm tek kavramalar çöp, dsg kronik problemli, klasikler çok yakıyor, cvt tatsız performansız...yani at arabası en iyisi..

    Her çeşidini kullandım..tek kavramaların ilk versiyonlarındaki problemler giderildi..bence yenilerin avantajları çok ve alışılıyor..
    Citroenler de ekonomik ve f/p arabası bence..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: automovil


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Mcp'yi bende kullanıyorum.

    Evet bazen kararsız oluyor ve 1'den 2'ye hissediyorsunuz ama genelde sıkıntı yok.

    Yanlız şunuda belirtmek lazım, 115 Hp'likler 2013 model ve onlarda Mcp için yazılım güncellemesi yapılmış şekilde geliyor zaten.

    2 tane yazılım çıktı diye biliyorum Mcp'ye, 2011 ve 2012 araçlarınada yazılım yaptırıp çok rahatladığını belirtenler olmuştu.

    Kötü yorumlar bence yazılım öncesi döneme ait. O zamanlar daha kötüymüş.

    Yazılım çok fark ettirir bu tip şanzımanlarda diye düşünüyorum. Debriyaja ne kadar basılacağı, ne kadar süre tutulacağı vs.

    Birde mesela en son yazılım ile ( Yani 2013'de standart gelen ), ayağı gazdan çekince ilerleme özelliği gelmiş.

    Aynı klasik otomatik şanzımanda "D" konumuna alınca gitmesi gibi bir hissiyat.

    Eskilerinde yokmuş bu, bence gelmesi iyi olmuş.



    Sanırım yanlış yazdınız. Frenden çekince ileri gitme 2012 model ds4 te de var.

    Ds'leri bilmiyorum , onların şanzımanıda aynı aslında ama demek onların yazılımları farklı.

    Çünkü C4 forumunu çok okudum herkes öyle yazıyor.




  • Manuel kullanan biri mcp'ye geçerse çok sorun olmayabilir; ancak dsg ya da tam otomatik kullanmış biri fazlasıyla yadırgar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Manuel kullanan biri mcp'ye geçerse çok sorun olmayabilir; ancak dsg ya da tam otomatik kullanmış biri fazlasıyla yadırgar.

    Dsg kullandim hala yadirgamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Manuel kullanan biri mcp'ye geçerse çok sorun olmayabilir; ancak dsg ya da tam otomatik kullanmış biri fazlasıyla yadırgar.

    Dsg kullandim hala yadirgamadim

    Açıkçası ben manuelden sonra bile yadırgamıştım... DSG tecrübemden sonra ise tekrar denemeye gerek bile duymadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Manuel kullanan biri mcp'ye geçerse çok sorun olmayabilir; ancak dsg ya da tam otomatik kullanmış biri fazlasıyla yadırgar.

    Dsg kullandim hala yadirgamadim

    Açıkçası ben manuelden sonra bile yadırgamıştım... DSG tecrübemden sonra ise tekrar denemeye gerek bile duymadım.

    Alıntıları Göster
    Tecrübesiz adamlar MCP şanzıman kullanırlarsa tabi şikayet ederler, işi kavradıktan sonra sorun çözülüyor ama malesef bazı kişilere anlatamıyoruz bunu. 1-2-3 sarsıntı var ama büyütülecek kadar bir şey değil.

    Patlak, her tarafından arıza fışkıran DSG alacağıma gider daha uygun fiyata sorunsuz MCP alırım daha iyi. (otomatik vites tercih etseydim)




  • Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın lütfen şanzuman mutlaka doğru kullanıldığında alışılacak ve problemsiz kullanılacak bir şanzuman.Ancak tek kavrama otomatikleştrilmiş manuel şanzumanlar artık miladını tamamladı.Hemen hepsini kullandım rampa yukarı yokuşlu bir yolda mecburen gaza yüklenerek kalkıyorsunuz bazen öyle bir 2. Vitese geçiyor ki araç yığılıp kalıyor.hız istemesinizde ciddi manada düşüyor. Örneğin edc sürükleyip gidiyor.Yakıt tüketimine gelince edc şanzunan da en az mcp kadar ekonomik.Keşke bu arabada executive donanımda manuel 6 ileri şanzuman sunulsaydı o zaman bu şekilde yorum yapmazdım.Güzelim arabayı mcp şanzumana esir ettiler resmen.Şahsi görüşüm stok eritiyorlar yakındır citroen de çift kavrama duyurur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın lütfen şanzuman mutlaka doğru kullanıldığında alışılacak ve problemsiz kullanılacak bir şanzuman.Ancak tek kavrama otomatikleştrilmiş manuel şanzumanlar artık miladını tamamladı.Hemen hepsini kullandım rampa yukarı yokuşlu bir yolda mecburen gaza yüklenerek kalkıyorsunuz bazen öyle bir 2. Vitese geçiyor ki araç yığılıp kalıyor.hız istemesinizde ciddi manada düşüyor. Örneğin edc sürükleyip gidiyor.Yakıt tüketimine gelince edc şanzunan da en az mcp kadar ekonomik.Keşke bu arabada executive donanımda manuel 6 ileri şanzuman sunulsaydı o zaman bu şekilde yorum yapmazdım.Güzelim arabayı mcp şanzumana esir ettiler resmen.Şahsi görüşüm stok eritiyorlar yakındır citroen de çift kavrama duyurur.

    Verilen paraya yazık.
    Otomatik şanzıman diye satılmayan bir şanZıman.
    Bu şuna benziyor; tv uzaktan kumandası ama sadece 30 cm mesafeden çekiyor.
    Ancak dini bütün vakti az olanlar, hrm ataç sürüp hem secde yapabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın lütfen şanzuman mutlaka doğru kullanıldığında alışılacak ve problemsiz kullanılacak bir şanzuman.Ancak tek kavrama otomatikleştrilmiş manuel şanzumanlar artık miladını tamamladı.Hemen hepsini kullandım rampa yukarı yokuşlu bir yolda mecburen gaza yüklenerek kalkıyorsunuz bazen öyle bir 2. Vitese geçiyor ki araç yığılıp kalıyor.hız istemesinizde ciddi manada düşüyor. Örneğin edc sürükleyip gidiyor.Yakıt tüketimine gelince edc şanzunan da en az mcp kadar ekonomik.Keşke bu arabada executive donanımda manuel 6 ileri şanzuman sunulsaydı o zaman bu şekilde yorum yapmazdım.Güzelim arabayı mcp şanzumana esir ettiler resmen.Şahsi görüşüm stok eritiyorlar yakındır citroen de çift kavrama duyurur.
    Ben de bu arabanın 2013ünü 3 aydır kullanıyorum.

    Önceki model yıllarını bilmem, diğer markalarda da hiç tek kavrama yarı otomatik kullanmadım.

    Söyliyebileceğim tek şey 2013 model yılı itibariyle mcp çok çok başarılı...

    Ayrıca alışma süresi ayağı gazdan çekme vs de gerekmiyor zaten kitapçığında da vites değişimlerinde çekmenize gerek yok diyor.

    Benim tek yaşadığım sıkıntı dönüş ertesi rampa olan sapaklarda araba 2 de dönmeye çalışıyor motor boğulduğu 1 e düşmek zorunda kalıyor ve debriyaja çok yük biniyor dolayısı ile sarsıntı yaşıyor ki bu hıza eğime yüke göre çift kavramalarda da belki daha az da olsa yaşanan bir şey. Onu da sapak öncesi kulakçıktan 1 e alarak kolayca çözmek mümkün. Bu arada manuel moda almadan da kulakçıkları kullanmak mümkün. Bir de otomatik elfreni yüzünden yokuşa park ve dar paralel park etmek -parktan çıkmak mesele ki o da yine çift kavmalılarda da olan bir problem eşyanın tabiatı bir noktada.
    Normal kullanımda da vites geçişleri 1.6 dizel motorla şehir içinde apaçilik yapmak peşinde olmayan herkesi tatmin edecektir. Şanzımandan bağımsız olarak da 1.6 hdi'ın bu versiyonu da bu iş için zaten belki de piyasadaki en yanlış motor bu arada. Zaten uzun yolda yasal hız sınırları içinde motor alıp götürüyor, şanzımana iş bırakmıyor. Dur kalk trafikte gaza basmadan harekete geçmesi ve hız dozlamasının kolay olması da başarılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Ben de bu arabanın 2013ünü 3 aydır kullanıyorum.

    Önceki model yıllarını bilmem, diğer markalarda da hiç tek kavrama yarı otomatik kullanmadım.

    Söyliyebileceğim tek şey 2013 model yılı itibariyle mcp çok çok başarılı...

    Ayrıca alışma süresi ayağı gazdan çekme vs de gerekmiyor zaten kitapçığında da vites değişimlerinde çekmenize gerek yok diyor.

    Benim tek yaşadığım sıkıntı dönüş ertesi rampa olan sapaklarda araba 2 de dönmeye çalışıyor motor boğulduğu 1 e düşmek zorunda kalıyor ve debriyaja çok yük biniyor dolayısı ile sarsıntı yaşıyor ki bu hıza eğime yüke göre çift kavramalarda da belki daha az da olsa yaşanan bir şey. Onu da sapak öncesi kulakçıktan 1 e alarak kolayca çözmek mümkün. Bu arada manuel moda almadan da kulakçıkları kullanmak mümkün. Bir de otomatik elfreni yüzünden yokuşa park ve dar paralel park etmek -parktan çıkmak mesele ki o da yine çift kavmalılarda da olan bir problem eşyanın tabiatı bir noktada.
    Normal kullanımda da vites geçişleri 1.6 dizel motorla şehir içinde apaçilik yapmak peşinde olmayan herkesi tatmin edecektir. Şanzımandan bağımsız olarak da 1.6 hdi'ın bu versiyonu da bu iş için zaten belki de piyasadaki en yanlış motor bu arada. Zaten uzun yolda yasal hız sınırları içinde motor alıp götürüyor, şanzımana iş bırakmıyor. Dur kalk trafikte gaza basmadan harekete geçmesi ve hız dozlamasının kolay olması da başarılı.

    Alıntıları Göster
    mcp yi psa nın neredeyse çok aracında denedim. 508, 3008 ve 5008 gibi büyük modellerde özellikle çok sinir bozucu sarsıntı olabiliyor çok hantal hissettiriyor. c4 ve 308 de ise şanzumanın çalışma mantığına uygun kullandığınızda sorun yaşatmıyor ancak yinede sürüş keyfi isteyen adam için mcp felaket. şöyle anlatayım kalkışta ya da ani hızlanma istediğinizde gaza sonuna kadar bassanız bile otomobil anında tepki göstermiyor yine aynı şekilde gaza sonuna kadar bastığın halde 2. ye geçerken bir boşluk anı ve yavaş bir şekilde ikiye geçiş oluyor, meşhur seri otomatiklerin tekme atar gibi anında kavrama durumu mcp de asla olmuyor. mcp tam anlamıyla acemi bir sürücü gibi ya da hiç acelesi olmayan bir sürücü gibi vites değiştiriyor. gaza yüklenmeden önce kavradığından emin olacaksınız (3008 ve 5008 de özellikle çok sıkıntılı bir durum park manevraları sırasında gazı ayarlayamayıp sağa sola çarpma eğiliminiz oluyor ilk başlarda) vites değiştirirken gaz pedalı pozisyonunuzu sabit tutacaksınız ya da gazdan biraz ayağınızı çekeceksiniz, en akıcı sürüşü bu şekilde yakalayabiliyorsunuz. psa nın aptallıklarından biri buda işte; mcp. sen git o kadar güzelim hdi ve thp motorlar yap ama mcp şanzuman ile satışa çıkar. maddi zorluklar çeken bir kuruluş olduğunu hatta 2013 itibariyle açıkça bütün haklarından vazgeçtiğini söyleyen bir firma olduğunu biliyoruz ancak 2008, rcz makyajı gibi aptal işler yerine yeni bir otomatik şanzuman geliştirmeleri gerekirdi ki illa yapmaları şartta değil zaten psa nın bir çok ortaklığı var ( toyota, bmw, ford bunlardan sadece bir kaçı). zaten bmw nin de 1.6 dizelde otomatik eksiği var mesela bmw ile anlaşmaya gidilip yine ortak bir çözüm üretilebilirdi. peugeot açıkça sizin için üretmiyoruz canımız nasıl isterse öyle üretiriz kafasında tamamen ki bana batmak üzere olan bir firma için çok cüretkar hareket ediyor gibi geliyor. ben otomobile ayak uydurmak zorunda mıyım? o zaman hep beraber dilberaydan gelsin; zorundamıyııııım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orjSin

    mcp yi psa nın neredeyse çok aracında denedim. 508, 3008 ve 5008 gibi büyük modellerde özellikle çok sinir bozucu sarsıntı olabiliyor çok hantal hissettiriyor. c4 ve 308 de ise şanzumanın çalışma mantığına uygun kullandığınızda sorun yaşatmıyor ancak yinede sürüş keyfi isteyen adam için mcp felaket. şöyle anlatayım kalkışta ya da ani hızlanma istediğinizde gaza sonuna kadar bassanız bile otomobil anında tepki göstermiyor yine aynı şekilde gaza sonuna kadar bastığın halde 2. ye geçerken bir boşluk anı ve yavaş bir şekilde ikiye geçiş oluyor, meşhur seri otomatiklerin tekme atar gibi anında kavrama durumu mcp de asla olmuyor. mcp tam anlamıyla acemi bir sürücü gibi ya da hiç acelesi olmayan bir sürücü gibi vites değiştiriyor. gaza yüklenmeden önce kavradığından emin olacaksınız (3008 ve 5008 de özellikle çok sıkıntılı bir durum park manevraları sırasında gazı ayarlayamayıp sağa sola çarpma eğiliminiz oluyor ilk başlarda) vites değiştirirken gaz pedalı pozisyonunuzu sabit tutacaksınız ya da gazdan biraz ayağınızı çekeceksiniz, en akıcı sürüşü bu şekilde yakalayabiliyorsunuz. psa nın aptallıklarından biri buda işte; mcp. sen git o kadar güzelim hdi ve thp motorlar yap ama mcp şanzuman ile satışa çıkar. maddi zorluklar çeken bir kuruluş olduğunu hatta 2013 itibariyle açıkça bütün haklarından vazgeçtiğini söyleyen bir firma olduğunu biliyoruz ancak 2008, rcz makyajı gibi aptal işler yerine yeni bir otomatik şanzuman geliştirmeleri gerekirdi ki illa yapmaları şartta değil zaten psa nın bir çok ortaklığı var ( toyota, bmw, ford bunlardan sadece bir kaçı). zaten bmw nin de 1.6 dizelde otomatik eksiği var mesela bmw ile anlaşmaya gidilip yine ortak bir çözüm üretilebilirdi. peugeot açıkça sizin için üretmiyoruz canımız nasıl isterse öyle üretiriz kafasında tamamen ki bana batmak üzere olan bir firma için çok cüretkar hareket ediyor gibi geliyor. ben otomobile ayak uydurmak zorunda mıyım? o zaman hep beraber dilberaydan gelsin; zorundamıyııııım?

    psa nın batacağını nerden çıkardın?
    o haberlere baksan opel 10 yıldır batıyor diimi
    yada diyelim ki volvo gibi komple el değiştirdi volvo bitti mi?

    yazdıklarında doğru yerlerde var ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: orjSin

    mcp yi psa nın neredeyse çok aracında denedim. 508, 3008 ve 5008 gibi büyük modellerde özellikle çok sinir bozucu sarsıntı olabiliyor çok hantal hissettiriyor. c4 ve 308 de ise şanzumanın çalışma mantığına uygun kullandığınızda sorun yaşatmıyor ancak yinede sürüş keyfi isteyen adam için mcp felaket. şöyle anlatayım kalkışta ya da ani hızlanma istediğinizde gaza sonuna kadar bassanız bile otomobil anında tepki göstermiyor yine aynı şekilde gaza sonuna kadar bastığın halde 2. ye geçerken bir boşluk anı ve yavaş bir şekilde ikiye geçiş oluyor, meşhur seri otomatiklerin tekme atar gibi anında kavrama durumu mcp de asla olmuyor. mcp tam anlamıyla acemi bir sürücü gibi ya da hiç acelesi olmayan bir sürücü gibi vites değiştiriyor. gaza yüklenmeden önce kavradığından emin olacaksınız (3008 ve 5008 de özellikle çok sıkıntılı bir durum park manevraları sırasında gazı ayarlayamayıp sağa sola çarpma eğiliminiz oluyor ilk başlarda) vites değiştirirken gaz pedalı pozisyonunuzu sabit tutacaksınız ya da gazdan biraz ayağınızı çekeceksiniz, en akıcı sürüşü bu şekilde yakalayabiliyorsunuz. psa nın aptallıklarından biri buda işte; mcp. sen git o kadar güzelim hdi ve thp motorlar yap ama mcp şanzuman ile satışa çıkar. maddi zorluklar çeken bir kuruluş olduğunu hatta 2013 itibariyle açıkça bütün haklarından vazgeçtiğini söyleyen bir firma olduğunu biliyoruz ancak 2008, rcz makyajı gibi aptal işler yerine yeni bir otomatik şanzuman geliştirmeleri gerekirdi ki illa yapmaları şartta değil zaten psa nın bir çok ortaklığı var ( toyota, bmw, ford bunlardan sadece bir kaçı). zaten bmw nin de 1.6 dizelde otomatik eksiği var mesela bmw ile anlaşmaya gidilip yine ortak bir çözüm üretilebilirdi. peugeot açıkça sizin için üretmiyoruz canımız nasıl isterse öyle üretiriz kafasında tamamen ki bana batmak üzere olan bir firma için çok cüretkar hareket ediyor gibi geliyor. ben otomobile ayak uydurmak zorunda mıyım? o zaman hep beraber dilberaydan gelsin; zorundamıyııııım?

    psa nın batacağını nerden çıkardın?
    o haberlere baksan opel 10 yıldır batıyor diimi
    yada diyelim ki volvo gibi komple el değiştirdi volvo bitti mi?

    yazdıklarında doğru yerlerde var ama

    Alıntıları Göster
    Range Rover ile Jaguar bile Tata'ya satıldı ama bir şey olmadı bence PSA grubunada bir şey olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Range Rover ile Jaguar bile Tata'ya satıldı ama bir şey olmadı bence PSA grubunada bir şey olmaz.

    Alıntıları Göster
    MCP'nin avantajı ne mi? Kullanmayı bilirsen düz viteste yaktığın kadar yakarsın, ekonomiktir. Bakım zamanı tek baskı balata değiştirirsin, ekonomiktir. Bunun yanında çekilen tek sıkıntı tam gaz kalkışta 1 den 2 ye geçiştir onun dışı teferruattır.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.