Şimdi Ara

Pejo 3008 Citroen Aircross gibi suvlarda kalitesiz torsiyon kullanılması... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
1
Favori
9.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sancar10 kullanıcısına yanıt
    Kapının içindeki halı ya baktıkları kadar arabanın altına bakmıyorlar
    Kullanıcıları da demiyorum ha , bunu iş olarak yaptığını iddia eden araba anlatıcıları var ya onlardan bahsediyorum
  • olurda bir seat exeo veya onun orjjnali b7 kasa a4 e denk gelirseniz egilin arka camurlugun ordan iceri bi bakin.onde ne varsa aynisi arkada var mi yok mu :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    c5 aircross kullanıyorum. Kusura bakmayında bahsettiğiniz tam bağımsız araçlar konfor olarak bu aracın yanından geçemez. Boş yapmayın.

    Görende bentley flying spur kullanıyor sanacak..

    Altı üstü pırpırlı citro işte. Saxsoyı üreten bunlar değilmiydi. Ne oldu 15 senede mezar.. gömün gitsin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Görende bentley flying spur kullanıyor sanacak..

    Altı üstü pırpırlı citro işte. Saxsoyı üreten bunlar değilmiydi. Ne oldu 15 senede mezar.. gömün gitsin



    Alıntıları Göster

    Senin citroen hakkında yorum yapacak kadar bilgi birkimin yok otomobiller hakkında, o yüzden citroen saxo olarak kalmış olabilir aklında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bak bak bak araba yüksekmiş yol pütürlüymüş de virajda zıplayacakmış yoldan atacakmış, esp kurtarmazmış, öyle kritik ha durum...

    Siz de pütürlü bozuk yolda suv ile viraja 140 ile girmeyin, 90 ile girin arkası önü oynamasın. Fizik kuralı diye bişey var, en iyi yol tutan aracı da yoldan çıkarırsın.

    Gördüğüm en boş yorumlardan biri.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 5008.tr

    Bağımsız süspansiyon kalitelidir torsiyon çöptür söylemi kesinlikle doğru değil.bağımsız bir nebze daha konforlu hissetirebilir ama ortada arkada ki şaft tünelini napacağız.bildimbileli o şaft tünelinden nefret ederim.yapısı itibariyle torsiyonda ya o şaft tüneli olmuyor yada yok denecek kadar küçük bir çıkıntı oluyor.. bağımsız süspansiyon da devasa bir şaft tüneli ve kullanışsız arka koltuklar oluyor genelde.çoluk çocuk yok genelde önde takılıyorum derseniz bağımsız süspansiyon tercih edilebilir.ama çoluk çocuk varsa arka koltuklar aktif olarak kullanılıyorsa torsiyon candır.dümdüz bir zemin ve genelde birbirinden bağımsız koltuklar.bu yüzden tercih meselesi diyorum.

    Daha arkadaki şaft tünelinin sebebini bilmiyorsun gelmiş buraya bilmiş bilmiş konuşuyorsun. Fesuphanallah...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana göre citoenin yeni ve ucuz sistemin en kötü handikapı yoltutuş veya güven hissiyatı. Çünkü sistem anladığım kadarıyla çift kademe yay barındırıyor. İlk kademe olabildiğince yumuşak ve her darbeyi emiyor. Sert olan yay ise daha büyük bozukluklarda normal araç süspansiyonu etkisi yaratıyor ve vurmaları engelliyor.

    Sistem bu şekilde bakıldığında yoldaki bozuklukların büyük bölümünü emecektir. Çünkü çoğu bozukluk 2-3 santim büyüklüğünde. Büyük bozukluklarda ise ilk kademe yumuşak olduğu için sarsıntıyı oldukça azaltacaktır.

    Sistemin handikapı ise ilk kademe yay olabildiğince yumuşak olduğu için yatma eğilimi oldukça fazla olacaktırlar çevik bir sürüş sunmayacaktır. Zaten bu konuya youtuber larda değiniyor.

    Ancak ne aldığını bilen biri için bu problem olmamalı. Citroen bu araç konfor sınıfı araç diye satıyor. Spor suv diye satmıyor. Zaten o noktada da pejo kendi suv sini sunuyor.

    Torsiyon ucuz bir sistem. Citroen’in yeni sistemi ucuz bir sistem. Ancak günümüzde torsiyon etkisi çoğu kullanıcının hissetmeyeceği seviyede. Daha çok bozuk virajlı yollarda sıkıntı çıkartan bir sistem. Onda da Citroen yumuşak bir araç olduğu için torsiyon etkisinin görüleceğini düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • psa olmasın

  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt

    Kendi yorumlarını görmüyorsun demek ki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Psa fanboylari linc etmis adami hemen sasirmadik😆

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu konuda torsiyon çubuğunun aslında kötü olmadığını hatta yeterli olduğunu yazanlar eğer bağımsız süspansiyonlu bir araca biniyor olsaydı şimdi bağımsız süspansiyonun yararlarını anlatıyor olurlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Şu konuda torsiyon çubuğunun aslında kötü olmadığını hatta yeterli olduğunu yazanlar eğer bağımsız süspansiyonlu bir araca biniyor olsaydı şimdi bağımsız süspansiyonun yararlarını anlatıyor olurlardı.
    Mühendislik israfı sevmez, eğer en iyi işlevselliği en verimli ve en optimize sağlıyorsan o iş olmuştur. Bahsettiğin ikisi arasında son verim aynı ise fazlası israf olur.
  • 2000'lerde tam bağımsız süspansiyon neredeyse B sınıfına kadar inecekti. Sonra maliyetler, maliyetler... Maliyete yalan diyen rekabet nedir bilmiyordur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 8 Mayıs 2021; 18:25:11 >
  • Konunun özeti şu mu tiguan arka bağımsız süspansiyon dolayısıyla sınıfının en iyisi tiguan gibi bir konu mu ? Eğer öyleyse başlık düzeltisin..

  • parker48 kullanıcısına yanıt

    Yok qashgai de bağımsıza geçti yeni modelinde özetle tiguan kuga qashgai toyota chr opel crossland da bağımsız süspansiyona sahip olarak yürüyen kalitesi çok iyidir. Tiguan travmanız varsa yardım vs toplayıp maketini alabiliriz size en azından.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt

    Qashqai sadece 4*4 ler bağımsız.


    Opel crossland, grandland vs torsiyon diye biliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu c5a ile diğer suvların konforunu bir tutmamanızı rica ediyorum zira c5a gibi konfor abidesi araca ayıp oluyor şimdi gelip ama C5 in argası dorsiyon cubugu hühühü diye isyan etmeyin lütfen bahsettiğiniz torsiyon çubukları 1800 li yıllarda at arabalarında mevcuttu şimdiki torsiyonlar ile uçurum farkı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Yanlış biliyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakpinar1222 Y kullanıcısına yanıt

    Adı tosiyon ilkeleri aynı bir dingile bağlı sonuçta istediğiniz kadat allayın pullayın hepitıpu bir çelik bar… ve tam bağımsız süspansiyon ile arada o dediğiniz fark var evet.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.