Şimdi Ara

Citroen Modelleri ve Yeni C4 ikinci elde tutulmuyor mu, tutulmaz mı? Neden? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
15.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski C4 marjinal tasarımdan tutulmamış olabilir. Direksiyon göbeği sabit felan.

    Ama yeni C4 bence daha sorunsuz. 2008 'de ve 2012'de yapılan sorunsuzluk araştırmalarıda bunu kanıtlıyor, 20. sıralardan 14. sıraya kadar yükselmiş. İlk 10 ise paso Japon markalardan felan oluşuyor.
  • İkinci elde çok da ölü fiyatları yok yeni C4 ün ? 2011 de baz versiyon dizel 40 bine almıştı teyzemin oğlu 1.5 yıl sonra 38 bine verdi oda acil sattığı için. Ayrıca fiyatına göre donanım ve motoru çok çok iyi.
  • Şikayetlere bakın bütün Fransız arabalarında herkes turbodan şikayetçi. Alan bin pişman.
  • hocam beğeniyorsanız alın gitsin, ancak temiz kullanılmış bir araç bulun.. 1-2 bin fazla verin, sonradan başınıza daha büyük dertler açılmasın.
  • Selamlar gecen sene 51.000 tl verdigim 2012 model c4 confort plus mcp aracima 47.000 tl teklif ettiler arac 21.000 km de sifiri suan 55.000 civari simdi ben kalkipta sifiri 55.ooo ben 50.000 istiyorum demek biraz abes olur.
    Bu arada aracin amortisoru degisti 230 tl zaten 70 tl si iscilik ayrica 15.000 bakimi 320 tl tuttu bence servis fiyatlari o kadarda pahali degil sadece on yargi var Allahtan on yargi varda fiyatlari o kadar yuksek degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yukarda yazılanların coğu sallamasyon bunu cok iyi biliyorum... 2008 de aldıgım c4 dizel halen tek kuruş masraf acmadı. sorunsuzluk abidesi diyebilirim. ancak citroenler insanların kullanımı için yapılmış hayvan gibi kullananlara göre değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Şikayetlere bakın bütün Fransız arabalarında herkes turbodan şikayetçi. Alan bin pişman.

    Hocam iyide Citroen kendi tek başına dizel motor geliştirmiyor ki.

    Citroen'in kullandığı PSA motor Ford Focus'tan tut, Volvo S80'e kadar geniş bir yelpazede kullanıldı.

    Volvo S80'de bile kullanılan motor kötü olabilirmi?

    Eski Citroen C4'lerde aynı o 109'luk motor kullanıldı.

    Yeni 115 Hp'lik Volvo'da kullanılıyormu bilmiyorum, ama neticede PSA kendini kanıtlamış bir motor.

    Eğer bir Turbo arızası var ise direk Fransıza mal etmek yanlış olur.

    Ayrıca eğer Fransıza karşı ön yargı olmasa bu yeni kasa Citroen C4 70.000'in üzerinde olurdu.

    Yurt dışı fiyatlarına bakın Golf 7 ile Citroen C4'ün nedenini anlarsınız. Aralarında fiyat farkı yok satışta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Şikayetlere bakın bütün Fransız arabalarında herkes turbodan şikayetçi. Alan bin pişman.

    Hocam iyide Citroen kendi tek başına dizel motor geliştirmiyor ki.

    Citroen'in kullandığı PSA motor Ford Focus'tan tut, Volvo S80'e kadar geniş bir yelpazede kullanıldı.

    Volvo S80'de bile kullanılan motor kötü olabilirmi?

    Eski Citroen C4'lerde aynı o 109'luk motor kullanıldı.

    Yeni 115 Hp'lik Volvo'da kullanılıyormu bilmiyorum, ama neticede PSA kendini kanıtlamış bir motor.

    Eğer bir Turbo arızası var ise direk Fransıza mal etmek yanlış olur.

    Ayrıca eğer Fransıza karşı ön yargı olmasa bu yeni kasa Citroen C4 70.000'in üzerinde olurdu.

    Yurt dışı fiyatlarına bakın Golf 7 ile Citroen C4'ün nedenini anlarsınız. Aralarında fiyat farkı yok satışta.



    Dinamik far asistanı olsa fiyatı golf'ü geçer. Şahsen 5 ay önce almak için gitmiştim citroen bayisine, turbosu kafamı karıştıryordu yine de gittim. 55 bin liradan 1 kuruş düşmediler. Bende bütçeme uygun ödeme seçeneği sunan markaya yöneldim.




  • Son zamanlardaki fransız arabalarının özellikle dizel ise en son eleştirilecek yeri motorudur hocam. Bilen bilmeyen boş boş konuşuyor. 231bin km'de 1,6 HDi sahibiyim, sıfır kilometreden beri bende araç. Hala orijinal enjektörleri, turbosu üzerinde, saat gibi çalışıyor.

    En son yapılan sorunsuzluk araştırmalarında PSA araçları oldukça iyi konumda. En son İngiltere'de servis kayıtlarına göre yapılan bir çalışma var, araştıran bulabilir. Hayatında bir kez direksiyonuna oturmamış, sahibi olmamış insanlar konuşuyor burada. Cevap yazıyorum diye boşuna uğraşmayın.
  • daha önce 206 ve laguna sahibi biri olarak,daha sonraki araçlarım vectra ve octavia ya göre daha sıkıntılı araçlardı,vectrada sıkıntı çıkarttı ama 206 ve lagunanın elektronik sorunları ve parçalarının pahalılığı yanında solda sıfır kalır,şöyle söyleyeyim
    206 nın tüm beyin ve elektirik aksamı değişti,km göstergesi bozuldu,enjektörleri gitti deli para harcadım..
    lagunanında tüm ön ve arka takım değişti daha 100 bin km de arka torsiyonlar dağıldı (ki sadece ankara şehir içinde kullanıldı)
    daha birsürü masraf çıkarttı ,bunun yanı sıra konforsuzluklarıda alman araçlarına göre fazla..
    peugeot un kasko fiyatı bile diğer emsallerine göre pahalıdır..

    özetle fransız araçlarının ,diğer ülke araçlarına göre orta ve ileri yaşlarda ciddi sorunlar ve masraflar çıkartma oranları çok yüksektir.

    şimdi 1-2 yaşındaki citroenler veya peugeotlar sıkıntısız gelebilir ama araç 6-7 yaşına geldiğinde durum ne olacak?işte daha önceki bozuk imajdan dolayı psa grubu ciddi 2.el değer kaybı yaşıyor,yoksa her araba sorun çıkarır ama psa lar daha fazla çıkarır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenxoca -- 10 Temmuz 2013; 9:25:02 >




  • Tek eksiği küçük hacimli motorlara daha düzgün bir şanzıman ve biraz daha sağlam bir elektronik aksam.

    Onun dışında bir eksisi yok bence.

    Edit: HDI motora laf eden taş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 10 Temmuz 2013; 9:26:42 >
  • 206'dan, Laguna'dan örnek veriyorsunuz, PSA'ya "daha çok sorun çıkarır" diye genel bir yorum yapıyorsunuz. Üretimi bitmiş, 15 yıl öncesinin araçları üzerinden bu güne yapılan bir yorum.

    Ne kadar mantıklı sizce?

    Güncel araştırmalar ise tam tersini söylüyor, orası da ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 10 Temmuz 2013; 9:31:53 >
  • Evet eski sıralamalarda Peugeot ve Citroen çok geride ama 2012'de yapılan araştırmada sorunsuzlukta iyi çıkmış.

    Son çıkan PSA grubu araçları bencede eskisinden daha sağlam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Şikayetlere bakın bütün Fransız arabalarında herkes turbodan şikayetçi. Alan bin pişman.

    Hocam iyide Citroen kendi tek başına dizel motor geliştirmiyor ki.

    Citroen'in kullandığı PSA motor Ford Focus'tan tut, Volvo S80'e kadar geniş bir yelpazede kullanıldı.

    Volvo S80'de bile kullanılan motor kötü olabilirmi?

    Eski Citroen C4'lerde aynı o 109'luk motor kullanıldı.

    Yeni 115 Hp'lik Volvo'da kullanılıyormu bilmiyorum, ama neticede PSA kendini kanıtlamış bir motor.

    Eğer bir Turbo arızası var ise direk Fransıza mal etmek yanlış olur.

    Ayrıca eğer Fransıza karşı ön yargı olmasa bu yeni kasa Citroen C4 70.000'in üzerinde olurdu.

    Yurt dışı fiyatlarına bakın Golf 7 ile Citroen C4'ün nedenini anlarsınız. Aralarında fiyat farkı yok satışta.



    Dinamik far asistanı olsa fiyatı golf'ü geçer. Şahsen 5 ay önce almak için gitmiştim citroen bayisine, turbosu kafamı karıştıryordu yine de gittim. 55 bin liradan 1 kuruş düşmediler. Bende bütçeme uygun ödeme seçeneği sunan markaya yöneldim.

    Bende i30'u incelemeye gitmiştim ama otomatiği çok yaktığı için vazgeçtim. Bu arada Dinamik far asistanı gibi şeyler C4'te var ama T.C'ye getirmiyorlar galiba. Yurt dışındaki Exclusive'ler daha farklı...

    Ayrıca şunuda söyleyeyim C4'ten önce i30'u ciddi ciddi düşünmüştüm. Sundukları bazı donanımlar hoşuma gitmişti elektrikli koltuk felan gibi ve satış temcilcileri çok çok iyi ilgilenmişti ama işte otomatiği çok yakıyor. Ama konfor olarak gayet iyiydi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 10 Temmuz 2013; 10:55:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    206'dan, Laguna'dan örnek veriyorsunuz, PSA'ya "daha çok sorun çıkarır" diye genel bir yorum yapıyorsunuz. Üretimi bitmiş, 15 yıl öncesinin araçları üzerinden bu güne yapılan bir yorum.

    Ne kadar mantıklı sizce?

    Güncel araştırmalar ise tam tersini söylüyor, orası da ayrı.

    ben bugünden bahsetmiyorum,laguna 2004 modeldi ve ben bu sorunları 2008-2009 yılında yaşadım yani araba daha 4- 5 yaşındayken,keza 206 da aynı şekilde..şu an citroen veya peugeot sahipleri 5-6 yaşına gelince araçlarının durumu eşdeğer kullanımda almanlara veya japonlara göre ne durumda olucak ondan bahsediyorum...

    ayrıca ne bekliyorsunuz ki garanti kapsamındaki 1-2 yaşındaki aractanmı bahsediyim..

    üretimi bitmiş araçla kıyaslamıyorum genel olarak psa grubunun imajından bahsediyorum,imaj dediğiniz şey öyle cafcaflı artislik tasarımlarla olmuyor,ona kalırsa japonların tasarım anlayışı rezalet ama kaliteleri yüksek,citroende peugeotta herşey çok afilli ama sağlamlık zayıf..bu kesin..kaza veya çarpışmadan bahsetmiyorum alman ve japon grubuna göre elektronik altyapıları zayıf,yürüyenleri zayıf,iç trimleri zayıf,en basitinden jantları bile zayıf gidin sanayiye sorun bakalım en çok yamulan düzeltmeye gelen jant grubu kimin!

    imaj uzun vadeli birşey işte sizin o 15 sene diye abarttığınız ki aslında 9 senedir!! araçlar yüzünden imajları bozuk,bakalım bir 15!! sene!! geçsin şu ankiler taş gibi sağlam duruyorsa o zaman fransızlar imajı düzeltir , bu ülkede 2000 model üstü 206,307 kullanıcılarının kafasındaki travmaları silemedikten sonra ağzıyla kuş tutsa psa grubu kimseye yaranamaz..

    ayrıca Türk milleti kendi araştırmasını yapar,başkalarının araştırmaları bizim 2.el piyasamızda anlamsızdır,bugünkü imajda ister kabul edin ister etmeyin hala o eski sıkıntılı imajdır




  • Benim aracım şu anda 7 yaşında. İddia ettiğiniz "zayıf"lıkların hiçbirini göremedim henüz. Güncel araçlar da gayet sorunsuzlar. Bahsi geçen güncel araçlar 6-7 yaşına geldiğinde ne olacağını henüz bilmediğimize göre, güncel araçlara eski araçlar üzerinden bahsettiğiniz ithamlarda bulunmak, genelleme yoluna gitmek abesle iştigaldir, ben bunu anlatmaya çalışıyorum. Zaman geçtikçe göreceğiz fakat yenilerin eski araçlarla hem kalite, hem de sorunsuzluk açısından uzaktan yakından alakası olmadığı da ortada. Geçmişten gelen kötü imaj kısmına ben de katılıyorum. Sorun da o zaten, önyargılar oluşmuş durumda.
  • öncelikle citroen tarafında berlingo ve c5 kullandım servise git gel hepsini tanıyorum 2 yılda tutmayan cam motorları sarkan döşemeler ses yapan ön göğüs bozulan kapı kilitleri vb. soyunlan direksiyon vites kendi kendine devreye girip çıkan hız sabitleyici 2 yılda olan şeyler

    peugeot cephesinde ise 3008 kullandım yine 2 yıl içinde 13 binde sattım yokuş kalkış desteği bozuldu arka tamponu vurdum arka amortisörler değişti ses sistemi ve bluetoth sistemi arıza verdiği için değişti. arka bagaj kapağı seyir esnasında açıldı bagajdakiler yola döküldü şehiriçinde 10 litre şehirdışında 7 litre yakıyordu bu arada aracı sakin kullanırım 4 kere yeni yazılım yüklendi vites ve motor için ve satarken en kötüsünü 6 bin lira zararla sattım ve 3 ay ilanda kaldı araçlar bir cesur yüreğin çıkması lazım

    kısaca bende ses takıntısı ve servis takıntısı yaptı bu araçlar artık benden uzak bundan sonra alacağım araçlar vw ford toyota ben bu araçlarla sorun yaşarken kardeşim toyota corollasıyla keyif sürdü 2 yıl bakımdan bakıma gitti kayın birader vw golfle aynı şekilde hepsi tecrübeyle sabit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    öncelikle citroen tarafında berlingo ve c5 kullandım servise git gel hepsini tanıyorum 2 yılda tutmayan cam motorları sarkan döşemeler ses yapan ön göğüs bozulan kapı kilitleri vb. soyunlan direksiyon vites kendi kendine devreye girip çıkan hız sabitleyici 2 yılda olan şeyler

    peugeot cephesinde ise 3008 kullandım yine 2 yıl içinde 13 binde sattım yokuş kalkış desteği bozuldu arka tamponu vurdum arka amortisörler değişti ses sistemi ve bluetoth sistemi arıza verdiği için değişti. arka bagaj kapağı seyir esnasında açıldı bagajdakiler yola döküldü şehiriçinde 10 litre şehirdışında 7 litre yakıyordu bu arada aracı sakin kullanırım 4 kere yeni yazılım yüklendi vites ve motor için ve satarken en kötüsünü 6 bin lira zararla sattım ve 3 ay ilanda kaldı araçlar bir cesur yüreğin çıkması lazım

    kısaca bende ses takıntısı ve servis takıntısı yaptı bu araçlar artık benden uzak bundan sonra alacağım araçlar vw ford toyota ben bu araçlarla sorun yaşarken kardeşim toyota corollasıyla keyif sürdü 2 yıl bakımdan bakıma gitti kayın birader vw golfle aynı şekilde hepsi tecrübeyle sabit

    Bu sizin yazdıklarınızı da Vw Golfü ile yaşayanlarıda ben forumda görüyorum.

    Anlaşılmıyor gerçekten demek araba işi şans işi.

    Bu arada Toyota nın sorunsuzluğuna bende hayranım ama bazı şeylerde basite kaçıyor.

    Mesela yokuş kalkış desteği bozuldu demişsiniz. Toyota Corolla dizel lerde hala bu özellik yok. Olmayan şey de bozulmuyor haliyle.

    Yada ne bileyim, MMT'leri hakkında çok şey konuşuldu vs. vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Benim aracım şu anda 7 yaşında. İddia ettiğiniz "zayıf"lıkların hiçbirini göremedim henüz. Güncel araçlar da gayet sorunsuzlar. Bahsi geçen güncel araçlar 6-7 yaşına geldiğinde ne olacağını henüz bilmediğimize göre, güncel araçlara eski araçlar üzerinden bahsettiğiniz ithamlarda bulunmak, genelleme yoluna gitmek abesle iştigaldir, ben bunu anlatmaya çalışıyorum. Zaman geçtikçe göreceğiz fakat yenilerin eski araçlarla hem kalite, hem de sorunsuzluk açısından uzaktan yakından alakası olmadığı da ortada. Geçmişten gelen kötü imaj kısmına ben de katılıyorum. Sorun da o zaten, önyargılar oluşmuş durumda.

    hocam senin şansına sıkıntı yaşamamışsın,ama o kadar çok sıkıntı yaşıyan varki,üstteki mesaja bak arkadaş neler yaşamış,oransal olarak sıkıntılı araçlar işte ,elbette tüm markaların tüm modellerinde sıkıntı olabilir ama kendimde ve çevremde kimi görsem aman sakın ha peugeot,citroen diyor,bu imajı sen değiştiremezsin ,umarım sende sıkıntı yaşamaz aracının keyfne varırsın..




  • e hadi çözün bakalım şu işi??

    sanayide ustaya soruyorsun:
    -aman fransızdan uzak dur.

    forumdaki kullanıcı diyor ki:
    -ben aldım şu kadar sene sorunsuz bindim.

    bir diğeri diyor ki:
    -benim bir tanıdığım aldı, sanayiden çıkamıyordu, zor sattı.

    bir diğeri:
    -biz aldık, sadece şusus busu değişti, 100 in km'dir bizde, başak arızası yok.

    eeee?

    ne sonuç çıkaracağız şimdi buradan?

    vatandaş alsın mı? almasın mı?

    bu arabalar iyi mi, kötü mü?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.