Şimdi Ara

citroen C4 mü hyundai i30 mu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
12.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yakıt tüketimi dışındaki her şey için i30. Yakıt tüketimin katolog üzerinde 3 litreye yakın fark var.(Comfort c4 ş.içi 4.2 litre, i30 7 litre olması lazım)Pratikte 3 litreyi geçtim, 2 litre fark olsa bile arabaya 80000 km binseniz baya bir ücret farkı yaratır bu durum genel olarak düşündüğünüzde. c4 ün handikapı robotize şanzımanı, kısa garanti süresi , birde kişisel olarak i30 un tasarımını daha çok seviyorum.yani yakıt gideri önemliyse c4 alın, c4 te vasatın üstünde bir araçtır.
  • 1.6 ehdi kullanıcısı olarak motor ekonomi ve performansı sunuyor ara hızlanması çok iyi. bunun yanında vites geçişlerini hissettirme konusunda yeni yazılımla bu sorunun ortadan kaldırıldığı en azından aza indirildiği söyleniyor. bence kesinlikle ikisine de test sürüşü yap. i30 hakkında fikrim yok kullanmadım ve binmedim hiç, belki de ondan daha çok memnun kalırsın.
  • zor bir tercih dış tasarım önemliyse İ30 , iç mekan kalitesi vs.. C4 ; ancak yakıt konusu ve teknik verielrde de C4 önde .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirLyon

    merhaba arkadaşlar 2 araç arasında kaldım hyundai i 30 1.6 motor otomatik dizel mi yoksa citroen C4 1.6 otomatik dizel mi 2 araçta 2 seviyede sizce
    hangisi daha ideal olur? hangisi hesaplı ve çizgisi güzel ?
    bu konuda yardımcı olurmusunuz

    Bende birçok c sınıfı hb bakan arkadaş gibi bu 2 araç arasında kaldım ve c4 aldım. Öncelikle yalıtımı iyi değil filan diyen arkadaşları ciddiye alma. Ne yazık ki araca binmeden, ne olduğunu bilmeden yorum yapan bir sürü adam var. Vites geçişleri 1-2 ve 2-1 arası hissedilir. Kullandıkça, alıştıkça bu olay git gide düşecektir.(Benim için hiç bir önemi yok) Ayrıca yarı otomatikler içinde ki en başarılı araçlardan olduğu hep ifade edilir.
    Gönül tam otomatik, hissettirmeyen en az 2000 motor mümkün ise turbosu da olan, bastın mı uçan araba ister ama hayat öyle değil işte. Yakıt tüketimi, ülkemizde ki akaryakıt fiyatları nedeniyle en önemli kriterlerden biri haline geliyor. Ben depoyu doldurup şehir içinde 900-1000 km arası yapabiliyorum ve otomotik bir araçla. Dsg vs. gibi sorun çıkarma durumu da çok zayıf. Çıkarsa bile maliyeti düşük.
    Burada yazılanlar önemli ama en önemlisi bu araçları kullanmak.Eğer bulunduğunuz şehirde var ise 2-3 saatliğine de olsa araçları kiralayın. İçiniz rahat bir şekilde doğru kararı vermiş olursunuz.




  • c4 benimde hoşuma gitti son dönemde ama konfor olarak c4 vasat kalıyo i30 göre 2 sini dizayn olarak c4 de iyi olaydı keşke :(
  • dün2 aracında otomatiğini testetim ve sonuç olarak konforda ve kulanımda i30 daha avantalı geldi .2aracıdaaynıseviyedetest etim ve i30 da ki özeliklerin daha ağırbastıgını gördüm hyudai da 5 yıl ve 100000 km garatisinin olması mekanik ve elektonik garantisinin olması insanın i30 a çekmiyor deil yani
    :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirLyon

    dün2 aracında otomatiğini testetim ve sonuç olarak konforda ve kulanımda i30 daha avantalı geldi .2aracıdaaynıseviyedetest etim ve i30 da ki özeliklerin daha ağırbastıgını gördüm hyudai da 5 yıl ve 100000 km garatisinin olması mekanik ve elektonik garantisinin olması insanın i30 a çekmiyor deil yani
    :)

    i30 al o zaman.hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.