Şimdi Ara

Citroen C4 Mcp(Otomatik) Şanzıman İncelemesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
75
Cevap
1
Favori
23.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • evet vardır illaki para veriyoruz sonuçta benim bildiğim fordların bizde satılan focustu fiestaydı felan usada genelde zenciler biniyor orda toyotaya orta yaşlı arabaya yakıt dışında verecek tek kuruş parası olmayan tipler biniyor üst modelleri istisna fransızlar zaten rahat adamlar geniş bir sürü gözü seven a noktasından b noktasına gitsinde nasıl giderse gitsin tipinde insanlar zaten bundan dolayı fransızların spor arabaları çok aptalca oluyor.
  • atom239 A kullanıcısına yanıt
    Hocam bir kere zf bu yüzyılın en gelişmiş tam otomatiğini yapıyor ve bmw ye satıyor sağlam güçlü dayanıklı ve pahalı bir şanzıman bu şanzımanı doağan taksalar gider alırım adam zf hp8 kodlu bu şanzımanının şimdi hp 9 kodlu 9 ileri olanını yaptı ve hp8 ile aynı ağırlık ve boyutta yani siz düşünün ekonomiyi

    Ama sanırım tek kavrama konusunda yanıldınız benim bildiğim kadarıyla kamyonlarda ve dev iş makinalarında kullanılan otomatik zincir aktarmalı çok düşük devirde çalışan bir tür cvt.
    Kamyonlarda tek kavrama olsa hiç bir kamyon yüklüyken rampa çıkamaz çünkü atıyorum 1 de ise ikiye atacak araç biraz yığılacak sonra peki sonra o rampayı nasıl bayılmadan çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    evet vardır illaki para veriyoruz sonuçta benim bildiğim fordların bizde satılan focustu fiestaydı felan usada genelde zenciler biniyor orda toyotaya orta yaşlı arabaya yakıt dışında verecek tek kuruş parası olmayan tipler biniyor üst modelleri istisna fransızlar zaten rahat adamlar geniş bir sürü gözü seven a noktasından b noktasına gitsinde nasıl giderse gitsin tipinde insanlar zaten bundan dolayı fransızların spor arabaları çok aptalca oluyor.

    hot hatch kavramı tamamen ilgiltere için var o önden çekişli spor otomobilleri sadece ingiltere önemsiyor ve orda da belirli bir pazara sahipler zaten ayrıca spor arabaların kaç beygir olduğu önemli değildir ne hissetirdiği önemlidir psa nın karaktersiz rc leri belki aptal aletler olabilir ama renault sport gibi f1 mühendisleri yardımıyla hazırlanan özel hisler yaratan arabalar bence aptal arabalar olmaktan çok uzaklar.

    amerika kıtası sallamıyor olabilir ama avrupa ve asya nın büyük kısmı bahsi geçen otomobillere muhtaç.

    bir malı gözümüzde önemli olan aslında ona kaç para verdiğmiz tamamen? amerika fiestaya 15 lira veriyor biz 45 bin lira veriyoruz. şimdi siz fiestanızı amerikadaki adam kadar hor kullanabilirmisiniz?

    avrupada bu araçlara muhtaç dedik ama ikinci araç olarak. çoğu otomobilde adrenalini seveme bile neredeyse bütün avrupa garajında bir uzun yol aracı bide golf focus gibi bir şehir içi aracı bulunduruyor.

    bizi milletin ikinci tercihi ya da elinin kiri olarak gördüğü arabaları kullanmak zorunda bırakan türkiye cumhuriyeti devleti düşünsün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    Hocam bir kere zf bu yüzyılın en gelişmiş tam otomatiğini yapıyor ve bmw ye satıyor sağlam güçlü dayanıklı ve pahalı bir şanzıman bu şanzımanı doağan taksalar gider alırım adam zf hp8 kodlu bu şanzımanının şimdi hp 9 kodlu 9 ileri olanını yaptı ve hp8 ile aynı ağırlık ve boyutta yani siz düşünün ekonomiyi

    Ama sanırım tek kavrama konusunda yanıldınız benim bildiğim kadarıyla kamyonlarda ve dev iş makinalarında kullanılan otomatik zincir aktarmalı çok düşük devirde çalışan bir tür cvt.
    Kamyonlarda tek kavrama olsa hiç bir kamyon yüklüyken rampa çıkamaz çünkü atıyorum 1 de ise ikiye atacak araç biraz yığılacak sonra peki sonra o rampayı nasıl bayılmadan çıkacak

    Yok hocam eminim.CVT hayatta o yuku kaldiramaz.Tam otomatik yakiti arttiriyor.Cift kavramalilarda cok pahali ve sorun cikarmaya musait oldugu icin bu sistemler kullaniliyor.

    Hatta su an uretilen butun volvo, mercedes-benz ve renault cekiciler otomatik sanzimanla cikiyor.Manuel almak icin ek para oduyorsunuz yani.

    Emin olun buvites sistemi bir kamyon soforunden gunluk kullanimda daha hizli vites atiyor.Isteyen birisi tabii ki daha hizli atar ama gunluk kullanimda soforler tek kavramali otomatikten daha yavas vites degistiriyorlar.Bir de bu otomatik araclara hill holder standart verildigi icin rampalarda problem olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • atom239 A kullanıcısına yanıt
    teknolojiye bak arkadaş insanın mantığı almıyor adam vince biniyor ve otomatik, bunların baskı balata sıyırma olayı olmuyor mu işletim maliyeti yüksek olur bunların
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    teknolojiye bak arkadaş insanın mantığı almıyor adam vince biniyor ve otomatik, bunların baskı balata sıyırma olayı olmuyor mu işletim maliyeti yüksek olur bunların

    Korkular hayatımızı, kolaylaştırmıyor?
    Varmı böyle bir dünya
    Sağlam diye tüplü tv de kalalım
    Sağlam diye 4 ileri at de kalalım
    Sağlam diye elle kepenk çekelim
    Sağlam diye bütün motorlar turbosuz olsun
    Sağlam diye araçlards otomatik cam olmasın
    Ne gerek vardı uydu fırlatmaya mis gibi anten vericileri vardı. Mevzu bu teknoloji sorunlu ilerleyecek başka çaresi yok!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    Aslında olayı çok güzel özetlemişsiniz.
  • 2010-2012 model C4 Grand Picasso alınacak 1 sene içerisinde.

    Bahsettiğiniz yazılım muhabbetini bu araca da uygulatmak mümkün mü?Mümkünse maliyet konusunda bilginiz var mı acaba?
  • verilen örneklerin düz mantık ürünü olduğunu düşünüyorum :)
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    ne demek istedin ben anlamadım neye istinaden neyin düz mantığı konuyu unuttum neyi tartışıyorduk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Manuel bir arac olsa debriyaja basmadan vites geçirsen Mcp kadar sarsıntı yapar belki daha az sarsinti olur



    Aha cihan hangi şanzuman en iyi peki

    Cevap vermemi istiyormusun gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    evet ben özellikle bekliyorum ama ben dahil kaç kişi bu mcp ile en azından bir 500 km yol yaptıda konuşuyor bilmiyorum hepimizi aşağı yukarı testlerden sağdan soldan gördüklerimizle yargı ediniyoruz ben mcp yi 1-2 km test ettim güzergah o kadardı yani bir araç hakkında yargı sahibi olmak için en azından 500 km gitmek gerek
  • doğru diyorsun biraz kopuk olmuş :) oquzdag isimli arkadaşın yorumuna güzel özetlemişsin demişsin de, ben de aslında çok düz bir şekilde yaklaştığını düşünmüştüm arkadaşın, onu belirteyim dedim.
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    zaten kafam karışık iyice karışmasını istemiyorum sanırım yılın son çeyreğine doğru kuga otomatik alacağım ama burada sence de şöyle bir sorun yok mu; bu konudamıydı 5008 konusunda mıydı hatırlamıyorum önümüzdeki yıl psa grubuda gm-ford üretimi 10 ileri bir çift kavramaya geçecekmiş ki bence bu daha büyük bir trajedi olacak, yani psa grubu gm ninde zorlamasıyla tek kavramalı otomatik piyasada kalmayacak e madem kalmayacak yeni araç alacak kişi için pek bir mantığı olmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    2010-2012 model C4 Grand Picasso alınacak 1 sene içerisinde.

    Bahsettiğiniz yazılım muhabbetini bu araca da uygulatmak mümkün mü?Mümkünse maliyet konusunda bilginiz var mı acaba?

    Mümkündür bence çünkü aynı şanzıman bildiğim kadarıyla, bazı servislerde ücretsiz yapıyor diye biliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.