Şimdi Ara

Citröen C5 vs Peugeout Boxer Kaza (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
8.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu arac bu kadar nasıl dağıldı ya resmen pert olmuşş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulashh1907

    boxerda hiçbirşey yok.c5 fena dağılmış gerçekten.

    birde c5 kaliteli diyorlar boxer ne hala getirmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokakışıkları


    quote:

    Orijinalden alıntı: ulashh1907

    boxerda hiçbirşey yok.c5 fena dağılmış gerçekten.

    birde c5 kaliteli diyorlar boxer ne hala getirmiş

    resme bakarak yorum giriyorsunuz degil mi?
    bilmiyorsanız da entryleri okumaya gerek yok tabi.




  • Araç forumdan birisinin değildi galiba. C5 in pert olup olmadığını merak ettim.
  • geçen sene R11 le bir citroen c3 e vurdum... R11 de 1 liralık bile hasar yoktu sadece tamponum çizildi c3 ün sag arka kapı, sağ arka camurluk ve arka tamponun sag tarafı perişandı. 2,5 milyarlık ödeme alındı sigortadan... Bu demek değilki R11 C3 ten güvenli... Bence C5 le Citroen insan hayatına ne kadar değer verdiğini ortaya koymuştur... Yeni nesil bu araçlar darbe kabin içine yaklaşana kadar cok yumuşak enerji abzorve edicek şekilde tasarlanıp darbe kabine gelecek akdar büyük ise olay tam tersine dönüp enerji abzorvesi kesilip tamamen kabini korumaya yönelir...

    Bu arada C5 kaskoluysa kesinlikle perttir arkadaşlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    geçen sene R11 le bir citroen c3 e vurdum... R11 de 1 liralık bile hasar yoktu sadece tamponum çizildi c3 ün sag arka kapı, sağ arka camurluk ve arka tamponun sag tarafı perişandı. 2,5 milyarlık ödeme alındı sigortadan... Bu demek değilki R11 C3 ten güvenli... Bence C5 le Citroen insan hayatına ne kadar değer verdiğini ortaya koymuştur... Yeni nesil bu araçlar darbe kabin içine yaklaşana kadar cok yumuşak enerji abzorve edicek şekilde tasarlanıp darbe kabine gelecek akdar büyük ise olay tam tersine dönüp enerji abzorvesi kesilip tamamen kabini korumaya yönelir...

    Bu arada C5 kaskoluysa kesinlikle perttir arkadaşlar..

    tamam doğru diyorsunuz da şu kazada da içinin mahvolacak bir durumu yok. direksiyon adamın kazasına girerdi de c5 mi korudu. Hızlı vurmadığı belli. clio olsa yine içinde bir şey olmazdı bence. bütün araçlar euro ncapten 5 yıldıza odaklanıyor. hani biraz hızlı olsa hepsi perişan olacak gibi bir izlenim veriyor bana. Özellikle reno-citröen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    geçen sene R11 le bir citroen c3 e vurdum... R11 de 1 liralık bile hasar yoktu sadece tamponum çizildi c3 ün sag arka kapı, sağ arka camurluk ve arka tamponun sag tarafı perişandı. 2,5 milyarlık ödeme alındı sigortadan... Bu demek değilki R11 C3 ten güvenli... Bence C5 le Citroen insan hayatına ne kadar değer verdiğini ortaya koymuştur... Yeni nesil bu araçlar darbe kabin içine yaklaşana kadar cok yumuşak enerji abzorve edicek şekilde tasarlanıp darbe kabine gelecek akdar büyük ise olay tam tersine dönüp enerji abzorvesi kesilip tamamen kabini korumaya yönelir...

    Bu arada C5 kaskoluysa kesinlikle perttir arkadaşlar..

    tamam doğru diyorsunuz da şu kazada da içinin mahvolacak bir durumu yok. direksiyon adamın kazasına girerdi de c5 mi korudu. Hızlı vurmadığı belli. clio olsa yine içinde bir şey olmazdı bence. bütün araçlar euro ncapten 5 yıldıza odaklanıyor. hani biraz hızlı olsa hepsi perişan olacak gibi bir izlenim veriyor bana. Özellikle reno-citröen.

    renault ve Citroen perişan olacak da Volkswagen ya da Honda olmayacak mı?
    Diger markalar döküm demir kullanıyor da fransızlar strafor dan mı imal ediyorlar araçlarını?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    geçen sene R11 le bir citroen c3 e vurdum... R11 de 1 liralık bile hasar yoktu sadece tamponum çizildi c3 ün sag arka kapı, sağ arka camurluk ve arka tamponun sag tarafı perişandı. 2,5 milyarlık ödeme alındı sigortadan... Bu demek değilki R11 C3 ten güvenli... Bence C5 le Citroen insan hayatına ne kadar değer verdiğini ortaya koymuştur... Yeni nesil bu araçlar darbe kabin içine yaklaşana kadar cok yumuşak enerji abzorve edicek şekilde tasarlanıp darbe kabine gelecek akdar büyük ise olay tam tersine dönüp enerji abzorvesi kesilip tamamen kabini korumaya yönelir...

    Bu arada C5 kaskoluysa kesinlikle perttir arkadaşlar..

    tamam doğru diyorsunuz da şu kazada da içinin mahvolacak bir durumu yok. direksiyon adamın kazasına girerdi de c5 mi korudu. Hızlı vurmadığı belli. clio olsa yine içinde bir şey olmazdı bence. bütün araçlar euro ncapten 5 yıldıza odaklanıyor. hani biraz hızlı olsa hepsi perişan olacak gibi bir izlenim veriyor bana. Özellikle reno-citröen.

    renault ve Citroen perişan olacak da Volkswagen ya da Honda olmayacak mı?
    Diger markalar döküm demir kullanıyor da fransızlar strafor dan mı imal ediyorlar araçlarını?

    ön çamurlukları plastik ya
    belki tamamı plastik gibi algılanıyordur
    :)




  • Fotoğraflar kaldırılmış galiba, ben göremedim. Gerçi fotoğraflar da bir kazayı değerlendirmek için her zaman yeterli olmuyor. Ancak 14 Ekimde ben C5 ile bir kaza yaptım. Bana da hatalı sollayan bir fiat fiorino sol far grubundan kafandan girdi. Yani her iki aracın sol ön kısımları çarpıştı. Ben kaza anında, zamanında frenleme yaptığım için neredeyse durmak üzereydim, ama fiorinonun sahibi son ana kadar kurtarma gayesiyle geç frenleme yaptı. Öncelikle fiorinodaki görünürdeki hasarından bahsedeyim: Ön tampon, sol ön çamurluk, sol ön kapı, kaput nerdeyse ön cam seviyesine kadar ezilmişti. Lastik patlamış, jantı yamulmuştu. Kazalı bölge, tabiri caizse, tam anlamıyla yüzüyordu.

    C5'te ise ilk göze çarpan sol çamurluğun ezilmesi idi. Far halen çalışıyordu, dörtlüler yanıyordu. Fotoğrafları çektikten sonra aracı çalıştırdım ve kenara kendim aldım(Yol bilgisayarı kapı açık uyarısı verince kapımı kapattım ). Ertesi gün, gündüz gözüyle serviste arabayı ayrıntılı bir şekilde inceledim ve fotoğrafladım. Gördüklerimden fazlasıyla memnun kaldım. Görünen en büyük hasar sol ön çamurlukta ve ön tamponun sol kısmındaydı. Far çalışır durumda olmasına rağmen tutan plastik (bakalit) aksamlar kırılmıştı. Aynı plastik aksam hasarı sol ön farların yaklaşık bir karış kadar gerisinde yer alan akü yerleşimine kadar ilerliyordu. Ancak ne aküde, ne de hemen arkasında yer alan aracın beyninde bir hasar yoktu. Şaside veya hareketli ön aksamda bir sıkıntı olmadığını usta göstererek anlattı. Benim en çok şaşırdığım mevzu bu şiddetli darbeye rağmen ne sol ön kapıda ne de ön kaputta bir deformasyon olmamıştı. Ön kaput için usta bir açıklama yaptı ama o an başka birşey düşündüğüm için pek anlamadım (galiba kaportanı geri kalanından farklı bir şekilde aliminyum saç olduğu, darbe anında esneme yaparak deforme olmadığını gibi birşeyler söyledi). Zaten kaza anında da ben ve arkadaşım tok bir çarpışma sesi ve ani frenlemedekine benzer bir öne yığılma dışında pek birşey hissetmedik. Hasar sadece değişim ile giderildi.

    Sonuçta ben güvenlik ve sağlamlık açısından citroenden fazlasıyla memnun kaldım. Araç darbeyi absorbe etmek için gerektiği kadar esnedi, ezildi ama daha fazla değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugraq -- 10 Kasım 2010; 23:11:38 >




  • Sahi, fotolar nerede? Kim sildi, niye sildi, silince eline ne geçti? Silenin aracı mı, araç perte çıkmadı da satarken sorun olmasın diye mi? Fotoları siliyorsunuz, konuyu sonradan görüp ilgilenmek isteyen hiç bir şey anlamıyor.

    Ya fotoları silmeyin, yada konuyu komple silin...

    Saygılar.
  • Resmi ben silmedim daha 2 gün önceye kadar resimler yayındaydı. Resmi yüklediğim site silmiş olmalı. Arşivime bakarım yarın eğer resimleri tekrar bulursam eklerim. Yok bulamazsam konuyu yöneticiler siler zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExTReMee

    Resmi ben silmedim daha 2 gün önceye kadar resimler yayındaydı. Resmi yüklediğim site silmiş olmalı. Arşivime bakarım yarın eğer resimleri tekrar bulursam eklerim. Yok bulamazsam konuyu yöneticiler siler zaten.


    Sayın @ExTReMee,

    Sözüm size değil zaten! Haa, resimleri link olarak mı vermiştiniz? Eğer resimler başka sitede ise, süresi dolmuş olabilir...

    Saygılar.
  • vw caddy 1.9 tdi dsg sattık. binek olursa bunlardada düşünüyorduk. sorunlarını duyunca aramaya başlamadan vazgeçtik. çoğunluğun dediği gibi yapmak lazım sanırım. almana devam ...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.