< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 22 Nisan 2020; 15:17:36 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 22 Nisan 2020; 15:17:36 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bak bak bak araba yüksekmiş yol pütürlüymüş de virajda zıplayacakmış yoldan atacakmış, esp kurtarmazmış, öyle kritik ha durum...
Siz de pütürlü bozuk yolda suv ile viraja 140 ile girmeyin, 90 ile girin arkası önü oynamasın. Fizik kuralı diye bişey var, en iyi yol tutan aracı da yoldan çıkarırsın. |
2018 golf highline'ımda da torsiyon vardı. Şimdi 308 de torsiyon. Bu 2 aracın yol tutuşu bağımsız arka süspansiyonlu ceed'ime göre iyi mesela.
Konforda torsiyon etkisi tartışılmaz ama maliyetler artık firmaları torsiyona zorlıyor gibi. |
c5 aircross kullanıyorum. Kusura bakmayında bahsettiğiniz tam bağımsız araçlar konfor olarak bu aracın yanından geçemez. Boş yapmayın.
|
7-7.5 kasada 1.4 tsi dışındaki motorlarda torsiyon var.
|
Piyasada en çok dizel ve 1.0-1.2 motorlar olduğu için genellemesi mantıklı.
|
Bana kalırsa sizin amacınız bağımsız süspansiyon araç almak yerine sırf torsiyonu eleştirmek için konu açıyorsunuz.Konu başından beri iki ayrı süspansiyonlu aracı kullananlar fark olmadığını belirtse de geyik testlerinde başarılı olduğunu belitse de ısrarla geyik testlerini izlediğinizi pütürlü yollarda aracın denendiğinden bahsediyorsunuz.E o zaman siz zaten kendinizi kurmuşsunuz.Gidin bağımsız süspansiyonlusunu alın milletin zamanını boşa çalmayın.Bir de farkındalık oluşturacağım yazmışsınız.Neyin farkındalığı?Firmalar sizin konunuzu görünce bağımsız süspansiyona mı geçecek?Adamlar zaten torsiyon yeterli olduğu için teker teker torsiyona geçiyor.
|
Forumdaki herkes F1 pilotu galiba, arabasına en ucuz lastiği alan adam torsiyon bağımsız karşılaştırması yapıyor.
|
Öncelikle bence fiyata takılmayın 200 çok bi tutar gibi gözükebilir ülkemiz durumundan ama B segmenti araçlar da artık 150 zaten. Tutardan bağımsız düşünelim.
C segmenti araçların bir çoğu torsiyonlu zaten, bu söylediğim araçlar da c segmenti SUV ları olduğu için aynı sistem devam ediyor. Araçta sırf torsiyon kullanılıyor diye kaliteden çalınmış olmuyor. Araçlardaki teknolojik gelişmeler sadece renkli ekran ve tasarım oyunlarından ibaret değil. Şasede platformlarda oldukça iyi geliştirmeler yapılıyor. Şase rijitliği bence torsiyon ve bağımsız süspansiyon ayrımından çok daha önemli. Ki burada da özellikle yeni PSA araçları çok iyiler. Keza sizin dediğiniz yeni Qashqai ya da yeni focus gibi araçlar da aynı şekilde. Yol tutuşa gelirsek bu dediğim araçlar çoğu testte ESP devreye girmeden bu değerleri yakalıyor. Sadece elektronik sistemlerle değil bu yol tutuşu yani. Torsiyonun burda çok da bir dezavantaj yarattığı söylenemez. En sonuncusu ise konfor tabiki burada kesinlikle bağımsız süspansiyonlu araçlar çok daha konforludur. |
Daha arkadaki şaft tünelinin sebebini bilmiyorsun gelmiş buraya bilmiş bilmiş konuşuyorsun. Fesuphanallah... |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frknsysl -- 22 Nisan 2020; 16:55:16 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 22 Nisan 2020; 16:14:55 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 22 Nisan 2020; 16:34:25 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |