< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Pejo 3008 Citroen Aircross gibi suvlarda kalitesiz torsiyon kullanılması... (3. sayfa)
-
-
Otomobil teknik meseledir candır mandır vs ile olmuyor o işler. Şaft tüneli 4x4 içindir tabi 3008 gibi araçlar baştan trick amaçlı üretildiğinden normal 4x4 aracı olanlarda şaft tüneli var diye nasıl pişmanlar sormayın....quote:
Orijinalden alıntı: 5008.tr
Bağımsız süspansiyon kalitelidir torsiyon çöptür söylemi kesinlikle doğru değil.bağımsız bir nebze daha konforlu hissetirebilir ama ortada arkada ki şaft tünelini napacağız.bildimbileli o şaft tünelinden nefret ederim.yapısı itibariyle torsiyonda ya o şaft tüneli olmuyor yada yok denecek kadar küçük bir çıkıntı oluyor.. bağımsız süspansiyon da devasa bir şaft tüneli ve kullanışsız arka koltuklar oluyor genelde.çoluk çocuk yok genelde önde takılıyorum derseniz bağımsız süspansiyon tercih edilebilir.ama çoluk çocuk varsa arka koltuklar aktif olarak kullanılıyorsa torsiyon candır.dümdüz bir zemin ve genelde birbirinden bağımsız koltuklar.bu yüzden tercih meselesi diyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Evet üst segment araçlarda niye geçmemiş peki? Ucuz ucuz ondan :)quote:
Orijinalden alıntı: Fenool
Focus bile yol tutusundan ödün vermeyen arac C sinifi yol tutusunda hep birinci siraya yazilan arac yeni kasada torsiyona gecti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sen öylesin herkesi kendin gibi sanman ondan...quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411
Forumdaki herkes F1 pilotu galiba, arabasına en ucuz lastiği alan adam torsiyon bağımsız karşılaştırması yapıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Suvlar dağ taş toprak her yola vurursun dayanıklık için torsiyon daha iyidir. Bağımsız alfa bmw gibi arabalarla bahsettiğin araçların gittiği yerde 100 metre gitsen ayarı kaçar masraf çıkarır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parietale -- 20 Mayıs 2020; 20:41:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bırak allah aşkına hangi suv dağ taş geziyor 4x4 ler hep bağımsız hangisi ayar bozuyor sürekli asıl arazi aracı onlar arka torsiyon olaa ne yazar önler bağımsız o zaman dağ taş sonrası herkes önleri mi yaptırıyor sürekli alakasız ilgisiz tamamen yanlış şeyler...quote:
Orijinalden alıntı: parietale
Suvlar dağ taş toprak her yola vurursun dayanıklık için torsiyon daha iyidir. Bağımsız alfa bmw gibi arabalarla bahsettiğin araçların gittiği yerde 100 metre gitsen ayarı kaçar masraf çıkarır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne alaka...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Havalar daha da ısınacakmış diyorlar...quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411
Ne alaka...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Yaylanma pufüdik yastık yorgan başka bir şey yol tutuş, viraj kabiliyeti ve daha önemlisi partiküllü yollarda torsiyonun arka kısmı zıplatıp yoldan çıkarma eğilim (yanal güç iletimi) bambaşka şeylerdir. Eski meganlar da çok güzel esner pufidik ilerlerler ama viraj yol tutuş öyle mi ? :)quote:
Orijinalden alıntı: synthesizer
C5 Aircorss with Progressive Hydraulic Cushions Tutorial
Insignia Flexiride'dan daha iyi geldi bana
Bir hydropneumatic veya htydaactiv olmasa da konudati torsiyonlu araçlar ile C5 Aircorss'u bir tutmamanızı irica ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Niye tiguan en çok satanlara girdi anlaşıldı torsiyon önemliymiş:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tiguan marka algısı sebebi ile ilk başta benim fikrim sportage tucson 3008 tiguandan daha iyi araçlar olduğunu düşünüyorum ayrıca vag grubu suv alacak olsam bomboş tiguan yerine dolu paket bir ateca alırım bakarım keyfime
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ptolomeo
Otomobil teknik meseledir candır mandır vs ile olmuyor o işler. Şaft tüneli 4x4 içindir tabi 3008 gibi araçlar baştan trick amaçlı üretildiğinden normal 4x4 aracı olanlarda şaft tüneli var diye nasıl pişmanlar sormayın....
Alıntıları Göster3008' de de 4x4 seçeneği mevcut. Bunu belirtmekte fayda var öncelikle.
Konumuza dönersek;
Siz tüketici mantığıyla, markalar ticari mantıkla yaklaşırlar. Siz maximum özelliği minimum fiyatla almak istersiniz, markalar nerden kıssamda karlılığı yükseltsem diye düşünür.
Tüketici ihtiyaçları farklıdır her zaman. Siz bağımsız süspansiyon isterken, bir başka kişi night vision isteyebilir. Mühendisler bu araçlar için yıllarca üzerinde çalışıyorlar. 3008' de torsiyon kullanıldıysa bu demek ki yeterli geliyor. Üstüne çok iyi yol tutan bir SUV' dir 3008. Örneğin bağımsız süspansiyonlu Tiguan' dan daha iyi yol tutuyor. Adam torsiyon koymuş ama mükemmel bir led far sistemi ve sınıfında hiçbir modelde olmayan night vision sunuyor mesela.
-
Duster 4x4 de bağımsız olmalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
işin özü vw tüketicinin bu konuda bilinçsiz olduğunu keşfetti, golf 7 ile 2 jenerasyon sonra torsiona döndü ve arkasından mercedes dahi tüm üreticiler takip etti.
torsiyon bağımsız kadar iyi argümanı da tamamen kendini kandırma çabası.
öyle olsa golf, a class, focus vs modelin üst motor veya donanım seçeneklerinde bağımsıza geçmez torsiyona devam ederlerdi.
-
Bir kişi de dememiş ki yahu bağımsız süspansiyonlara sahip aynı segmentlerdeki SUV (çoğu SUV değil ya ağız alışkanlığından öyle yazıyoruz artık) ların fiyatı ne kadar??3008 için demiyorum ama C3AC benzerlerine göre daha makul fiyatlar ile satılıyor.. Ben de tabi ki bağımsız süspansiyondan yanayım ama fiyatlar???..Ayrıca başka konularda bilgili arkadaşlar aydınlatmışlardı, torsiyon çubuğu meselesi yol tutuşu etkileyen tek faktör değil..bağımsız süspansiyona sahip olup da torsiyon çubuklu araçtan daha kötü yol tutuşu olanlar da çıkabilir
-
İyi bir şey olsaydı üst segment araçlar ve premium markalar da torsion kullanırdı
-
Alıcılar dahil Pek kimse sallamazken neyine umursasın markalar o pahalı/içeriyi ve bagajı daraltan tam bağımsız arka yürüyeni? millet nasıl olsa alıyor diye dayıyorlar dingili.
Bak burada bile tok kapılıların zeminine döşedikleri bi kaç m2 halıfleksi "konfor" diye yere göğe koyamazken capon kardeşlerimizin baz modele bile koydukları hem yumşak hem iyi yol tutan hem kasisi çukuru yutan bağımsız yürüyenini umursayan yok.
-
Ona bakarsanız Talisman gibi D segment bir otomobilde de torsiyon mevcut. Önemli olan torsiyon ya da bağımsız olduğu değil verdiği hissiyattır. C5 AC ve 3008 ile de ilgili bir konforsuzluk ya da yol tutuş eksikliği bu güne kadar duymadım.
-
Kullanılan torsiyon çubuğunu Mazda Tedarik ediyor haberin var mı? Yok tabii ki anda burda araba kötüle sen
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X