Şimdi Ara

CİTROEN C5 1.6 THP 156HP BVA EXCLUSIVE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
20.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başlıkta belirttiğim aracı Allah nasip ederse cuma günü alıcam.Sözleştik ,anlaştık nasipse cuma günü elimde olacak.Daha önce 2009 model yine citroen c5 sx pk modelini almıştım.Az çok biliyorum aracın nasıl olduğunu ama bu dolulukta bir araba hiç binmedim.Özellikle bu aracı almamın nedeni yeni nesil hidraktif süspansiyon sistemi bilen ,kullanan ,deneyimi olan kim varsa engin tecrübelerinden yararlanmak isterim.Aracın özellikleri saymakla bitmiyor bide güçlendirilmiş akustik camlar harika diyorlar.Yakıtları nasıldır,Şanzıman sorunuz ve mükemmel diyorlar motorla tam uyumlumudur.Kısacası bu araç hakkında özellikle süspansiyon sistemini (uçan halı diyorlar...) bilen kısaca anlatabilirmi.Şimdiden teşekkür ederim.Araçla ilgili bütün deneyimlerimi buraya aktarıcam söz......



  • Koyacağın benzini hesap ettin mi ?
  • Süspansiyon sistemi tek kelime ile harikadır mükemmel bi konfor sunar tek handikap fiyatı serviste bi amortisör 2500 lira civarında iyi baktırıp öyle alın

    Ortalama 9-11 lt arası değişir tüketim kullanım tarzı ve şehre göre çok değişir
  • İlla ki biraz yakacak ama 1.6 thp'lere lpg uygulanabiliyor. Şimdiden hayırlı olsun.
  • Yakıt ortalama 9 litre olur gibime geliyor.Sert kullanmam ama illa biraz basacaz yani.O kadar olur.Süspansiyon sistemi bide 2000 motorda biliyorum.Almadan önce exper raporu falan çıkartıcam tabii.Her yerine baktırdıktan sonra alıcam.Araç 40.000 km de ve 3 servis bakımı görmüş tertemiz araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansed

    Yakıt ortalama 9 litre olur gibime geliyor.Sert kullanmam ama illa biraz basacaz yani.O kadar olur.Süspansiyon sistemi bide 2000 motorda biliyorum.Almadan önce exper raporu falan çıkartıcam tabii.Her yerine baktırdıktan sonra alıcam.Araç 40.000 km de ve 3 servis bakımı görmüş tertemiz araba...


    Hocam hayırlısı olsun.sizin ilgilendiğiniz aracın ilanına bakmıştım hatta favorilere bile eklemiştim.inanın aracımı aldıktan sonra gördüm ilanı.aracı almadan önce görseydim belki ben alırdım ama kısmet değilmiş.sorması ayıp kaça anlaştınız?
  • 57.000 hayırlaştık dostum.2011 model içinde dışında gram nokta ,çizik yok tertemiz kullanmış.Teşekkürederim dostum.2012 model 1.6 e hdi arasında gelip gidiyordum.Sırf süspansiyon ve tam otamatik olsun diye buna kaydım.Diğerleri 65-66-67 bin gidiyor.En azından 57.000 vereyim benzine biraz fazla veririz diye düşündüm.Bide açıkcası yıllk 10.000 km binerim veya binmem neden dizel alayım ve fazla vereyim diye düşünürken.Bu ilanı gördüm konuştuk anlaştık....
  • hayırlı olsun
  • Experimentation E kullanıcısına yanıt
    Teşekkürederim....
  • Bir BVA vites Citroen kullanıcısı olarak alırkan şanzımanına çok iyi baktırın derim. BVA şanzımanlar biraz nazlı.
  • Baktırıcam zaten inşallah bi sıkıntısı olmaz.Nazlı derken kronik bir sıkıntımı var veya ne gibi naz yapıyor,tam açarsan sevinirim...
  • Arkadas hayirli olur insallah.Su ana kadar bindigim hidroaktifli citrönler
    -1995 xm 2.1 turbo d
    -1998 xm 2.0 turbo benzinli + lpg
    -2003 c5 2.2 hdi 133 bg
    -2006 c5 2.0 hdi 136 bg + chip
    -2009 c5 2.0 hdi 136 bg otomatik (aisin am6) bunlarin hepsi ikinci el idi ve

    -2016 c5 2.0 bluehdi 180 bg otomatik (aisin eam6) sifir aldim.Malesef neslinin son örnegi

    Sana söyleyebilecegim sudur:Mercedes ,bmw ,audi vb araçlari sürmek demek 4 motoru olup iki motoru bozuldugunda uçurabilecegin uçak demektir ama hidroaktifli bir citroen sürmek demek iki kanadi olan bir uçaginin bir kanadi kirildiginda o uçagi halen uçabilmek demektir.
    Yurt disinda yasiyorum ve buradaki Türk vatandaslari da ayni Türkiye de ki gibi VW BMW ve Mercedes kullaniyorlar.Bana da oradaki gibi Fransiz arabasina binilir mi diyorlar, ama ben bu arabaaya oleopinomatik süspansiyona sahip oldugu için biniyorum Fransiz oldugu için degil.


    Not:aisin at6 max. 300N tork euro5
    aisin am6 max. 450N tork euro5

    aisin eat6 max. 300N tork euro6
    aisin eam6 max 450N tork euro6




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ec.dmn

    Bir BVA vites Citroen kullanıcısı olarak alırkan şanzımanına çok iyi baktırın derim. BVA şanzımanlar biraz nazlı.

    Tam otomatik değil mi bu vites neden öyle dediniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sindoman

    Arkadas hayirli olur insallah.Su ana kadar bindigim hidroaktifli citrönler
    -1995 xm 2.1 turbo d
    -1998 xm 2.0 turbo benzinli + lpg
    -2003 c5 2.2 hdi 133 bg
    -2006 c5 2.0 hdi 136 bg + chip
    -2009 c5 2.0 hdi 136 bg otomatik (aisin am6) bunlarin hepsi ikinci el idi ve

    -2016 c5 2.0 bluehdi 180 bg otomatik (aisin eam6) sifir aldim.Malesef neslinin son örnegi

    Sana söyleyebilecegim sudur:Mercedes ,bmw ,audi vb araçlari sürmek demek 4 motoru olup iki motoru bozuldugunda uçurabilecegin uçak demektir ama hidroaktifli bir citroen sürmek demek iki kanadi olan bir uçaginin bir kanadi kirildiginda o uçagi halen uçabilmek demektir.
    Yurt disinda yasiyorum ve buradaki Türk vatandaslari da ayni Türkiye de ki gibi VW BMW ve Mercedes kullaniyorlar.Bana da oradaki gibi Fransiz arabasina binilir mi diyorlar, ama ben bu arabaaya oleopinomatik süspansiyona sahip oldugu için biniyorum Fransiz oldugu için degil.


    Not:aisin at6 max. 300N tork euro5
    aisin am6 max. 450N tork euro5

    aisin eat6 max. 300N tork euro6
    aisin eam6 max 450N tork euro6

    Çok güzel açıklamışsın.Bugün dediğim gibi satış işlemlerini hallettim.300 km 'lik bir deneyimim oldu bu zamana kadar ben araba binmemişim.Dört süspansiyon birbirinden ayrı ayrı hareket ediyor gidergen sanki altında uçan bir halı varmış hissiyatı veriyor.Gerçekten dedikleri gibi varmış sanırım ben başka bir araba binemem gibi veya kullanırken zevk alamam heralde.Yavaş yavaş deneyimlerimi anlatırım.Ama şu bir gerçek bilmiyen arkadaşlara bu olayı anlatamam sadece yaşamaları gerek.... :)




  • Hocam geçmış olsun dıyecektım ama daha onceden aracı bılıyorsanız sorun yok. Su hidraktıf suspansıyon için alınır zaten gosterıslı ve konforlu bir arac. Suspansıyon bakımlarını sakın aksatmayın sorun cıkarırsa cok masraflı olabılıyor aman dikkat
  • Hayırlı olsun, uygun fiyata çok güzel bir araç almışsınız.
  • tansed kullanıcısına yanıt
    M.ERTEN kullanıcısına yanıt
    Kronik olarak selenoid arızası olabiliyor, 1'den 2'ye geçişler veya R konumuna geçiş biraz geç olabiliyor, Şanzıman kutusu içinde basınç farklarından ötürü vites geçişleri sıkıntılı olabiliyor. Benim bildiğim sık karşılaşılan problemler bunlar. BVA tam otomatik fakat Japon markalarının tam otomatikleriyle arasında dağlar kadar fark var. Hem tam otomatik Honda Civic hem de tam otomatik DS3 kullanıyorum. Arada dağlar kadar fark var. Bende DS3'ümü ikinci el olarak aldım ve sanayideki ustalar söyledi "BVA çok nazlı aman dikkat et" diye.

    @tansed @M.ERTEN
  • Bende c5 düşünüyorum. Ya 2.0 Hdi yada 1.6 thp. Araç için oldukça Sessiz diyorlar doğru mu? Tıkırtı geliyor mu?
  • hayırlı olsun elektronik aksamı sıkıntılı malzeme kalitesi çok düşük şanzımanı secde ettiren 2.eli bitik çok yakan performanslı büyük üretimden kalkmış bir araç aldınız. son sahibi olurlar klübüne hoşgeldiniz :)
  • Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.