|
Citroen C5 Aircross kadar konforlu araç (2. sayfa)
-
-
Evet biliyorum bir önceki mesajımda yazmıştım ama gözden kaçtı galiba :) Arkadaşa bilgilendirme için yazdım ben de.
-
Evet hocam 1.2 hybrid olanlarda zincire geçildi. %35 civarında parça değişikliği var diye biliyorum 1.2 hybrid ünitelerde. Güzel araçlar.
-
Torres
1.9 tl
(Başlığı okuyunca nokta atış cevabım)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi THEVENİNTEORİ -- 25 Temmuz 2024; 11:49:5 > -
Hocam sanki siyah olan hariç hepsinin tavanı siyah gibi duruyor resimlerde öyle mi acaba. O zaman siyah almak gerekecek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yerdavader -- 25 Temmuz 2024; 11:18:27 > -
C5A alın geçin. Emin olun okuduğunuz forumlar, gruplar insanı gereksiz tedirgin ediyor.
Ayrıca 2022 den sonra oya atma problemi yaşayan yok.
Madem çok seviyorsunuz C5 konforunu (bana göre abartılıyor) bu kadar darlanmaya gerek yok.
Bu arada 2M parayı C5A'ya vermem.
2022 1,6 puretech shine bold sahibiyim.
-
Bayiler 1.75'e bırakıyorlar diye duydum ama, bilemedim,
-
Bilmiyorum hocam bayiiye gidip gözle görmek makul olur.
-
Konu sahibinin aklı iyice karıştı ama benim önerim c5a gibi konforlu bir araç istiyorsa yeni tiguandan baskasina bakmaması . Zira yeni Tiguan da çift valfli adaptif süspansiyon sistemi var. Bu da konforu ciddi derecede arttırıyor . Yada yine Citroen alabilir . Ama ben hiç bir sekilde PSA markalarından birini tercih etmem . Zira araçları çok sorunlu ve satış sonrası hizmetleri berbat.
Tucson , qq, Torres , mokka , mg vs bu araçlar asla c5a konforu vermez -
Teşekkür ederim hocam Tiguan da karar kıldım. Direksiyonu hariç baya hoşuma gitti . Test sürüşü yapacağım haftaya -
Bahsedilen süspansiyon sistemi opsiyoneldir.
Bütçeniz dışında olacaktır bilginiz olsun.
-
Hocam test sürüşü yapında o süspansiyon tipi bildiğum kadarıyla en az orta donanımda opsiyon, ucuz bir opsiyonda değil. Siz en düşük jant çaplı versiyonu becerebilirseniz test edin. Lastik yanağı konforu cidden etkiler,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 25 Temmuz 2024; 12:37:8 > -
Yeni tiguanlarda da arıza şikayetleri oldukça fazla facebook gruplarını şikayet varı iyi inceleyin -
Hocam en doğru kararı vermişsiniz 2 aydır kullanıyorum sınıfının en iyisi gerçekten de orta segmentte. Bazı araçlarda koltuk masaj ve güvenilik asistanları sorunu çıkmıştı. Masajı güncelleme ile halletiler. Güvenlik asistanları için güncelleme bekleniyor. Bu arada her zaman çıkan bir sorun değil Tiguan ana grubundan whatsapp grubuna takip edebilirsiniz.
-
selam bu siyah tavan olayı nedir anlamıyorum. eskiden babamda beyaz anadol sl vardı tavanı siyah kaplamaydı sinir olurdum. Yaşadığım yer zaten sıcak aracı almışım gümüş tavanı siyah. anlamıyorum. 15yıldır aynı araca biniyorum ömrüm ve param yaterse modaya uyup suv almak istiyorum siyah tavanlı bir araca para vermek istemem. Bu arada makyajlı QQ hakkında ne düşünüyorsunuz?
-
Hocam e power serisini baya araştırdım sistem olarak mantıklı ve yakıt ekonomisi sunuyor. Lakin bu sistem masraflı olabilir.
Normal hibritlerde batarya arızası olabiliyor ama bunda ona ek birdevjenarator olduğundan o da arıza yaptığında masraf 400 bin TL nin üzerine çıkabiliyor. Ben bu riski almak istemem. -
Nedir bu C5A konforu gerçekten merak ediyorum.
Fluence vardı babamda, gerçekten yumuşak süspansiyonlu. Bende Golf vardı, daha sert karakterli torsiyon Golf 7.
O benim araca binince bu araba güzel ama süspansiyonu sert derdi.
Ben ise yumuşak süspansiyonlu fluence'i konforlu değil aksine konforsuz bulurdum, biraz da salınım vardı tabi.
Bi özet geçseniz hani bilmeyenlerin de anlayacağı tarzdan :)
-
-
Şahsen şuan 1700 civarı araç alacak olsam yine C5 Aircross Shine Bold alır geçerim. Ama üstüne 2 milyon üstüne çıkarsam dönüp bakmam bile. 2 üstüne premium markalara bakardım. Kore, japon, alman olması hikaye. -
Citroën 1950'li yıllarda herhangi bir tekerini söktüğün zaman 3 tekerli gidebilecek hidropnömatik süspansiyonu icat etmiştir.
Güncel olarak PHC süspansiyon kullanılıyor, eski sistem aşırı pahalı, müşterek ve sofistikeydi.
PHC süspansiyon özel standart gazlı amortisör içine ağırlık binse bile konfor ve çalışma aralığı seviyesi düşmüyor. İlk darbelerde tatlı sert olup, araç viraja girdiğinde yük azalan tarafında birkaç milim alçalmasını sağlayarak ani manevralarda dahi yol tutuşu üst seviyede tutar.
Araç savrulmaya başlarsa da amortisörler belli bir yerden sonra hemen hemen esnemiyor denebilir.
Tabii ki de bu sistem hidropnömatik/Hydractive 1-2-3 ile mukayese edilemez, Hydractive süspansiyonun bilgisayar temelli versiyonunu bilen bilir, Bentley, Maybach modellerine yakın konfor sunup virajlarda Porsche vs. ile kapışır.
GS (70'ler)
DS (50'ler)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X