< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Citroen C5 Aircross kadar konforlu araç
-
-
Yeni Tiguan bakın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bakayım hocam teşekkür ediyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mg hs
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hyundai tucson
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alınabilecek bütün orta segment C Suv ları inceleyip sonunda yeni Tiguan da karar kılmıştım. Konfor ve kalite konusunda rakiplerinin ilerisinde. Araç içi çok sessiz, arka bağımsız süspansiyon, malzeme kalitesi vs. tatmin edecektir sizi. İlerde satarken de üzmeyecektir. 2. eli rakiplerine göre hızlı ve değer kaybı az. Bütçenize göre Life paket sıfır bayiden alabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phoenix_88 -- 24 Temmuz 2024; 21:59:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tuscon iyi donanımlı ama konforlu değil maalesef. Yol çukurlarıni çok hissettiriyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sağolun hocam bakacağım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Küçük jantlı comfort deneyebilirsiniz. Süspansiyon konforu iyidir tucsonlarin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dertsiz tasasız tucson.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Opel mokka
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Opel de psa nin ondada boya atma sorunu var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
DS7 'ye bakabilirsiniz, biz çok memnunuz
-
Tucson güzel seçenek olur. Ancak "şanzıman ısındı sağa çek" muhabbetleri eski kasa ile beraber bunlarda da var, kuzeni Kia ile birlikte...
QQ da makyajdan sonra güzel oldu, bakılır.
3008'e de bakılabilir bence.
Tavan boya atma sıkıntısı onda yoktu sanırım. Bir de aracı cam tavanlı alırsanız çoğunluk cam olacak, gerisini de PPF falan kaplatabilirsiniz.
Motor sorunları 1.2'lerde genelde. 1.6 benzin veya dizel aldığınızda da bu sorun ortadan kalkmış gibi düşünebilirsiniz.
Zira sınıfında 3008, Tucson, QQ'dan başka araca bakmam sanırım.
@commandx,
Hocam MG HS ben de diyecektim, çok dikkatimi çeken bir araçtı ancak sıfır araçların bile koltuk dikişlerinin ilanlarda bile gözle görülür yamukluklarını görünce fena halde soğudum.
Chery falan bile daha güvenilir geldi, hayal kırıklığı...
-
Teşekkürler hocam açıkçası 3008 de psa olduğundan bakmamistim. Çünkü Opel ve mokkada çok fazla boya atma sorunu okudum. Araştırayım teşekkürler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Seat Tarraco yu da incelemenizi tavsiye ederim....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C5 aircross alın.
Tavan çift renk değilse boya atması pek rastlanan bir durum değil yeni ünite ise zincirli mild hybrit. Bir yağ sorunu falan olamaz..
Zira konfor açısından hiçbiri c5a kadar konforlu değil, süspansiyon ve koltuk tamamen bunun için yapılmış, illa farklı olsun diyorsanız sadece yeni tiguan baz donanımla ( jant çapı küçük) biraz yaklaşır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor yağı sorunu neymiş? c5a sahibi olarak ben de öğreneyim. Boya atma olayı evet her zaman bir risk. 2022 sonrası yaşayanlar azalsada illa ki oluyor opel peugeot ve citroenin siyah tavanlı araçlarında her zaman risk var. Ben opel corsa da aldım siyah tavanlı sıkıntı yaşamadım sattım. Şu an citroen var boyayla ilgili sorun yaşamadım yaşarsamda değer kaybını alıp aracı satarım çok kafaya takmıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sanırım yağın içerisinde dolanan triger kayışından bahsediyor.
Kayış ömrünün biraz daha düşük olması haricinde bir sorun yok diye biliyorum ama çok da hakim değilim.
Sosyal medyada "kızgın yağ içerisinde hareket eden kayış" demiş birisi çok güldüm
Rica ederim, arkadaşların dediği gibi boya atma sorunu çift renk siyah tavanlarda aslında. Onun haricinde bir sıkıntı yok. Aslında siyah atan da kaplama boya, altından diğer orj tavan boyası geliyor yani, öyle bir lanse ediliyor ki sanırsın tavan çürüyor PPF veya çeşitli şeffaf kaplamalar ile yeterli şekilde korunabiliyor, sadece bunu bilip önlem alınmasının gerekmesi gıcık tabi. Bilmeyenler mağdur oldu boşa.
Seat Tarraco denilmiş mesela.
Eğer DSG'si ıslak tip değilse, motor bilmemne sorunundan kaçarken DSG'ye tutulmamak en doğrusu olur
-
50 60.000'e gelindiğinde kayış değişmesi gerekiyor. İlk değişimden sonra yeni kayış ürettiler zaten en az 90.000 km gidecek deniyor, Sadece yağ bu motora özel üretilenler var onlar kullanılmalı
Yani araç bosch otopratikde falan bakım görmeyecek, yetkili servis istiyor,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Alınabilecek bütün orta segment C Suv ları inceleyip sonunda yeni Tiguan da karar kılmıştım. Konfor ve kalite konusunda rakiplerinin ilerisinde. Araç içi çok sessiz, arka bağımsız süspansiyon, malzeme kalitesi vs. tatmin edecektir sizi. İlerde satarken de üzmeyecektir. 2. eli rakiplerine göre hızlı ve değer kaybı az. Bütçenize göre Life paket sıfır bayiden alabilirsiniz.
|
Benzer içerikler
- hgs plakadan okur mu
- basınçlı yıkama makinesi tavsiye
- devirdaim pompası bozulursa ne olur
- peugeot periyodik bakım fiyatları 2024
- 300 bin tl araba önerisi
- byd modelleri
- alpine a290 fiyat
- skoda kodiaq 1.5 tsi (204 ps) phev fiyat
- byd yeni model
- araç kamerası
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X