Bildirim
CİVİC 1.4 is JANT+LASTİK tavsiyesi yardım?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
yardım bekliyorum arkadaşlar -
kaldirmasina kaldirir ama araci yorar zaten alim. alisimli cantlar hangi araca takarsan tak.
1.4 motor cok ufak ustune otomatik zaten performansli bi arac degil . sehir ici kullanim icin yapmislar bu araci . bence hic dokunma aracina bu sekilde kullanmaya devam et biraz gorsellik katarsin ama cok gereksiz bi yatirim olur ayni zamanda aracin az olan performansini kotu yonde etkileyebilir die dusunuyorum . -
yani bence jantı hiç bozma. 14 kalsın . taban 185 yap yanakta olabildigince düşük olsun 50,45 gibi .
çap olayı,tekerin büyüklüğü.
195*0.50=9.7cm
185*0.50=9.2cm
185*0.45=8.3cm
performans istiyosan lastiklerin çapını ufaltmalısın. motor yagını inceltmelisin 10/40 koyuyosan 0/30 koy tam sentetik. litresi kayseride 23 tl.
zaten kadranın son hızını görmüyorsundur. şehir içinde baya hızlı kalkarsın.
aile arabası oldugu için ben sakin kullanıyorum ustelik otomatik hiç bi şansın kalmıyor atraksiyon için.
janta vericen parayı lastige ver . bende 1.6 honda 110bg otm var kar lastigi oldugu zaman çok daha iyi frenliyor,patinaja çok az düşüyor. ancak yakıt tüketimi 20 kuruş artıyor. sakız gibi yola yapıştıgı için çok güzel yol tutuşu var ancak yoldan geri kalkması için 20 kuruş gerekiyor. biraz da ses artıyor 200 le felan gidemiyosun. önümüz yaz zaten.
şimdi lastigide çok ufak alırsan görüntü pek iyi durmaz. kara jant diycem onuda sen begenmezsin ama ilk çukura düştügünde kara jant çok güzel esniyor.
hafif ve ucuz üstelik. çok çukurlu yollarda gidiyosan lastiklerin havasını biraz daha çok bas. +3+4 psi gibi.
ancak hız lastikleri düşük hızlarda yani şehir içinde öyle senin istedigin gibi frenlemez. genelde yerli üretim reno kartal tofaş ,toros ,gibi arabaların arkasına çarparak durabilirsin. cunki o arabaların lastikleri genelde ya T serisi yada en babası H serisi oluyor. çok yumuşak oldugu iiçn düşük hızlarda anında duruyor. bu arabalarla şehir içinde kavga etmek istersen hız lastigi al.
pirelli P 400 aquamile dan daha ucuzu yok sanırım. yere tutunmadıgı için yakıt tüketimi mükemmel derecede azalıyor.
ayagının birini döşemeye yapıştır. kır direksiyonu ,tak geriye bas gaza arka çekişten daha heyecanlı sıfır çizersin hondayla :)
1.4 arabayı sanırsın 2000 motor. :)
kalkarken morotun devirini biraz yükseltip kalkarsan statik sürtünmeden de kurtulursun ki sonra daha patinajdan normale geçmez lastikler.
sınırsız patinaj her yerde sınırsız sıfır çizersin. her yerde kayarsın araban asla yorulmaz. neredeyse hiç parça bozmazsın.
ancak 50-60 kmh hızdan sonrası için garanti veremem. ne viraj hakimiyetin kalır nede onune biri cıkarsa durabilirsin.
jantı çok büyük alırsan arabanın arkasını tekerlerin agırlıgından dolayı kontrol edemezsin,
bi kaza anında da ön tekerleri çok hızlı çeviremezsin. kaldırıma çarpıp taklalar atmaya başlarsın. ama kontrol edip yolda tutabilirsen kaza riskin çok az olur. unutmaki günümüz arabalarının çogu herhangi bi engele çarpmadıgı zaman takla atmıyor. bunun yayası var otobus duragı var elektrik diregi var.
devrilen her agacın bedeli var. çam 40 tl mesela tuttun 20 yaşındaki çama çarptın kırdın agacı 800 tl belediyeye borclusun. tabi çit lerde metre karesi 55 tl.
elektrik diregi en az 500 tl onun bi de lambası var 200 tl .
veya kayseride az oluyorda diger şehirlerde çok lüks arabalar var.
x5 q7 gibi bu araçlara duramayıp bi çarparsan arabayı bırak git modunda kalırsın . kasko yaptırman lazım diycem ancak risk grubunda 1. sırada peugeot 2. sırada HONDA geliyor. öncümüz peugeot 106 gti . her yerde patlıyor maaşallah.
yani honda yı kasko yaptırana kadar e200 mercedesi daha ucuza kaskolatabilirsin.
kasko bilgilerinde araç bedelinin tam olması . ve maddi hasarın en az 100.000 tl olması gerekiyor ki X5 veya q7 ye çarptıgında bedelin tamamı ödenebilsin. genelde herkes dikkat etmiyor maddi hasar 5.000 tl de kalıyor. ve çok kötü sonuclar doguruyor.
fizik kurallarına gorede çimento kamyonu ortalama 35 ton felan ben genelde onlardan korkarım . 0302 ler 9 ton felan. merkezi bi şasesi olmadıgı icin onlardan cok korkmuyorum. her araca kilosuna gore degerlendiriyorum. çarptıgımda ne olur diyerek ya makasa giriyorum yada girmiyorum.
aracının arka sag soldan darbe alırsan lastiginde yol tutmayan bişeyse anında yoldan cıkarsın.
türk milleti olarak eskiyen lastigi arkaya taktıgımız icin virajlarda arka lastige dikkat et.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X